Novinky
Zpět na článek
Nissan shání finance, kde se dá. Asi kvůli tomu prodá i své sídlo za 15 miliard
7 komentářů
Mikesus
@lamal no to je taky co myslím. Ze proste tam narvou levné věci, technika, materiály a pak se divy, ze to nikdo moc nechce. V navaře to jakožto pracantovi funguje, ale to je neuzivi.
Já taky doufám, že se nějak postabi na nohy, ale s tím co měli, to opravdu ne.
Já taky doufám, že se nějak postabi na nohy, ale s tím co měli, to opravdu ne.
vencelín
@Mikesus
Aby je náhodou nepitopili právě Bzucaci.
Když už Nissan tak něco jako Patrol či novodobou přiméru p11.
Aby je náhodou nepitopili právě Bzucaci.
Když už Nissan tak něco jako Patrol či novodobou přiméru p11.
del42sa
to je doslovný příklad toho vsadit vše na jedinou kartu a prohrát kalhoty 😁
lamal
@Mikesus
Stale lepsie nez nikdy, nemyslim si ze spoliehali len na staru techniku. Pride mi, ze naopak setrili na dieloch a rieseniach, ktore daju do produktu ako pri tej Maxime, oproti Accordu mala horsi interier a setrenie na podvozku. Altima na tom bola podobne, posledna generacia bola osudena.
Stale lepsie nez nikdy, nemyslim si ze spoliehali len na staru techniku. Pride mi, ze naopak setrili na dieloch a rieseniach, ktore daju do produktu ako pri tej Maxime, oproti Accordu mala horsi interier a setrenie na podvozku. Altima na tom bola podobne, posledna generacia bola osudena.
Miroslav Lengyel
Ať začnou vyrábět auta s pořádnými motory a bude po problémech.
lamal
Slusne obraty, snad daju spravny focus na modelove rady, ktore znacku udrzia. Vyvoj E-poweru svedci, ze by to mohlo byt spravne.
Když by ten vývoj dělali pred 15 roky, dnes by neměli tyto problémy. No bohužel další zancka, která si myslela, že může těžit ze jména a historie a stará technika je spasi.
Uvidíme, snad jim to pomůže. Ale obávám se, že jdou s křížkem po funuse.