Novinky
Zpět na článek
Nový Peugeot 208 GTi je tady s výkonem 280 koní! Je to nejtišší GTi v historii
57 komentářů
Atlis
Za 2023 a 2024 sa ich predalo 1,5x viac ako 718 a takmer toľko isto čo Panamery. Lepšie sa predáva štandardne 911 a samozrejme SUV Macan. Na špici je Cayenne.
Hendly
@Pepa
Kde v DE jezdis?
Jezdim docela dost a useku kde se da jet 130 + moc neni. Vsude provoz plus rada omezeni. Takze realne se nad 130 podivas na par km.
Kde v DE jezdis?
Jezdim docela dost a useku kde se da jet 130 + moc neni. Vsude provoz plus rada omezeni. Takze realne se nad 130 podivas na par km.
Atlis
Toto zachráni len dobrá cena. Pretože výkon síce fajn, no tá 208 neskutočne zle zostarla. Slabšia Alpine A290 vedľa nej vyzerá ako z iného sveta.
Hendly
@Tycoon
A6? Je narvana kamionama takze pravy TIR a levy provoz kolem 120.
Plus nespocet omezeni.
Kdy si tam jel?
Zadna “jizda 160-190” ma se na A6 rozhodne nekona.
A6? Je narvana kamionama takze pravy TIR a levy provoz kolem 120.
Plus nespocet omezeni.
Kdy si tam jel?
Zadna “jizda 160-190” ma se na A6 rozhodne nekona.
Hendly
@Tycoon
jo tak nejak si představuju snahu dosahovat takovy prumer s tak slabym autem (a vlasten i s mnohem silnejsim, IMHO pod 150kW). Stale podlaha a razeni.
O komfortu nelze mluvit (o bezpečnosti uz vibec ne, protoze jet na max vedle kolony kamionu je jen otazka nahody). Jak vzdalene od cestovani s EV. A staci jedna mensi zacpa, ktera je na dlouhe ceste pravidlem, a veskery “usetreny” cas je pryc. Coz se ti tipuju i u Berouna stalo.
Ukazuje to i jak scestná je predstava, že dojezd EV na dalnici lze pocitat z ustalene rychlosti. Tech zpomaleni kdy nastupuje rekuperace je na dal icni ceste mnoho a mnoho.
jo tak nejak si představuju snahu dosahovat takovy prumer s tak slabym autem (a vlasten i s mnohem silnejsim, IMHO pod 150kW). Stale podlaha a razeni.
O komfortu nelze mluvit (o bezpečnosti uz vibec ne, protoze jet na max vedle kolony kamionu je jen otazka nahody). Jak vzdalene od cestovani s EV. A staci jedna mensi zacpa, ktera je na dlouhe ceste pravidlem, a veskery “usetreny” cas je pryc. Coz se ti tipuju i u Berouna stalo.
Ukazuje to i jak scestná je predstava, že dojezd EV na dalnici lze pocitat z ustalene rychlosti. Tech zpomaleni kdy nastupuje rekuperace je na dal icni ceste mnoho a mnoho.
Hendly
@Tycoon
A3 aktualne nevim, ale A6 ve vsedni den porovnatelna s D1.
Pohadky o “preletu nemecka 160+” jsou jen pohadky.
Stejne tak kdo chce jet i za mensiho provozu 160+ tak to je auto milion plus. Jinak utrpeni.
A3 aktualne nevim, ale A6 ve vsedni den porovnatelna s D1.
Pohadky o “preletu nemecka 160+” jsou jen pohadky.
Stejne tak kdo chce jet i za mensiho provozu 160+ tak to je auto milion plus. Jinak utrpeni.
Arese
Dojezd "až 352 km" (pravděpodobně při ultraúsporném režimu jízdy), maximálka 180 km/h a "němý" pohon. No to je fakt hot-hatch "jak víno"! Že se Peugeot nestydí, prodejní fiasko obludné hybridní 508 mu asi nestačilo!
