Novinky
0
>😁 >😁 >😁
Přejít do diskuze
Musím přiznat že v mém případě by se nejednalo o spokojení, nýbrž uspokojení 😄 Sportovní modely Hondy jsou totiž podle mě hlavně o radosti z jízdy a nikoli o pokořování v dlouhejch táhlejch, když ti turbo sepne ve 2000 a radost máš akorát ze zátahu a autech vzdalujících se v zrcátkách... S 2000 by bylo ideální auto pro správný požitek navíc s bonusem ve formě open sky 😄 Ne nadarmo má Honda slogan the power of dreams 😉 za volantem CTR jsem teprve pochopil význam: Jsou to sny, které si skutečně můžeš splnit...CTR je totiž plnotučný stroj na radost za volantem..za peníze, které si pořád může průměrně vydělávající člobrda (byt´ na leasing) dovolit, pokud po tom bude opravdu toužit a bude to jeho velký sen.. 😉 a pořád to nějakým způsobem uhájí před manželkou, protože je to pořád auto, kam se vejdou děti..>😁 ...."Tatínku, to nás někdo zezadu naboural? Ne Toníčku, to se sepnul VTEC...">😒]
kladivo na ferrari ma uz dneska kazda druha automobilka... honda musi drzet krok(ma prece image rychlych aut😄 spis by me zajimalo kdy vyda sve kladivo na ferrari nekdo jako hyunday, kia, atd... pak uz se pujdu opravdu objesit(jj dnesni automobilky nemaji strach pred nikym a nicim)
Fakt je ten, že bych se spokojil i se sférami, jež nabízí CTR a S2000. Opravdu nepotřebuju k tomu, abych si užil jízdu 500 koní. Těch 200 (CTR) a 240 (S2000) stačí a nepotřebuju turbo s hubenými 225, případně s 240 a víc bez trakce. >😁
Porsche 911 je považováno obecně za etalon supersportů pro každý den, proto je "benchmark" pro nástupce NSX. A turbo je sice trapné, nicméně dává výkon. 😉
Koukam,ze posledni dobou je to tu samej e😜ert! >😁 Modernizovana S2000...tak ty jsi me pobavil,diky Ti! 😉
nic znovu nepis, klikni znovu na odeslat...pak to hodi chybu...ale odesle se to (jednou)...aspon mne to tak funguje
ty nebýt věcný, ty dělat akorát blbá urrážka..ty nebavit se o autech.. ošklivá chlapeček,fuj fuj!!ty mít nějaká osobní probléma? 😲
Každý to rád jináčejc 😉 já rád né turbo, já rád otáčka, hodně otáčka, hodně zvuk, hodně válec!! šest válců, dobře válců, deset válců, líp válců... 😄 malá šestiválec a turbo dobrá motor, velká desetiválec, pět litrů a otáčka, lepčí motor.. >😁 co já teda myslet..
Já teda nevim, ale pomalu začínám Hondu nenávidět! Nedávno mě na autosalonu v Lipsku nechali svézt v CTR, což mě a mému kamarádovi způsobilo psychickou újmu na zdraví, která se projevovala tím, že po skončení pár ostrých kol každé naše druhé slovo bylo Tajpár, sivik, vítek nebo tykrávo! (administrátor promine, ale jinak to nejde, nevyjadřovalo by to správně situaci) 😉 Několik dní a nocí jsem pak přemýšlel, komu bych prodal nějaký orgán mojí přítelkyně, abych měl na tenhle nádhernej, ale splnitelnej sen...Řekl jsem si, že si jí radši nechám celou a dám tomu čas. Skoro se mi povedlo si to vsugerovat. A ted´ je tu NSX s fenomenálním desetiválcem (a takhle ho označím i bez testů a v době, kdy vlastně oficiálně neexistuje a jenom po shlédnutí videa s nádherným zvukem....třebasiměukřižujte) 😉 přestrojené za s2000, které se po okruhu prohání s TURBEM! Jestli bude mít něco málo z s2000, zdědí geny nsx a zamíchají do toho kousíček konceptu, bude to bomba...TO JE ALE PROVOKACE!!! Ted´budu muset prodat přítelkyni celou a ještě několik dalších lidí,abych byl první, kdo bude čekat na chvíli kdy sjede z pásu!! MOŽná dojde i na vás!!!!! >😒] >😒] >😒] KRYJTE si záda!!!! >😒] >😒]
...díky díky Kingu za video a i za to, že Hondaclub je zase rychlejší se zprávami o nových Hondách než auto.cz 😉 každopádně tohle bude zase jedno z aut o kterejch se dá přemýšlet před spaním 😉
Bohužel to "trapné" turbo používají jako předlohu k správnému naladění vozu. Snad jim to pomůže, protože na videu se celkem kolíbe. Ale koho napadlo umístit motor za přední nápravu...
Samozřejmě, že ten vzhled S2000 je tam schválně jen jako maskování. Jasné je i to, že nové NSX už nebude supersport, ale luxusní GT konkurující spíš BMW M6.
To asi jo, ale jestli to dorazi taky sem. A navic, znas amiky, ti jsou schopni mit i ten volant blbe 😉
tak proporce sem si porovnal chlapce ale proste je to modernizovana S2000 ja myslim ze nejses blbej videls jak vypadala stara NSX?to by nebyl dobrej krok kdyby z typove uplne jinyho auta jako je S2000 ji dali design stejnej :-!
No jestli ho maji predstavit na nejakym americkym autosalonu tak snad bude mit volant spravne 😉
chlapče mysli trošku... pořádně se podívej, porovnej si proporce auta a musí ti být jasný, že pod obalem je úplně něco jinýho.
Auto.cz se nemůže do detailu věnovat každému špionážnímu projektu, ale King si ty své ohlídá. 😄 Takže doplním, že: bude mít vpředu umístěný V10 5.0/550 bhp, tedy parametrově srovnatelný s Porsche Turbo, ale bez trapného turba. >😁 Poháněna budou všechna 4 kola systémem SH-AWD z Legendu, avšak s s větším důrazem na zadní kola. Tady [odkaz] se můžete proklikat k videu z testování, tady je více informací k dotyčnému exempláři a údajně nebudou výkony tím jediným, čím se bude nástupce NSX, který se NEbude jmenovat (logicky) NSX, bude moci chlubit [odkaz] . :yes: >😒]
Redakce se nemůže do detailů věnovat každé divné spyfotce, Hondaclub si ale ty své ohlídá. 😉
Takže trochu více informací najdete tady [odkaz] a pod tímto [odkaz] odkazem se můžete proklikat i na video z testování.
Abych to trochu shrnul - motor umístěný za přední nápravou bude na 99 % V10 5.0 s výkonem 500 k, tedy podobných parametrů jako Porsche Turbo, ovšem bez trapného turba >😁 a k tomu přepracovaný pohon všech kol SH-AWD z Legendu /R😱,M😱/ orientovaný ve větší míře na zadní kola.
A podle všeho by neměl mít skvělé jen výkony [odkaz] . :yes: >😒]
Takže trochu více informací najdete tady [odkaz] a pod tímto [odkaz] odkazem se můžete proklikat i na video z testování.
Abych to trochu shrnul - motor umístěný za přední nápravou bude na 99 % V10 5.0 s výkonem 500 k, tedy podobných parametrů jako Porsche Turbo, ovšem bez trapného turba >😁 a k tomu přepracovaný pohon všech kol SH-AWD z Legendu /R😱,M😱/ orientovaný ve větší míře na zadní kola.
A podle všeho by neměl mít skvělé jen výkony [odkaz] . :yes: >😒]