Nic proti, je to vážně skvělý výkon, ale podle mých zkušeností je o mnoho náročnější couvat s dvounápravovým valníkem s otočnou o jí než s návěsem
vencelín
1
@Tomáš Hollomotz
To mohu potvrdit. Ten "traktorovy" přívěs se může "zalomit" hned na dvakrát, coz s navesem či s klasickým přívěsem za auti nehrozi.
Když už zmiňují klasický přívěs za auto, tak možná pro nehoho prekvapive, se s větším couvat výrazně lépe než s těmi malými 400 kg. Ty za autem (zvlášť když jsou prázdné) nejsou vůbec vidět a když už vylezou na jedné či druhé straně, tak už je to docela pozdě a je pak potřebná velká korekce.
To mohu potvrdit. Ten "traktorovy" přívěs se může "zalomit" hned na dvakrát, coz s navesem či s klasickým přívěsem za auti nehrozi.
Když už zmiňují klasický přívěs za auto, tak možná pro nehoho prekvapive, se s větším couvat výrazně lépe než s těmi malými 400 kg. Ty za autem (zvlášť když jsou prázdné) nejsou vůbec vidět a když už vylezou na jedné či druhé straně, tak už je to docela pozdě a je pak potřebná velká korekce.