P.S. V tiskové zprávě Peugeotu postrádám jakoukoliv zmínku o hmotnosti tohoto "zázraku". Proč asi?
P.S. V tiskové zprávě Peugeotu postrádám jakoukoliv zmínku o hmotnosti tohoto "zázraku". Proč asi?
Hendly
@Tycoon
takze bys skoro nikdy nejel vic jak 160. V pracovni den je pravej samej kamion.
Jinak Beroun. Presne si popsal nesmyslnost argumentu proti EV. Na casu dojezdu ma daleko vetsi vliv provoz a kdy jedes nez jakym pohonem jedes.
Kdyz tam na okresce chytnes auto s karavanem nebo vlak tak jedes spokojene v kolone 50.
Final? Pohadky o “preletu” nemecka jsou predstavy od monitoru.
Jasne, nekde a nekdy se da jet, ale je to par tras. Realita nemecka je husty provoz.
takze bys skoro nikdy nejel vic jak 160. V pracovni den je pravej samej kamion.
Jinak Beroun. Presne si popsal nesmyslnost argumentu proti EV. Na casu dojezdu ma daleko vetsi vliv provoz a kdy jedes nez jakym pohonem jedes.
Kdyz tam na okresce chytnes auto s karavanem nebo vlak tak jedes spokojene v kolone 50.
Final? Pohadky o “preletu” nemecka jsou predstavy od monitoru.
Jasne, nekde a nekdy se da jet, ale je to par tras. Realita nemecka je husty provoz.
Hendly
To si jel v noci?
Na A6 v provozu s 85kW prumeru 126 neverim.
A s 85kW to znamena slapat podlahu.
Na A6 v provozu s 85kW prumeru 126 neverim.
A s 85kW to znamena slapat podlahu.
Horký Rom
@Hendly
Zde se dokonce s určitou lehkostí a pravidelností recyklují uživatelské účty: www.auto.cz/…book.com/zorg43x
Doporučuji projít si tuto diskusi opravdu pozorně – jeden z názorných případů: kdo je vlastně nový „Tycoon“, když ten původní náhle zmizel v anonymitě a další?
Zde se dokonce s určitou lehkostí a pravidelností recyklují uživatelské účty: www.auto.cz/…book.com/zorg43x
Doporučuji projít si tuto diskusi opravdu pozorně – jeden z názorných případů: kdo je vlastně nový „Tycoon“, když ten původní náhle zmizel v anonymitě a další?
ericn
Tak tohle bude spíš po PSE největší průšvih Peugeotu a promarněný potenciál 👎 P208 v téhle generaci vypadá skvěle, ale chybí mu 1.6PT 153/199kW aby to bylo pravověrné GTi…
Tycoon
Oxford Dictionary
GTi
a high-performance car with a fuel-injected engine
Prosím o marketingová oddělení automobilek, aby neklamali zákazníky.
GTi
a high-performance car with a fuel-injected engine
Prosím o marketingová oddělení automobilek, aby neklamali zákazníky.
Horký Rom
@Tycoon nebo kdo to je…
Nikdo tady není zvědavý na tvé soukromí, BarricheIIo.
A Hamuna tady není 👍
Nikdo tady není zvědavý na tvé soukromí, BarricheIIo.
A Hamuna tady není 👍
Hendly
@ericn
jasne nedelni dopoledni provoz bez nakladaku. Zkus to ve vsedni den nebo dnes odpoledne. Prijedes akorat driv do kolon.
jasne nedelni dopoledni provoz bez nakladaku. Zkus to ve vsedni den nebo dnes odpoledne. Prijedes akorat driv do kolon.
Horký Rom
@Tycoon
Bravurní pokus o slalom, ale víš, co chybí? Cílová rovinka s přímou odpovědí.
Tak tedy znovu, s veškerou zdvořilostí: kdo se v této diskusi auto.cz/diskuse/94584 vydával za tebe? Nebo se na to máme dívat jako na náhlý případ digitální amnézie? 😀
Bravurní pokus o slalom, ale víš, co chybí? Cílová rovinka s přímou odpovědí.
