Videa
Fiat 126p motorizoval Polsko, ale ne každý ho umí nastartovat. Co všechno víte o malé legendě?
9 komentářů
traveldrive
4
@Mikesus Je blbosť pozerať na staré auto dnešným pohľadom.
Přejít do diskuze
@Ja Prvni 123
Kamarád ho má, verzi BIS, a je to hroznej pekáč. Neni na tom snad nic dobrého. Možná to, ze neustálé poruchy dokáže opravit sám.
Kamarád ho má, verzi BIS, a je to hroznej pekáč. Neni na tom snad nic dobrého. Možná to, ze neustálé poruchy dokáže opravit sám.
Ten jako, že moderátor je fakt něco, přečetl si wikipedii pak něco někde dalšího a zplodí zase nějaké to moudro, ale zde se nějak netrefil do toho "z pekla".
Možná bylo vícero modelů podle místa dodání, já ho vlastnil, už ten oplastovaný a zadní sedadlo bylo pro dva snesitelné, doplnil jsem pásy, byla tam na ně příprava a vozil i dceru v kolíbce. Z nouze i další dvě dcery 😁 Je pravda, že větší nákup se realizoval se zahrádkou to k tomu patřilo. Je to nostalgie, dnes vyloženě pojízdná rakev v případě havárie, ale nezklamal nás po tu dobu, co jsme ho vlastnili. Velkou výhodou, ale i nevýhodou byla jeho muší váha, zažil jsem horkou chvilku, když mne předjížděl kamion a auto mi to šouplo až skoro do škarpy...
Možná bylo vícero modelů podle místa dodání, já ho vlastnil, už ten oplastovaný a zadní sedadlo bylo pro dva snesitelné, doplnil jsem pásy, byla tam na ně příprava a vozil i dceru v kolíbce. Z nouze i další dvě dcery 😁 Je pravda, že větší nákup se realizoval se zahrádkou to k tomu patřilo. Je to nostalgie, dnes vyloženě pojízdná rakev v případě havárie, ale nezklamal nás po tu dobu, co jsme ho vlastnili. Velkou výhodou, ale i nevýhodou byla jeho muší váha, zažil jsem horkou chvilku, když mne předjížděl kamion a auto mi to šouplo až skoro do škarpy...
@gil54 holt si budeme muset počkat na kvalitní článek od Aleše Dragouna. Tady jsem ani neztrácel čas a náhledl napřed rovnou do diskuze. Dobře jsem udělal.
Dnes mimořádná snůška blábolů, kromě "jako že legrace" i tyto technické nepřesnosti.
-Změna polohy startéru za motor je hloupost,
- vzadu kyvná ramena se šikmou osou kývání,
-"...nová byla hlava válců s vačkovým hřídelem..." to vyznívá, jako kdyby někdy měl vačkový hřídel v hlavě, tak to tedy ne, vždy OHV.
-Změna polohy startéru za motor je hloupost,
- vzadu kyvná ramena se šikmou osou kývání,
-"...nová byla hlava válců s vačkovým hřídelem..." to vyznívá, jako kdyby někdy měl vačkový hřídel v hlavě, tak to tedy ne, vždy OHV.
Měl jsem jej taky. U řadící páky byly dvě páčky. Jedná na sytič a druhá na startování. Otočilo se klíčkem a zasáhla páčka. Často se táhlo utrhlo a pak se muselo třeba násadou od sekyrky zatlačit v motorovém prostoru na čudlík startéru. Problém byl, pokud auto chciplo v kopci, nefungovala ruční brzda a člověk jel sám 😀
@Mikesus
Tak tenhle byl snad už jen čistě Polská inovace, motor vodník a dovezl si ho nejdříve až po revoluci k nám se nedovážel.
Tak tenhle byl snad už jen čistě Polská inovace, motor vodník a dovezl si ho nejdříve až po revoluci k nám se nedovážel.