Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové DS N°4 je teď v Česku v akci. A má přímo pohádkovou výbavu

44 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Nádherná čtyřka E-Tense – elegance, která se neptá, jestli může vstoupit. Nový jazyk DS mi mluví z duše: rafinovaný, sebevědomý a přitom s tou lehce provokativní nonšalancí, jakou zvládají jen Francouzi 👍
Avatar - lamal
lamal
Slusne, v porovnani s konkurenciou nevypada ani ten hybrid zle, snad to v DS poriadne odhlucnili. Dizajnovo parfaite.
Avatar - Ham.
Ham.
147 cm výšky a crossover? Hm, to se nám ty crossovery nějak smrskly. GLA není nijak vysoký crossover a je o 15cm vyšší, dtto Q3 a X1 je o více než 17 cm vyšší. 147 cm je výška běžné nižší střední (Golf 146 cm, Astra 147 cm, Octavia 147 cm).
Avatar - Mokrous
Mokrous
Navoněnou bídu z Francie jsem zkusil jednou a tyhle cingrlátka mě neoslní, ani kdyby ve výbavě byl vodotrysk a kouření péra.
Na trhu jsou k mání jiný pecky za jiný ceny. Ale to by se museli novináři asi víc koukat kolem sebe...
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Nemyslis, ze to odpoveda kabelkám od konkurencie ? To je idealny segment kde este DS vystaci s technikou a povedzme si uprimne mnoho tych majitelov ani nevi co ma pod kapotou viz 116i /DS4 1.2PT...
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal To je samozřejmě bohužel další součást obrazu dnešní doby, kdy se ze všech stává jednolitá tupá masa ignorantů, kteří sice vůbec ničemu nerozumí ale o to víc jsou agresivní, arogantní, bezcitní a nenažraní. Pořád nechápu jak civilizace vlastně může fungovat a žádné zlepšení nevidím.
Ono dneska není výjimkou, kdy ani chlapi v Golfu, Passatu, Tiguanu atd... netuší, co mají pod kapotou a jsou rádi, že vědí co do toho tankovat. A neumí si ani zapnout ventilaci sedaček a spárovat telefon. Prostě nic. Síla.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Rozumiem tomu, no vnimas lebo ty sam si technicky typ a auta ta zaujimaju, ale tiez mozno nie si kuchar a chces dobre jest. Je mnoho prikladov od mediciny po pouzivanie telefonov kde uzivatel nema paru o fungovani a podstate a auta su pre niekoho tiez len prostriedok k presunu a slobode.
To ze je niekto agresivny, bezcitny a nenazrany su uz veci, ktore si automaticky nespajam s tymto kontextom a ano tato sorta ludi je pre spolocnost toxicka, ale ti ludia tu vzdy boli aj budu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Jenže mě připadá, že nikdo neví dneska nic a specielně lidi z oboru. Přijdeš na salon a ptáš se na auto a borci neví nic. Zkusíš to jinde a to samý. 1 z 10 něco ví, zbytek "idi.ti". Zkusíš to u mobilů a počítačů a to samý. Jdeš k doktorovi a nepozná nic. U nás nepoznají ani zlomenou páteř na rentgenu, ani těžké formy onemocnění štítné žlázy, srdce, nebo střev, nebo rakovinu, prostě nic. Jedno debilní arogantní howado vedle druhýho. Kuchař nejsem a přesto bych polovinu jídel z restarací radši hodil po psovi, než to žral a uvařím si sám. Když mi teče voda, taky si to radši udělám sám a tak je to se vším. Vždy jen přijde frajer, co chce ranec peněz a na co sáhne, to zkurví. A běžná populace, to už je totální extrém.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Mam podobny pocit, sluzby isli do rici, asi to bude tym internetom a nedostatkom sluzieb resp remesla. Levaci dosli na to, ze si mozu vypytat uplne bez dovodu peniaze ako slusna firma plna odbornikov a jedine co musia zniest je tlak od zakaznikov, na co su pripraveny a ked nie riesia za pochodu... myslia si ze tomu rozumeju a to staci, takto dnes robia levaci uplne vsetko od servisu pre auta az po elektriku, vodu, opravy kde coho, zednici atd... urobia si PR na youtube, instagrame, maju svojich prisluhovacov, kamosov a recenzie, super videjka a ludia dnes vyberaju podla toho, takze si klientelu najdu. A samozrejme maju reklamu kade tade aj v inzercii, na autach atd, takze oslovia aj "chudakov" co sice necumia na socky, ale potrebuju sluzbu.