Tak tedy znovu, s veškerou zdvořilostí: kdo se v této diskusi auto.cz/diskuse/94584 vydával za tebe? Nebo se na to máme dívat jako na náhlý případ digitální amnézie? 😀
Tycoon
@Horký Rom
Zatímco my tady diskutujeme, ty se tady svými STBáckými metodami snažíš zjišťovat a zveřejňovat soukromí diskutérů. Místo toho, kdo je Tycoon, si polož otázku, zda je potřeba, abys měl 25 nicků. Dle mého názoru jeden Hamuna nick bohatě stačil.
Zatímco my tady diskutujeme, ty se tady svými STBáckými metodami snažíš zjišťovat a zveřejňovat soukromí diskutérů. Místo toho, kdo je Tycoon, si polož otázku, zda je potřeba, abys měl 25 nicků. Dle mého názoru jeden Hamuna nick bohatě stačil.
Hendly
@Tycoon
ano, opravdu nejsem zvyklej jezdit se slabým sutem totalni podlahu s neustalym razenim a tocenim do max na dalnicni trase 400km.
To vse abych prijel o 15 minut driv do kolony.
A na zaklade takove jizdy odsuzoval EV.
ano, opravdu nejsem zvyklej jezdit se slabým sutem totalni podlahu s neustalym razenim a tocenim do max na dalnicni trase 400km.
To vse abych prijel o 15 minut driv do kolony.
A na zaklade takove jizdy odsuzoval EV.
Tycoon
@Atlis Ano.
A je to stejný nesmysl. Stejně jako falešné výfuky apod.
Samozřejmě, jsou lidé, kterým to nevadí, to nepopírám.
A je to stejný nesmysl. Stejně jako falešné výfuky apod.
Samozřejmě, jsou lidé, kterým to nevadí, to nepopírám.
Futurista
Jen ohledne max speed. Vubec nejsem zastancem EV, ale libi se mi posledni dobou ty stiznosti na max. rychlost. Nevim, radeji bych prohnal takovy auto nekde na okresce, kde ocenim zatah a zrychleni, nez bejt jako vetsina a honit si triko, ze proste tech 180 km/h je na urovni zakladni fabie. 🤣 Kluci, tak vy fabii na dlouhy rovinky ,a ja si radeji klikaty okresky.
Jen by me zajimalo, kolik z tech kovboju, co tady na diskuzi litaj kazdej tejden oo Nemecku 250, bylo posledni rok na dalnici. 🤣
Jen by me zajimalo, kolik z tech kovboju, co tady na diskuzi litaj kazdej tejden oo Nemecku 250, bylo posledni rok na dalnici. 🤣
Robert Hlavatý
Škoda času autora článku a škoda i našich komentářů.
Myslím, že tyto články jsou cíleně psány, aby vyvolali očekávanou vlnu reakcí. Možná by nebylo špatné , abychom my aktivně diskutující, přestali na tyto články o BEV reagovat a myslím, že by to mělo vliv minimálně na frekvenci zveřejňovaní podobných článků. Slavnostně slibuji, že to byla má poslední reakce k článku pojednávajícím o BEV 😄
Myslím, že tyto články jsou cíleně psány, aby vyvolali očekávanou vlnu reakcí. Možná by nebylo špatné , abychom my aktivně diskutující, přestali na tyto články o BEV reagovat a myslím, že by to mělo vliv minimálně na frekvenci zveřejňovaní podobných článků. Slavnostně slibuji, že to byla má poslední reakce k článku pojednávajícím o BEV 😄
Tycoon
@Hendly
Neodsuzuju BEV. Pro tvé potřeby a způsob cestování jsou zřejmě optimální. A určitě nejsi sám. Odsuzuju snahu je nařídit všem.
