Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové DS N°4 oficiálně: Konec dieselu a premiéra elektrické verze

22 komentářů

Avatar - del42sa
del42sa
Baterka 58 kWh a "rychlé" nabíjení 120kW..... WTF???? jakože doopravdy? toto jsou parametry levných čínských krabic do města za pár šušnů.
Halooo tyto parametry v prémii by obstály v roce 2020.. možná.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@del42sa
Mozna ani pred 5 roky by to nebylo nic slavneho.
Avatar - del42sa
del42sa
@Mikesus navíc to auto přišlo o adaptivní podvozek se skenováním kamerou v předním zrcátku
Arese
Koho vůbec tato naprosto bezvýznamná značka ještě zajímá? 😧
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese
Asi tebe, kdyz sis to hned rozkliknul a musel napsat v diskuzi. Jinak bys tu nepsal
Arese
@Mikesus Mně jen proto, že za ni Stellantis úplně zbytečně vyhazuje další peníze. Které je potřeba investovat do značek jako je Fiat, Alfa Romeo, nebo Peugeot.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Arese tak do fiatu nebo alfy to jsou vyhozené peníze.
traveldrive
Príšerná zotrvačnosť...svet už myslí a koná inak.
Avatar - del42sa
del42sa
na té DS oficiální galerii restylizované verze, mi přijde, že jí v photoshopu trochu přifouknuli kola, nejvíc je to vidět na fotografii č 13
Přijde mi, že je to na srovnání fotografií s verzi před FL je to jasně viditelné. Kola se téměř dotýkají podběhů a zdá se, že vyčnívají z karoserie.

https//preview.netcarshow.com/…16b11c256c1a.jpg
Avatar - lamal
lamal
Dizajn je perfektný, velmi pekne auto. Pohony tragické... a tam to asi konci. Aspon ta 1.6t tam mala byt... hruza, wannabe premia s 1.2 pjůrtekom.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Mne to příjde taky pěkný, normální hatch, v nabídce spalovák se 100kw proč ne, PHEV zajímavý, chybí kombík, pak by to bylo zajímavý, klasická 1.6PT by asi by neobhájila cenu u kupců, nevim, neznám čísla PSA
@lamal
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Zaklad budis, ale pozri kde je skutocna premia D3, vsetci maju aspon poriadne nufukane 2litre pre narocnejsich.
DS nemaju ani hybrid co by mal aspon 200k a benzin s vyssim objemom.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo takhle.. no ja DS nevnímám jako prémii 😁 To je asi ten problém, interiéry maj super, to se mi líbí, ale je to prostě takovy konvenčnější PSA bez icockpitu a s hezkým pocitem na palubě. @lamal
Avatar - lamal
lamal
@Ozzman
Tak neviem, mne to auto pride premiove, mas konkretne dovody v com je horsie nez BMW v tejto triede ? Mimo pohony.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
@Ozzman Pochybuji, že by kupci DS tolik preferovali 1.2 proti 1.6. Je to prostě dementně nastavená koncernová politika.
Arese
@lamal Sohlas, vypadá to docela hezky, ale ta použitá technika je naprosto tragická. A radši ani nechci domýšlet, jaký to bude mít pár let po koupi propad ceny...
ericn
@Arese Propad ceny bude brutální, ale moc lidí to nepocítí, protože to mimo Francii nikdo nekoupí 😋

Spolu s Lancií asi nejzbytečnější značka Stellantisu…
Arese
@ericn Naprostý souhlas.
Frfla
Tak labuti pisen pro DS? Krasne auto, ktere zustalo bez motoru. Tragikomedie. Jesteze tam je ten super-univerzalni trivalec 1,2l, mazec do takoveho auta. Uz jen cekam, az ten "motor" Stellantis narve i do Maserati, to si snobali z toho sednou na Brusel.
Avatar - lamal
lamal
@Frfla
2x 1.2PT = 2,4 V6/R6 😁
DonVito
@lamal

3x 3,6l R9