Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
del42sa
1
to by mohla docela zajímavá nabídka 👍🏻
Frfla
Tak 680k za Číňana nedám.
@Frfla
Ono by to clovek vsetko chcel super kvalitne a samozrejme aby to bolo aj zadara... ja zase nechapem ze da niekto 30 tisic eur za kusok lepsiu octavku... ani bohovi by som nedal za ziadnu skodu tolko... nesrandujem... to uz potom skor nejaku toyotu alebo hondu a pod... takze to mas tak... vsetko je to relativne a zalezi aj od uhla pohladu...
Ono by to clovek vsetko chcel super kvalitne a samozrejme aby to bolo aj zadara... ja zase nechapem ze da niekto 30 tisic eur za kusok lepsiu octavku... ani bohovi by som nedal za ziadnu skodu tolko... nesrandujem... to uz potom skor nejaku toyotu alebo hondu a pod... takze to mas tak... vsetko je to relativne a zalezi aj od uhla pohladu...
@3_diamanty
Já to říkám pořád, ze lidi co nadávají na cenu, jsou jen ti, kteří by chtěli dostat vše zdarma a nemuseli se snažit. Jestli 650za Číňana v téhle velikosti je moc nebo málo, rozhoduje trh. A podle prodejů to zas tak moc není.
Já to říkám pořád, ze lidi co nadávají na cenu, jsou jen ti, kteří by chtěli dostat vše zdarma a nemuseli se snažit. Jestli 650za Číňana v téhle velikosti je moc nebo málo, rozhoduje trh. A podle prodejů to zas tak moc není.
@Mikesus
Ono clovek by si povedal fajn, cinan o 10% lacnejsi ako naozajstne auto, to sa oplati!
Ale co bezpecnost, spolahlivost o 10-15 rokov? Dostupnost nahradnych dielov?
Kvalita?
Stoji to za ten minimalny rozdiel?
Ved iPhone stoji 1200 eur a Xiaomi 400 eur. Ked dokazu toto vyrobit za tretinu ceny, preco potom nepredavaju aj auto za 1/3 ceny?
Stoji Karoq 30 tisic eur? Cinania taky vyrobia za 10.000 eur. Zvysok bude potom co? Cisty, neskutocne prehnany zisk statom dotovanej automobilky?
To je dnes velmi tazko urcit, kde tieto peniaze v socialistickej krajine skoncia.
Ono clovek by si povedal fajn, cinan o 10% lacnejsi ako naozajstne auto, to sa oplati!
Ale co bezpecnost, spolahlivost o 10-15 rokov? Dostupnost nahradnych dielov?
Kvalita?
Stoji to za ten minimalny rozdiel?
Ved iPhone stoji 1200 eur a Xiaomi 400 eur. Ked dokazu toto vyrobit za tretinu ceny, preco potom nepredavaju aj auto za 1/3 ceny?
Stoji Karoq 30 tisic eur? Cinania taky vyrobia za 10.000 eur. Zvysok bude potom co? Cisty, neskutocne prehnany zisk statom dotovanej automobilky?
To je dnes velmi tazko urcit, kde tieto peniaze v socialistickej krajine skoncia.
@Jon Bon Novy
Bezpecnost? Muzes se podivat na narazove testy, těmi už prochází nějakou dobu. Spolehlivost, to je na zvážení kohokoliv. Kupuji se skodovky, vw kupují se Francouzi, fiat, alfa, ford, ti mají též problém se spolehlivosti a zákazníky to taky nějak netrapi.
Bezpecnost? Muzes se podivat na narazove testy, těmi už prochází nějakou dobu. Spolehlivost, to je na zvážení kohokoliv. Kupuji se skodovky, vw kupují se Francouzi, fiat, alfa, ford, ti mají též problém se spolehlivosti a zákazníky to taky nějak netrapi.
@Mikesus
Ale predsa len si clovek vie zvazit, ked zavedena automobilka je na trhu 50-80 rokov, vyraba 8 generaciu oblubeneho a kusenostami s pouzivanim vylepseneho auta. Ked vidim jazdit 30 rocne auta s dostatkom nahradnych dielov. Nebudem asi pokusny kralik a kupovat nejaky cerstvo vymysleny a neskutocne predrazeny StartUp bez historie.... Co potom s autom, ak automobilka za par rokov nebude existovat?
Ale predsa len si clovek vie zvazit, ked zavedena automobilka je na trhu 50-80 rokov, vyraba 8 generaciu oblubeneho a kusenostami s pouzivanim vylepseneho auta. Ked vidim jazdit 30 rocne auta s dostatkom nahradnych dielov. Nebudem asi pokusny kralik a kupovat nejaky cerstvo vymysleny a neskutocne predrazeny StartUp bez historie.... Co potom s autom, ak automobilka za par rokov nebude existovat?
Petr Rožek
Mám MG PHEV s dojezdem 52 km. Na tuto vzdálenost opravdu spotřebuje minimum benzínu, prakticky jen při prvním rozjezdu (zahřátí motoru) a při prudší akcelerace, kdy 1500ccm rádo pomůže. Ale pak už je samozřejmě realita jiná - jezdím za 4,8 l/100km a 12,4 kWh. Ale i to není vůbec špatné - noční proud je levnější, "nabíjet můžu doma i v práci, takže celkový provoz včetně započítání pořizovacích nákladů vs. super výbava je opravdu o hodně levnější než u srovnatelné třídy evropských automobilek.
3_diamanty
Za mna ideal je ta klasicka 1,5 tgi s manualom ... a auto okrem ineho aj vyborne vyzera ... skoda celkovo chybajucej 4kolky v aute aj ked je jasne ze by tvorila mozno tak 5 percent predajov... inak ale HS je zda sa velmi prijemne prekvapko v danom segmente co citam z testov....
@3_diamanty
Proč by měla tvořit jen 5 % prodejů?
U nás podobná auta mívají více. Třeba Hyundai Tucson 25 %, Kia Sportage 19 %, Sssangyong Korando 30 %, Dacia Duster 28 %, Suzuki S-Cross 59 %.
Proč by měla tvořit jen 5 % prodejů?
U nás podobná auta mívají více. Třeba Hyundai Tucson 25 %, Kia Sportage 19 %, Sssangyong Korando 30 %, Dacia Duster 28 %, Suzuki S-Cross 59 %.
sargis
Osobne som prekvapeny, kolko ich vidim jazdit. Viac ako Tiuganov II. Aj ked 100x radsej by som bral to 1,5 TSi ako toto.
Jon Bon Novy
Takato parodia na naozajstne auto ma s historiou povodnych britskych automobilov s emblemom MG z minuleho storocia spolocne asi tolko, ako Tesla Pardubice s Teslou model 3.