Na můj způsob jízdy to asi dělané není. Na 400 km v Německu naženu náskok 30 minut a když se pak blíží české kolony, tak je objíždím po kotěhůlkách. Služební/poolová auta na dlouhé trasy, auta v autopůjčovnách, prostě všude tam, kde oceníš flexibilitu a volnost používání, tam se BEV nikdy nebudou hodit.
Kdysi jsem musel takové jízdy absolvovat s CNG autem. Bylo to neskutečně otravné. V podstatě jeden řídil a druhý plánoval tankování. Stojan někdy nefugoval, nebo tam byl nějaký specifický způsob placení předem. Nebo se to obtížně hledalo nebo to tam vůbec nebylo (někdo dal do mapy, že je tam CNG, ale byl tam Autogas, tzn. LPG, takže si ztratil 20 minut a stále si neměl natankováno).
Neodsuzuju BEV. Pro tvé potřeby a způsob cestování jsou zřejmě optimální. A určitě nejsi sám. Odsuzuju snahu je nařídit všem.
Na můj způsob jízdy to asi dělané není. Na 400 km v Německu naženu náskok 30 minut a když se pak blíží české kolony, tak je objíždím po kotěhůlkách. Služební/poolová auta na dlouhé trasy, auta v autopůjčovnách, prostě všude tam, kde oceníš flexibilitu a volnost používání, tam se BEV nikdy nebudou hodit.
Kdysi jsem musel takové jízdy absolvovat s CNG autem. Bylo to neskutečně otravné. V podstatě jeden řídil a druhý plánoval tankování. Stojan někdy nefugoval, nebo tam byl nějaký specifický způsob placení předem. Nebo se to obtížně hledalo nebo to tam vůbec nebylo (někdo dal do mapy, že je tam CNG, ale byl tam Autogas, tzn. LPG, takže si ztratil 20 minut a stále si neměl natankováno).
ericn
@Hendly Běžně jezdím v každém týdnu 2-3x pod všech našich dálnicích v různé časy a v drtivé většině s rychlostí kolem 150kmh bez problémů, snad jen před Brnem je to stále problém, tak od 180km se to štosuje i teď po skončené opravě 😄 Jasně, stane se že je velmi hustý provoz, tak se jen přizpůsobíš a zpomalíš, jakmile to jde, jedeš rychleji... 130kmh není dogma, navíc policie většinou chytá až od 150kmh nahoru, takže pohoda 😉
Btw už zas nejde odpovídat, ten web mě začíná opravdu točit ...
Btw už zas nejde odpovídat, ten web mě začíná opravdu točit ...
ericn
@Hendly Tak ti nevím, ale dneska dopoledne jsem "prolítl" D10 MB - Praha, podstatě pořád 150kmh a zpomalovalo se až před Prahou... Takový běžný provoz, málo aut ale nebylo. Tj pokud nejsi trouba nebo přehnaně citlivý řidič EV nebo hybridní Toyoty, zvládneš to bez omezování sebe i okolí taky 😄
Tj není důvod, aby to v Německu nešlo, jasně kolem velkých měst - Mnichov, Berlín, Frankfurt jsou omezení na 100/130kmh a velký provoz. Jinak když jsem jel naposled Hamburg - Berlín 290km (zpět od Prahy) po A24, tak jsem to dal v klidu za 2hodiny s MB Vito 250d... 😉
Tj není důvod, aby to v Německu nešlo, jasně kolem velkých měst - Mnichov, Berlín, Frankfurt jsou omezení na 100/130kmh a velký provoz. Jinak když jsem jel naposled Hamburg - Berlín 290km (zpět od Prahy) po A24, tak jsem to dal v klidu za 2hodiny s MB Vito 250d... 😉
Tycoon
@Hendly
Už chápu tvůj myšlenkový přístup. Jsi zvyklý na nějaké trasy, způsob jízdy, plánování atd. A nejen, že si nedokážeš představit, že jiní lidé mají jiné trasy, jiný způsob jízdy, jiné plánování atd., ale chceš, aby všichni jezdili jako ty. A pak ti z toho vychází, že totální elektromobilita je reálná idea.
