Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Viktor Štejnar
Přijde mi to jak nepovedená napodobenina Hondy E, akorát asi s větší baterii.... Ale mega za takového prcka, to asi fakt raději Teslu model 3 nebo Škodu Elroq.
@Viktor Štejnar
Elroq rozhodně.
Elroq rozhodně.
@Viktor Štejnar
Techniku to ma sice lepší nez elroq, ale tady bych bral value/money, tedy elroq, to ten příplatkem za to nestojí dle meho.
Techniku to ma sice lepší nez elroq, ale tady bych bral value/money, tedy elroq, to ten příplatkem za to nestojí dle meho.
Robert Hlavatý
Tak BEV a PHEV prostě byly, jsou a v blízké budoucnosti budou okrajovou záležitostí, která ale vyvolává emoce zcela neúměrné velikosti tématu... Všichni, kdo trochu situací sledují vidí (globálně), vidí že se situace postupně mění v neprospěch čistých BEV nebo PHEV (tedy mimo Číny, kde je situace specifická, daná politickým systémem) .
Jistě elektrifikace je trend, který bude do budoucna sílit a určitě jsou a budou přibývat řešení, které nikoho nebudou obtěžovat dobíjením (MHEV, Full HEV apod.) a na tom není nic špatného, naopak, tu přidají, kW či Nm, umožní ujetí větší či menší vzdálenosti bez sepnutí ICE, to je určitě super a tomu se jako zákazník vůbec nebudu bránit...
Jistě elektrifikace je trend, který bude do budoucna sílit a určitě jsou a budou přibývat řešení, které nikoho nebudou obtěžovat dobíjením (MHEV, Full HEV apod.) a na tom není nic špatného, naopak, tu přidají, kW či Nm, umožní ujetí větší či menší vzdálenosti bez sepnutí ICE, to je určitě super a tomu se jako zákazník vůbec nebudu bránit...
Robert Hlavatý
2. června 2025 15:53
"Všichni, kdo trochu situací sledují vidí (globálně), vidí že se situace postupně mění v neprospěch čistých BEV nebo PHEV" 😀👎
A ted evropska realita, misto plku mistnich "e😜ertu".
Electric cars sales accounted for 15.3% of the overall market, up from 12% in the first part of 2024.
👍
insideevs.com/…europe-climbing/
2. června 2025 15:53
"Všichni, kdo trochu situací sledují vidí (globálně), vidí že se situace postupně mění v neprospěch čistých BEV nebo PHEV" 😀👎
A ted evropska realita, misto plku mistnich "e😜ertu".
Electric cars sales accounted for 15.3% of the overall market, up from 12% in the first part of 2024.
👍
insideevs.com/…europe-climbing/
@DonVito
Každé šesté nově prodané auto ve světě je čistě elektrické. V Číně už je spalovák okrajovou záležitostí 👍
linkedin.com/…14279041025-ZgTB
Každé šesté nově prodané auto ve světě je čistě elektrické. V Číně už je spalovák okrajovou záležitostí 👍
linkedin.com/…14279041025-ZgTB
@Horký Rom
Ano. Nemusíte to opakovat, že jste komouši. A Čína je tvým vzorem. Ideálně samozřejmě KLDR, viď 🤣🤣🤣
Ano. Nemusíte to opakovat, že jste komouši. A Čína je tvým vzorem. Ideálně samozřejmě KLDR, viď 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Nereaguj na mé příspěvky.
Děkuji za pochopení.
Nereaguj na mé příspěvky.
Děkuji za pochopení.
@Horký Rom a rohypnol napise, jak komunisti jsou vzorem, kdyz on adoruje fasisty a nacisty. Proste podle sebe hodnoti ostatni.
@DonVito
No jo. Opět progresivistické hujerství, kdy zaznívají fakta vytržená ze souvislostí a bez vysvětlení že.
Samozřejmě, ze čísla porostou. Protože EU DONUTÍ lidi BEV kupovat!!! Protože EU jede ideologii, protože EU hodlá převychovávat a diktovat co je jediné správné!!!
Blbý je, že před 36ti lety tady proti tomu lidi zvolili klíčema. A teď tomu mistni komouši jako ty ještě tleskají vestoje...
No jo. Opět progresivistické hujerství, kdy zaznívají fakta vytržená ze souvislostí a bez vysvětlení že.
Samozřejmě, ze čísla porostou. Protože EU DONUTÍ lidi BEV kupovat!!! Protože EU jede ideologii, protože EU hodlá převychovávat a diktovat co je jediné správné!!!
Blbý je, že před 36ti lety tady proti tomu lidi zvolili klíčema. A teď tomu mistni komouši jako ty ještě tleskají vestoje...
@rohYpnol
Neber si do huby lidi, co cinkali klicema.
