Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Peugeot 604 (1975-1986): Neúspěšný šestiválcový návrat

10 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
Ten design se prostě nepovedl. Je to taková krabice bez charismatu. Jako třeba Tagora. Když se člověk podívá na soudobé - a naprosto tuctové - piano, to má charismatu na rozdávání. Jeden čas jsem uvažoval, že bych koupil tu okyslou V6, co se už roky prodává v česku www.tipcars.com/…i-604-31847.html - ta má aspoň zajímavou patinu, ale prostě je to divný auto.
Arese
@Stejsn Přesně tak, o něco menší 505 se prostě povedla mnohem lépe. Ale ultrahranatá Tagora byl přece jen ještě podstatně větší designérský výbuch...
vecernicek2
@Stejsn Piano je úžasný. Skvělá éra Mercedesu.
traveldrive
@Stejsn A nemáš to pri aute takéhoto ročníka jedno? Na súčasných cestách stretávame plno podstatne horších podivností...
Mr.Murphy
díky za zajímavý článek.... bizár mě baví 😄 mimochodem 150 tisíc prodaných kusů mi teda fakt nepřipadá málo.... samozřejmě že i to může být obchodní propadák, když se to vyrábí s francouzskou efektivitou 😄
Arese
Díky za delší famózní článek o dnes už trochu zapomenutém evropském autě.! 👍
P.S. Zkuste se dnes sebrat a vyrazit k nějakému dealerovi Peugeotu se žádostí, aby vám prodal reprezentativní sedan, nejlépe se šestiválcovým motorem...😢
Avatar - Stejsn
Stejsn
@Arese Domanský prodává i Hyundai, možná by někde vyškrábnul Kiu Stinger 😉
vecernicek2
Pamatuju dost, ale u tohohle auta si nevybavuju, že bych ho kdy na živo potkal.
Arese
@vecernicek2 V devadesátkách jsem ho zahlédl v Paříži, ale to už je dávno. Dnes už je to naprostá rarita pro peugeotovské fajnšmekry.
Koliesko
@vecernicek2 Je to jednoduché. Keď sa od roku 1990 začali postupne individuálne dovážať autá do Československa tak vzhľadom na finančné možnosti sa vozili najmä P205, prípadne P309.