Novinky
@PowerHouse Otázka je, čím sa potom vlastne budú odlišovať.
Už teraz sa jedno auto predáva pod X menami...
Už teraz sa jedno auto predáva pod X menami...
@rohYpnol
Ešte ťa to neomrzelo? Keď to ešte párkrát napíšeš, už ani nebudeš za trolla, ale rovno za trotla.
Ešte ťa to neomrzelo? Keď to ešte párkrát napíšeš, už ani nebudeš za trolla, ale rovno za trotla.
@rohYpnol Blbosť. Akurát si klesol na ich úroveň. Je to rovnaká úbohosť ako ich progresivisticko-elektrická kampaň.
@Arese Možná jste ten trend ještě nezaznamenal, ale spalovací auta jsou morálně pasé a elektrifikuje se 😊
@rohYpnol Tak tady se baterky skládají v modulech jak za krále klacka s obrovským převisem mrtvé váhy a horšími tepelnými vlastnostmi. Čína už má cell-to-chassis. Podporovat podprůměr je vždycky cesta do pekel.
Mazda by se měla věnovat hlavně tomu, co umí nejlépe - vývoji a výrobě lehkých a řidičsky mimořádně uspokojivých čistě spalovacích vozů s motory nepostižených downsizingem !
opět další potvrzení toho, že rohYpnol měl pravdu.
Podpora BEV=podpora Číny.
Smolík hujeříčci!
Podpora BEV=podpora Číny.
Smolík hujeříčci!
@traveldrive
Je potřeba to opakovat. Protože hujeříčci šíří zelenorudé ideologické lži neúnavně neustále.
Je potřeba to opakovat. Protože hujeříčci šíří zelenorudé ideologické lži neúnavně neustále.
Dnes to není o automobilkách, ale o jejich dodavatelích, kteří to samé prodají komukoliv.