Už chápu tvůj myšlenkový přístup. Jsi zvyklý na nějaké trasy, způsob jízdy, plánování atd. A nejen, že si nedokážeš představit, že jiní lidé mají jiné trasy, jiný způsob jízdy, jiné plánování atd., ale chceš, aby všichni jezdili jako ty. A pak ti z toho vychází, že totální elektromobilita je reálná idea.
Tycoon
@Hendly
Snažím se jezdit bezpečně. Dívám se dopředu a odhaduju, zda je riziko, že někdo hodí blinkr doleva, a když míjím kamion v nejbližším pruhu, zpomalím na 160.
Kousek za Berounem jsme sjeli z dálnice a jelo se po okreskách "4. třídy" dle nejrychelší trasy, kterou navrhl Waze.
Snažím se jezdit bezpečně. Dívám se dopředu a odhaduju, zda je riziko, že někdo hodí blinkr doleva, a když míjím kamion v nejbližším pruhu, zpomalím na 160.
Kousek za Berounem jsme sjeli z dálnice a jelo se po okreskách "4. třídy" dle nejrychelší trasy, kterou navrhl Waze.
Tycoon
@Tonito Debelito
LPG jsem měl, ale ne V8 a ne americké. Opravdu nejsem tvůj přítel Barichello.
LPG jsem měl, ale ne V8 a ne americké. Opravdu nejsem tvůj přítel Barichello.
Tonito Debelito
@Tycoon Ano, jsem Hamuna. A vy mate tim padem nejake americke auto s V8 na LPG. Zadna Kia Ceed 1,6 CRDi.
Tycoon
@Tonito Debelito
To si Hamuno zase ty? Asi ano, protože je to špatný tip.
To si Hamuno zase ty? Asi ano, protože je to špatný tip.
Tycoon
@Hendly
Ne, vyjížděl jsem ráno. Je to A3, A6 a D5. Ten průměr je počítaný až jak jsem najel na A3 a po benzínku. Určitě jsem se nespetl, vím, v kolik jsem vyjížděl a dojezd na benzínku jsem si našel na účtence. Samozřejmě, když bych započítal město, ze kterého jsem se musel vymotat, bylo by ten průměr menší. A jak už jsem řekl, nebyl jsem nejrychlejší, i dvě auta s českou SPZ mě předjela a frčeli výrazně rychleji a museli mít průměr ještě vyšší.
Ano, pedál byl na podlaze hodně často. A hodně často jsem podřazoval i třeba o dva stupně, když mě něco zpomalilo. Jsem zvyklý na benzín s manuálem, takže z dieselu s menším otáčkovým rozsahem vyždímám úplně všechno.
BTW Dle záznamů na spritmonitoru jsem kdysi s Fábií měl průměr 106 km/h (reálně, průměr dle GPS seděl, přestože tachometr přeměřoval poměrně dost) mezi tankováními a to byla kombinace dálnice a silnice I. třídy a včetně dojetí domů atd. Ale tehdy byl slabý provoz, to šlo snadno. A jezdil jsem tehdy sám, se spolujezdcem/spolujezdci bych si to nedovolil. Dnes je to absolutně nepředstavitelné. Provoz hodně hustý, na silnicích I. třídy skoro všude plná čára. Takže vysoký průměr jde dnes dosáhnout jenom v Německu.
Ne, vyjížděl jsem ráno. Je to A3, A6 a D5. Ten průměr je počítaný až jak jsem najel na A3 a po benzínku. Určitě jsem se nespetl, vím, v kolik jsem vyjížděl a dojezd na benzínku jsem si našel na účtence. Samozřejmě, když bych započítal město, ze kterého jsem se musel vymotat, bylo by ten průměr menší. A jak už jsem řekl, nebyl jsem nejrychlejší, i dvě auta s českou SPZ mě předjela a frčeli výrazně rychleji a museli mít průměr ještě vyšší.
