Videa
Já ti nevim, poslouchal si to video ? Aby byl u takhle mladé ojetiny v háji manuál, to se vidí snad jen u Oktávky 😁 Já to zažil u auta, co mělo 2 roky a 50 tisic km, znamy na Golfu po 10 tisících 😊 zlaty elektro co ? 😁 @rohYpnol
@Ozzman no v bazaru je spíš nejlepší se tomu koncernu úplně vyhnout. A obzvlášť po leasingu, kde se leasingovka snaží co nejvíce ušetřit na nákladech a jezdí to na longlife, servis až když si to řekne a bude čas apod. Sice to bude vypadat hezky, protože leasingovka nechá zaplatit kdejaký škrábanec, ale dole to bude katastrofa. Klasické "nahoře huj, dole fuj".
@kyklop takze ty kupuješ auta pro to, bays je musel opravovat? Ja tedy auto chci takove, ktere opravovat nemusím a funguje bez poruch. Nikde mne nenechá stát, a ne ze se při tom preslapavani u krajnice budu utesovst, ze t aoprava nebude drahá.
@Petr von Tabor
Vážený pane Jando,
děkujeme za Váš velmi vřelý komentář, z něhož čiší hluboký cit, technologický existencialismus a nepopsatelná obava z toho, že by Vás snad jednou automobil mohl považovat za kamaráda.
Vaše vyznání, že jste „pokrový člověk“ a „autista v tom směru“, že odmítáte mluvit se svým vozem, působí jako manifest člověka, který by si rád přehrál muziku na vinylu, ale jen pokud mu to schválí parní stroj. Je obdivuhodné, že programujete neuronové sítě, snad je tedy naučíte alespoň tomu, že komunikace s technikou není známkou šílenství, nýbrž funkce 21. století.
Rozumím Vaší touze mluvit s manželkou, dětmi nebo přáteli u piva, a rozhodně Vám to nikdo nebere. Ale dovolím si upozornit, že konverzace s autem („Je mi teplo“) není výměna existenciálních názorů. To auto od Vás nechce řešit vztahy, víru ani politiku, chce Vám jen ochladit zadek. A pokud se s Vámi i přesto rozhodne bavit víc než Vaše děti, možná by to stálo za zamyšlení.
Vaše rozhořčení nad „příšerným trendem“ hovořit se strojem připomíná pána, který si stěžuje, že dálkové ovládání televize „už prostě není ono“, protože dřív člověk aspoň musel vstát. Zatímco Vy dál hledáte tlačítka, svět kolem se přesunul do hlasových rozhraní. Nemusíte s autem diskutovat o smyslu života, ale když mu řeknete „sniž teplotu“, možná prostě jen udělá to, co má – bez dramat, bez menu, bez nehod.
V každém případě děkujeme za upřímnost. Je vždy osvěžující slyšet názor člověka, který by raději auto ovládal šroubovákem, ale zároveň učí neuronky poznávat kočky.
S přáním příjemného dne a snad i jednou příjemného rozhovoru, třeba i s autem, které Vás nebude soudit.
Culík
Vážený pane Jando,
děkujeme za Váš velmi vřelý komentář, z něhož čiší hluboký cit, technologický existencialismus a nepopsatelná obava z toho, že by Vás snad jednou automobil mohl považovat za kamaráda.
Vaše vyznání, že jste „pokrový člověk“ a „autista v tom směru“, že odmítáte mluvit se svým vozem, působí jako manifest člověka, který by si rád přehrál muziku na vinylu, ale jen pokud mu to schválí parní stroj. Je obdivuhodné, že programujete neuronové sítě, snad je tedy naučíte alespoň tomu, že komunikace s technikou není známkou šílenství, nýbrž funkce 21. století.
Rozumím Vaší touze mluvit s manželkou, dětmi nebo přáteli u piva, a rozhodně Vám to nikdo nebere. Ale dovolím si upozornit, že konverzace s autem („Je mi teplo“) není výměna existenciálních názorů. To auto od Vás nechce řešit vztahy, víru ani politiku, chce Vám jen ochladit zadek. A pokud se s Vámi i přesto rozhodne bavit víc než Vaše děti, možná by to stálo za zamyšlení.