V autorizovanych firmach to doslo tiez, zamestnanci sa stale citia podhodnoteni, lebo nemaju stale ten barak a 2x superb, takze na truc na vsetko pecu a vychcavaju len tak aby prezivali a udrzali si job. Vsetko ostatne tiahne R&D a management, ktory musi pracovat stale s blbsou a lacnejsou pracovnou silou, k tomu byva aj v tom managemente, idealne medzi majitelmi blboun, ktory to vse posvati.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Tak tak a stále nechápu, že to ještě všechno nezkolabovalo a místo toho jen den za dnem platíme víc za horší služby a výrobky.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Ludske pohodlie a spanie na vavríne ide vo vlnach, dosiahne to nejakeho bodu, kedy sa to zase skoriguje... hnusna EU uz pracuje na opravitelnosti + dostupnosti dielov dnes uz vysokokonzumnej elektroniky a sluzby spadnu na dno a da to sancu tym sikovnejsim aby vynikli.
Napr to ze mi Clio RS vzdy v Renaulte otlcu uz beriem ako nutny fakt, ked chcem original diely za slusne prachy a ze na tom pracuje vobec niekto, kto aspon pozna odlisnu techniku od serie... das to levakovi a ten ta aj tak natiahne na dieloch pri tom nebudu original, vytrapi vsetky diely pri servise lebo nepozna postupy Renault sportu a kludne ti to este aj oskre niekde, alebo zaprasí interier. Pripadne si najdes lepsi servis, ale ten pyta tolko, ze sa z toho poseres 😊
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal to už je dnes asi další level standardu. Mě v největší síti dealerů VW nechali čekat 2 měsíce na banální opravu a když jsem dostal termín, tak to tam drbali další skoro 2 měsíce a přitom zničili baterii, poškodili plasty, listy i tapecírung a auto bylo plný prachu, jak stálo otevřený celý týdny na dílně. Prostě značkový howada. Ale musíme věřit Vaculíkovi, že ve značce je vždy nejlíp. Fakt peklo.
A když máš softwarovou závadu, která je běžná a lze odstranit za 30 minut, tak opět stejnej proces. Nech tady auto na měsíc a my se budeme radit s idio*ama na helplince na centrále, kde pracují stejný progresivní mladý howada. Nechápu kdo a proč zaměstnává lidi, kteří nic nevědí a neumí a ani se to nemají zájem naučit. Čest výjimkám.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
VW to dokaze riesit aj s vozidlami kritickej infrastruktury, do konca to este poslu do Wolfsburgu na analyzu, ktora trva rok a uplne pecu na to, ze nemaju nahradu specialne upraveneho vozidla a vozovy park musi do provozu naspak zobrat auto s 600tis km, nefunkcnou klimou, haprujucim motorom atd.
Myslim, ze to je vsade nie len, asi narazaju na kapacity a ludske zdroje a nezaplati sa im to, nechceju reklamacie, ktore im neuhradis, takze priorita 0. Servis ktory si zaplatis mas z pravidla rychlejsie, ale nie je to pravidlo a kvalita je vysmech vacsinou.
Zazil som to uz aj v Toyote, ze mi sprasili plasty v interieri kt nelicovali a boli spinave po banalnej oprave, chybou bolo spatne naplanovanie casu technikov na dany ukon, v dalsom pravidelnom servise to napravili podla ocakavani.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Strašné. Občas si říkám, že by bylo lepší auto nekoupit na firmu, ale soukromě, protože u nás neexistuje ochrana podnikatelů, ale jen soukromých kupců. A pak jim to 3x vrátit a když nestihnou opravu ve lhůtě 1 měsíc, tak odstoupit od smlouvy.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Nevis, myslim ze kazdy servis aj subjekt bude najhorsi ked s nim zacnes riesit problemy, pretoze ked s nimi nevies vyriesit ani servisne ukony uz vobec nepochodis pri dohadovani a vymahani prava.
