Slusne obraty, snad daju spravny focus na modelove rady, ktore znacku udrzia. Vyvoj E-poweru svedci, ze by to mohlo byt spravne.
Mikesus
3
@lamal
Když by ten vývoj dělali pred 15 roky, dnes by neměli tyto problémy. No bohužel další zancka, která si myslela, že může těžit ze jména a historie a stará technika je spasi.
Uvidíme, snad jim to pomůže. Ale obávám se, že jdou s křížkem po funuse.
lamal
1
@Mikesus
Stale lepsie nez nikdy, nemyslim si ze spoliehali len na staru techniku. Pride mi, ze naopak setrili na dieloch a rieseniach, ktore daju do produktu ako pri tej Maxime, oproti Accordu mala horsi interier a setrenie na podvozku. Altima na tom bola podobne, posledna generacia bola osudena.
Mikesus
1
@lamal no to je taky co myslím. Ze proste tam narvou levné věci, technika, materiály a pak se divy, ze to nikdo moc nechce. V navaře to jakožto pracantovi funguje, ale to je neuzivi.
Já taky doufám, že se nějak postabi na nohy, ale s tím co měli, to opravdu ne.
vencelín
1
@Mikesus
Aby je náhodou nepitopili právě Bzucaci.
Když už Nissan tak něco jako Patrol či novodobou přiméru p11.
del42sa
1
to je doslovný příklad toho vsadit vše na jedinou kartu a prohrát kalhoty 😁
Miroslav Lengyel
0
Ať začnou vyrábět auta s pořádnými motory a bude po problémech.
Když by ten vývoj dělali pred 15 roky, dnes by neměli tyto problémy. No bohužel další zancka, která si myslela, že může těžit ze jména a historie a stará technika je spasi.
Uvidíme, snad jim to pomůže. Ale obávám se, že jdou s křížkem po funuse.
Stale lepsie nez nikdy, nemyslim si ze spoliehali len na staru techniku. Pride mi, ze naopak setrili na dieloch a rieseniach, ktore daju do produktu ako pri tej Maxime, oproti Accordu mala horsi interier a setrenie na podvozku. Altima na tom bola podobne, posledna generacia bola osudena.
Já taky doufám, že se nějak postabi na nohy, ale s tím co měli, to opravdu ne.
Aby je náhodou nepitopili právě Bzucaci.
Když už Nissan tak něco jako Patrol či novodobou přiméru p11.