Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Farizon V6E – Na dlouhé věci, nikoliv však cesty

11 komentářů

Mr.Murphy
Dovedu si představit že tohle jednoúčelové low-cost auto může firmám dobře posloužit.... Samozřejmě, denní nájezd musí být vrámci kapacity baterie, nabíjet to v pracovní době nikdo nebude.

Upřímně řečeno mi takovéto auta k elektromobilitě sedí mnohem lépe, než načančané luxusní věci za dva miliony....
traveldrive
@Mr.Murphy
Naopak - čo najlacnejšie zbúchaná kopa šrotu, a keď som si prečítal článok, tak ani omylom hodná požadovanej ceny. Klíma a ventiilované sedačky v plechovej krabici za takmer 800 tisíc, no nekúp to... 😁 Ponuka pre masochistu.
adamzprahy
@Mr.Murphy právě že jednoúčelové auto je většině firem k ničemu. Tohle je úplná zoufalost, nenapadá mě vůbec žádný případ nějaké cílové skupiny, která by stála za řeč. Kdo chce pro image a přesvědčení rozhazovat za stojící dodávku jezdící pár kilometrů, tak si pořídi ID Buzz nebo něco reprezentativního. Nevim jestli je ekologický plevelit město stojícíma čínskýma vrakama.

Cenově už neni v praxi moc rozdíl proti E-Transit Custom a dalším (dávají se velké slevy) o kterém se tu nedávno psalo, respektive v přepočtu na přidanou hodnotu je ten E-Transit mnohem levnější. Tady do toho nenaložíš ani paletu z boku, výška je úplně směšná, odečti 30 cm výška na paletu + manipulační prostor a máš 70cm využitelné výšky? To je na úrovni spíš Doblo a celkově menší kategorii.

Za ty peníze to vlastně ani neni levné.
Mr.Murphy
@adamzprahy hele nevím jestli se teda dívám správně ale já vidím cenovku 500 bez daně a konkurenční dodávky začínají na 900....
adamzprahy
@Mr.Murphy akorát na všechny elektrododávky reálně dostaneš slevu okolo 30%, e-Tranzit začíná na 699 - nevim jestli z toho jde další sleva nebo jen šli s upřímností na trh, velký Tranzit jde klidně 35% dolu proti ceníku. Konkurenční BEV dodávky podobně. Každopádně i kdyby byl za 699 dostaneš za to větší a lepší auto s větší baterkou, silnějším motorem, vyšší nosností, ověřenou technikou, servisní sítí a v té ceně od asi s lepší výbavou vyjma té sedačky. Nevim k čemu je auto o 190 tisíc levnější kam nejde naložit paleta z boku, nevejde se na šířku (to všichni konkurenti umí), náklad musí mít poloviční výšku nebo že v režimu 20-80% ujede cca 100 km bez možnosti rychlejšího dobíjení. Za 502 tisíc je to drahý, protože je to auto k ničemu. V řeči podnikání a horizontu 5 let je těch ušetřených 190 tisíc za nepoužitelné auto absolutně nepodstatných.

A to vůbec nevytahuju spalovací dodávky, protože ty jsou i v ceníku za podobný peníze a bavíme se opět - lepší, výkonnější, prostornější...to co píšu platí pro elektrododávky v přímé konkurenci.
ptr078
@Mr.Murphy Par ludi uz skusalo cinske ev na rozvoz jedla a vsetky do dvoch rokov skoncili na srotovisku
Avantime
Tiež to už u nás predávajú, videl som to zaparkované pri moderne vyzerajúcom Farizone SV a oproti nemu toto vyzerá ako súčasný facelift nejakej 40-ročnej dodávky. Samozrejme, hodnotím to len po čisto dizajnovej stránke.
traveldrive
@Avantime Myslíš, že sa dá čakať, že technicky to bude lepšie ako dizajnovo? Parametre sú ťažká bieda.
adamzprahy
@Avantime staré dodávky to evokuje už třeba jen rozměrem pneumatik. Takto úzké se dávali na evropské před třiceti lety, stejně tak byl tehdy problém dát paletu na šířku. Takže ono nejen designem, ale praktickými parametry to odpovídá dávné historii. Dojezd bude v praxi taky směšný, to je zas jak první elektromobily před mnoha lety pro nadšence. Za mě je to šrot a cena stále vysoko na to co nabízí. Asi to prodražuje clo a to je dobře. Takovéto spotřební šroty na ulicích nepotřebujeme.
Jon Bon Novy
Auto ma celkom fajn "Eklekticku" vybavu.
Jon Bon Novy
@Jon Bon Novy
Dakujem autorovi clanku, ze opravil podnadpis "Eklekticka vybava" na "Elekticka vybava".
Este jeden pokus, a mozno to bude spravne.
Aj ked pri dnesnej urovni pisania clankov (v kazdom je hromada chyb) by som tipoval tych pokusov ovela viac.