Novinky
Udelali aspon tady u te 1.2 pohon olejoveho cerpadla retezem nebo tady taky furt strasi ten remen v oleji?
Vubec to nechapu... proc rozvod je retezem, ale pumpa furt remenem v oleji.
To jim ostud nestacilo?!
Vubec to nechapu... proc rozvod je retezem, ale pumpa furt remenem v oleji.
To jim ostud nestacilo?!
sebrali 2 sedačky a cena zůstala a ještě k tomu všemu, do 5 místného provedení nelze zabudovat tažné zařízení. To nepochopíš. Dělají vše, jen aby zákazníky nas.ali. Tak mi se.eme na ně. Chtěl jsem novou 308SW, ale to dílenské zpracování mě tedy odradilo.
Koncepcne asi ještě akceptovatelné auto. Jen s 1,2 bych to tedy nechtěl ani omylem.
Pokud by tama lupli 2,0 či 2,2 zážehový či Vznětový motor, tak jim prodeje rapidně povyskoci.
Pokud by tama lupli 2,0 či 2,2 zážehový či Vznětový motor, tak jim prodeje rapidně povyskoci.
Btw ta 1G stála v roce 2011 v prostřední výbavě se 1,6THP 115kW cca 500tis Kč. 1,6atmo 88kW byla o pár tis ještě levnější, dala se koupit za 450tis Kč. Prostě dostupné rodinné auto i té době 😉
1. generaci je vidět nejčastěji, 2. méně, 3. mimo autobazar téměř nemožné a ještě v bazaru převážně propagují jako výstavní vozy e-5008.
www.sauto.cz/…t/5008/207463662
nebo tohle
www.sauto.cz/…t/5008/208471760
je naprostý úlet ...