Ano, pedál byl na podlaze hodně často. A hodně často jsem podřazoval i třeba o dva stupně, když mě něco zpomalilo. Jsem zvyklý na benzín s manuálem, takže z dieselu s menším otáčkovým rozsahem vyždímám úplně všechno.
BTW Dle záznamů na spritmonitoru jsem kdysi s Fábií měl průměr 106 km/h (reálně, průměr dle GPS seděl, přestože tachometr přeměřoval poměrně dost) mezi tankováními a to byla kombinace dálnice a silnice I. třídy a včetně dojetí domů atd. Ale tehdy byl slabý provoz, to šlo snadno. A jezdil jsem tehdy sám, se spolujezdcem/spolujezdci bych si to nedovolil. Dnes je to absolutně nepředstavitelné. Provoz hodně hustý, na silnicích I. třídy skoro všude plná čára. Takže vysoký průměr jde dnes dosáhnout jenom v Německu.
Tycoon
@Horký Rom
To, že nedokážeš pochopit odpověď, není můj problém. Tycoon jsem já a Barichello je někdo jiný. Neznám ho.
To, že nedokážeš pochopit odpověď, není můj problém. Tycoon jsem já a Barichello je někdo jiný. Neznám ho.
Tycoon
@Hendly
Teď jsem třeba jel A6 a A3. Ano, hodně omezení, ne však zbytečných jako u nás, ale rozšiřování počtu pruhů na A3, takže bude všude třípruh a ve vytížených úsecích a do kopců čtyřpruh či víc. I tak se cca polovinu trasy dalo valit 130+. Kromě Němců mě předjela jen dvě neněmecká auta. Superb a Oktávka s českými značkami. Můžeš se stavět na hlavu, ale Češi jezdí v Německu rychle. Samozřejmě většina se služebním.
Teď jsem třeba jel A6 a A3. Ano, hodně omezení, ne však zbytečných jako u nás, ale rozšiřování počtu pruhů na A3, takže bude všude třípruh a ve vytížených úsecích a do kopců čtyřpruh či víc. I tak se cca polovinu trasy dalo valit 130+. Kromě Němců mě předjela jen dvě neněmecká auta. Superb a Oktávka s českými značkami. Můžeš se stavět na hlavu, ale Češi jezdí v Německu rychle. Samozřejmě většina se služebním.
Pepa_007
@KANKUNEN plácáš. Za posledních 14 dní mám cca 1000km po DE/CZ dálnicích. Ono když člověk jede např. z Gamiše stále mezi 150-190km/h tak cesta rychle utíká. Němci jezdí podobně.
A ruku na srdce, okrsky fajn a mam je rád , ale tam je top speed 180 vcelku málo. A na mé občasné ježdění po Mosteckým okruhu je 180 tragédie. Na např. konci cilovky člověk má přes 200km/h.
GTi s 1.6 tunou a top speed 180 není pravé GTi k tomu účelu určené, ale je to auto k ničemu. Ukázat na semaforech, že na 50km/h to zrychlí vcelku rychle.
A ruku na srdce, okrsky fajn a mam je rád , ale tam je top speed 180 vcelku málo. A na mé občasné ježdění po Mosteckým okruhu je 180 tragédie. Na např. konci cilovky člověk má přes 200km/h.
GTi s 1.6 tunou a top speed 180 není pravé GTi k tomu účelu určené, ale je to auto k ničemu. Ukázat na semaforech, že na 50km/h to zrychlí vcelku rychle.
Tycoon
@Horký Rom
Soukromí diskutérů mě nezajímá. Nesnažím se zjistit, jak se jmenuješ, jak vypadáš nebo jestli tví rodiče byli příbuzní. Neznám ani Barichella, ani nikoho jiného z diskuze. Takže mi nemůžeš mít za zlé, že si na druhé straně chráním své soukromí před lidmi, jako si ty.
