Novinky
Jízdu po městě na baterky - chápu, přesně to je důvod, proč bych hybrid bral. Jenže v kombinaci s benzínovým motorem.
K dieslu mi to přijde... vyloženě kvůli té jízdě do města. Samotný naftový motor má vysoký kroutící moment, proto zabírá už od nízkých otáček - a tady ztrácí smysl připojení baterek. Uvidíme, jak to budou mít vyladěné.
PS: Tuhle jsem viděl S400h a je to vážně bomba, i když mě překvapilo, že baterky tam jsou jen kvůli akceleraci 😄
K dieslu mi to přijde... vyloženě kvůli té jízdě do města. Samotný naftový motor má vysoký kroutící moment, proto zabírá už od nízkých otáček - a tady ztrácí smysl připojení baterek. Uvidíme, jak to budou mít vyladěné.
PS: Tuhle jsem viděl S400h a je to vážně bomba, i když mě překvapilo, že baterky tam jsou jen kvůli akceleraci 😄
Podle mě má hybrid v klasickém autě smysl právě jen s dieselovým motorem - kvůli úspoře paliva. A z tohoto pohledu jsou pro mě naprosto nepochopitelné všechny japonské hybridy (a třeba nový i Touareg), které se s benzinovým motorem horko těžko dostanou ve spotřebě na úroveň "obyčejného" dieselu.
odpovedi moze byt viac
- zacneme hlukom, nie v interieri, ale vonku, tam je to u naftakov stale mizeria
- som zvedavy na kurenie, ked vezmem do uvahy, ze v mnohych sucasnych diesloch si clovek musi v meste brat do auta rukavice a sal, aby neprimrzol na volant
- posledna otazka - ako budu znasat permanentne vypinane a startovanie naftove motory, kedze vseobecne toto nie je ich obludena disciplina
- zacneme hlukom, nie v interieri, ale vonku, tam je to u naftakov stale mizeria
- som zvedavy na kurenie, ked vezmem do uvahy, ze v mnohych sucasnych diesloch si clovek musi v meste brat do auta rukavice a sal, aby neprimrzol na volant
- posledna otazka - ako budu znasat permanentne vypinane a startovanie naftove motory, kedze vseobecne toto nie je ich obludena disciplina
Takovéto otázky můžeš všeobecné pokládat ohledně jakéhokoli nového vozu, nového motoru, nového druhu pohonu, např...
Jak budou turbobenzíny vypadat po 150.000 km?
jak budou Priusy vypadat po 10 letech a s vysokým nájezdem km, co jejcih baterie atd atd...
Jak budou turbobenzíny vypadat po 150.000 km?
jak budou Priusy vypadat po 10 letech a s vysokým nájezdem km, co jejcih baterie atd atd...
Nemáte pravdu. Už předtím, než Toyota přišla s hybridem, tak byly známy fakta ohledně hlučnosti benzínových motorů oproti dieselu, byl znám problém dlouhého zahřívání dieselu oproti benzínu, jiným emisím, atd. Tzn. Toyota nevymyslela nic nového (ve smyslu celku), ale doplnila stávající řešení. Taktéž to dělá i Mercedes, ke stávajícímu řešení (tj. parametry motoru jsou známy předem) přidává hybridní pohon. Takže otázky smysl mají. Protože Mercedes nepřichází s novým převratným dieselovým motorem, ale hybridním pohonem.
S tím Priusem Vám mohu odpovědět. Po 3 letech mám v Priusu baterku na 80%, nájezd 105kkm.
S tím Priusem Vám mohu odpovědět. Po 3 letech mám v Priusu baterku na 80%, nájezd 105kkm.
nemate nekdo link na to ako funguje ten system hybrid system u Merglu S? Nejaka jednoducha animacia ideal.
15 kW poskytujú dnes bežne 250ccm skútre, ak chceš niečo obratné do mesta (teda nie maxiskúter), tak riešenie je: [odkaz]
Síce o 1 kW menej, ale pri zachovaní kompaktných rozmerov.
A proč nejdou do hybridního dieselu? Jel jste někdy Priusem nebo Lexusem RX/GS/LS? Motor se po mírném zahřátí dokáže za minutu vypnout a nastartovat např. 10x za minutu, pokud se popojíždí např. v ranní koloně.
Dokážete si tentýž režim představit u dieselu? Kolik by ten diesel vydržel?