Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Martin Vaculík a ojeté BMW i3 REX: Na cesty raději s motorem

7 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To uz si fakt delate srandu...

Auto jako delane nadlouhe cestovani!
POUZE se musi tankovat kazdych 120 kilometru...
Ja Prvni a Posledni
@Ja Prvni 123
Chceš si ho koupit?!
Avantime
Nevidím celý článok, ale aj tak si myslím, že medzititulok "Prodloužení donekonečna" je zavádzajúci. Keď mali redaktori nemeckého Autobildu na dlhodobý test i3 REx, dostali skvelý nápad vydať sa s ním na roadtrip z Nemecka do Gruzínska a nenabíjali, len tankovali, takže väčšinu času sa namáhal motorkový dvojvalec. No a cestou naspäť ho v Bulharsku nadobro utrápili. Takže nejaké tie reči ako s tým niekto došiel do Ženevy a každých 120 km tankoval sú pekné, len si z tohto auta prosím nikto nerobte full-hybrid lebo zle dopadnete.
gil54
@Avantime

Souhlasím.

V mých očích má i3 své určité místo na slunci, zejména tím, že má poměrně jasné určení. Proto spalovací motor v ní - konkrétně v ní - považuji za zcela zbytečný a je jen na škodu a zbytečně jí prodražuje a komplikuje, přínos pochybný.

Ty i3 REX jedině tak dobrý nabarvit na žluto jako další výzva pro Dana Přibáně po Trabantech a LuAZech v jeho žlutým cirkuse. 😀
Man Ký
@Avantime ta osmistovka z motorek BMW má celkem slušné renomé... fakt ho umořili?😊
gil54
@Man Ký

Tak osmistovka má renomé možná slušné, škoda jen, že v i3 REX je ale čínskej dvouválec ze skútru BMW C 650 s objemem 647cm3 a sníženým výkonem na 28 kW. 😉
Tycoon
@Man Ký

Vem si motor s dobrým renomé z osobních aut a namontuj ho do kamionu. Kolik jich přežije do první výměny oleje?