Zkus se zapojit do diskuze o tématech místo "špěhování diskuzních nepřátel" ve stylu StB.
Soukromí diskutérů mě nezajímá. Nesnažím se zjistit, jak se jmenuješ, jak vypadáš nebo jestli tví rodiče byli příbuzní. Neznám ani Barichella, ani nikoho jiného z diskuze. Takže mi nemůžeš mít za zlé, že si na druhé straně chráním své soukromí před lidmi, jako si ty.
Zkus se zapojit do diskuze o tématech místo "špěhování diskuzních nepřátel" ve stylu StB.
ericn
@KANKUNEN No je evidetní, že si s P205 GTi nejspíš nikdy nejel a píšeš hovadiny o hybridním taxiku… a jen tak mezi námi, ke sportovní jízdě zvuk patří, jinak je to dost nuda. Snad se raději příště nevyjadřuj 😉
Arese
Redakce, nejde odpovídat na příspěvky. A stále nelze palcovat. Už s tím konečně něco udělejte!!! 😡
ptr078
@Atlis Tak asi vadi, ked sa to predava prabiedne a predaje taycanu klesaju, tusim -50%.
Tycoon
@Nebo Nebo
V žádném případě to nemá být regulováno.
Mělo by to být vytlačeno negativní odezvou zákazníků, kritikou ze strany odborné veřejnosti, jízlivými poznámkami konkurenčních automobilek apod.
V žádném případě to nemá být regulováno.
Mělo by to být vytlačeno negativní odezvou zákazníků, kritikou ze strany odborné veřejnosti, jízlivými poznámkami konkurenčních automobilek apod.
ericn
OT: také vám nejde odpovídat? Co s tím webem zas je? Sakra redakce, co s tím zas děláte? 🙈
lamal
Kedze mi nejde komentovat, suhlas s komentujicimi a hlavne Robertom H., tiez mi doslo, ze redakcia prudi s EV aby mala clickbajty.
twistedTSD
Hot hatch má být schopen zabavit na okreskách i na okruhu a obávám se, že tahle věc ve srovnání s posledními nositeli svého označení, vybavených výbornou 1.6 THP/PT, nabídne jen velmi kompromisní zážitek. Těch 350 km a 20-80 % za 30 min u 51kWh baterie jsou taky údaje, které byly v dané kategorii působivé v roce 2020, ale dnes spíš poukazují na zaostávající techniku Stellantisu.
Za přiměřený příplatek pro single mileniála do města to asi nemusí být nezajímavé. Pokud bude cenovka sedmiciferná, tak je to o ničem.
Za přiměřený příplatek pro single mileniála do města to asi nemusí být nezajímavé. Pokud bude cenovka sedmiciferná, tak je to o ničem.
vencelín
Co to má za chcipaka, tu poblaznenou autodestruktivni 1,2????
To není GTI, to je pouhá parodie na GTI!
To není GTI, to je pouhá parodie na GTI!
Pepa_007
1.6t hmotnosti není moc sportovní. Top speed jako Fabia 1.0TSI není moc sportovní. Zrychlení 5.7s je pěkné. A to je tak vše. Cena bude obrovská.
Jsem zvedav na výkony na severní smyčce. 😉
Zase "sportovní" auto u kterého řeknu : nechci to mít doma.
Jsem zvedav na výkony na severní smyčce. 😉
Zase "sportovní" auto u kterého řeknu : nechci to mít doma.
Tycoon
@Hendly
A) Reagoval jsem na tvůj původní příspěvek "realne se nad 130 podivas na par km"
B) Záleží na trase, dnu, čase. Já jsem se na cca polovině trasy "podíval nad 130".
C) Jen pro představu, od najetí na dálnice v DE na čerpačku v CZ jsem najel 435 km a bylo to za necelé 3,5 hodiny. Průměrka je to 126 km/h reál, takže jak bys jel trvale cca 130 km/h na tachometru. A jelikož tam opravdu bylo dost úseků s omezením na 80, 100 (nejvíce) a 120, tak logicky jsem musel jinde jet o dost rychleji, abych se na ten průměr dostal.
