Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST MG Cyberster GT (375 kW) – Tahák pohledů plný radosti

16 komentářů

argejev
nemam rad mi produkty MG pre smartshopers/socky. ale toto auto aspon reprezentuje povodnu znacku MG.
adamzprahy
Hodně bych se přimlouval za měření 100-200 kmh nebo podobné srovnatelné metriky u podobných aut. A ideálně zjišťovat stálý výkon. Já jenom že to slavné MG4 😜ower je reálně snad pomalejší než Golf GTI s méně než polovičním udávaným výkonem.

Tady je pravda že elektro kabriolet snad nikdo nedělá? Jenže to je právě realita, protože za stejnou cenu je třeba Z3 M40i, které se vsadím tomu naloží i v přímce i přes údajnou absenci 100kw, ani nezmiňuju ostatní plusy, takže zázrak se nekoná.

Ale ano aspoň palec nahoru že se někdo pokouší dělat něco jiného než obludnou konzumní futuristickou krabici, popř. minimalismus vykopírovaný z Tesly. Celkově tady nemám ten pocit, že by se to něčemu podobalo nebo vyloženě kopírovalo. Na rozdíl od 99% jiných čínských aut. Takže v tomhle MG jde lepším směrem.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@adamzprahy taky by bylo fajn uvádět u všech BEV i trvalý/dlouhodobý výkon a závislost výkonu na teplotě a stavu nabití aku. A nabíjecí křivku.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@adamzprahy elektrokabriolet dělá Maserati Gran Cabrio Folgore😊
adamzprahy
@Man Ký což neznamená že je to konkurent Cybersteru. Kabrio je obecně takový specifický segment pro specifickou klientelu. Většinou teda jde teda o movitější skupinu silně zaměřenou na styl. A tam cenově levněji pořídí MX-5, Mini, obyč Z3 a nevim co ještě. Za podobnou cenu BMW Z3 (lepší verze) nebo 4er, A5, CLE, Mustang atd. U těch bych tipoval dynamiku reálně srovnatelnou nebo lepší, takže proti těm to vhledem k dalším parametrům zajímavé neni a kdo si to kupuje kvuli stylu, tak MG bude poslední na seznamu. Proti těm obyčejným kdo neřeší tolik nějakou premiovost je to zase drahé. Vyšší segment ani nezmiňuju, protože zákazníka Maserati to opravdu nezajímá 😁 Takže jako palec nahoru že se někdo pokouší o takové auto, ale reálně to je auto v EU pro nikoho, resp. u nás. Nebo pro trhy zatížené nějakou emisní daní (západní EU často má různé dodatečné daně nebo daň z vlastnictví počítané podle emisí). Takže zase tak trochu cílovka vynucená byrokraty.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
@adamzprahy
Tak oni toho neprodají tisíce tady v EU. Budou to jednotky kusů.
Být v tom V6 v benzínu, cena odpovídající tak prodeje budou vyšší. 😉
Avatar - Man Ký
Man Ký
@adamzprahy ptal ses, jestli někdo dělá elektro kabriolet. další výklad neocením...
ericn
Za mě se jim tenhle roadster docela povedl, na první dobrou a z fotek. Dokonce i vnitřek vypadá moderně a nepřepáleně, displeje jen akorát a není to jeden tablet alá Tesla. Škoda jen pohonu, že tam není 2.0l turbobenzin, mohlo to být výrazně lehčí a zajímavější. Pak ta cena, dát 1,7mio za MG je úlet... Ale vypadá pěkně, to musím nechat😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Take pekne auto a pritom taka tazka ozruta...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Dvoutunový malý sporťáček s výkonem parníku a přitom Vmax 200. Smutný pohleda na elektrické pokusy o sportovno.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@kari.laz kabriolet vždycky jezdí hůř, než coupé. jel jsi někdy s kabrioletem 200? rozhodně ne se střechou dole. s kabrioletem nikdo 200 nejezdí. u nás nikdo 200 nejezdí, když ano, vláčejí ho bahnem

policie.gov.cz/…er-200-km-h.aspx

kabriolet tedy není ani sportovní, nikdo nepotřebuje aby jel přes 200 a M440ix cabrio váží 1925 kg.
Ladislav Husák
@Man Ký A kolik váží MX5?
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Škoda brutálně vysoké hmotnosti. Vysoké podlaze a nízké max. rychlosti. Takové mrzeníčko kdybych ho měl doma.
Avatar - Man Ký
Man Ký
@Pepa_007 navzdory bychům, kabriolety se moc neprodávají. A přitom ty s plechovou střechou jsou úžasné celoroční auta. Když si ho potom koupíš, zjistíš, že příjemná cestovní rychlost s deflektorem může být tak 150, na drift se to dost kroutí a sportování je poměrně omezené.
jenže proč ti to vlastně povídám, nikdy jsi žádný neměl a pro žádný si nepůjdeš😊
Avatar - lamal
lamal
Kto ten dizajn navrhoval ?
GTR1
Mne sa to páči, síce by som si to nekúpil, ale pekne to je. Mimochodom v požičovni na letisku mi dali MG3 na miesto VW polo a bol som milo prekvapený kvalitou a spracovaním auta. Auto bolo tiché a pohodlné.