Ojetiny
rohYpnol
@Ja Prvni 123
Tak každý elektromobilista přeci co 120 km stejně obědvá v kvalitní restauraci, že... 🤣🤣🤣
Tak každý elektromobilista přeci co 120 km stejně obědvá v kvalitní restauraci, že... 🤣🤣🤣
gil54
@Man Ký
Tak osmistovka má renomé možná slušné, škoda jen, že v i3 REX je ale čínskej dvouválec ze skútru BMW C 650 s objemem 647cm3 a sníženým výkonem na 28 kW. 😉
Tak osmistovka má renomé možná slušné, škoda jen, že v i3 REX je ale čínskej dvouválec ze skútru BMW C 650 s objemem 647cm3 a sníženým výkonem na 28 kW. 😉
gil54
@Avantime
Souhlasím.
V mých očích má i3 své určité místo na slunci, zejména tím, že má poměrně jasné určení. Proto spalovací motor v ní - konkrétně v ní - považuji za zcela zbytečný a je jen na škodu a zbytečně jí prodražuje a komplikuje, přínos pochybný.
Ty i3 REX jedině tak dobrý nabarvit na žluto jako další výzva pro Dana Přibáně po Trabantech a LuAZech v jeho žlutým cirkuse. 😀
Souhlasím.
V mých očích má i3 své určité místo na slunci, zejména tím, že má poměrně jasné určení. Proto spalovací motor v ní - konkrétně v ní - považuji za zcela zbytečný a je jen na škodu a zbytečně jí prodražuje a komplikuje, přínos pochybný.
Ty i3 REX jedině tak dobrý nabarvit na žluto jako další výzva pro Dana Přibáně po Trabantech a LuAZech v jeho žlutým cirkuse. 😀
Mokrous
Autobild to nedávno rozebíral, že spolu s Mazdou s Vankelem MX-30 R-EV to jsou snad 2 nejhorší vtipy v dějinách automobilismu a že s ničím horším ještě nikdy nejeli. A taky nedojeli, viz výše.
Tycoon
@Man Ký
Vem si motor s dobrým renomé z osobních aut a namontuj ho do kamionu. Kolik jich přežije do první výměny oleje?
Vem si motor s dobrým renomé z osobních aut a namontuj ho do kamionu. Kolik jich přežije do první výměny oleje?
Man Ký
@Avantime ta osmistovka z motorek BMW má celkem slušné renomé... fakt ho umořili?😊
Avantime
Nevidím celý článok, ale aj tak si myslím, že medzititulok "Prodloužení donekonečna" je zavádzajúci. Keď mali redaktori nemeckého Autobildu na dlhodobý test i3 REx, dostali skvelý nápad vydať sa s ním na roadtrip z Nemecka do Gruzínska a nenabíjali, len tankovali, takže väčšinu času sa namáhal motorkový dvojvalec. No a cestou naspäť ho v Bulharsku nadobro utrápili. Takže nejaké tie reči ako s tým niekto došiel do Ženevy a každých 120 km tankoval sú pekné, len si z tohto auta prosím nikto nerobte full-hybrid lebo zle dopadnete.
Ja Prvni 123
To uz si fakt delate srandu...
Auto jako delane nadlouhe cestovani!
POUZE se musi tankovat kazdych 120 kilometru...
Auto jako delane nadlouhe cestovani!
POUZE se musi tankovat kazdych 120 kilometru...
Není co dodat 👍