Byl jsem tam mezi nimi, narozdil od tebe.
Dobrou
Neber si do huby lidi, co cinkali klicema.
Byl jsem tam mezi nimi, narozdil od tebe.
Dobrou
@DonVito
V tom případě je to o to horší, jaký jsi komouš. Nejspíš jsi vůbec nepochopil proč jsi cinkal.
V tom případě je to o to horší, jaký jsi komouš. Nejspíš jsi vůbec nepochopil proč jsi cinkal.
@DonVito
On je jen ubozak, co nic nedokazal a nedokaze se smířit, ze nema na nove auto a bude muset bud začít něco dělat nebo bude muset snížit svůj komfort. Ze se vůbec s takovým hloupym tro(t)lem bavis. Vsak každý vidí, co je to za individuum. Jen ho v tom podporuješ. Nereaguj na nej, on se občas vybleje a jde se dal.
On je jen ubozak, co nic nedokazal a nedokaze se smířit, ze nema na nove auto a bude muset bud začít něco dělat nebo bude muset snížit svůj komfort. Ze se vůbec s takovým hloupym tro(t)lem bavis. Vsak každý vidí, co je to za individuum. Jen ho v tom podporuješ. Nereaguj na nej, on se občas vybleje a jde se dal.
@Robert Hlavatý
Proto prodeje a podil na trhu BEV porad zvětšují, na celém světě. V evrope rostou, v usa rostou, v Asii rostou. Dokonce i v Austrálii a Africe prodeje rostou.
Proto prodeje a podil na trhu BEV porad zvětšují, na celém světě. V evrope rostou, v usa rostou, v Asii rostou. Dokonce i v Austrálii a Africe prodeje rostou.
Avantime
Bol som ho vyskúšať a ide z toho prekvapivo príjemná retro atmosféra. Niečo ako tie japonské autá s ktorými prišiel Nissan v 90. rokoch...Pao, Figaro, Be-1, z tých novších Cube. Tiež je to na pomery malých elektromobilov super vybavené a bohovsky sa s tým parkuje. Páči sa mi to, no tá vnútorná šírka je žiaľ dosť zásadný limit. Nie som dvojmetrový basketbalista ale napriek tomu som sa tak za volantom cítil, koleno stále opreté o dvere. Vtipné pritom je, koľko je miesta pozdĺžne na zadných sedadlách, tam to v pohode vyhráva nad e-208, e-C3 aj R5.
@Avantime Zaujímavé, čím to je? Šírku má ako Favorit, že by boli dvere Insteru o toľko hrubšie? Podľa fotiek sú predné sedadlá docela blízko pri sebe.
twistedTSD
Nj, po bombastických titulcích o EV pod 400 tisíc Kč přichází realita, kterou je minicrossík, co v rozumné výbavě nejde pod 730 tisíc Kč. A to už proti e-C3 žádné terno není.
@twistedTSD
e-C3 je o světelné roky horší technika a auto.
e-C3 je o světelné roky horší technika a auto.
@rohYpnol V čem? LFP baterii beru jako plus, rychlonabíjení slušné, kazí to hlavně nízká maximálka a absence čerpadla - ale tyhle 40kWh gazíky se stejně hodí jen do města a okolí. Hyu bude mít vychytanější SW, lepší interiér, ale světelné roky tam nevidím.
Pepa_007
Ošklivé a drahé....... 🫣😕
@Pepa_007 Zrovna dnes som jedného Instera videl. Naživo vyzerá dosť podarene, príde mi, že o dosť lepšie ako na fotkách.
rohYpnol
Cenová parita je tady! Ju? Nebo ne? Asi se zapomněla v jiném vesmíru... 😁
@rohYpnol
timesofindia.indiatimes.com/…ow/119292124.cms
Electric vehicles in India will soon be as affordable as petrol-powered cars, Union Minister for Road Transport and Highways Nitin Gadkari has announced. Speaking at the 32nd Convergence India and 10th Smart Cities India E😜o, Gadkari said that the price gap between EVs and internal combustion engine (ICE) vehicles will disappear within six months.
👍
timesofindia.indiatimes.com/…ow/119292124.cms
Electric vehicles in India will soon be as affordable as petrol-powered cars, Union Minister for Road Transport and Highways Nitin Gadkari has announced. Speaking at the 32nd Convergence India and 10th Smart Cities India E😜o, Gadkari said that the price gap between EVs and internal combustion engine (ICE) vehicles will disappear within six months.
👍
@DonVito jj “ soon “, to už tu píšeš tak 5 let a stále se to nijak nedaří… a ani v té Indii to nepůjde 😋
@ericn
Pisu tu leta o roce 2025!
Pisu tu leta o roce 2025!