Vaše rozhořčení nad „příšerným trendem“ hovořit se strojem připomíná pána, který si stěžuje, že dálkové ovládání televize „už prostě není ono“, protože dřív člověk aspoň musel vstát. Zatímco Vy dál hledáte tlačítka, svět kolem se přesunul do hlasových rozhraní. Nemusíte s autem diskutovat o smyslu života, ale když mu řeknete „sniž teplotu“, možná prostě jen udělá to, co má – bez dramat, bez menu, bez nehod.
V každém případě děkujeme za upřímnost. Je vždy osvěžující slyšet názor člověka, který by raději auto ovládal šroubovákem, ale zároveň učí neuronky poznávat kočky.
S přáním příjemného dne a snad i jednou příjemného rozhovoru, třeba i s autem, které Vás nebude soudit.
Culík
Vydržel jsem 10 minut a 26 sekund a myslím si, že zasloužím nejméně čestné uznání 😄
Ne, teď vážně, pane Vaculíku, při obvyklé vysoké úrovni Vašich videí, tento rozhovor s panem vedoucím prodeje je hluboko pod Vaši důstojnost. Jemu předcházející reklamní část lze shrnout jako "kupte si to u nás, do bazarů (asi těch velkých) jsme poslali už jen šrot, který jsme si nechtěli vzít na triko".
Ne, teď vážně, pane Vaculíku, při obvyklé vysoké úrovni Vašich videí, tento rozhovor s panem vedoucím prodeje je hluboko pod Vaši důstojnost. Jemu předcházející reklamní část lze shrnout jako "kupte si to u nás, do bazarů (asi těch velkých) jsme poslali už jen šrot, který jsme si nechtěli vzít na triko".
@Michal Chmelař
přesně tak, je to PR jak vyšité a Vaculík se k tomu propůjčil a i přesto že ví o Škodovkách / motorech víc než všichni z reportáže dohromady tak nic nedodal.
Ostuda.
přesně tak, je to PR jak vyšité a Vaculík se k tomu propůjčil a i přesto že ví o Škodovkách / motorech víc než všichni z reportáže dohromady tak nic nedodal.
Ostuda.
@Mokrous Jen ty chudák, co zdechá na LDN, nemá co jinýho na práci v tak hezký letní den, než tu ze sebe od rána do večera dělat ultra𝛑ču, že? 🤡
@Petr von Plzner
Ale prosím, Romane Sladký, radost spolupracovat s mužem tak vytříbeného jména. 🤡
Ale prosím, Romane Sladký, radost spolupracovat s mužem tak vytříbeného jména. 🤡
Výborné video jako vždy. Bylo by možné detailněji někdy popsat motory? Například o EA888 gen 4 jsem ani jinde ve videích moc nenašel. Přitom dnes jediný výkonnější čtyřválec
@rohYpnol
Ano, vždycky je to o tom, kdo autem jezdil a jak se k němu choval.
To, co Drivalia prodává napřímo, to jsou ty, ke kterým se někdo choval hezky. Můžou to být i auta, kde nikdo nikdy neseděl na zadních sedadlech a kde ten obrovitý kufr zel celou dobu prázdnotou.
Ale to, co raději dávají do aukcí pro bazary, to bude horší nebo mnohem horší. Nejhorší budou auta, která nejsou přidělena jednomu člověku, ale která "otročí" ve firmě, v půjčovnách a kdo ví kde. Pro představu, mamce jsem kdysi kupoval zánovní (2 roky, 30 tkm) Škodu Yeti od dealera a s infotainmentem bylo spárovaných asi 40 telefonů. A vezmi si, že spousta aut takto najede třeba 150 tkm.
"Předepsaný servis" je spíše nevýhoda. U většiny aut to znamená, že byl maximálně využíván prodloužený servisní interval. Tipuju, že právě taková auta mají pak nejdříve problémy s průsaky oleje přes těsnění apod. Já jsem si olej vždycky v půlce intervalu sám vyměnil.
Ano, vždycky je to o tom, kdo autem jezdil a jak se k němu choval.
To, co Drivalia prodává napřímo, to jsou ty, ke kterým se někdo choval hezky. Můžou to být i auta, kde nikdo nikdy neseděl na zadních sedadlech a kde ten obrovitý kufr zel celou dobu prázdnotou.
