Novinky
Možná by se slušelo k informaci o aplikaci ČKP přidat odkaz. Možná jen špatně hledám, ale nic takového jsem tam nenašel....
Proč zase další úřad? Opravdu nechápu, od čeho máme policii ČR?
Jak se říká, dej blbci funkci, vymyslí lejstro. Tak tady se evidentně překonal a vymyslel úřad...
Jak se říká, dej blbci funkci, vymyslí lejstro. Tak tady se evidentně překonal a vymyslel úřad...
@Tomogo
To není úplně nový úřad. To je přejmenování stávajících Simlu a darování jim více pravomoci. Souhlasím s tím že by bylo efektivnější tenhle úřad zrušit a lidi co se kontrola a fyzicky zabývají šoupnout pod pacholky
To není úplně nový úřad. To je přejmenování stávajících Simlu a darování jim více pravomoci. Souhlasím s tím že by bylo efektivnější tenhle úřad zrušit a lidi co se kontrola a fyzicky zabývají šoupnout pod pacholky
@vencelín Ne nebylo. Pacholci jsou z vnitra a ti dělají v dopravě jen bor....
Pacholci neví nic o vymáhání silničního zákona, neumějí ani vybrat kauci (pozn. možná 1 z 10ti).
Pacholci neví nic o vymáhání silničního zákona, neumějí ani vybrat kauci (pozn. možná 1 z 10ti).
Nechápu platnost řidičského průkazu, po 10ti letech měnit. A proč?, když se nic (ksicht, adresa a ostatní) nezměnilo. Je to dle mě buzerace, aby se udržely místa pro "upracované" úředníky.
V článku: "Co když škodu neodhadnu, ta bude 300 000 Kč a policii jsem nevolal? Jak to řeší pojišťovna?
Obdobné náležitosti postupu platí i pro tento případ. Rozhodně však platí to, co jsem uvedl. Při závažnějších poškozeních a případných sporech s protistranou ohledně zavinění doporučujeme vždy policii zavolat a žádat ji o příjezd, případně se poradit, jak postupovat."
Takže podstata otázky, tedy jak to bude při chybném odhadu škody, zůstala nezodpovězena. A s tazatelem to ani nehne.
Obdobné náležitosti postupu platí i pro tento případ. Rozhodně však platí to, co jsem uvedl. Při závažnějších poškozeních a případných sporech s protistranou ohledně zavinění doporučujeme vždy policii zavolat a žádat ji o příjezd, případně se poradit, jak postupovat."
Takže podstata otázky, tedy jak to bude při chybném odhadu škody, zůstala nezodpovězena. A s tazatelem to ani nehne.
Znamená to, že auto s platnou STK má automaticky i platnou evidenční kontrolu? Že se tedy evidenční kontroly ruší?
Pozastavím se nad traktory.
Stát opět selhal, o tom v zásadě neni pochyb. Jenže co je horší, opět stát selhal i při řešení tohoto selhání.
Na řízení traktorů melo a má smysl mít Téčko. Vesnice jsou plné traktorů. A je nezbytné aby je měl mit kdo řídit. A oprsvdu neni třeba mit znalosti, schopnosti a dovednosti Céčka, ale naopak úplně jiné. Stejně tak je nesmysl za traktory platit silniční mýto...
To, že tuto kategorii někdo začal zneužívat pro registraci něčeho, co traktor prostě a jednoduše není, je úplně jiná věc.
Nechápu, proč stát neupřesnil definici toho, co ještě je traktor a co už traktor není. Takhle jednoduché to bylo. A ze by to nevyřešilo již zhomologované tatraktory? To sice ne, ale kolik jich je.... a proč tedy stát nereagoval dávno...
Stát opět selhal, o tom v zásadě neni pochyb. Jenže co je horší, opět stát selhal i při řešení tohoto selhání.
Na řízení traktorů melo a má smysl mít Téčko. Vesnice jsou plné traktorů. A je nezbytné aby je měl mit kdo řídit. A oprsvdu neni třeba mit znalosti, schopnosti a dovednosti Céčka, ale naopak úplně jiné. Stejně tak je nesmysl za traktory platit silniční mýto...
To, že tuto kategorii někdo začal zneužívat pro registraci něčeho, co traktor prostě a jednoduše není, je úplně jiná věc.
Nechápu, proč stát neupřesnil definici toho, co ještě je traktor a co už traktor není. Takhle jednoduché to bylo. A ze by to nevyřešilo již zhomologované tatraktory? To sice ne, ale kolik jich je.... a proč tedy stát nereagoval dávno...
dobra poznamka, nechapu k cemu je to dobry krom kseftu pro stk
Souhlasím. Dále nechápu proč se neprebiraji tk že zemí EU (siml chce Česku tk) , případně přihlášení vozidel v zemích EU, které nemají celoevropske schválení (siml chce individuální schválení).
Zkráceně občané plat kdykoliv si uprdnes.....