Testy
@adamzprahy je až neskutečné jak pár cm na šířku (nevím kolik, nemám premium) udělá z otřesného jezevčíka krásný vůz. K tomu I6 benzín, takhle bych to bral.
Zdravím, Marku: moc děkuji za srovnávací tabulku 80 a 90. Asi tam bude jen jedna malá chybička, a to v rozvoru (buď jsou čísla prohozená mezi modely, nebo je u 90 prohozené pořadí čísel v údaji).
Vaše poznatky jsou velmi cenné (pro zájemce) a dobře popsané. Dobrá práce!
Vaše poznatky jsou velmi cenné (pro zájemce) a dobře popsané. Dobrá práce!
@Man Ký
Cena, velkost pod kapotou a ktovie co este.
Mazda nema podla vsetkeho hybridy zatial dobre vyriesene, chyba im dobre vyriesena prevodovka.
Cena, velkost pod kapotou a ktovie co este.
Mazda nema podla vsetkeho hybridy zatial dobre vyriesene, chyba im dobre vyriesena prevodovka.
@lamal mě to přijde doslova dechberoucí. taková kráva a jezdí pod deset litrů benzínu... to je skoro na otázku, proč to jako hybrid neprodávají místo toho čtyřválce benzínovýho
Za mě mnohem hezčí než CX-80, těch pár úprav zadní partie a zřejmě šířky z toho dělají pohledné SUV.
Motor slušný, cenovka nebýt cla a individual importu by taky šla, tohle by mohlo fungovat. I když otázkou jak by to ovlivnila politika flotilových emisí...
Jenom teda v tabulce zaujali kratší sedáky ve všech řadách, ale má to tak víc US aut - což je docela zarážející když tam naopak je hodně řekněme "větších" lidí 😁 a interiér je jinak prostornější.
Díky za článek 👍
Motor slušný, cenovka nebýt cla a individual importu by taky šla, tohle by mohlo fungovat. I když otázkou jak by to ovlivnila politika flotilových emisí...
Jenom teda v tabulce zaujali kratší sedáky ve všech řadách, ale má to tak víc US aut - což je docela zarážející když tam naopak je hodně řekněme "větších" lidí 😁 a interiér je jinak prostornější.
Díky za článek 👍
Dobrý den, připadá mi to jako lepší deal než CX80 s dieslem. Nevíte někdo, jak je to se zárukou v ČR a také se servisem?
@kosmonaut
je to tak, tady v AU nabízejí všechny 4 modely. Vždy s benzin, nafta. U některých modelů i hybrid. Cenovej rozdíl CX80 vs. CX90 cca 7000 AUD.
je to tak, tady v AU nabízejí všechny 4 modely. Vždy s benzin, nafta. U některých modelů i hybrid. Cenovej rozdíl CX80 vs. CX90 cca 7000 AUD.
@XTad jo zadní převis vypadá delší, blatníky vytaženější.
Mimochodem, v Austrálii nabízí všechny 4, CX60, CX70 (což je široká CX90 s 5 sedadly), CX80 i CX90. Dokonce myslím že všechny se všemi motory, tedy 2,5 Plugin Hybrid, I6 Benzin, I6 Diesel.
Mimochodem, v Austrálii nabízí všechny 4, CX60, CX70 (což je široká CX90 s 5 sedadly), CX80 i CX90. Dokonce myslím že všechny se všemi motory, tedy 2,5 Plugin Hybrid, I6 Benzin, I6 Diesel.
@kosmonaut Pomohla i delka. Pri bohledu zboku je mnohem vyvazenejsi a elegantnejsi. Nechapu, proc se na CX-80 nevykaslali uplne.
@Man Ký
On totiz spolehilvy a funkční hybrid, to není zas tak jednoduché. Muzeme to vidět na evropských automobilkach. Tam se jim to vůbec nedaří.
On totiz spolehilvy a funkční hybrid, to není zas tak jednoduché. Muzeme to vidět na evropských automobilkach. Tam se jim to vůbec nedaří.
@Man Ký Ak by z tejto motorizácie urobili hybrid, spotreba by bola tak o dva - tri litre nižšia. Lexus 450h s 3.5 V6 jazdí dlhodobo za 7.5 litra na 100. Lexus tým, že v Amerike vyradil v poslednej generácii z ponuky 3.5 V6 v modeli RX 350, vlastne prepustil svoju pozíciu tejto Mazde.
@Ringhofer Chýba to podstatné ! Či sa oba modely vyrábajú na jednej linke a ako vyzerá ich podvozková platforma . To je pre rozdiely podstatné . To ostatné je " bižutéria " . Mazdy sú krásne autá a ich krása je v odlišnosti . Ale bohužiaľ ich motory nesplnili očakávania, zrejme to bola slepá ulička vývoja, podobe ako TDI u VW ...
Mne to pride zaujimave, hlavne vediet aky je ten benzinovy motor.