Ale to, co raději dávají do aukcí pro bazary, to bude horší nebo mnohem horší. Nejhorší budou auta, která nejsou přidělena jednomu člověku, ale která "otročí" ve firmě, v půjčovnách a kdo ví kde. Pro představu, mamce jsem kdysi kupoval zánovní (2 roky, 30 tkm) Škodu Yeti od dealera a s infotainmentem bylo spárovaných asi 40 telefonů. A vezmi si, že spousta aut takto najede třeba 150 tkm.
"Předepsaný servis" je spíše nevýhoda. U většiny aut to znamená, že byl maximálně využíván prodloužený servisní interval. Tipuju, že právě taková auta mají pak nejdříve problémy s průsaky oleje přes těsnění apod. Já jsem si olej vždycky v půlce intervalu sám vyměnil.
Nevidím jediný důvod, proč se vyhýbat autu po leasingu.
Že to je auto nikoho o které se staral nikdo? Naopak.
Je to auto, ke kterému se možná více majitelů chovalo paradoxně mnohem lépe než k vlastnímu. Protože věděli, že každý kosmetický dent si leasingovka nechá draze zaplatit. Takže třeba v autě nekouřili, nevozili zbytečně psa, nedorvali to stěhováním nábyrku tchyně atp.
Navic dokonce auto téměř jistě mělo předepsaný servis, což každý majitel taky dopřát nemusí...
A pořád alfa omega je konkrétní člověk, jak se k autu choval.
Když někdo není dobytek a chová se k autům slušně, tak je jedno jestli je jeho nebo leasingovky nebo služební.
A to u ojetiny člověk nikdy 100% neví pokud vyloženě majitele nezná.
Že to je auto nikoho o které se staral nikdo? Naopak.
Je to auto, ke kterému se možná více majitelů chovalo paradoxně mnohem lépe než k vlastnímu. Protože věděli, že každý kosmetický dent si leasingovka nechá draze zaplatit. Takže třeba v autě nekouřili, nevozili zbytečně psa, nedorvali to stěhováním nábyrku tchyně atp.
Navic dokonce auto téměř jistě mělo předepsaný servis, což každý majitel taky dopřát nemusí...
A pořád alfa omega je konkrétní člověk, jak se k autu choval.
Když někdo není dobytek a chová se k autům slušně, tak je jedno jestli je jeho nebo leasingovky nebo služební.
A to u ojetiny člověk nikdy 100% neví pokud vyloženě majitele nezná.
@Ozzman Však píšu, že jsem ten výtvor nečetl. Já většinou na tyhle defektní čoráky nereaguju, to jen že marodím a nudím se...
@Ozzman Já jsem s tím jezdil a navzdory vysoké hmotnosti se to hýbe hezky. Stovka je za reálných 7,6. 197 koní benzín a dole mu asistuje 40Nm el. přístrk.
Běží to hladce a kultivovaně, dvojspojka necuká, dokonce ani AutoHold neškubl. Naftu dávno nedělají. Jen poslední mohykán B4 MHEV v benzínu a jednom výkonu. To je všechno. Pak už jen výbavy... Nicméně spotřeba je odvislá od stylu jízdy. S cihlou na noze po městě na krátkých trasách klidně přes 12/100. ALE! Při pohodový jízdě v rámci předpisů na delší trase umí v pohodě pod 6/100. Což považuju za super výsledek na turbobenzínového otesánka. I ADAC tomu naměřil v reálu cca o litr nižší spotřebu, než u slabšího 2.0 TSI v Passatu. V60 se nejspíš vyrábí v Ghentu v Belgii, zatímco v Torslandě zůstaly XC modely a nějaký EV.
Čína kecá do financí a dodává část komponentů (třeba DCT EVO převodovku), ale většina věcí pochází ze Švédska (kastle, motory ze Skövde, interiéry, atd...)
Víc se bojím upadající kvality... Jinak nádherný auto za luxusní cenu a ani ten kufr není tak špatnej, jak by se zdálo podle čísel.
Běží to hladce a kultivovaně, dvojspojka necuká, dokonce ani AutoHold neškubl. Naftu dávno nedělají. Jen poslední mohykán B4 MHEV v benzínu a jednom výkonu. To je všechno. Pak už jen výbavy... Nicméně spotřeba je odvislá od stylu jízdy. S cihlou na noze po městě na krátkých trasách klidně přes 12/100. ALE! Při pohodový jízdě v rámci předpisů na delší trase umí v pohodě pod 6/100. Což považuju za super výsledek na turbobenzínového otesánka. I ADAC tomu naměřil v reálu cca o litr nižší spotřebu, než u slabšího 2.0 TSI v Passatu. V60 se nejspíš vyrábí v Ghentu v Belgii, zatímco v Torslandě zůstaly XC modely a nějaký EV.
