Novinky
Supra končí, BMW Z4 bude žít dál. Krk mu zachránila manuální převodovka a s ní spojená spekulace
11 komentářů
@Mikesus presne tak, tu s tebou súhlasím. Pre daily je automat proste lepší a tomu zodpovedá aj ponuka. U športových áut sa to obracia
@kari.laz
Ale to opet lžeš. Manual je k ničemu u suv a daily autech, ne v těchto.
Zajiste dáš odkaz na to, kde bych tvrdil, že ve všech autech, abys podlozil svou "pravdu". Nemohu si pamatovat vše, co jsem řekl, tak určitě můžeš referovat, kde jsem to napsal. Ale co naprosto můžu říct, coz o manuálu k ničemu nemůžu, ze pro mne lhář je odpad společnosti. No apak ještě druhá možnost, bezne lžou malé děti, které ještě neví, ze to se nedělá.
Ale to opet lžeš. Manual je k ničemu u suv a daily autech, ne v těchto.
Zajiste dáš odkaz na to, kde bych tvrdil, že ve všech autech, abys podlozil svou "pravdu". Nemohu si pamatovat vše, co jsem řekl, tak určitě můžeš referovat, kde jsem to napsal. Ale co naprosto můžu říct, coz o manuálu k ničemu nemůžu, ze pro mne lhář je odpad společnosti. No apak ještě druhá možnost, bezne lžou malé děti, které ještě neví, ze to se nedělá.
A pak sem přijdou radobyřidiči jako mikesus a budou tvrdit, jak je manuál k ničemu. A on je opak pravdou. Kdo hledá opravdový řidičský požitek bere manuál jako dalsi stupeň zabavnosi. Že je automat rychlejší? No a co.
@Martin Cerveny M2 hmotnost 1750 kg, Z4 1510 kg i s mechanismem skládací střechy. Tedy mírný rozdíl je znatelný😊
@stopel v kabrioletu to mám tak půl napůl, tam se spíš chci kochat a sportovní jízdu si můžu užít i bez toho, ale zároveň to není nic proti ničemu...
@kari.laz Podpořím vás. Spoustě lidem automat vyhovuje, tak ať ho mají. Ale jeho rychlost je diskutabilní. Je třeba vzít v úvahu i ten týden ročně,který prostojí v servisu,kvůli údržbě. Jediná správná možnost aby si kupující mohl vybrat.
Proč zde někdo řeší auta se kterými u nás prakticky nikdo neřeší a lidí je znají jen z obrázků?
a kdyby dokázali udělat Z4 coupé, myslím, že by se našlo ještě spousta dalších zákazníků, kteří by to ocenili.