Novinky
Další značka přestala vyrábět pouze elektromobily. Její hybrid má extrémní výkon i baterii
12 komentářů
@rohYpnol za toto musiš byť platený. Neverim, ze by zo seba niekto robil dennodenne debila zadarmo ako ty 🤣
Takže v Číně...
NEV vzrostl z 6,89 na 12,86 mil během posledních čtyř let.
BEV vzrostl z 5,37 na 7,72 mil během posledních čtyř let.
A jelikož 7 z 10ti BEV se prodá v Číně, tak taková je situace na nejvýznamnějším trhu pro BEV.
Shrnuto - rohYpnol měl pravdu a mistni hujeříčci jen lžou. Budoucnost neni BEV 🤣🤣🤣
NEV vzrostl z 6,89 na 12,86 mil během posledních čtyř let.
BEV vzrostl z 5,37 na 7,72 mil během posledních čtyř let.
A jelikož 7 z 10ti BEV se prodá v Číně, tak taková je situace na nejvýznamnějším trhu pro BEV.
Shrnuto - rohYpnol měl pravdu a mistni hujeříčci jen lžou. Budoucnost neni BEV 🤣🤣🤣
@Jon Bon Novy ta už tak úžasná asi nebude, tak si vybrali číslo, které se lépe vyjímá v marketingových prezentacích😉
@rohYpnol až na to, že tohle je v podstatě BEV, které má integrovanou nabíječku o výkonu 205kW, která spotřebovává benzín.
Ostatně na Čínském trhu jsou hybridy, kde je primární pohon elektrický, ve velké oblibě.
Ostatně na Čínském trhu jsou hybridy, kde je primární pohon elektrický, ve velké oblibě.
Tepelna ucinnost 46% ..... uplna parada. Fajn auto, bude aj kurit.
To namerali cerveni sudruhovia teplomerom?
Zaujimavejsia by bola informacia o energetickej ucinnosti motora.
To namerali cerveni sudruhovia teplomerom?
Zaujimavejsia by bola informacia o energetickej ucinnosti motora.
Mě to zajímá. Protože Čína je budoucnost EU automotive. Tedy pokud EU nezmění svoje postoje. A jak vidno, EU a současná EK je kvalitně blbá., takže postoje změnit nehodlá.
Když tě čínské modely, značky nezajímají, tak články o čínských modelech a značkách nečti. Úplně jednoduché.