Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Mazda CX-90 3.3 Turbo S – Je největší americká mazda lepší než ta evropská?

20 komentářů

Avatar - lamal
lamal
@Aleš Puchmeltr
Mne to pride zaujimave, hlavne vediet aky je ten benzinovy motor.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
@adamzprahy je až neskutečné jak pár cm na šířku (nevím kolik, nemám premium) udělá z otřesného jezevčíka krásný vůz. K tomu I6 benzín, takhle bych to bral.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Aleš Puchmeltr a já si rád přečtu i test RR Spectre nevadí😊
Avatar - Man Ký
Man Ký
@lamal mě to přijde doslova dechberoucí. taková kráva a jezdí pod deset litrů benzínu... to je skoro na otázku, proč to jako hybrid neprodávají místo toho čtyřválce benzínovýho
Avatar - Ringhofer
Ringhofer
Zdravím, Marku: moc děkuji za srovnávací tabulku 80 a 90. Asi tam bude jen jedna malá chybička, a to v rozvoru (buď jsou čísla prohozená mezi modely, nebo je u 90 prohozené pořadí čísel v údaji).
Vaše poznatky jsou velmi cenné (pro zájemce) a dobře popsané. Dobrá práce!
admin badgeAvatar - Marek Bednář
Marek Bednář
@Ringhofer Překlep, pardon 😊 Opraveno. Děkuji za hodnocení!
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Aleš Puchmeltr
Náhodou to srovnání je zajímavé. Jak psal lamal, hlavne kvůli motoru.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Man Ký
On totiz spolehilvy a funkční hybrid, to není zas tak jednoduché. Muzeme to vidět na evropských automobilkach. Tam se jim to vůbec nedaří.
Avatar - lamal
lamal
@Man Ký
Cena, velkost pod kapotou a ktovie co este.
Mazda nema podla vsetkeho hybridy zatial dobre vyriesene, chyba im dobre vyriesena prevodovka.
Neuromancer2
Jenom technická, SiriusXM je primárně satelitní rádio.
adamzprahy
Za mě mnohem hezčí než CX-80, těch pár úprav zadní partie a zřejmě šířky z toho dělají pohledné SUV.

Motor slušný, cenovka nebýt cla a individual importu by taky šla, tohle by mohlo fungovat. I když otázkou jak by to ovlivnila politika flotilových emisí...

Jenom teda v tabulce zaujali kratší sedáky ve všech řadách, ale má to tak víc US aut - což je docela zarážející když tam naopak je hodně řekněme "větších" lidí 😁 a interiér je jinak prostornější.

Díky za článek 👍
Aleš Puchmeltr
Tak to je naprosto důležitý test pro asi 5 lidí v ČR.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Dušan Trnka které motory nesplnily očekávání?
Losina
@Aleš Puchmeltr Zdravím jsem jeden z těch 5.
Sergi Unrated
Dobrý den, připadá mi to jako lepší deal než CX80 s dieslem. Nevíte někdo, jak je to se zárukou v ČR a také se servisem?
vojtakala
@kosmonaut
je to tak, tady v AU nabízejí všechny 4 modely. Vždy s benzin, nafta. U některých modelů i hybrid. Cenovej rozdíl CX80 vs. CX90 cca 7000 AUD.
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
@XTad jo zadní převis vypadá delší, blatníky vytaženější.
Mimochodem, v Austrálii nabízí všechny 4, CX60, CX70 (což je široká CX90 s 5 sedadly), CX80 i CX90. Dokonce myslím že všechny se všemi motory, tedy 2,5 Plugin Hybrid, I6 Benzin, I6 Diesel.
XTad
@kosmonaut Pomohla i delka. Pri bohledu zboku je mnohem vyvazenejsi a elegantnejsi. Nechapu, proc se na CX-80 nevykaslali uplne.
Koliesko
@Man Ký Ak by z tejto motorizácie urobili hybrid, spotreba by bola tak o dva - tri litre nižšia. Lexus 450h s 3.5 V6 jazdí dlhodobo za 7.5 litra na 100. Lexus tým, že v Amerike vyradil v poslednej generácii z ponuky 3.5 V6 v modeli RX 350, vlastne prepustil svoju pozíciu tejto Mazde.
Avatar - Anonym
Anonym
@Ringhofer Chýba to podstatné ! Či sa oba modely vyrábajú na jednej linke a ako vyzerá ich podvozková platforma . To je pre rozdiely podstatné . To ostatné je " bižutéria " . Mazdy sú krásne autá a ich krása je v odlišnosti . Ale bohužiaľ ich motory nesplnili očakávania, zrejme to bola slepá ulička vývoja, podobe ako TDI u VW ...