Čína kecá do financí a dodává část komponentů (třeba DCT EVO převodovku), ale většina věcí pochází ze Švédska (kastle, motory ze Skövde, interiéry, atd...)
Víc se bojím upadající kvality... Jinak nádherný auto za luxusní cenu a ani ten kufr není tak špatnej, jak by se zdálo podle čísel.
Ta ctyrkova octavia rozhodne je skvela volba, tam bych dal na pana Rihu, ktereho ten entertainer s vadou reci pouze vykrada, jako u dalsich odborniku, na cemz ma obecne postaveny kult.
Mimochodem, by me zajímalo, kdyby jediny a skutecny odbornik z toho videa, pan Riha z Autostylu, mel nahodou napriklad pouze jen nezavisly politicky nazor na valku RF/UA, jestli by ho militantni rusofob Vaculik jeste dale navstevoval, nebo ho odsoudil jako rusofila a dezolata, jako to udelal se spoustou lidi kteri mu byli podobne dobri, do doby, nez se mu snazili vysvetlit, ze svet neni cernobily a vsechny strany sporu maji dost maslo na hlave, a k intelektu dezolatu z SPD apod maji dal, nez on sam.
Mimochodem, by me zajímalo, kdyby jediny a skutecny odbornik z toho videa, pan Riha z Autostylu, mel nahodou napriklad pouze jen nezavisly politicky nazor na valku RF/UA, jestli by ho militantni rusofob Vaculik jeste dale navstevoval, nebo ho odsoudil jako rusofila a dezolata, jako to udelal se spoustou lidi kteri mu byli podobne dobri, do doby, nez se mu snazili vysvetlit, ze svet neni cernobily a vsechny strany sporu maji dost maslo na hlave, a k intelektu dezolatu z SPD apod maji dal, nez on sam.
Jistěže, z pohledu ojetin v této cenové a pokud chceš koncern, tak Passat B8, ideálně v 110kw verzi, protože nestojí ojetiny tolik, kdo si chce připlatit, tak budiž silnější či 2.0TSI. V60 jsou opravdu hezká auta, moc se mi líbí, ale ta auta jsou docela těžká a tak dynamika není závratná a spotřeba je spíše vyšší, benzin i nafta, nicméně jsem s tím nejezdil v této "čínské" generaci, nechci soudit. @Mokrous
@Petr von Tabor
Tak hlavně Vaculík fabuluje, jelikož si vybral kousek, ve kterém je za příplatek digitální asistentka Laura. U jiného kusu by mohl mluvit do volantu třeba hodinu, ale nikdo by neodpověděl. Nejde jen o infotainment, ale třeba středové výdechy klimy, které foukají přímo na koleno a ruku řidiče a nejde je rozumně nastavit. Chybí třeba i 12V zásuvka. Ale o tom už mlčel, protože tyhle věci nešly vyřešit ani za příplatek.
Tak hlavně Vaculík fabuluje, jelikož si vybral kousek, ve kterém je za příplatek digitální asistentka Laura. U jiného kusu by mohl mluvit do volantu třeba hodinu, ale nikdo by neodpověděl. Nejde jen o infotainment, ale třeba středové výdechy klimy, které foukají přímo na koleno a ruku řidiče a nejde je rozumně nastavit. Chybí třeba i 12V zásuvka. Ale o tom už mlčel, protože tyhle věci nešly vyřešit ani za příplatek.
@Rasto No ale z čeho dneska vybírat, když chce člověk praktický a nízký kombík?
Já jsem se šel dívat na Volvo V60 za super prachy, ale když si čtu ty kauzy, svolávačky, reznutí, selhávající brzdy, nekonečné problémy se softwarem, klimatizacemi, vzpěrami kufru, úniky oleje atd... Tak si člověk říká, jestli ten Passat nakonec zase nebude to nejlepší...
