Testy
Tiež to už u nás predávajú, videl som to zaparkované pri moderne vyzerajúcom Farizone SV a oproti nemu toto vyzerá ako súčasný facelift nejakej 40-ročnej dodávky. Samozrejme, hodnotím to len po čisto dizajnovej stránke.
@Avantime Myslíš, že sa dá čakať, že technicky to bude lepšie ako dizajnovo? Parametre sú ťažká bieda.
@Avantime staré dodávky to evokuje už třeba jen rozměrem pneumatik. Takto úzké se dávali na evropské před třiceti lety, stejně tak byl tehdy problém dát paletu na šířku. Takže ono nejen designem, ale praktickými parametry to odpovídá dávné historii. Dojezd bude v praxi taky směšný, to je zas jak první elektromobily před mnoha lety pro nadšence. Za mě je to šrot a cena stále vysoko na to co nabízí. Asi to prodražuje clo a to je dobře. Takovéto spotřební šroty na ulicích nepotřebujeme.
Auto ma celkom fajn "Eklekticku" vybavu.
Upřímně řečeno mi takovéto auta k elektromobilitě sedí mnohem lépe, než načančané luxusní věci za dva miliony....
Naopak - čo najlacnejšie zbúchaná kopa šrotu, a keď som si prečítal článok, tak ani omylom hodná požadovanej ceny. Klíma a ventiilované sedačky v plechovej krabici za takmer 800 tisíc, no nekúp to... 😁 Ponuka pre masochistu.
Cenově už neni v praxi moc rozdíl proti E-Transit Custom a dalším (dávají se velké slevy) o kterém se tu nedávno psalo, respektive v přepočtu na přidanou hodnotu je ten E-Transit mnohem levnější. Tady do toho nenaložíš ani paletu z boku, výška je úplně směšná, odečti 30 cm výška na paletu + manipulační prostor a máš 70cm využitelné výšky? To je na úrovni spíš Doblo a celkově menší kategorii.
Za ty peníze to vlastně ani neni levné.
A to vůbec nevytahuju spalovací dodávky, protože ty jsou i v ceníku za podobný peníze a bavíme se opět - lepší, výkonnější, prostornější...to co píšu platí pro elektrododávky v přímé konkurenci.