Novinky
@Marquis de Sade No vida, někdo to řekl za mě. Ale to nic nemění, místní mudrci stejně rozběhnou další kolo stupidních přednášek.
Milí pániredaktori, nalistujte si v slovníku, čo znamená pojem legendárny a legenda, a naučte sa ho používať s mierou a s rozvahou. Nadužívate ho bez rozmyslu a bez zmyslu. Touran je skvelé auto, ale legendárnym možno od VW nazvať iba ak pôvodného chrobáka a možno odvodený T1, Touran rozhodne nie. Vlastne žiadne MPV, nenazval by som tak ani prvé MPV v Európe Espace, lebo legenda k sebe viaže viac ako počet vyrobených kusov, musí mať nejakú históriu, príbeh, byť niečím výnimočná.
@Marquis de Sade A niektorí majú potrebu tváriť sa povýšene, moralizovať a kázať. Holt každý máme nejakú tú úchylku, že? 😁
@vencelín Tak to si trochu mimo. Touran není žádné SUV, ale poslední střední MPV, tak jak má být 😋 Btw pokud mu zachovají rozumný design a alespon hybridní pohon, tak bych do toho v klidu šel 👍
@PavelK_
To je prostě zvýšené riziko u VW. Nic s tím nenadelas, jen musíš být psychicky připraven.
To je prostě zvýšené riziko u VW. Nic s tím nenadelas, jen musíš být psychicky připraven.
@Marquis de Sade
Mne se to používání, resp. naduzivani takovych slov taky nelíbí. Novinář by měl mít cit pro jazyk mj. To je prostě dovednost, kterou bud člověk ma, nebo se ji musi naučit. Ale s tim, ze do autora kvůli jazyku ryje cizinec, ktery ani ten jazyk neumi, neprestane ani poté, co měl potřebu autora opravovat za slovo "nový" neznaje jeho významy, je skutečně ukázka něčeho, ale hnidopišstvi bych to nenazval.
Mne se to používání, resp. naduzivani takovych slov taky nelíbí. Novinář by měl mít cit pro jazyk mj. To je prostě dovednost, kterou bud člověk ma, nebo se ji musi naučit. Ale s tim, ze do autora kvůli jazyku ryje cizinec, ktery ani ten jazyk neumi, neprestane ani poté, co měl potřebu autora opravovat za slovo "nový" neznaje jeho významy, je skutečně ukázka něčeho, ale hnidopišstvi bych to nenazval.
@ericn ID Buzz je drahej, ale jezdí dobře a jen v DE jich přihlašují cca 1000 měsíčně což zcela na naložení nevypadá, zejména při té ceně. Passatů se tam prodá 4x tolik , ID7 3x tolik.
VW se bavil o tom, že ho přesunou do jiné fabriky kde nemají takové náklady na výrobu.
VW se bavil o tom, že ho přesunou do jiné fabriky kde nemají takové náklady na výrobu.
@Ringhofer
Automobilky majú nepekný zvyk - z výraznej štúdie vymažú všetko zaujímavé a inovatívne, a v takej chudobnej podobe ju posunú do sériovej výroby. Budd-e potrebuje pre sériu pretvoriť dosť výrazne, preto by som mal obavu, že to tiež tak dopadne. Naviac sa mi nepáči proporčne. Ako MPV potrebuje dlhší zadný previs a dlhší interiér, toto vyzerá skôr ako Golf+ než ako nástupca Touranu. Všimni si na ďalších obrázkoch veľkosť kufra...
Predok sa im podľa mňa nepodaril vôbec, mal by byť oveľa jemnejšie a aerodynamickejšie tvarovaný, toto je fakt také traktoroidné. 😉
Automobilky majú nepekný zvyk - z výraznej štúdie vymažú všetko zaujímavé a inovatívne, a v takej chudobnej podobe ju posunú do sériovej výroby. Budd-e potrebuje pre sériu pretvoriť dosť výrazne, preto by som mal obavu, že to tiež tak dopadne. Naviac sa mi nepáči proporčne. Ako MPV potrebuje dlhší zadný previs a dlhší interiér, toto vyzerá skôr ako Golf+ než ako nástupca Touranu. Všimni si na ďalších obrázkoch veľkosť kufra...
