Testy
Mikesus
9
@H357 ne většina lidi jezdí takovou vzdálenost, natoz pravidelně. Elektro neni na každé pouziti, ale pro naprostou většinu lidí ano.
Přejít do diskuze
A není za tu cenu lepší ten Taycan, co testoval pan Vaculík? Myslím, že cena byla podobná a jízdní vlastnosti jsou též podobné.
@Kasprik nedělá se v kombajnu. a nedělá se v kupé a to mě sere ještě víc a že se nedělá v kabriu... no tak už by mi to nevadilo.
@Lubo
Máte pravdu. Neprodávanějším vozem divize M byl plně elektrický i4M50, takže paráda.
Máte pravdu. Neprodávanějším vozem divize M byl plně elektrický i4M50, takže paráda.
@Jirka B. pořád to chce abys točil volantem? no ale už to má x-drive tak už nehrozí, že bys dostal smyk, řadit už taky nemusíš, takže auru "zkušeného řidiče" už může mít dneska skoro každý😊
"abyste do sedadla vlastně vklouzli bez toho, aniž byste se o vysoké hrany sedáku nenapíchli" - ja nevim, nejsem novinar, ani jazykozpytec, ale ten zapor po "aniz" se mi nejak nezda... 😉
@Kasprik zákazníci v tom majú jasno.
- v roku 2024 klesol celosvetový predaj Taycanu o 49 % na 20 836 ks
- predaj M3 a ostatných high-performance modelov M stúpol o 8 % na 66 805 ks
- samotný M3 Touring zaznamenal nárast o 57 %
- celkovo predala M divízia BMW rekordných 206 582 vozidiel, čo je medziročný rast o 2 %
- v roku 2024 klesol celosvetový predaj Taycanu o 49 % na 20 836 ks
- predaj M3 a ostatných high-performance modelov M stúpol o 8 % na 66 805 ks
- samotný M3 Touring zaznamenal nárast o 57 %
- celkovo predala M divízia BMW rekordných 206 582 vozidiel, čo je medziročný rast o 2 %
@Kasprik
Ne kazdy jezdi kousicky po CR. Ja to mam domu 1200km vcetne pruletu celym Nemeckem. To elekro rozumne nezvladne.
Ten 320l kufr u konkurencniho kombi AMG C63 je tragedie.
Ne kazdy jezdi kousicky po CR. Ja to mam domu 1200km vcetne pruletu celym Nemeckem. To elekro rozumne nezvladne.
Ten 320l kufr u konkurencniho kombi AMG C63 je tragedie.
@KANKUNEN
Pořádně se nažrat v resortu… ach, ta chorvatská haute cuisine: pizza, hranolky a čevapčiči na všechny způsoby - včetně těch nesmyslných.
Pořádně se nažrat v resortu… ach, ta chorvatská haute cuisine: pizza, hranolky a čevapčiči na všechny způsoby - včetně těch nesmyslných.
@Futurista
Zezadu taky žádná sláva: šestihrnek a čtyři obří sazomety jak z lokomotivy.
Zezadu taky žádná sláva: šestihrnek a čtyři obří sazomety jak z lokomotivy.
Za mě bych dal přednost i4 50M. Mé řidičské schopnosti nedovolují sáhnout na potenciál obou aut. Neřešil bych pak, jestli si zajet pro rohlíky moji draze servisovanou M3 nebo X1 od manželky. No a na dovču je stejně X7 40d.
Uz to ma hlasove ovladani?? Mame rok 2025 a BMW stale neni mozno ovladat hlasem. Ostuda!! PS A vzadu je fakt malo misto. Sedak je dlouhy a kdyz na to date detskou sedacku, tak detske nozicky nespadnou dolu ale jaksi tlaci do prednich sedacek. Proto jsem kdysi vymenil za jine..
@redakce
#redakce
Povšiml si někdo ještě jedné drobné novinky zde na fóru?
Již druhým/třetím dnem zůstávají příspěvky nových diskutujících ve stavu „ke schválení“, a jaksi se… neschvalují.
Člověk si pak nemůže nepoložit otázku, zda se z tohoto fóra stává uzavřený klub několika provařených stálic, kde si navzájem recyklujeme své dávno známé postoje - zatímco nově příchozí zůstávají přede dveřmi, tiše a s profilem v limbu.
#redakce
Povšiml si někdo ještě jedné drobné novinky zde na fóru?
Již druhým/třetím dnem zůstávají příspěvky nových diskutujících ve stavu „ke schválení“, a jaksi se… neschvalují.
Člověk si pak nemůže nepoložit otázku, zda se z tohoto fóra stává uzavřený klub několika provařených stálic, kde si navzájem recyklujeme své dávno známé postoje - zatímco nově příchozí zůstávají přede dveřmi, tiše a s profilem v limbu.
@Kasprik
cituji Autojournal:
Carvago vyřazuje z nabídky
Porsche Taycan
Nejrychlejší nabíjení, ohromující jízdní vlastnosti a prestiž značky Porsche bohužel nezaručily modelu Taycan imunitu proti největšímu strašákovi elektroaut – riziku zkratu v baterii, který by mohl vést až k požáru. Primární příčina je podle dostupných informací stejná jako v případě Jaguaru i-Pace, tj. chemie „sáčkových“ článků LG. Porsche proto omezuje majitele Taycanů v nabíjení a v některých případech dokonce vyžaduje pravidelné několikahodinové kontroly baterie diagnostikou v autorizovaném servisu. Definitivní nápravu přinesl snad až modernizovaný model, vyráběný od března 2024.
Roky výroby: Do 2024 včetně
Důvody: Vleklé problémy s trakční baterií vč. rizika požáru
Další dotčené modely se stejným motorem: Audi e-tron GT
cituji Autojournal:
Carvago vyřazuje z nabídky
Porsche Taycan
Nejrychlejší nabíjení, ohromující jízdní vlastnosti a prestiž značky Porsche bohužel nezaručily modelu Taycan imunitu proti největšímu strašákovi elektroaut – riziku zkratu v baterii, který by mohl vést až k požáru. Primární příčina je podle dostupných informací stejná jako v případě Jaguaru i-Pace, tj. chemie „sáčkových“ článků LG. Porsche proto omezuje majitele Taycanů v nabíjení a v některých případech dokonce vyžaduje pravidelné několikahodinové kontroly baterie diagnostikou v autorizovaném servisu. Definitivní nápravu přinesl snad až modernizovaný model, vyráběný od března 2024.
Roky výroby: Do 2024 včetně
Důvody: Vleklé problémy s trakční baterií vč. rizika požáru
Další dotčené modely se stejným motorem: Audi e-tron GT