@DonVito no evidentně nechápeš psaný text, soon = brzy. A to tu propaguješ leta “již brzy” a pořád to nenastává a nenastane. Sni dál 😋
@ericn
Však vetsina segmentů tu parita ma davno. Ze to bude u miniaut až jako poslední, muselo být jasné všem, i těm mene inteligentnim. Jen ti nejhloupejsi od zacatku pri slovo parita ukazovali na A nebo B segment. A pokud si pamatuji, i toto donvito psal.
Však vetsina segmentů tu parita ma davno. Ze to bude u miniaut až jako poslední, muselo být jasné všem, i těm mene inteligentnim. Jen ti nejhloupejsi od zacatku pri slovo parita ukazovali na A nebo B segment. A pokud si pamatuji, i toto donvito psal.
@Mikesus no jo a pořád to moc nefunguje, že? Cenová parita je ti naprd, když za to dostaneš výrazně horší auto. Zkus jezdit i jen po republice se základnim Elroqem a Karoqem… s 1.5TSi můžeš v klidu jezdit i po Evropě, s EV s baterkou 50kWh je to na bednu 👎 Tj s paritou se jdi vycpat, když za to nedostaneš srovnatelné auto…
@ericn enyaq nema paritu, elroq nema paritu? Ioniq9 nema paritu? Rz nebo bz4x nemají paritu?
@DonVito
No jo, zase bez souvislostí že. Komouš klidně zajistí cenovou paritu zítra... chápu že ty by jsi ten den vyhlásil ze den národního obrození a mával zelenorudou vlajkou celý týden.
No jo, zase bez souvislostí že. Komouš klidně zajistí cenovou paritu zítra... chápu že ty by jsi ten den vyhlásil ze den národního obrození a mával zelenorudou vlajkou celý týden.
Meky
Nemá zmysel porovnávať elektrovehikle medzi sebou.
Je to uplna somarina.
Porovnavajte rovnaku triedu a rovnaky vykon.
Toto je bude hlupost, alebo zamer.
Je to uplna somarina.
Porovnavajte rovnaku triedu a rovnaky vykon.
Toto je bude hlupost, alebo zamer.
@Meky souhlas. Naprosta blbost srovnavat nesrovnatelne. Splaovaky mezi sebou se srovnavaji velikosti a výkonem. Ale bev se srovnava uplne jinak. Možná je to ještě tím, že těch bev není moc na srovnani.
@Mikesus A ako chceš ukázať tú údajnú paritu, keď budeš porovnávať elektriku s elektrikou?
rohYpnol
Hlavně je Inster jako celek mnohem méně prostorný jak i10 nebo Picanto. Ta podměrečná šířka je prostě hrozně znát. Není to auto šité evropským metrem.
Technika na BEV dobrý, tohle korejci umí. Vzhled - buď líbí nebo nelíbí. Proporce a základní rysy byly bohužel dané, takže je to jak nakopnutá koza aby se pod to vešla baterka a úzké jak rikša aby to mělo v korei dotace... V rámci stanoveného formátu udělali korejci maximum, o tom žádná.
Výsledek dopadl jako vždy - BEV co jako celek nedává vůbec smysl.
Technika na BEV dobrý, tohle korejci umí. Vzhled - buď líbí nebo nelíbí. Proporce a základní rysy byly bohužel dané, takže je to jak nakopnutá koza aby se pod to vešla baterka a úzké jak rikša aby to mělo v korei dotace... V rámci stanoveného formátu udělali korejci maximum, o tom žádná.
Výsledek dopadl jako vždy - BEV co jako celek nedává vůbec smysl.
Dušan Trnka
Čo cena, ale to je tak škaredé ! Oproti tomu bol VW Chrobák krásavica krásavíc ...
gil54
Brrr....a dneska neusnu.
A velmi pěkně a citlivě schovali kliky zadních dveří, aby to vypadalo jako sportovní kupé 😀, barvu vybrali taky nádhernou.
A velmi pěkně a citlivě schovali kliky zadních dveří, aby to vypadalo jako sportovní kupé 😀, barvu vybrali taky nádhernou.
Jon Bon Novy
Daewoo Tico za cenu Leganzy.
To sa oplati .....
To sa oplati .....
@Jon Bon Novy
Počkej. Vždyť je to mega levné. Díky fialově inflaci nám dokonce auta zlevnily nejvic v Evropě... 🤣🤣🤣
Jen chlapec zapomněl, že poctiví lidi nemají kamarádíčky s bitcoinem tak jako ODSka 🤣🤣🤣
Počkej. Vždyť je to mega levné. Díky fialově inflaci nám dokonce auta zlevnily nejvic v Evropě... 🤣🤣🤣
Jen chlapec zapomněl, že poctiví lidi nemají kamarádíčky s bitcoinem tak jako ODSka 🤣🤣🤣
@Jon Bon Novy
Nikdo tě to nenutí kupovat. Našel bych na trhu lepsi value/money. I základní elroq je dle mého lepsi volba, ac s horší technikou. Proste tne příplatek za ní nema smysl.
