Novinky
Man Ký
8
@Nebo Nebo a nevadí jim zaplatit milióvou pokutu za nadlimitní CO2. Fakt je, že pár extrémistů potkávám v osmiválcových GL nebo jak se to teď jmenuje, nicméně mám pocit, že většina kupců AMG se dneska orientuje už na SUV.
Přejít do diskuze
Kdo by to byl čekal, že...
No, stačilo si přečíst rohYpnola v diskusi ACZ 😉
Tak co hujeříčci, opravdu vědí abtommobilky co dělají?!? Hahaha
No, stačilo si přečíst rohYpnola v diskusi ACZ 😉
Tak co hujeříčci, opravdu vědí abtommobilky co dělají?!? Hahaha
@Arese
To je tak, když je Helmut přesvědčený o zelenorudé ideologií a je odhodlaný zákazníka převychovat...
To je tak, když je Helmut přesvědčený o zelenorudé ideologií a je odhodlaný zákazníka převychovat...
Nepochopím, kam dali manažeři Mercedesu hlavu, když vymysleli, že legendární C 63 AMG bude mít pod kapotou motor stejného objemu a počtu válců jako Golf GTI. Zjistit, že to bude prů*er, se dalo rychlou zákaznickou anektou za zlomek nákladů.
Naprosto nechápu, že MB udělal s tím absurdním hybridním čtyřválcem v případě svých vrcholných modelů AMG takovou megabotu!!! To se vymiká jakémokoliv chápání, kdo jiný by sakra měl lépe znát své zákazníky, než jejich automobilka?!! A pokud si nebyli jistí, to si ani neudělili nějaký marketinový průzkum? To nechápali, že nejde jen o tabulkové hodnoty výkonu a krouťáku, ale také o chrakter motoru, jeho zvuk a hmotnost auta?!!!!
Takže teď tam dají šestiválec z CLE 53 AMG - 450 k jako C53 AMG což bude rozumné, ale místo C63 AMG bude ten stejný motor s baterkami z E53 hybrid AMG - 612 k, takže výkon půjde dolů a hmotnost nahoru na cca. 2.250 kg. To je opravdu pokrok 😁
Se divím, že mercedes, už dlouho nemá výkonný šestiválec, protože pro ten současný je strop max. 500 k a ještě to není pravověrný motor od AMG.
Se divím, že mercedes, už dlouho nemá výkonný šestiválec, protože pro ten současný je strop max. 500 k a ještě to není pravověrný motor od AMG.
@twistedTSD
Úplně stejnou logikou jako někdo přišel s tím že BEV bude sportovní.
Je to úplně to stejné. Měřitelně je C63AMG skvělá.
Jenže, rohYpnol měl opět pravdu, když říká, že to je i o těch neměřitelných věcech, jako je charakter... 😁
Úplně stejnou logikou jako někdo přišel s tím že BEV bude sportovní.
Je to úplně to stejné. Měřitelně je C63AMG skvělá.
Jenže, rohYpnol měl opět pravdu, když říká, že to je i o těch neměřitelných věcech, jako je charakter... 😁
@Arese Jako když kdysi jag udělal XJ220. V prototypu atmo dvanáctihrnek a mraky předobjednávek, v sérii šestivál dvouturbo a prodejní propadák.
Z čtyřválcových AMG se Mercedes ponaučil, ponaučí se ,pokud udělá phev šestiválec, znovu.
Zákazníci chtějí osmiválce a nejlépe nepřeplňované, tak jako to bylo kdysi, popřípadě nejhůře kompresorem přeplňované.
Zákazníci chtějí osmiválce a nejlépe nepřeplňované, tak jako to bylo kdysi, popřípadě nejhůře kompresorem přeplňované.
@Roman a pokud má zapnuty všechny asistenty a ideálně pohon 4x4, konkrétně C63AMG s atmosférou 6,2 mercedes "americké" povahy, žádný extra sporťák...
@Man Ký Úplně v pohodě, pokud nemá nasr.no v rukách a v hlavě 😁 Pak je to spíš o tom boji s přilnavostí, ale to ty dnešní auta, už docela umí. Dříve to byl mnohem větší boj.
@ericn zrychlení prakticky identické jako X3 M40i, která ovšem jezdí někde kolem 10-11 litrů. Inu, pokrok nezastavíš.
@Roman otázkou je, jestli by třeba 1600 kg automobil s 550 RWD kobylami někdo byl schopen uřídit. a ještě se s tím víc bavit, než se bát o holý život.
@Nebo Nebo panejo ty se vyznáš to je poznat. to nejsou vyčtený rozumy, z toho dejchá zkušenost😊
@Tomáš Hromádka No, a navíc nemusíš čekat na náběh turba (turbo díra) plus máš vyšší spolehlivost narozdíl od přeplňovaného motorů.
@vecernicek2
Aby tento vývojový stupeň nepreskocili a nepsisli se šlapací MB-Amg Velospeed 😊.
Aby tento vývojový stupeň nepreskocili a nepsisli se šlapací MB-Amg Velospeed 😊.
@KANKUNEN No bez turba to vadí u toho čtyřválce nemluvě o nějakých tříválcových prskavkách, to jsou bez turba zdechliny, ale u osmiválce nebo dvanáctiválce, které mají výkonu dostatečně i bez přeplňování to vadí daleko méně (i když ani u nich bych turbem nebo kompresorem nepohrdl).
@Man Ký Ano sportovně nastavené 4x4 je určitě lepší. Jo to nikdy ani nebylo stejně jako třeba mustang atp, ale tam jde o ten pocit, zvuk a tak 😄 to čtyřválec nedodá.