Testy
@Mr.Murphy právě že jednoúčelové auto je většině firem k ničemu. Tohle je úplná zoufalost, nenapadá mě vůbec žádný případ nějaké cílové skupiny, která by stála za řeč. Kdo chce pro image a přesvědčení rozhazovat za stojící dodávku jezdící pár kilometrů, tak si pořídi ID Buzz nebo něco reprezentativního. Nevim jestli je ekologický plevelit město stojícíma čínskýma vrakama.
Cenově už neni v praxi moc rozdíl proti E-Transit Custom a dalším (dávají se velké slevy) o kterém se tu nedávno psalo, respektive v přepočtu na přidanou hodnotu je ten E-Transit mnohem levnější. Tady do toho nenaložíš ani paletu z boku, výška je úplně směšná, odečti 30 cm výška na paletu + manipulační prostor a máš 70cm využitelné výšky? To je na úrovni spíš Doblo a celkově menší kategorii.
Za ty peníze to vlastně ani neni levné.
Cenově už neni v praxi moc rozdíl proti E-Transit Custom a dalším (dávají se velké slevy) o kterém se tu nedávno psalo, respektive v přepočtu na přidanou hodnotu je ten E-Transit mnohem levnější. Tady do toho nenaložíš ani paletu z boku, výška je úplně směšná, odečti 30 cm výška na paletu + manipulační prostor a máš 70cm využitelné výšky? To je na úrovni spíš Doblo a celkově menší kategorii.
Za ty peníze to vlastně ani neni levné.
@Mr.Murphy
Naopak - čo najlacnejšie zbúchaná kopa šrotu, a keď som si prečítal článok, tak ani omylom hodná požadovanej ceny. Klíma a ventiilované sedačky v plechovej krabici za takmer 800 tisíc, no nekúp to... 😁 Ponuka pre masochistu.
Naopak - čo najlacnejšie zbúchaná kopa šrotu, a keď som si prečítal článok, tak ani omylom hodná požadovanej ceny. Klíma a ventiilované sedačky v plechovej krabici za takmer 800 tisíc, no nekúp to... 😁 Ponuka pre masochistu.
Dovedu si představit že tohle jednoúčelové low-cost auto může firmám dobře posloužit.... Samozřejmě, denní nájezd musí být vrámci kapacity baterie, nabíjet to v pracovní době nikdo nebude.
Upřímně řečeno mi takovéto auta k elektromobilitě sedí mnohem lépe, než načančané luxusní věci za dva miliony....
Upřímně řečeno mi takovéto auta k elektromobilitě sedí mnohem lépe, než načančané luxusní věci za dva miliony....
@Mr.Murphy Par ludi uz skusalo cinske ev na rozvoz jedla a vsetky do dvoch rokov skoncili na srotovisku
@Jon Bon Novy
Dakujem autorovi clanku, ze opravil podnadpis "Eklekticka vybava" na "Elekticka vybava".
Este jeden pokus, a mozno to bude spravne.
Aj ked pri dnesnej urovni pisania clankov (v kazdom je hromada chyb) by som tipoval tych pokusov ovela viac.
Dakujem autorovi clanku, ze opravil podnadpis "Eklekticka vybava" na "Elekticka vybava".
Este jeden pokus, a mozno to bude spravne.
Aj ked pri dnesnej urovni pisania clankov (v kazdom je hromada chyb) by som tipoval tych pokusov ovela viac.
@Avantime staré dodávky to evokuje už třeba jen rozměrem pneumatik. Takto úzké se dávali na evropské před třiceti lety, stejně tak byl tehdy problém dát paletu na šířku. Takže ono nejen designem, ale praktickými parametry to odpovídá dávné historii. Dojezd bude v praxi taky směšný, to je zas jak první elektromobily před mnoha lety pro nadšence. Za mě je to šrot a cena stále vysoko na to co nabízí. Asi to prodražuje clo a to je dobře. Takovéto spotřební šroty na ulicích nepotřebujeme.
@adamzprahy hele nevím jestli se teda dívám správně ale já vidím cenovku 500 bez daně a konkurenční dodávky začínají na 900....
@Avantime Myslíš, že sa dá čakať, že technicky to bude lepšie ako dizajnovo? Parametre sú ťažká bieda.
A to vůbec nevytahuju spalovací dodávky, protože ty jsou i v ceníku za podobný peníze a bavíme se opět - lepší, výkonnější, prostornější...to co píšu platí pro elektrododávky v přímé konkurenci.