Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Mototest Royal Enfield Bear 650 – Na počest všech „šílenců“

4 komentáře

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Tohle je trochu smutna historie.
A poucna: kdy uz nam dojde, ze chtit evropske platy ale ceny "tretiho sveta" je proste cesta do pekla?
V danem pripade anglicke platy.
I kdyz tady to bylo trochu slozitejsi: na zacatku to bylo proste tak, ze do Indie byla kompletne prevedena vyroba 350 pro indickou armadu.
Coz davalo smysl.

Motorka je to porad dobra. To bylo filozoficke povzdechnuti.
A Indie je porad lepsi, nez Cina.
Josef Vik
RE mám rád. Ale tuhle motorku opět totálně zabili na podvozku. Bear měl být odpružením přívětivější než Interceptor a měl být použitelný na lehkém Off. A je z toho jen trapný silniční model co si hraje na něco, co ani ve snu není. VELKÉ zklamání za mě.
argejev
@Josef Vik nejazdil som tak neviem. mozno je za tym aj nieco ine, co nebolo v marketingovych materialoch a tak nam to redaktor nemal ako objasnit😉
Josef Vik
@argejev Jezdil jsem všechny RE 650. Nejlepší zážitek na nich je na silnicích 2. a 3. tř.. Jenže tam je ten podvozek většinou tak tvrdý a uskákaný, že na českých silnicích aby člověk po víkendu navštívil chiropraktika. Tak jsem se těšil na Beara, že konečně bude RE s přívětivějším podvozkem na horší cesty, když má být poctou slavného závodu. A ono zase nic. Konstrukce řady 650 má zřejmě své limity, co se týče podvozků, nebo nevím. Takže zatím stále vede Interceptor. Ten má nezaměnitelné kouzlo.