Elektromobilita
A kolik to stojí?
To v článku není.
Dlále v článku není jak vykonný je ten spalovací motor a jak je objemná ta nádrž.
Pokud je ten spalovací motor slabý, tak tu elekřinu musí doplňovat od startu neustále.
To v článku není.
Dlále v článku není jak vykonný je ten spalovací motor a jak je objemná ta nádrž.
Pokud je ten spalovací motor slabý, tak tu elekřinu musí doplňovat od startu neustále.
Nechci rejpat, ale
"Navíc odpadá často zdlouhavé, drahé a nepraktické dobíjení z veřejné sítě. "
Vzdyt se kazdy chodí vycurat, najist a dat si kafe. Jenom dezolat jede stovky kilometru na jeden zatah.
Tak jak to teda je, je to otravny a zdlouhavy mebo ne?
"Navíc odpadá často zdlouhavé, drahé a nepraktické dobíjení z veřejné sítě. "
Vzdyt se kazdy chodí vycurat, najist a dat si kafe. Jenom dezolat jede stovky kilometru na jeden zatah.
Tak jak to teda je, je to otravny a zdlouhavy mebo ne?
@Zetti
Také nechci rejpat, ale ještě k tomu ty tak donekonečna omílané výhody - jednoduchost, jediná pohyblivá součástka rotor, lokální bezemisnost jsou tímto konceptem jaksi v **, slušně v čudu.
Ne, že bych nějak extra fandil elektroautům a už vůbec ne slepě za všech okolností, ale uznávám jejich klady i jejich postupný vývoj, díky kterému je už lze normálně užívat a za určitých okolností i výhodně.
Ve světle stále rychlejších nabíjecích procesů fakt nechápu instalování spalovacího motoru a generátoru se vším tím potřebným příslušenstvím navíc jen pro pár ušetřených minut.
To už mi čisté EV dává větší smysl než tohle.
Také nechci rejpat, ale ještě k tomu ty tak donekonečna omílané výhody - jednoduchost, jediná pohyblivá součástka rotor, lokální bezemisnost jsou tímto konceptem jaksi v **, slušně v čudu.
Ne, že bych nějak extra fandil elektroautům a už vůbec ne slepě za všech okolností, ale uznávám jejich klady i jejich postupný vývoj, díky kterému je už lze normálně užívat a za určitých okolností i výhodně.
Ve světle stále rychlejších nabíjecích procesů fakt nechápu instalování spalovacího motoru a generátoru se vším tím potřebným příslušenstvím navíc jen pro pár ušetřených minut.
To už mi čisté EV dává větší smysl než tohle.
@gil54 Přesně tak. Navíc dle praxe řidiče co s tím jezdí : Slabý motor dobíjí slabou baterii cca 80% provozu. Stále vrčí ve stejných otáčkách, což je otravné a navíc při zrychlení je stále stejný zvuk což je takové nelogické.
@gil54 ja tu trpelivost az na vyjimky nemam. Hlavne v zime a v noci. Veskere podpory misto dotaci na auta mely podle mne smerovat prave k nabijeckam, kdyz uz se to ma dotovat. Je jich porad malo a výkonných mizive mnozstvi. Takze z minut muzou byt hodiny a to nemluvim o nemoznosti planovat denni ukoly. Všechen cas planuji nabijecky, jejich funkce a obsazenost
A teď už jen z toho hybridu vyhodit neeko baterie a máme krásný diesel elektrický pohon.... Jaká to nová doba🙂
Slabší spalovací motor předoucí si v optimálním spektru otáček, dobíjející menší trakční baterii, nemusí být tak hloupý nápad, jak se na první pohled mohlo zdát.
Spalovací motor jsme poslali do důchodu, ale on si našel novou práci - generuje elektřinu pro elektromobil. Geniální! Zásuvka? Nuda. Dnešní hrdina zastaví na benzínce, natankuje a vyráží na stovky „elektrických“ kilometrů. S klidem v duši a výfukem v kufru.
Čína to miluje, Evropa zatím předstírá, že neví, co se děje. A mezitím přichází nová éra mobility: složitější, těžší, dražší - ale zato s delším dojezdem a kratším svědomím.
Je to budoucnost. Tedy alespoň do té doby, než někdo vymyslí vodíkový koloběžkovlak se solárními padáky 👍