D) Ano, bylo to tak trochu utrpení. Jak pro mě, tak pro motor (85 kW). Ale zase na druhou stranu, filtr pevných částic se určitě dobře vypálil. Nejhorší utrpení ale byl páteční provoz na českých dálnicích.
A) Reagoval jsem na tvůj původní příspěvek "realne se nad 130 podivas na par km"
B) Záleží na trase, dnu, čase. Já jsem se na cca polovině trasy "podíval nad 130".
C) Jen pro představu, od najetí na dálnice v DE na čerpačku v CZ jsem najel 435 km a bylo to za necelé 3,5 hodiny. Průměrka je to 126 km/h reál, takže jak bys jel trvale cca 130 km/h na tachometru. A jelikož tam opravdu bylo dost úseků s omezením na 80, 100 (nejvíce) a 120, tak logicky jsem musel jinde jet o dost rychleji, abych se na ten průměr dostal.
D) Ano, bylo to tak trochu utrpení. Jak pro mě, tak pro motor (85 kW). Ale zase na druhou stranu, filtr pevných částic se určitě dobře vypálil. Nejhorší utrpení ale byl páteční provoz na českých dálnicích.
Tycoon
@Hendly
Včera. U Norimberku samozřejmě ne, ale pak dál se dalo valit. Narozdíl od Turka jsem po přejetí hranic zvolnil tempo. No a pak jsem se stal součástí páteční české dálniční apokalypsy.
BTW Celková doba jízdy necelých 9 hodin. Jednou jsem tankoval a šel na záchod a vystřídali jsme se v řízení.
Včera. U Norimberku samozřejmě ne, ale pak dál se dalo valit. Narozdíl od Turka jsem po přejetí hranic zvolnil tempo. No a pak jsem se stal součástí páteční české dálniční apokalypsy.
BTW Celková doba jízdy necelých 9 hodin. Jednou jsem tankoval a šel na záchod a vystřídali jsme se v řízení.
Tycoon
@Horký Rom
Nikdo se za mě nevydával. Jde o můj diskuzní souboj se zastánci vynucené absolutní elektromobility.
Nikdo se za mě nevydával. Jde o můj diskuzní souboj se zastánci vynucené absolutní elektromobility.
del42sa
s tímhle webem to jde od desíti k pěti, na diskuze nejde odpovídat, palce jsou pro srandu králíkům a úroveň článků upadající ...
Nebo Nebo
@Tycoon Hmmmm... EU třeba dříve měla problém, že se pomazánkové máslo jmenuje pomazánkové máslo a muselo to tedy být Pomazánkové tradiční...
Nechce EU, jakožto odborníci do aut, opět ukázat něco inovačního, a to, že GTi nesmí být elektrické?
Ale to bychom chtěli po EU asi moc.
Nechce EU, jakožto odborníci do aut, opět ukázat něco inovačního, a to, že GTi nesmí být elektrické?
Ale to bychom chtěli po EU asi moc.
KANKUNEN
Ty kecy zamrzlých pubescentů o maximálce a Severní smyčce. Kdo by tohle dělal v 208ce. Dospělý chlap už ví, že zrychlení není o zvuku, ale o zátahu, aby jsi dnes rychle projel zatáčku nepotřebuješ podvozek jak prkno. Staré 205 GTI mělo zrychlení jak městský taxík v hybridu, za cenu bezpečnosti pozinkovaného kýblu na vodu.
Redaktoři pod clanky (z velke casti strojove prelozene tiskové zprávy ) ktere jsou plne chyb jeste urazi diskutujici.
Nemam problem platit na webu za kvalitni obsah, ale tady ho nenelezam. Teda čestná vyjimka je pan Vaculik at uz na neu ma kdo chce jaky chce nazor.
Zajimave je, ze treba SM special je celkem ok. Proc to nejde na webu?