Já jsem se šel dívat na Volvo V60 za super prachy, ale když si čtu ty kauzy, svolávačky, reznutí, selhávající brzdy, nekonečné problémy se softwarem, klimatizacemi, vzpěrami kufru, úniky oleje atd... Tak si člověk říká, jestli ten Passat nakonec zase nebude to nejlepší...
Dobry den, pane Vaculiku, predne musim rici, ze Vase videa zboznuji, hltam jejich obsah, inspiruji se moudry, cekam na dalsi videa jak na smilovani, ale dneska bych si dovolil zanesouhlasit s jednou veci... "je mi teplo" a auto snizi teplotu. "Je potreba se zamyslet, jestli to auto uzivam spravne". Povazuji se za pokroveho cloveka.... programuji napriklad aplikace, kde ucim neuronove site. Zaroven jsem ale autista v tom smeru, ze ja proste nebudu hovorit ke svemu autu. Chci si povidat se svoji zenou, s detmi, s kamarady u piva, ale rozhodne ne s autem. To je za me naprosto priserny trend, i kdyz uznavam...bezpecnejsi nez lovit neco v displeji. Ale NE, se svym autem hovorit nebudu. Hezky den preji a spoustu krasnych automobilovych zazitku preji. P Janda
@Ozzman áno, ale zase u manuálu je to relatívne "lacno" opraviteľné 😊 . Teraz vážne, tento motor je v tomto aute úsporný, väčší a ťažší apoštol s DSG to dával dlhodobo pod 5. Jediné čo je v ofci , ale aj v golfe prúser je odhlučnenie. Možno som už fajnový, ale tých pár deci phm za to nestojí a kľudne by som šiel po 1,5tsi. Ten vymenovaný zoznam od Vaculíka až taký strašidelný nie je, je to taká klasika
@Tycoon
Nemyslím si. Je to typická půlsklenice vody. Záleží jak to chceš vidět.
Ano, střídání řidičů je nevýhoda. Ale jen pokud srovnáváš s dobrým řidičem. Jenže ty můžeš mít auto i po mizerném jednom řidičovi. A v takovém případě he rozhodně lepší, že s autem jezdil mizerný řidič jen někdy, ale nekd, s ním jezdil i slušný řidič.
A to i za cenu, že vždy se třeba s autem musíš chvíli sžít.
Znám auta, kde se neustále střídá více řidičů. Nemají nějakou extra péči. Ale i s vysokým nájezdem jsou na pohodu.
Nemyslím si. Je to typická půlsklenice vody. Záleží jak to chceš vidět.
Ano, střídání řidičů je nevýhoda. Ale jen pokud srovnáváš s dobrým řidičem. Jenže ty můžeš mít auto i po mizerném jednom řidičovi. A v takovém případě he rozhodně lepší, že s autem jezdil mizerný řidič jen někdy, ale nekd, s ním jezdil i slušný řidič.
A to i za cenu, že vždy se třeba s autem musíš chvíli sžít.
Znám auta, kde se neustále střídá více řidičů. Nemají nějakou extra péči. Ale i s vysokým nájezdem jsou na pohodu.
Octavia stale dobrá volba. Jen je třeba jako vždy volit s rozumem.
Drobnosti pozlobí jako často u VAG. Stále je to ale jako celek kus poctivého auta (v rámci dnešní konkurence).
A kdo v dnešní době problémy nemá... I ta skvělá Toyota má třeba Yaris jako jeden z nejvic poruchových aut 😆
Drobnosti pozlobí jako často u VAG. Stále je to ale jako celek kus poctivého auta (v rámci dnešní konkurence).
A kdo v dnešní době problémy nemá... I ta skvělá Toyota má třeba Yaris jako jeden z nejvic poruchových aut 😆
@Ozzman
Když jsem tu zmiňoval předností manuálu pred automatem, tak se někteří vysmívali. No a je to tu ... 🤣
Když jsem tu zmiňoval předností manuálu pred automatem, tak se někteří vysmívali. No a je to tu ... 🤣
Koupit O4 před FL v bazaru po vyřazení z operativního leasingu chce opravdu silnou dávku masochismu nebo naivity. Nenapadá mě jediný důvod proč 300-400t nacpat do něčeho takového. Některé Škodovky určitě nejsou špatné, ale tohle mi přijde jako úplně nejhorší možné rozhodnutí.