Aj kvoli hore napisanemu (dostupnost servisu a sluzieb) som si nevedel kupit sukromne nic ine nez Hondu, alebo Toyotu. A nie preto, ze by som bol zamilovany do tychto znaciek, je najlepsie kupit auto, ktore okrem bezneho servisu nebude nic potrebovat a mozu to byt aj relativne drobnosti. Vymenu oleja si vzdy skontrolujem a ked to vymenia mas pokoj. Napr s Aurisom Hybrid za 8r nebol ziaden problem, proste 0 a ani teraz nevykazuje ziadne opotrebenie, vsetko funguje, trakcna bateria stale super, motor detto. Dnes dostanes v Corolle motor stale bez zmeny s lepsou EV castou a podobne je to aj s inymi ich hybridmi, stale dozivotna retaz na rozvode, odolna prevodovka, MPI vstrek alebo kombinacia a japonska elektrika je fakt dobra. Keby idem po kultivovanosti a tichej sile urcite si to nekupim, ale mne je prednejsie spolah nez skrty cez rozpocet - zabavu si totiz vyriesim s vikendovkou autom, alebo motorkou.
V Toyote mam nejake servisy kde sa to da, ked nieco sprznia tak si to opravia staci, ze im to hned nedas vyzrat a nevysilujes, lebo to ich dlho bavit nebude a vratia ti to haha. Podstatne je, ze s nimi zjednas napravu a olej ti vymenia, miesto toho aby ta ojebali.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Většinou moc dlouho neudržím nervy na uzdě, když vidím, co v těch servisech předvádějí.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Nj videl som moju kontaktnu osobu v servise, ze cakal taketo chovanie a ked vidi, ze im nejdem za kazdu cenu po krku (ja si zanadavam a postazujem v sukromi, stale su to prkotiny a nie real problemy) tak sme docela kamosi a aspon vidim snahu, ze ten servis chceju, pretoze predaj im moc nevynasa a dealerstva dlhodobo zivi prave servis, teda hlavne v Toyote, neviem ako inde.
Ovsem najdu sa aj parchanti, holt to musis preverovat a kontrolovat si sam ci daco vymenili aby si si vybudoval aku taku doveru. Ja si poznacim filtre a robim kvapkovy test pred a po vymene, lebo z principu neverim 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Mě musí buď pustit na dílnu, nebo natočit video, nebo jdu jinam. Nevěřím nikomu už ani pozdrav.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous
Sa divim, ze ta niekam pustia, dnes ta nepustia ani na emisie, potom len vidis ako mas auto vo vnutri 30minut na merani a za ten cas tam prisli druhou branou 2 vraky, ktorym zmeram emisie aj ja 😁 Kundy to ked som videl tak som bol ***y jak svina, Renaulta tam merali 3x.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@lamal Já měl kliku i teď v Apríli, kdy mě borec pustil na emise i STK a celou dobu jsem byl u všeho i pod autem.
Avatar - Anonym
Anonym
@Mokrous Bohužiaľ máš pravdu !
Avatar - Ham.
Ham.
@Mokrous Evidentně to vzali za úplně špatný konec a neoslní ani drtivou většinu Evropanů, letos pokles 23% a prodej 13,6 tis. aut za 1-5. To je na ručník do ringu a zavření krámu, pro srovnání jiná fejková prémie Cupra 126,6 tis. aut, tedy skoro 10x tolik.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ham. Smutný, ale to se dalo čekat. Auta pro pár přiteplenejch kadeřníků a zpěvaček z muzikálu a sem tam nějaká panička, co se zamiluje do designu, kterej třeba mě nic neříká. Jen to třeba srovnej s Volvem V60, co je taky v brutálních slevách. A co má pod kapotou a jak je bezpečný a jakej to má podvozek a co umí za sedačky a audio atd... A design za mě dokonalej a hlavně nadčasovej.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Mokrous Hmm, co je Volvo cinsky, tak uz to takova hitparada neni.

