Ekonomika
je za me prekvapenim id7, po cr jich par jezdi ale staci minout caru a jezdi jich fakt dost. Slysel jsem i nazor, ze je to lepsi volba nez a6etron, ktera umi zustat stat kde a kdy stat nema. A o elroku se nebavim, to jsou jasny registrace na dealery a bazarniky! Nikdo to prece nechce, panadol mel opet pravdu!
@kesumb
Neztrapňuj se chlapče. Jen dokazuješ ze jsi nepochopil co jsem napsal. Nebo to záměrně překrucuješ.
Neztrapňuj se chlapče. Jen dokazuješ ze jsi nepochopil co jsem napsal. Nebo to záměrně překrucuješ.
@kesumb
👍
Nikdo to nechce.
Tys to nepochopil?
Neprekrucuj a nelzi.
🤣
👍
Nikdo to nechce.
Tys to nepochopil?
Neprekrucuj a nelzi.
🤣
@DonVito
Co kdyby jsi ocitoval co tím říkám? Co? Ne, ty budeš jen lhát a mlží jako vždycky co 🤣🤣🤣 a nikdy neuvedeš to co říkám v souvislostech.
Co kdyby jsi ocitoval co tím říkám? Co? Ne, ty budeš jen lhát a mlží jako vždycky co 🤣🤣🤣 a nikdy neuvedeš to co říkám v souvislostech.
@kesumb když se řekne A, mělo by se říct, i B. Spolupracujeme se dvěma německými společnostmi, co mají v ČR své fabriky. Už dva roky manageři těch firem ví, že kvůli SPLNÉNÍ ESG PARAMETů MUSÍ PŘEJÍT na elektroautomobily. GreenDeal tak, jak je nastaven jim jinou volbu prostě nedává. Takže hýkat tady, že se rozvíjí elektromobilita je směšné, jedná se o vynucený krok.
17,7% pro elektromobily.
To bude zase v diskuzi hloupeho vysvetlovani, ze EV nikdo nechce.
Slepa ulicka atd.
😂
Co na tom, ze podil prodeje EV se se zlepsujicimi se parametry EV a se snizujici se cenou...
ZVYSUJE.
👍👍👍
To bude zase v diskuzi hloupeho vysvetlovani, ze EV nikdo nechce.
Slepa ulicka atd.
😂
Co na tom, ze podil prodeje EV se se zlepsujicimi se parametry EV a se snizujici se cenou...
ZVYSUJE.
👍👍👍
@DonVito
Každej nahrazenej spalovák se počítá!
✌🏻✌🏻✌🏻
Každej nahrazenej spalovák se počítá!
✌🏻✌🏻✌🏻
@Max Headroom presne tak. Ja bych přidal i kazdy neprodany diesel je úspěch nejen teď, ale i do budoucna a kazdy hev, phev je pro ovzduší lepší, nejen teď, ale i za 10, 20 let.
@Mikesus vy jste sbírka pomatenců. Nechápu proč se radovat kvůli takové marginalitě. Je mi úplně ukradené složení vozového parku u nás. Ať si každý koupí nové auto jaké mu vyhovuje. A jestli to bude PHEV, EV, nafta nebo benzín je úplně jedno. Rozdíl nepoznáme.
@ryccardo Takže už to vedia, teraz ešte, aby to pochopili. Ale je to boj s veternými mlynmi.
@traveldrive No já fakt nechápu, proč bych měl řešit kdo s čím jezdí nebo o kolik EV nebo HEV se prodalo víc. Normálnímu člověku je to přeci úplně jedno. Nemám žádný bonusy nebo tantiemy z prodaných EV, takže jediný co mě zajímá, aby nejezdily vraky za kterýma není pro dým vidět a jinak je to naprosto fuk. A jestli někdo chce jezdit v 30 let starý Feldě, tak ať si s ní klidně dalších 10 let jezdí.
@Max Headroom
Každej starej krám který mohl být nahrazen moderním čistým spalovákem se počítá 10x. Blbý, co, hujere?
Každej starej krám který mohl být nahrazen moderním čistým spalovákem se počítá 10x. Blbý, co, hujere?
@rohYpnol
klin klinem, pocita se elektrika!
klin klinem, pocita se elektrika!
@kesumb
Naprostý omyl a myslím že sám víš jak kecáš.
Svého času šrotovné mělo reálný dopad na omlazení a vyhození starých aut často ve špatném stavu.
EU měla podporovat (pokud už něco) tak omlazení vozového parku a podpořit nové čisté spalováky pro širší masy.
Naprostý omyl a myslím že sám víš jak kecáš.
Svého času šrotovné mělo reálný dopad na omlazení a vyhození starých aut často ve špatném stavu.
EU měla podporovat (pokud už něco) tak omlazení vozového parku a podpořit nové čisté spalováky pro širší masy.
@DonVito Fantazie 👍 Příští rok očekávám drtivý zájem o elektromobily 18,4 procent
@DonVito
Když někdo nechápe 3 písmenka ESG, tak nechápe nic.
Ano, BEV nikdo nechce. A co tím říkám jsem podrobně do detailu vysvetlil již snad 1000x. Jistě to dokážeš odcitovat 🤣🤣🤣
Když někdo nechápe 3 písmenka ESG, tak nechápe nic.
Ano, BEV nikdo nechce. A co tím říkám jsem podrobně do detailu vysvetlil již snad 1000x. Jistě to dokážeš odcitovat 🤣🤣🤣
@DonVito on ti vysvětlím, ze nikdo vlastně neznamená nikdo a růst neznamená růst atd. Proste bude delat ještě většího hlupáka nez je. Jen aby náhodou nemusel uznat, ze neměl pravdu, což nema skoro nikdy, jen on si to snaží očekávat.
@DonVito
Ne. Podil BEV se v důsledku ESG a ideologického zelenorudého nátlaku zvyšuje. A to je sakra rozdíl!!!
Ne. Podil BEV se v důsledku ESG a ideologického zelenorudého nátlaku zvyšuje. A to je sakra rozdíl!!!
@rohYpnol
Vic vykricniku.
Jen tri vypadaji neverohodne.
Je mi te vlastne lito.
Nic si z toho nedelej.
❤️
Vic vykricniku.
Jen tri vypadaji neverohodne.
Je mi te vlastne lito.
Nic si z toho nedelej.
❤️
@DonVito
Měl bys brečet při pohledu do zrcadla hujere.
Měl bys brečet při pohledu do zrcadla hujere.
@rohYpnol
Take ti preju hezky elektrickou energii nabity den.
❤️
Take ti preju hezky elektrickou energii nabity den.
❤️
@DonVito
Doporučuji nekrmit trolla a provokatéra rohypnola. Každá reakce je pro něj vítězstvím – a pro nás ztrátou času.
Doporučuji nekrmit trolla a provokatéra rohypnola. Každá reakce je pro něj vítězstvím – a pro nás ztrátou času.
@DonVito 17,7 % je katastrofální vysvědčení pro prodeje EV. Živě si pamatuji jak tady fanatici fantazírovali o 2025 50% a skutek tak nějak utek. Nejen že v ČR je prodej víceméně zanedbatelný, ale i v tom zeleném Německu to je pouhopouhých 17,7 %. To je mimo jiné přesně tolik, kolik bylo v roce 2022. Takový malý návrat do minulosti. A bylo by to ještě méně, pokud by se neprznil trh zákazy a nařízeními.
Zdá se, že Tesla následuje v Evropě obchodní model ostatních amerických automobilek (GM, Ford, Chrysler), pár let zazáří, pak začne stagnace a nakonec se potichu vytratí jak pára nad hrncem.
@Ham.
ukazuje se, ze jak vyrobci zvladli nabijeni/baterie/stridace/elektromotory zalezi mnohem vic na zbytku auta. A kazdej kdo najezdil nejaky desetitisice km na elektriku rekne totez, je to vlastne normalni auto. Prestanes resit dojezd ale jak hraje muzika a jak se v tom sedi. Jak to zataci a jak se to chova...
ukazuje se, ze jak vyrobci zvladli nabijeni/baterie/stridace/elektromotory zalezi mnohem vic na zbytku auta. A kazdej kdo najezdil nejaky desetitisice km na elektriku rekne totez, je to vlastne normalni auto. Prestanes resit dojezd ale jak hraje muzika a jak se v tom sedi. Jak to zataci a jak se to chova...
@kesumb
Ne neni. Neustále řešíš kde dobít. Naprosto otravné a omezující.
U dieselu natankuji nádrž za 5 min i s placením a 1000 km nic neřeším. Nic mě neomezuje.
Ne neni. Neustále řešíš kde dobít. Naprosto otravné a omezující.
U dieselu natankuji nádrž za 5 min i s placením a 1000 km nic neřeším. Nic mě neomezuje.
@rohYpnol 5minut je sen.
@rohYpnol
ofce tdi nejvic do kazdy rodiny! Cistej spalovak! Panadol mel opet pravdu!
ofce tdi nejvic do kazdy rodiny! Cistej spalovak! Panadol mel opet pravdu!
@kesumb
Je to tak. Kdyby ti co maji všechny ty staré TDI rotačky a TDI-PD mohli přejít na TDI-CR euro 6, tak by to pro emise a ekologii znamenalo víc než 20% podil BEV...
EU ale chce omezovat individuální mobilitu a zasahovat lidem do jejich práv a svobod. A navrch chudí podporují bohaté...
Je to tak. Kdyby ti co maji všechny ty staré TDI rotačky a TDI-PD mohli přejít na TDI-CR euro 6, tak by to pro emise a ekologii znamenalo víc než 20% podil BEV...
EU ale chce omezovat individuální mobilitu a zasahovat lidem do jejich práv a svobod. A navrch chudí podporují bohaté...
@kesumb panadol v tom neseděl, nenajel nic, ale víš jak ty musíš porad řešit nabíjení a nikam se nedostaneš
@Mikesus
Na druhou stranu, lidi se boji novych veci...
Inteligence je schopnost přizpůsobit se změně.
Tady vidis, kdo se dokaze prizpusobit.
rohypnol ne
😀
Na druhou stranu, lidi se boji novych veci...
Inteligence je schopnost přizpůsobit se změně.
Tady vidis, kdo se dokaze prizpusobit.
rohypnol ne
😀
@DonVito
V tom případě je EU dokonale blbá, protože se klimatické změně brání přizpůsobit a misto toho chce poroučet větru dešti 🤣🤣🤣
V tom případě je EU dokonale blbá, protože se klimatické změně brání přizpůsobit a misto toho chce poroučet větru dešti 🤣🤣🤣
@Ham. Americké značky vyrábí auta pro Američany. Podobně jako Evropané pro Evropany. V USA není v TOP25 ani jedno evropské auto. Důvod je jednoduchý - trucky. A ty se moc s elektrikou nekamarádí. EV potřebuji placky a to v USA rádi nemají. Jinak v TOP25 v EU se minulý rok dostal Ford Puma.
EU zelenorudá komoušská politika "funguje". Podil BEV roste. Čím víc roste podil, tim větší problémy EU automobilky mají. Krize EU automotive se blíží...
@rohYpnol Čo furt pletieš zelenú s červenou... Asi si sa udrel do hlavy. Všimni si, že tú kravinu tu roztrubuješ iba ty.
Já jsem tabletka a rovnou vám říkám, že LEDžárovka je slepá ulička, stojí moc a svítí tak, že vše vypadá nepřirozeně.
@KANKUNEN Sedativa jsou léky, které se používají ke zklidnění a snížení nervozity, úzkosti nebo napětí. Mohou být užívány k uklidnění pacienta před bolestivými zákroky nebo při nespavosti způsobené úzkostí. Sedativa mohou mít vedlejší účinky a mohou vést k psychické i fyzické závislosti. 🤡
@KANKUNEN
Presne, žárovka je lepší, kdy bílá barva neni bílá, ale žlutá. Okolí je slabe osvětleno, ale je to super preci
Presne, žárovka je lepší, kdy bílá barva neni bílá, ale žlutá. Okolí je slabe osvětleno, ale je to super preci
@KANKUNEN nikdo nechce nakupovat na internetu a čekat několik dní na zboží, když může zajet do obchodu a za 5 minut nakoupit! Nikdo nechce mobil co vydrží den nabitý, když 3310 vydrží nabitá týden! Určitá skupina lidí si bude furt stěžovat, ale reálné řešení nemá. Jako přestat vyvijet Ev a vrátit se k 1.6 atmo? A nechat činu ujet technologicky ještě dál? Skončili by jsme jak v rusku.
@Samuel Zámožný Ty si tam bol?
@traveldrive Další Slovák, co si myslí, že pod rusákem by bylo líp.
@KANKUNEN
No, tobě bohužel nedochází to zásadní. Diky neschopnosti a diletantství současného vedení EU v tom Rusku máme šanci skončit mnohem dřív než díky schopnosti ruské armády.
No, tobě bohužel nedochází to zásadní. Diky neschopnosti a diletantství současného vedení EU v tom Rusku máme šanci skončit mnohem dřív než díky schopnosti ruské armády.
@rohYpnol Tak to máš v hlavě ty, protože ti vadí víc GD než rusácké vše pro válku a oligarchy a pro lid co nejmíň.
@KANKUNEN
Samozřejmě že mi vadí víc greendeal než Rusko. Protože naším primárním problém je greendeal a ne Rusko. Protože naopak díky greendealu se Rusko stává větší hrozbou. Co se děje v Rusku v zásadě nkdo z nás neovlivní. I proto je třeba věnovat se tomu, co ovlivnit můžeme. A MUSÍME. A TO JE ZASTAVIT NESMYSL GREENDEAL.
Samozřejmě že mi vadí víc greendeal než Rusko. Protože naším primárním problém je greendeal a ne Rusko. Protože naopak díky greendealu se Rusko stává větší hrozbou. Co se děje v Rusku v zásadě nkdo z nás neovlivní. I proto je třeba věnovat se tomu, co ovlivnit můžeme. A MUSÍME. A TO JE ZASTAVIT NESMYSL GREENDEAL.
@KANKUNEN on je panAdol Slovák? Já myslel že Čech jako poleno
@traveldrive chceš snad vyvracet, že stav ruského automobilového průmyslu (a vývoje) je tristní?
@Samuel Zámožný Až tak by som to nenazval, ale nebudem sa hádať o slovíčka. Akurát neviem, prečo by sme tak mali dopadnúť, ak sa nebudeme predháňať s Číňanmi. Stav automotive v Rusku je výsledkom dlhodobého vývoja a aktuálnych zmien, nie je to záležitosť posledného obdobia ako devastácia priemyslu greendealom u nás.
@Samuel Zámožný
On někdo nařídil nakupovat přes internet a zakázal 2035 kamenný obchod??
On někdo zakázal Nokii 3310 a nařídil dotykový co vydrží jeden den??
Tak netřep ty tvoje nesmysly a lži. Nikdo vývoj BEV zakazovat nechce.
On někdo nařídil nakupovat přes internet a zakázal 2035 kamenný obchod??
On někdo zakázal Nokii 3310 a nařídil dotykový co vydrží jeden den??
Tak netřep ty tvoje nesmysly a lži. Nikdo vývoj BEV zakazovat nechce.
@Samuel Zámožný
Lépe bych to nenapsal.
Lépe bych to nenapsal.
@Samuel Zámožný A proč se dnes vracet k nějakému obstarožnímu motoru? To je klasická rétorika elektrofanatiků. Dnes máme moderní motory, které mají solidní spotřebu, plní emisní normy a umí být tiché a bez vibrací. Sám v takovém jezdím.
Jo a než zase začně nějaký fanatik o tom, jak auto kouří a smrdí a vůbec fuj a pak začne blbábolit jak před ním jela vylítaná herka a chrlila kouř, tak to není problém spalovacího auta, ale trpění a netrestání trestný činů. Ale je lepší trestat ty, který se na tom nepodílí, že?
Kdyby byly automobilky tak blbý a lidi co si kupují ICE jakbysmet a naopak elektrofanatici studánkami rozumu a vědění, ta se budou prodávat pouze a jen EV, protože je všichni budou moc moc chtít a budou se na ně čekat fronty jak na banány.
VW prodává EV v Číně za stejné prachy jako konkurence. Takové ID.3 tam stojí v přepočtu cca 400 000 Kč.Jenže to i konkurenční GAC Aion, Mg4 atd.
Co kdyby VW začal ID.3 a vůbec všechny svoje EV dovážet do EU a prodával by za úplně jiné prachy? Co by pak dělaly všechny ty továrny a lidi tady? Třeba ve Francii nemůžete zaměstnance prakticky vyhodit a pokud se to přece jen podaří, tak je to běh na dlouho trať, klidně i na rok. Navíc ekonomické důvody společnosti lehce napadnou odboráři u soudu a vyhrají. Prakticky vždy. Takže továrna pojede, drahé energie a drahá pracovní síla se všemi možnými benefity nadále bude, absurdní do nebe volající byrokracie bude, povolenky budou,... A nejen v Číně nám tu práci budou brát, smát si jací jsme joudové a jaké máme skvělé zelené odborníky za klávesnicemi a budou vyrábět bez povolenek a zelené supr energie. Minulý rok spotřebovala Čína nejvíce uhlí za svou histori a spotřeba nadále roste. V EU klesá, protože těžký průmysl na zelenou nefunguje. V Číně ano, v Indii taky.
Jo a než zase začně nějaký fanatik o tom, jak auto kouří a smrdí a vůbec fuj a pak začne blbábolit jak před ním jela vylítaná herka a chrlila kouř, tak to není problém spalovacího auta, ale trpění a netrestání trestný činů. Ale je lepší trestat ty, který se na tom nepodílí, že?
Kdyby byly automobilky tak blbý a lidi co si kupují ICE jakbysmet a naopak elektrofanatici studánkami rozumu a vědění, ta se budou prodávat pouze a jen EV, protože je všichni budou moc moc chtít a budou se na ně čekat fronty jak na banány.
VW prodává EV v Číně za stejné prachy jako konkurence. Takové ID.3 tam stojí v přepočtu cca 400 000 Kč.Jenže to i konkurenční GAC Aion, Mg4 atd.
Co kdyby VW začal ID.3 a vůbec všechny svoje EV dovážet do EU a prodával by za úplně jiné prachy? Co by pak dělaly všechny ty továrny a lidi tady? Třeba ve Francii nemůžete zaměstnance prakticky vyhodit a pokud se to přece jen podaří, tak je to běh na dlouho trať, klidně i na rok. Navíc ekonomické důvody společnosti lehce napadnou odboráři u soudu a vyhrají. Prakticky vždy. Takže továrna pojede, drahé energie a drahá pracovní síla se všemi možnými benefity nadále bude, absurdní do nebe volající byrokracie bude, povolenky budou,... A nejen v Číně nám tu práci budou brát, smát si jací jsme joudové a jaké máme skvělé zelené odborníky za klávesnicemi a budou vyrábět bez povolenek a zelené supr energie. Minulý rok spotřebovala Čína nejvíce uhlí za svou histori a spotřeba nadále roste. V EU klesá, protože těžký průmysl na zelenou nefunguje. V Číně ano, v Indii taky.
Jdu náhodou kolem a koukám, že pro určitou skupinu lidí bude Země vždy placatá, přistání na měsíci je fake a komouši jsou vlastně hodní lidé.
@Kasprik Stačí komouše natřít nazeleno a hned je z něj hodný a vážený eurokomisař 👍👍👍 a v roce 2050 bude nejen uhlíková neutralita, ale přistaneme i na Slunci
@Horký Hrom
Myslím že Slunce má příliš mnoho emisí. 2055 EU jistě přijde s plánem, jak zhasnout Slunce a jak rozsvítit zelené bezemisní Slunce2 😅
Myslím že Slunce má příliš mnoho emisí. 2055 EU jistě přijde s plánem, jak zhasnout Slunce a jak rozsvítit zelené bezemisní Slunce2 😅
Ten tržní podíl EV blížící se 20% je už fakt pěkný. Když uvážíme, že zatím ta auta fakt nejsou pro každého tak je to pěkné číslo. Reálně určitě tak 50% aut může svým stylem využití být EV (za současného stavu technologie), takže je fajn že se tomu dílčími krůčky blíží. Další věc je že i PHEV mají určitě nezanedbatelné prodeje.
Jde to dobrým směrem 😄
Jde to dobrým směrem 😄
@Mr.Murphy
Ano. V EU se blackout ve Španělsku a v Praze nejspíš osvědčil jako nejrychlejší cesta k bezemisní společnosti 🤣🤣🤣
Ano. V EU se blackout ve Španělsku a v Praze nejspíš osvědčil jako nejrychlejší cesta k bezemisní společnosti 🤣🤣🤣
To se teda koncern docela pochlapil - v souctu delaji jeho znacky temer polovinu vsech EV a Tesla proda stezi desetinu toho co koncern. Kdo by to po tech rozpacitych zacatcich rekl.
Mistmí diskusní hujeříčci oslavují "úspěch" sovětského svazu 2.0 natřeného na zeleno, kdy místo jedné hvězdy jich máme 27... No ti chytřejší vi, jak centrální plánování vedené politickou ideologií vždycky skončí, že...
ESG v Německu není jen formální požadavek, ale stává se klíčovým faktorem řízení rizik, konkurenceschopnosti a přístupu ke kapitálu. Firmy, které ESG ignorují, riskují nejen právní sankce, ale i ztrátu reputace či investic.
EU prostě lidi převychová a donutí. Stejně jako Rusko, stejně jako Čína, stejně jako KLDR...
ESG v Německu není jen formální požadavek, ale stává se klíčovým faktorem řízení rizik, konkurenceschopnosti a přístupu ke kapitálu. Firmy, které ESG ignorují, riskují nejen právní sankce, ale i ztrátu reputace či investic.
EU prostě lidi převychová a donutí. Stejně jako Rusko, stejně jako Čína, stejně jako KLDR...
@rohYpnol běž se léčit už.
@psel
Opět nic k věci? Klasika...
Opět nic k věci? Klasika...
@rohYpnol
Prestan srovnavat demokratickou svobodnou EU s ruskem a severni koreou!
Diky
Uspech EV, ti nevoni.
Vime.
Stacilo napsat
Jsem smutny z uspechu EV...
Ja se z uspechu EV raduji.🎉
Je mi te lito.
❤️
Prestan srovnavat demokratickou svobodnou EU s ruskem a severni koreou!
Diky
Uspech EV, ti nevoni.
Vime.
Stacilo napsat
Jsem smutny z uspechu EV...
Ja se z uspechu EV raduji.🎉
Je mi te lito.
❤️
@DonVito
Žádný úspěch EV se nekoná. Tím spíš je to co mi podsouváš opět jen tvojí lží.
Taky bych rád srovnával EU s USA. Ale bohužel EU dělá pravý opak, takže musím srovnávat s Ruskem, Čínou a KLDR. Ne proto že chci. Ale proto co EU dělá.
Žádný úspěch EV se nekoná. Tím spíš je to co mi podsouváš opět jen tvojí lží.
Taky bych rád srovnával EU s USA. Ale bohužel EU dělá pravý opak, takže musím srovnávat s Ruskem, Čínou a KLDR. Ne proto že chci. Ale proto co EU dělá.
@rohYpnol
Uspech je relativni.
😉
Ja jsem spokojen.
Ty jsi zhrzen a mas potrebu sem napsat milion prispevku, jez maji tento uspech relativizovat...
Jen dalsi dukaz uspechu EV.
🙂
Zvykej si.
❤️
PS Zkus misto politickyckych rozboru EU radeji delat neco uzitecneho. Treba si přelešti vyfuk. 😀
Uspech je relativni.
😉
Ja jsem spokojen.
Ty jsi zhrzen a mas potrebu sem napsat milion prispevku, jez maji tento uspech relativizovat...
Jen dalsi dukaz uspechu EV.
🙂
Zvykej si.
❤️
PS Zkus misto politickyckych rozboru EU radeji delat neco uzitecneho. Treba si přelešti vyfuk. 😀
@DonVito
Jednou píšeš že jsem zhrzen, pak zase že jsem smutný z úspěchu... 🤣🤣🤣
Vždyť ty už ani nevíš sám co tvrdíš, hujeříčku... 🤣🤣🤣
Jednou píšeš že jsem zhrzen, pak zase že jsem smutný z úspěchu... 🤣🤣🤣
Vždyť ty už ani nevíš sám co tvrdíš, hujeříčku... 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Douc se cesky.
Douc se cesky.
@DonVito
Douč se ty. Aspoň vím že douč se česky se píše c s háčkem 🤣
Douč se ty. Aspoň vím že douč se česky se píše c s háčkem 🤣
@rohYpnol
To ale nestaci.
Jeste pochopit "zhrzeny" a "smutny".
Viz nize.
Az si to prectes, viz nize, dej vedet.
Rad te naucim s chatgpt i dalsi ceska slovicka.
😉
Casem te naucim i pouzivat chatgpt a budes si to moct hledat sam.
❤️
PS Priste az nebudes vedet, co nejake slovo znamena, tak to napis. Zrejme cestina neni tvuj rodny jazyk. Nevadi.
To ale nestaci.
Jeste pochopit "zhrzeny" a "smutny".
Viz nize.
Az si to prectes, viz nize, dej vedet.
Rad te naucim s chatgpt i dalsi ceska slovicka.
😉
Casem te naucim i pouzivat chatgpt a budes si to moct hledat sam.
❤️
PS Priste az nebudes vedet, co nejake slovo znamena, tak to napis. Zrejme cestina neni tvuj rodny jazyk. Nevadi.
@rohYpnol
Slova zhrzený** a **smutný mají společný emocionální nádech, ale jejich význam se liší — jak intenzitou, tak příčinou😒br />
---
### 1. Smutný
* Význam: prožívající smutek, zármutek, melancholii
* Příčina: může být různá – ztráta, bolest, špatná zpráva, neúspěch
* Intenzita: od mírné po hlubokou, ale obecně širší a univerzálnější
* Použití: „Je smutný, protože mu zemřel pes.“
* Obecnost: běžné, každodenní slovo
---
### 2. Zhrzený
* Význam: citově zklamaný, obvykle v lásce nebo vztahu, prožívající hořkost
* Příčina: nejčastěji neopětovaná nebo zrazená láska, odmítnutí, ponížení
* Intenzita😘* silnější než „smutný“, často spojená s pocitem **ukřivděnosti** nebo **ponížení
* Použití: „Zůstal po rozchodu zhrzený a zatrpklý.“
* Obecnost: specifické a méně časté, knižnější nebo e😜resivní
---
### Shrnutí rozdílů😒br />
| Vlastnost | Smutný | Zhrzený |
| ----------------- | ---------------- | ---------------------- |
| Intenzita | mírná až hluboká | hluboká, bolestivá |
| Emoce | smutek | zklamání, hořkost |
| Příčina | různorodá | nejčastěji vztah/láska |
| Styl | neutrální | e😜resivní, emotivní |
| Frekvence použití | časté | méně časté, silnější |
---
Chceš, abych to porovnal i obrazově nebo v nějakém krátkém příběhu?
Slova zhrzený** a **smutný mají společný emocionální nádech, ale jejich význam se liší — jak intenzitou, tak příčinou😒br />
---
### 1. Smutný
* Význam: prožívající smutek, zármutek, melancholii
* Příčina: může být různá – ztráta, bolest, špatná zpráva, neúspěch
* Intenzita: od mírné po hlubokou, ale obecně širší a univerzálnější
* Použití: „Je smutný, protože mu zemřel pes.“
* Obecnost: běžné, každodenní slovo
---
### 2. Zhrzený
* Význam: citově zklamaný, obvykle v lásce nebo vztahu, prožívající hořkost
* Příčina: nejčastěji neopětovaná nebo zrazená láska, odmítnutí, ponížení
* Intenzita😘* silnější než „smutný“, často spojená s pocitem **ukřivděnosti** nebo **ponížení
* Použití: „Zůstal po rozchodu zhrzený a zatrpklý.“
* Obecnost: specifické a méně časté, knižnější nebo e😜resivní
---
### Shrnutí rozdílů😒br />
| Vlastnost | Smutný | Zhrzený |
| ----------------- | ---------------- | ---------------------- |
| Intenzita | mírná až hluboká | hluboká, bolestivá |
| Emoce | smutek | zklamání, hořkost |
| Příčina | různorodá | nejčastěji vztah/láska |
| Styl | neutrální | e😜resivní, emotivní |
| Frekvence použití | časté | méně časté, silnější |
---
Chceš, abych to porovnal i obrazově nebo v nějakém krátkém příběhu?
@DonVito
JEJICH VÝZNAM SE LIŠÍ 🤣🤣🤣
Cituji tvoji AI 🤣🤣🤣
Opět potvrzuješ, že AI nedokáže nahradit nedostatek tvé přirozené inteligence. Smolík hujere 🤣🤣🤣
JEJICH VÝZNAM SE LIŠÍ 🤣🤣🤣
Cituji tvoji AI 🤣🤣🤣
Opět potvrzuješ, že AI nedokáže nahradit nedostatek tvé přirozené inteligence. Smolík hujere 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Slova zhrzený a smutný mají společný emocionální nádech...
Lisi, ale nevylucuji.
Klidne se svěř.
Ja typuju oboji.
Jsi zhrzeny a je ti smutno.
Proto tu pises prispevek za prispevkem.
K cemu mas bliz?
😀
Slova zhrzený a smutný mají společný emocionální nádech...
Lisi, ale nevylucuji.
Klidne se svěř.
Ja typuju oboji.
Jsi zhrzeny a je ti smutno.
Proto tu pises prispevek za prispevkem.
K cemu mas bliz?
😀
@DonVito
Aha, takže už to neni to stejné...🤣🤣🤣
No, dnes mám splněno, dobrý skutek splněn. Naučil jsem doníčka rozdíl mezi zhrzený a smutný 😘
Aha, takže už to neni to stejné...🤣🤣🤣
No, dnes mám splněno, dobrý skutek splněn. Naučil jsem doníčka rozdíl mezi zhrzený a smutný 😘
@rohYpnol
Ne, precetl sis muj prispevek od chatgpt.
😀
Nemas zac
❤️
Tak uz nebud smutny.
Ani zhrzeny.
Ju?
Zkus se smirit s tim, ze se EV budou prodavat cim dal lip.
Budou cim dal levnejsi.
A dojezd a rychlost nabijeni se neustale zlepsuje.
Vlastne mi to prijde dost ulitly, ze to nekomu vadi.
👎
PS Podobnou diskuzi jsem zazil naposledy asi ve skolce.
🙂
Ne, precetl sis muj prispevek od chatgpt.
😀
Nemas zac
❤️
Tak uz nebud smutny.
Ani zhrzeny.
Ju?
Zkus se smirit s tim, ze se EV budou prodavat cim dal lip.
Budou cim dal levnejsi.
A dojezd a rychlost nabijeni se neustale zlepsuje.
Vlastne mi to prijde dost ulitly, ze to nekomu vadi.
👎
PS Podobnou diskuzi jsem zazil naposledy asi ve skolce.
🙂
@DonVito
JEJICH VÝZNAM SE LIŠÍ 🤣🤣🤣
Cituji tvoji AI 🤣🤣🤣
Ale nebuď ani smutný ani zhrzený. Já od tebe víc nečekal. Mě jsi nezklamal nejsem z tebe ani smutný ani zhrzený... 🤣🤣🤣🤣🤣
JEJICH VÝZNAM SE LIŠÍ 🤣🤣🤣
Cituji tvoji AI 🤣🤣🤣
Ale nebuď ani smutný ani zhrzený. Já od tebe víc nečekal. Mě jsi nezklamal nejsem z tebe ani smutný ani zhrzený... 🤣🤣🤣🤣🤣
@rohYpnol
Nepsal jsem, ze jsi smutny ze mne...
Ale tve prispevky obvykle vyjadruji frustraci (dalsi nove slovicko, ktere nepopira ty predchozi).
Naproti tomu tvuj posledni prispevek je plny smichu.
Zda se, ze jsem ti pomohl s tvym smutkem.
A je nam dobre obema.
❤️
Preji krasny energicky den!
Nepsal jsem, ze jsi smutny ze mne...
Ale tve prispevky obvykle vyjadruji frustraci (dalsi nove slovicko, ktere nepopira ty predchozi).
Naproti tomu tvuj posledni prispevek je plny smichu.
Zda se, ze jsem ti pomohl s tvym smutkem.
A je nam dobre obema.
❤️
Preji krasny energicky den!
@DonVito
Nevím proč krsadeš heslo Staňka! I když inteligentně jste asi tak na stejné úrovni 🤣🤣🤣
Ale zkus poprosit AI ať ti vymyslí něco originálního 😆
Třeba ať žije kabel, pravda, láska, Havel 🤣🤣🤣
Nevím proč krsadeš heslo Staňka! I když inteligentně jste asi tak na stejné úrovni 🤣🤣🤣
Ale zkus poprosit AI ať ti vymyslí něco originálního 😆
Třeba ať žije kabel, pravda, láska, Havel 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Ja se s nim znam a nevadilo by mu to.
😉
Klidne ti popreju i hezky fosilni den
❤️
Je ti lip?
Pravda a laska vitezi!
Ja se s nim znam a nevadilo by mu to.
😉
Klidne ti popreju i hezky fosilni den
❤️
Je ti lip?
Pravda a laska vitezi!
Moc toho českého už není. Proč to pořád všichni opakujete?
Jediný akcionář
VOLKSWAGEN FINANCE LUXEMBURG
8009 Strassen, route d´Arlon 19-21, Lucemburské velkovévodství
Registrační číslo: B166745
Právní forma: S. A.