Nikdo tě to nenutí kupovat. Našel bych na trhu lepsi value/money. I základní elroq je dle mého lepsi volba, ac s horší technikou. Proste tne příplatek za ní nema smysl.
Frfla
Tak už aby jim tu ohavnost někdo za ty prachy koupil.
@Frfla
Az take hrozne nie je. Ked niekto dopredu stanovil rozmery podla zakonnych noriem pre danu triedu aut, s tym nic neurobis.
Bol to dizajnersky oriesok, ale vysporiadali sa s tym nadmieru dobre.
Otazne je, ci je to vhodne aj pre krajiny, kde taketo obmedzenia nemaju. A rad by som vedel koho to u nas svojou sirkou oslovi.
O cene sa nebavme. Ta je pre bezneho cloveka naprosto uletena.
Az take hrozne nie je. Ked niekto dopredu stanovil rozmery podla zakonnych noriem pre danu triedu aut, s tym nic neurobis.
Bol to dizajnersky oriesok, ale vysporiadali sa s tym nadmieru dobre.
Otazne je, ci je to vhodne aj pre krajiny, kde taketo obmedzenia nemaju. A rad by som vedel koho to u nas svojou sirkou oslovi.
O cene sa nebavme. Ta je pre bezneho cloveka naprosto uletena.
@Jon Bon Novy
Je to tak. V rámci mezí a mantinelů, které měly stanoveny, design nedopadl zle. Ale optikou místního standardu je to hodně na pováženou. Víc než kde záleží na specifikaci, kolech, barvě...
Je to tak. V rámci mezí a mantinelů, které měly stanoveny, design nedopadl zle. Ale optikou místního standardu je to hodně na pováženou. Víc než kde záleží na specifikaci, kolech, barvě...
@Jon Bon Novy
Není lelsi se tedy vic snažit a nebýt běžný člověk?
Není lelsi se tedy vic snažit a nebýt běžný člověk?
@Mikesus
To vies, snazim sa.
Ale rozhodol som sa nekradnut a zivit sa poctivo, a tym sa to nejako potento .....
Chcel som sa aj ozenit s Taylor Swift, pretoze by mi to dost financne pomohlo, ale nechcela ma.
To vies, snazim sa.
Ale rozhodol som sa nekradnut a zivit sa poctivo, a tym sa to nejako potento .....
Chcel som sa aj ozenit s Taylor Swift, pretoze by mi to dost financne pomohlo, ale nechcela ma.
@Jon Bon Novy
😆😆😆👍
Hele, da se vydelat a nekrast úplně v pohodě. U nas v lidlu nabízejí pozici prodavačky za 40tis Kč. A na to člověk ani nepotřebuje žádnou školu. Kdyz nějakou máš, dá se najít ještě lepe placená. Nebo když mas odvahu, muzes dělat sám na sebe.
😆😆😆👍
Hele, da se vydelat a nekrast úplně v pohodě. U nas v lidlu nabízejí pozici prodavačky za 40tis Kč. A na to člověk ani nepotřebuje žádnou školu. Kdyz nějakou máš, dá se najít ještě lepe placená. Nebo když mas odvahu, muzes dělat sám na sebe.
JayDeeSq
je hezké porovnávat ceníkové ceny, ale reálně se základní inster prodává pod půl milionu, s větší baterkou lehce přes a to už je trochu jiná cenová liga. Samozřejmě i Elroq se dá pořídít levnější než za 799 tisíc, ale pořád mezi větší baterkou v Insteru a základním Elroqem je cca 200 tisíc rozdíl. U Insteru je asi největší problém debilně uložená baterie a pak "specifický" design.
@JayDeeSq
Nezkoumal jsem to zatím do detailu. Jak je uložena baterie? Ten design jo, ten je hodně specifický, kulantně řečeno.
Nezkoumal jsem to zatím do detailu. Jak je uložena baterie? Ten design jo, ten je hodně specifický, kulantně řečeno.
@Mikesus jelikož je to koncepčně spalovák, tak baterii to má jak klokan, je o dost níže než prahy, takže je celkem na ráně a paradoxně nad ní je hromada mrtvého prostoru (původní prolisy pro spalovák)
@JayDeeSq Sice vychází ze spalovacího Casperu,ale podlaha je právě výrazně upravena, vždyť i délka Insteru je větší o 230mm než u Casperu. Určitě má vyšší prahy a nemá před zadními sedadly středový tunel (rovná podlaha). Takže není to samé.
Tomu říkám vnitřní klid… nebo otupělost. Těžko říct. 🤡
No jasné, koupil bys nejlevnejsi dacii, protoze máš sebeuctu.