Novinky
0
Vyzera ako zvacsena S2000.
0
Klaním se před tvou bystrostí. Až vyrostu, tak bych chtěl být také tak důvtipný, blesku 😄
Redakce se nemůže do detailů věnovat každé divné spyfotce, Hondaclub si ale ty své ohlídá. 😉
Takže trochu více informací najdete tady [odkaz] a pod tímto [odkaz] odkazem se můžete proklikat i na video z testování.
Abych to trochu shrnul - motor umístěný za přední nápravou bude na 99 % V10 5.0 s výkonem 500 k, tedy podobných parametrů jako Porsche Turbo, ovšem bez trapného turba >😁 a k tomu přepracovaný pohon všech kol SH-AWD z Legendu /R😱,M😱/ orientovaný ve větší míře na zadní kola.
A podle všeho by neměl mít skvělé jen výkony [odkaz] . :yes: >😒]
Takže trochu více informací najdete tady [odkaz] a pod tímto [odkaz] odkazem se můžete proklikat i na video z testování.
Abych to trochu shrnul - motor umístěný za přední nápravou bude na 99 % V10 5.0 s výkonem 500 k, tedy podobných parametrů jako Porsche Turbo, ovšem bez trapného turba >😁 a k tomu přepracovaný pohon všech kol SH-AWD z Legendu /R😱,M😱/ orientovaný ve větší míře na zadní kola.
A podle všeho by neměl mít skvělé jen výkony [odkaz] . :yes: >😒]
Bez trapného turba? Nezapomeň, že to porsche nemá desetiválec, ale šestiválec 😉
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...díky díky Kingu za video a i za to, že Hondaclub je zase rychlejší se zprávami o nových Hondách než auto.cz 😉 každopádně tohle bude zase jedno z aut o kterejch se dá přemýšlet před spaním 😉
Auto.cz se nemůže do detailu věnovat každému špionážnímu projektu, ale King si ty své ohlídá. 😄 Takže doplním, že: bude mít vpředu umístěný V10 5.0/550 bhp, tedy parametrově srovnatelný s Porsche Turbo, ale bez trapného turba. >😁 Poháněna budou všechna 4 kola systémem SH-AWD z Legendu, avšak s s větším důrazem na zadní kola. Tady [odkaz] se můžete proklikat k videu z testování, tady je více informací k dotyčnému exempláři a údajně nebudou výkony tím jediným, čím se bude nástupce NSX, který se NEbude jmenovat (logicky) NSX, bude moci chlubit [odkaz] . :yes: >😒]
Nejdřív mi to nahlásí, že mě to neuložilo a donutí psát znova a pak je to tu 2x 😒
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Pujde to auto i do Evropy, nebo to bude jen s volantem na "spatny" strane?
Bohužel to "trapné" turbo používají jako předlohu k správnému naladění vozu. Snad jim to pomůže, protože na videu se celkem kolíbe. Ale koho napadlo umístit motor za přední nápravu...
Nová NSX?DObrej vtip no!Mozná tak modernizovaná S 2000 a to este ktomu nijak vyrazne!
Jezis, ty jsi blb. ;-\
boze ty inteligente :-!
chlapče mysli trošku... pořádně se podívej, porovnej si proporce auta a musí ti být jasný, že pod obalem je úplně něco jinýho.
tak proporce sem si porovnal chlapce ale proste je to modernizovana S2000 ja myslim ze nejses blbej videls jak vypadala stara NSX?to by nebyl dobrej krok kdyby z typove uplne jinyho auta jako je S2000 ji dali design stejnej :-!
Tady je někdo snad úplně vymletej.....
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Říká se tomu "mula", technika navlečená v kabátě jineho vozu.
..mam takovy dojem ze v NSX je řadový 6tiválec -ne vidlicový
DanielDesiGn2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já teda nevim, ale pomalu začínám Hondu nenávidět! Nedávno mě na autosalonu v Lipsku nechali svézt v CTR, což mě a mému kamarádovi způsobilo psychickou újmu na zdraví, která se projevovala tím, že po skončení pár ostrých kol každé naše druhé slovo bylo Tajpár, sivik, vítek nebo tykrávo! (administrátor promine, ale jinak to nejde, nevyjadřovalo by to správně situaci) 😉 Několik dní a nocí jsem pak přemýšlel, komu bych prodal nějaký orgán mojí přítelkyně, abych měl na tenhle nádhernej, ale splnitelnej sen...Řekl jsem si, že si jí radši nechám celou a dám tomu čas. Skoro se mi povedlo si to vsugerovat. A ted´ je tu NSX s fenomenálním desetiválcem (a takhle ho označím i bez testů a v době, kdy vlastně oficiálně neexistuje a jenom po shlédnutí videa s nádherným zvukem....třebasiměukřižujte) 😉 přestrojené za s2000, které se po okruhu prohání s TURBEM! Jestli bude mít něco málo z s2000, zdědí geny nsx a zamíchají do toho kousíček konceptu, bude to bomba...TO JE ALE PROVOKACE!!! Ted´budu muset prodat přítelkyni celou a ještě několik dalších lidí,abych byl první, kdo bude čekat na chvíli kdy sjede z pásu!! MOŽná dojde i na vás!!!!! >😒] >😒] >😒] KRYJTE si záda!!!! >😒] >😒]
Fakt je ten, že bych se spokojil i se sférami, jež nabízí CTR a S2000. Opravdu nepotřebuju k tomu, abych si užil jízdu 500 koní. Těch 200 (CTR) a 240 (S2000) stačí a nepotřebuju turbo s hubenými 225, případně s 240 a víc bez trakce. >😁
Musím přiznat že v mém případě by se nejednalo o spokojení, nýbrž uspokojení 😄 Sportovní modely Hondy jsou totiž podle mě hlavně o radosti z jízdy a nikoli o pokořování v dlouhejch táhlejch, když ti turbo sepne ve 2000 a radost máš akorát ze zátahu a autech vzdalujících se v zrcátkách... S 2000 by bylo ideální auto pro správný požitek navíc s bonusem ve formě open sky 😄 Ne nadarmo má Honda slogan the power of dreams 😉 za volantem CTR jsem teprve pochopil význam: Jsou to sny, které si skutečně můžeš splnit...CTR je totiž plnotučný stroj na radost za volantem..za peníze, které si pořád může průměrně vydělávající člobrda (byt´ na leasing) dovolit, pokud po tom bude opravdu toužit a bude to jeho velký sen.. 😉 a pořád to nějakým způsobem uhájí před manželkou, protože je to pořád auto, kam se vejdou děti..>😁 ...."Tatínku, to nás někdo zezadu naboural? Ne Toníčku, to se sepnul VTEC...">😒]
:yes: >😁 :yes: