Novinky
Nejsmutnější je, že v případě Opelu Gtandland je to vlastně úplně jedno...
Skutečnost, že auto nemá žádnou normální použitelnou motorizací pro cílovou skupinu je neuvěřitelně tristní. Přitom by fakt stačilo do toho dát nějaký 1,6 až 2.0 benzín a diesel a alespoň motoricky by o tom bylo možné uvažovat...
Skutečnost, že auto nemá žádnou normální použitelnou motorizací pro cílovou skupinu je neuvěřitelně tristní. Přitom by fakt stačilo do toho dát nějaký 1,6 až 2.0 benzín a diesel a alespoň motoricky by o tom bylo možné uvažovat...
Další @rohypnoIi sr@čka 🤡
Říká pan, co jezdí Passatem B5.5 1,9 TDI
Říká pan, co jezdí Passatem B5.5 1,9 TDI
@Lempl Klaun
Můžeš tady objasnit tu tvojí tvoji lež??? Co??? Hujere???
Můžeš tady objasnit tu tvojí tvoji lež??? Co??? Hujere???
@rohYpnol
Vzteklej?! To je dobře!
Opatruj svůj Passat B5.5 1,9 TDI z roku 2003. Bude se ti ještě hodit, šmudlo. 🤡
Vzteklej?! To je dobře!
Opatruj svůj Passat B5.5 1,9 TDI z roku 2003. Bude se ti ještě hodit, šmudlo. 🤡
@Lempl Klaun
Jistě, takže opět nic...
Jo, Passat B5.5 1.9 tdi bych mezi mými auty určitě ocenil, ideálně highline v modré metalíza se světlým koženým interiérem. Leč bohužel... nikdy jsem jej nevlastnil. Hezkých kousků už se dnes moc nevidí .
Vážení diskusní kolegové, tady jasne vidíte, jak Lempl Klaun=Max Headroom=Marquis de Sade zcela bezskrupulí lže opakovaně a neustále v přímém přenosu.
Jistě, takže opět nic...
Jo, Passat B5.5 1.9 tdi bych mezi mými auty určitě ocenil, ideálně highline v modré metalíza se světlým koženým interiérem. Leč bohužel... nikdy jsem jej nevlastnil. Hezkých kousků už se dnes moc nevidí .
Vážení diskusní kolegové, tady jasne vidíte, jak Lempl Klaun=Max Headroom=Marquis de Sade zcela bezskrupulí lže opakovaně a neustále v přímém přenosu.
Vy jste fakt uz uplne zbli... "224 koni propomalou jizdu vvlehcim terenu staci".
Na to staci 24 koni.
Nicmene plati, ze baterkarna se do terenu nehodi vubec kvuli hmotnosti.
Na to staci 24 koni.
Nicmene plati, ze baterkarna se do terenu nehodi vubec kvuli hmotnosti.
Pár poznámek
- točivý moment je v případě elektromobilu celkem bezvýznamný údaj. Týká se jen rotoru a neříká skoro nic o charakteristice motoru, jen naznačuje pracovní otáčky.
- točivé momenty dvou nezávislých motorů NELZE sčítat. Výsledek nemá žádnou relevanci, je to jen typické hausnumero.
- Těžko lze rozdělit 325 koní v poměru 60:40, když ten slabší motor nedá víc než 112 koní. Tohle jsou kupecké počty
- no a pro jízdu mimo asfalt či na sněhu dává větší smysl naopak nerovnoměrné rozdělení síly, reagující na okamžitou trakci jednotlivých kol. Ostatně proto se používají uzávěrky diferenciálů
- točivý moment je v případě elektromobilu celkem bezvýznamný údaj. Týká se jen rotoru a neříká skoro nic o charakteristice motoru, jen naznačuje pracovní otáčky.
- točivé momenty dvou nezávislých motorů NELZE sčítat. Výsledek nemá žádnou relevanci, je to jen typické hausnumero.
- Těžko lze rozdělit 325 koní v poměru 60:40, když ten slabší motor nedá víc než 112 koní. Tohle jsou kupecké počty
- no a pro jízdu mimo asfalt či na sněhu dává větší smysl naopak nerovnoměrné rozdělení síly, reagující na okamžitou trakci jednotlivých kol. Ostatně proto se používají uzávěrky diferenciálů
Zcela absurdní a směšné. Takovou "čtyřkolku" až si Opel laskavě strčí někam, nikdo soudný si takovou automobilovou parodii stejně nepořídí. 😊
Neotravuj nás svojí zbytečností multinicku Markyz de Sade, Max Headroom.
Petr, muItiPetr, troIIPetr … Je tady: www.facebook.com/…share/1EnHtdKxzo