Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Martin Vaculík si spletl Suzuki Swift s terénním vozem. Jak to dopadlo?

16 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Copak o to, technicky je Svišť fajn auticko.

Skoda, ze ho pokazili vizualne... ten cumak se mi vylozene nelibi.
😒
traveldrive
@Ja Prvni 123 Je to zvláštne, ale nie zase také hrozné. Na trhu je kopa áut s oveľa horším kukučom.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
@Ja Prvni 123
Jeden novy swift v mojej blizkosti uz vidim a nevyzera to zase az tak strasne to auticko ( proste hrava mala skatulka ) ... zboku ale posobi vzhladom k malej dlzke a kratkemu razvoru az moc vysoko ako taky minibus... tu aj nejake 16tky vyzeraju male a auto akoby bolo spucene z oboch stran a hnane do vysky... podobny pocit som mal z toho posledneho twinga to ale zase malo megarazvor vzhladom k svojej dlzke a bolo aj akesi uzsie co mi pripominalo zase tiez akoby nejaky bus alebo jazvecika.. tucnucky swift je ale uz skor nejaky medvedik

Nova Grande panda je za mna podstatne vydarenejsia ako swift ( a dokonca v nej nevidim ani jej sesternicu C3 ) ...

Je vidiet ze novy swift uz ani necieli na europu .. v indii ale bude fesak
Lempl Klaun
@3_diamanty Samolajk je taky lajk. 🤡
traveldrive
@3_diamanty Fakt? Grande Panda je fakt taká vysoká koza, voči Swiftu rozhodne, však je vyššia o vyše 7 cm. Porovnávaš neporovnateľné, sú to dva celkom odlišné svety.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jsem zmaten. U "sportovní" Ioniq 5N blahořečí pomalu dvě a půl tuny a tady klidně chválí hmotnost pod tunu. Prase aby se v něm vyznalo.
vencelín
@kari.laz
Tak ten hnujdaj byl bzucak, ten se musí v dnešní době chválit do nebes, nezávisle na tom že váží jak 3 sviští.
Avatar - del42sa
del42sa
@kari.laz znáš to, čím těžší auto, tím líp drží v zatáčkách .-)
Avatar - kari.laz
kari.laz
@del42sa znám, něco v tom duchu tam psal. A pak málem dohnal na okresce starou dodávku
vencelín
@del42sa
Tak to takhle blecha, s pouhými 900 kg musí být ve skarpe už při pouhém pohledu na volant před zatáčkou 😊
MOJEJMENO
Mrknul jsem se na ceník a první co mě odradilo je u prvních dvou výbavových stupňů chybějící výšková nastavitelnost bezpečnostních pásů s předpínači vpředu a chybějící výškově nastavitelná sedadla. To je za mě mnohem důležitější než většina ostatních asistentů, či automatická klima.
Renoo
@MOJEJMENO Většina asistentů je dnes povinných. I když si je dávají automobilky jako "bohatá standardní výbava" a napíšou tam sledování pozornosti řidiče, rozpoznávání dopravních značek, vedení v pruzích...apod, což vypadá efektně, jenže i tyhle dříve téměř luxusní doplňky už povinné jsou. No a když automobilka utrací povinně za tyhle kraviny, tak pak se šetří jinde. Tedy pokud má být cena tak nízká. Jinak tohle je městské auto a tam se například sledování pohybu za vozem hodí skvěle.

Než mi tu někdo bude psát, že sledování za vozidlem je na nic a jaký on je super king kingů a nikdy se mu to nestalo, tak navštivte autoservis a poptejte se...
Othello
Těžko může elektromotor přidávat 60 Nm ke 108 Nm spalovacího motoru, když při pouhých 2,3 kW neudrží ten krouťák ani do 400 ot./min.
kupecké počty
Jozko Mrkvicka
@Othello Dobry postreh.
Losina
Výběr redakce
Dobrý den, koupil jsem si jeden z posledních vozů minulé generace, kvůli 4hrnku. Není zde ani "nevypnutelné" upozornění na překročení rychlosti. Je to velmi příjemné auto do města. Start/stop jedno tlačítko vpravo. Prostě paráda. Spotřeba 4x4 5,5lt/100 km. Prostorné milé vozítko.
Anonym
Zajímavé video. Autíčko je to krásný, ale ten motorek by mi proste nestačil.