Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nissan hledá řešení svých problémů, možná bude v EU montovat auta Dongfengu

12 komentářů

Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a už je to tady. Takže rohYpnol měl OPĚT PRAVDU!!! 😁

Nissan skončí s čínskou vlajkou...
andrijoshka
Naše a západné autá sú drahšie preto, lebo tieto automobilky dbajú o životné prostredie, ktoré potrebujeme zdravé nielen my, ale ja generácie po nás. Sú drahšie, pretože máme odbory a poistenia zamestnancov, pretože máme dovolenky a odmeny, pretože automobilky svojim zamestnancom ponúkajú to, čo od nich, ako zamestnanci, očakávame! Sú drahšie, pretože najmenej storočie ťahajú vývoj dopredu... Automobilky v Číne vznikli na licenciách zo západu a zbohatli na kradnutí a nerešpektovaní pravidiel patentov... Nepodporujme ich v tom!
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
andrijoshka
@Krum Páč Prečo Russia? Veď to je ešte horšie, ako Čína, či? Či len tak random koment?
traveldrive
@andrijoshka Miestny troll. Lepšie nevšímať si, keď redakcia nie je schopná toto indivíduum eliminovať.
Krum Páč
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@andrijoshka

Ne. Naše auta jsou dražší primárně proto, že EU je plná zelenorudé ideolgické lži, která prodražuje díky povolenkám výrobu a díky zavírání elektráren zdražuje energie.

Mimochodem, Francie, náš úžasný "spojenec", ve spojení s naší neschopnu 4k vládou, momentálně zařídili, že Dukovany budou když to půjde dobře, tak jen později o možná 2 roky a o to dražší... Pokud to půjde hůř, tak bude možná soutěž zrušena a budeme možná čelit arbitráži... Přitom od Báby měli vše nachystané a připravené. Nutelíni nezvládli ani vysoutěžit a uzavřít smlouvu... A to je jen střípek z Evropy.
traveldrive
@rohYpnol To tiež, ale má aj kus pravdy. Know-how tam automobilky vyviezli prakticky zadarmo, pretože mali Číňanov len za lacnú pracovnú silu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@traveldrive

Jediný recept je oplatit jim jejich vlastní medicínou. Nechat je vyvinout konkurenceschopnou BEV techniku, nechat je vyrábět v EU s podílem místních firem a technologii opajcnout.
Vývoj v Číně je řádově rycheljší než vývoj v EU. Myslet si, že Čínu doženeme, je absolutní nepochopení současného stavu. Zkrátka podpora BEV=podpora Číny.
andrijoshka
@rohYpnol OK, veď ja nie som ekoterorista, či čo. Zase treba povedať, že absencia elektromobilov od vojny spôsobila nezdravú dominanciu spaľovákov. Ale to nie je, nakoniec, vôbec predmet, ktorý som chcel rozoberať. Problém je, že nám tu krachujú automobilky a boria sa s lacnou čínskou konkurenciou... Nie je jedno, ako sme sa dostali tam, kde sme. Ale ako sa napríklad o 50 rokov dostať k lepšiemu spôsobu prepravy, k lepšej ekonomickej situácii a neostať takým vazalom Číny, akým sme dnes...
andrijoshka
@andrijoshka Je fakt, že elektromobil je najlepší prostriedok do mesta... tu netreba jazdiť 100 a viac km/h, tu sa jazdia krátke vzdialenosti, spotreba je minimálna... Ale kde to nabíjať?! Čo s tým? Ten vývoj mohol byť omnoho zdravší, menej vyhrotený v posledných rokoch. Uvažovanie mohlo byť racionálne, argumentácia mala byť nepriestreľná. Žiaľ, to už nezmeníme, čo bolo. Ale ako to bude najbližšie roky a kde sa dostaneme o 50 rokov?
Frfla
A přitom stačí tak málo. Vykašlat se na EU trh a vyrábět klasická ice auta pro zbytek světa. Udělala to Suzuki s modelem Jimny a nestíhá vyrábět.