Ale DS je mimo, souhlas.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ja Prvni 123 Já si zase myslím, že co je Volvo "Čínský", tak je asi nejvíc Švédský od doby Volva 850.
Lidi jsou jak padlí na hlavu. Hejtujou Volvo za to, že je Čínský i když se dělá v Torslandě, tam se i vyvýjí a testuje. O kousek dál je motorárna atd. atd.
Pak ho hejtujou za to, že jede jen 180 GPS, jako by snad všichni pořád jezdili 250... Já nikdy v životě nepotřeboval víc a to ani v DE.
Pak ho hejtujou, že nemá podélný motory a že to je fejková prémie. No, mě to nevadí. Mě se spíš líbí dvojitý lichoběžníky, sofistikovaný podvozek, jednoduchá robustní řešení, vysoká bezpečnost, atd...
Není dokonalý, ale za svoji cenu nabízí dnes sakra dobrou hodnotu.
Avatar - lamal
lamal
@Mokrous

Suhlas s Volvom.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
@Mokrous Maximalka mi fakt nevadi.
A podelny motor u predokolky vubec nedava smysl.

Mne proste vadi, ze Cinani vedou Volvo ke kompromisum a soucasne lacino nakoupili "know-how".
Proste je nehodlam podporovat.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Ja Prvni 123 To samozřejmě nemusíš, já jim nedělám PR. Ale v reálu bys nepodporoval tolik Čínu, jako dělníky ve Švédsku, Belgii a nově u Košic... 🤓
argejev
@Mokrous v posilke máme potetovaného trénera, čo má cca 190 cm a cez 100kg. Ma DS4 phev a myslím, že by Ťa zbalil do guličky len by sa na Teba škaredo pozrel 😊...
Tváriš sa, že vieš ako to je, že tomu všetkému rozumieš a robíš tu na fóre machra. Proste kecáš...to je všetko.
Avatar - Mokrous
Mokrous
@argejev Já mám 100 kg a 182 a tetování nechám těm co mají nutkavou potřebu připomínat maorské náčelníky. A máš pravdu, nerozumím všemu. Třeba proč si takovej týpek pořídí tak strašný auto. Ale tak proti gustu... Naštěstí tu máme statistiky prodejů a ty jsou nekompromisní. DS jde do riti.
argejev
@Mokrous tiez nerozumiem, ale kupil ho 😊. a rozhodnutie o tom, ci sa DS oplati alebo nie, ostane v rukach stellantisu. nepozname ekonomiku a mozno ked trochu pocukrujes citroen a je z toho zrazu DS tak sa to oplati aj pri smiesne malych predajoch...
Avatar - Man Ký
Man Ký
@argejev koupil si ho, protože se mu nedostala do ruky univerzální příručka Svět podle Mokrouse, která ti vysvětlí, kam se chodí na jídlo, kam se chodí koupat, jaké auto si máš pořídit, co si máš obléct na sebe a co máš dělat, abys ho nerozčílil, což dělá valná většina lidí kolem něho😊
jemu totiž vadí úplně každý, von umí nejlíp vařit, opravit auto, operační zákroky dělá doma na kuchyňském stole a když už to nechá udělat někomu druhému, tak mu stojí celou dobu za pr.de.lí a čumí pod ruce😊
a toho tvoje trenéra přepere levou zadní, tos nevěděl?
Avatar - Man Ký
Man Ký
@argejev cituji z literatury😒br />
Tragické chvástání
Právě maladaptivní kaskáda je podle Wallische důvod, proč bychom měli změnit svůj náhled na narcisty. „To, že se někdo chlubí a chvástá, neznamená, že se cítí dobře a je se sebou spokojený,“ vysvětluje. „Je to naopak velmi smutné a tragické. Narcisté mají pocit, že nikdy nebudou dost dobří,“ pokračuje. Pokud se například narcista stane miliardářem, nepomůže mu to ke štěstí, protože jeho problém (neúcta k sobě samému) tím nezmizí. Bude mít jen pocit, že musí jít dál a znovu a znovu v očích ostatních potvrzovat, že „stojí za to“.
Avatar - hugino
hugino
@Mokrous
Avatar - hugino
hugino
@hugino Presne ako píšeš tak za cca 1, 06 mil kč je teraz na SK Volvo V 60 B4 197 k s doživotným servisom grátis a to je asi iný level .
Avatar - Mokrous
Mokrous
@hugino Solidní nabídka. Jen škoda té konfigurace, kde je panorama a alarm a kůže bez ventilace. Bral bych to jedině bez prvních 2 prvků a naopak bych musel mít ventilovaný sedačky. V tý jejich obyčejný horší kůži se hrozně potí p.del.
ericn
@Mokrous Souhlas, naprosto zbytečná značka...
Kvalitar
Dalsi nezmysel od DS. Presne tieto auta a dotacie Stellantisu do takychto mrtvolnych preudoznaciek podkopalo ich financne zdravie. Aj by tie financie vlozili do Alfy s Maserati a poriadne ich manazovali maju dve zivotaschopne znacky. Nie zbierku kostlivcov v skrini.
argejev
@Kvalitar toto vies, alebo si myslis, ze to vies?😉
Samuel Zámožný
Auto pěkné, ale ty motorizace a baterie 🤦
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
@Samuel Zámožný

Nejen... jeden jsem potkal na cestě a když jsem viděl tu zadni vlečenou nápravu s torzní příčkou, tak už z dálky vidíš, že nejde o žádnou sofistikocanou techniku, ale jen o navoněnou bídu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
DS = navoněná bída.Andre Citroën se v hrobě obrací... Víc netřeba dodávat.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jak je na tom ta 1.6, vite to nekdo?

Ma uz taky rozvod retezem a kovany pisty?
A ma uz retezem i pohon olejoveho cerpadla?

Internet je plnej informaci o rozmeru obrazovek, ale skutecne technice nikde ani slovo.

😒
Jiří Čihák
Příspěvek podléhá schvalování.