Predok sa im podľa mňa nepodaril vôbec, mal by byť oveľa jemnejšie a aerodynamickejšie tvarovaný, toto je fakt také traktoroidné. 😉
@Mikesus on to byl celkově smolnej kus. On nepřitahoval jen závady, ale i větší či menší šrámy, vandaly, zlodějíčky, zvěř..... přitom se v tom tak pěkně cestovalo 🤷🏻♂️
@Mikesus jen žvaníš, co dieselové motory D4-D od Toyoty, taky kvalitka 🤣👌To, že jel nějakým starých šrotem, evidentně ne moc udržovaným do zahraničí, je jeho riziko…. 1.9TDI PD při běžné údržbě vydrží hodně, ještě jich statisíce po Evropě jezdí, prostě měli smolný kus…
@PavelK_ první nebo druhá generace? Ojetina nebo si ho měl od nového? Hmmm já jen, že mě se za 7 let co ho od nového mám, nic takového nestalo 😋
@traveldrive Sám jsem mnohokrát překvapen, jak různé jsou názory na auta, vlastně spíš na jejich design. Proto nyní nechápu, jak se může design Budd-e nelíbit: krásné, nesmírně praktické auto správné velikosti. Dokonce i když obecně nemám rád příliš rovné ostré hrany (viz současné Opely), zde v případě tohoto konceptu mi vše přijde opravdu skvělé. Podle mého názoru, VW by neměl váhat ani chvilku...
@psel No vidiš, starého Touranu (model 2015) se v Německu prodá 2x tolik. Takže pokud to udělají na platformě SSP, může tam být jakýkoliv pohon a byli by hloupí, kdyby to byl je EV model. Připravili by se o prodeje 😋
@ericn ojetina 1.9 TDI PD DPF. Stala se tam snad nejmíň pravděpodobná závada, co vás může na dieselu potkat. Snímač otáček na klice A ke vší smůle jsou pédéčka jediné motory, které si nedokážou vzít náhradní signál ze snímače otáček vačky. Commonrailly i benzínová auta to dokážou.
(nejsem majitel, jen jsem se vezl)
(nejsem majitel, jen jsem se vezl)
Teda za mě Volkswagen v současné době vymýšlí jednu kravinu za druhou jak kdyby zapomněli dělat auta. Na místo toho ve vidině úspor se paktuji s outsidery a myslí Forda převlečeného do T7. ID buzz je super, ale jako elektro nikam nedojde a ne místo, aby byl pro radost volnočasových aktivit, tak jediný smysl má v zásobování v rámci města. 2,0 TDi by mu slušel a zákazníci by se o něho rvali. U Touran ryze praktického MPV z rozumu kdo čeká nostalgií z minulé slávy. Opravdu VW jde do kopru.
@Stejsn mně se postaral o legendární dovolenou, když nám v jednu v noci v silné bouřce zdechl nedaleko Grazu.
Slovo „hnidopich“ podle mé domněnky vzniklo spojením slov hnida a píchat. Hnidopich je tedy ten, kdo se šťourá v něčem bezvýznamném, píchá do něčeho, co za to nestojí (hnida). Jedná se o člověka, který se přehnaně zabývá nepodstatnými detaily, malichernostmi a drobnostmi.
Mnoho lidí má bohužel sklony k hnidopišství a svým puntičkářstvím zbytečně zatěžují své okolí.
Zde na auto.cz se například poměrně často vyskytují jazykoví hnidopichové, kteří neomylně upozorní na každý překlep, jako by šlo o otázku života a smrt, a každý den s neochvějnou jistotou poučují redaktory, jako by byli profesionálními bohemisty. Někteří přitom sami píší slovensky.
Absurdní? Možná. Ale v české kotlině vlastně úplně normální.