Novinky
První příspěvek od největšího odborníka na elektromobily široko daleko, bota rohypnoIa, co zatím seděl maximálně na židli u počítače, ale o každém BEV bez potíží ví úplně všechno…
🤡🤡🤡
🤡🤡🤡
Jak jste přišli na to, že žádná nabíječka v Česku neumí dobíjet Zeekr max. rychlostí? Sami píšete, že po připojení na 400kW nabíječku začalo nabíjení výkonem 378 kW a pak jen padalo, takže auto ani nevyužilo výkon nabíječky (400kW) a pro Vaši informaci v žádném nezávislém testu se Zeekr nedostal ani na 400kW natož na marketinkových 480kW. Z těchto testů plyne, že testovaná verze dobíjí z 10-80% rychlostí cca 1240 km/h průměrným výkonem 260 kW. Takže to ani zdaleka není nejrychleji se dobíjející EV, třeba zmiňovaný Taycan má parametry 1610 km/h a průměrný výkon z 10-80% 281kW.
@Mikesus Este mohli vyskusat, ci sa to bude dat nabijat na beznejsich pomalsich nabijackach, snad to casom niekto otestuje. Inak to auto vyzera dobre, az na to vyhrievanie celneho skla, za take peniaze by som nechcel v zime skrabat okno 😄
@Ham.
tak je to s cinanama dycky, chytne se panda bez zkusenosti s VS zivota a pak hlasi svoje nazory. Kult Tesly vznikl stejne...
tak je to s cinanama dycky, chytne se panda bez zkusenosti s VS zivota a pak hlasi svoje nazory. Kult Tesly vznikl stejne...
Jaké nedostatky? Vždyť BEV lze podle hujeříčků nabíjet bez potíží u každého krtičince 🤣🤣🤣
Ok, takže opět další lekce, 400kW nabíječka nedá 400kW a je to chyba sítě nebo nabíječky ale nikoliv čínského vozu, který umí zaručeně 480kW.
WTF?
Stačí se podívat na to jak vypadá charging curve a je jasný, že při tomto SOC si auto víc nesosne.
Kruci odkdy berete vážně, že ta slibovaná čínská čísla 480kW jsou reálná? Neviděl jsem žádnou charging curve která by 480kW někdy dosáhla, peak byl vždy 420....430.
Copak nevíte, že jsou ta čísla jen zbožná přání čínského marketingu?
Kdyby takhle rychle nabíjelo Porsche, napsali by si do specifikace 410kW a pak by je všichni chválili, že v peaku jsou dokonce o 10..15kW víc.
Ostatně stejně jak je to s těmi jejich 320kW.
Jsem zvědav kolik lidí si to koupí...
WTF?
Stačí se podívat na to jak vypadá charging curve a je jasný, že při tomto SOC si auto víc nesosne.
Kruci odkdy berete vážně, že ta slibovaná čínská čísla 480kW jsou reálná? Neviděl jsem žádnou charging curve která by 480kW někdy dosáhla, peak byl vždy 420....430.
Copak nevíte, že jsou ta čísla jen zbožná přání čínského marketingu?
Kdyby takhle rychle nabíjelo Porsche, napsali by si do specifikace 410kW a pak by je všichni chválili, že v peaku jsou dokonce o 10..15kW víc.
Ostatně stejně jak je to s těmi jejich 320kW.
Jsem zvědav kolik lidí si to koupí...
@DonVito
Ve článku čtu 4x název prodejce...asi ne náhodou.
Článek lze napsat jinak, ale zdá se, že zadání bylo marketingové.
Ve článku čtu 4x název prodejce...asi ne náhodou.
Článek lze napsat jinak, ale zdá se, že zadání bylo marketingové.
Ta reklama na dovozce je až příliš okatá. Ale dovozce prodává, tak je potřeba přilákat zákazníky a s nimi penízky.
@Ham. To sme dopadli, keď sa elektrická sieť hodnotí podľa čínskeho elektrického šrotu...
@xxc opět nám demonstruješ svoje nekonečně vysoké IQ? Odkdy EV potřebuje vyhřívané sklo? Ono snad neumí topit?
@Mokrous Ja nechcem topiť, mne stačí odmraziť okno a pohnúť autom o pár metrov. Podľa kamery sa trošku bojím 😄 a aj keď auto topí, tak trošku to trvá, kým vytopí, aby odmazilo okná
@xxc moje auto teda pustí během pár vteřin horký vzduch z topení rovnou na čelní sklo, takže je sníh roztátý dřív, než je v autě teplo.
Opravdu to jde i bez vyhřívaného skla😉
Opravdu to jde i bez vyhřívaného skla😉
@xxc jo včera mě to překvapilo velmi. Už jsem si myslel, že mi skončil Connect 😄.
Uvidíme jak na tom budou ty čínské aplikace a jak budou stravitelné pro Evropany, navíc oni asi fakt věří, že to tu někdo bude kupovat. Laciné plečky bych se nedivil, ale 1.5M za Čínu kvůli pár kW navíc a s jedním servisem 😄.
Uvidíme jak na tom budou ty čínské aplikace a jak budou stravitelné pro Evropany, navíc oni asi fakt věří, že to tu někdo bude kupovat. Laciné plečky bych se nedivil, ale 1.5M za Čínu kvůli pár kW navíc a s jedním servisem 😄.
@KANKUNEN Keby si nebol jelito, vedel by si, pokiaľ bolo Uhorsko a to spodné (v lepších rodinách južné) bolo niekde trochu inde ako na Slovensku. Ale to by si nesmel mať v hlave vatu...
S jeste se směje své hlouposti. Protoze se to může samozřejmě nabíjet u každé zásuvky, jen to nebude tak rychle jak by mohlo