@Mikesus bavíme sa o jazdenkách a rieš to ako chceš, riziko je vždy vyššie ako pri novom, takže veľmi dobre pochopím, ak si niekto uprednostní manuál pred automatom, atď atď . Mimochodom, ja nie, autá mám na jazdenie a tvoje obľúbené značky ma nikdy nikde nenechali a nič po mne okrem pravidelného servisu nepýtali. Ale to sa tu budeme asi dohadovať zbytočne 😊
Ja tentokrat taky přidám kritický komentář ale pouze k jedné maličkosti - velikost kol. Jak se P. Vaculík rozplývá Nad tim ze 17” mají větší profil, kdyz je to 55 a ne 45, tak to je podle mne dost blbě. Ten profil se totiz vztahuje k sirce pneu a tak kdyz to je místo 225 ( u O3) 205 (uO4), tak v tu chvíli je výška běhounu 55 dost podobná profilu 45 u 225.Nebo je to jinak?
@rohYpnol To slovo "možná" je tam naprosto správně. Jestli je služební nebo z leasingovky je asi jedno. Ale privát, který koupí nové auto za 0,5-1M s velkou vysokou pravděpodobností se k tomu autu bude chovat jinak, než když ho vyfasuje jako služební nebo podnikatel, pro které je to jenom přepravovadlo z A do B a neřeší, co bude s autem, až po vrátí leasingovce.
@Rasto No je fakt, že žijeme v ultradebilní době, kdy to co platilo ráno, tak večer už neplatí. Takže možná budeš mít pravdu i ty. Mě se ID7 taky docela líbí až na pár detailů a Enyaq docela taky a hezky se s tím jezdí, když to teda v zatáčkách moc nepřeháníš...
Kdo ví, co vlastně bude. Zatím se jen straší, zbrojí a zdražuje...
Kdo ví, co vlastně bude. Zatím se jen straší, zbrojí a zdražuje...
@Mokrous tak stratu hodnoty ukáže až čas... Ak nám emisné povolenky zdrazia benzín na 60Kc za liter, 2.0 TSI stratí hodnotu viac ako tá ID7. Ak zas zdraží elektrina... No necháme sa prekvapiť je to lotéria.
A inak súhlasím, že nový Passat ani Superb sa mi moc nepáčia. Teda od VW sa mi momentálne nepáči nič, okrem tej ID7 paradoxne.
Z SUV hybridov má pekný design Honda CR-V, ale tá dosť žere a potom Renault Rafale/Espace. A od Škodovky mi ten nový Enyaq príde tiež lepší ako Kodiaq - Kodiaq 2 to je za mňa celkovo designova katastrofa.
A inak súhlasím, že nový Passat ani Superb sa mi moc nepáčia. Teda od VW sa mi momentálne nepáči nič, okrem tej ID7 paradoxne.
Z SUV hybridov má pekný design Honda CR-V, ale tá dosť žere a potom Renault Rafale/Espace. A od Škodovky mi ten nový Enyaq príde tiež lepší ako Kodiaq - Kodiaq 2 to je za mňa celkovo designova katastrofa.
@Rasto Passat se slabším TSI je fajn. S tím bych neměl problém. Horší, je, že se mi už novej Passat nelíbí ani zvenku ani ergonomicky a kvalitativně uvnitř. Na fotkách to vypadá, ale reál je o level horší, jak předchůdce. ID řadu nechci ani za nic. Platit o hodně víc za EV kompromis s extrémní ztrátou hodnoty.
A SUV taky moc nechci. Jedině Kuga HEV se mi docela líbí a má super cenu. Ale taky menší kufr a děsí mě pozice Fordu a to co předvádí v EU...
Já jezdím v 95% jen dlouhé trasy. Takže mi nafta netrpí a jezdí fakt za málo.
A SUV taky moc nechci. Jedině Kuga HEV se mi docela líbí a má super cenu. Ale taky menší kufr a děsí mě pozice Fordu a to co předvádí v EU...
Já jezdím v 95% jen dlouhé trasy. Takže mi nafta netrpí a jezdí fakt za málo.
@Ozzman ako jasne každý máme nejaké preferencie, ale prakticky si chceš vybrať väčšiu turbodieru a horšiu dynamiku pri rovnakej cene 😊 a ten hluk...
Víš, že si povídáš s Ai ? Tahle hovadina je vytvořená chatGPT a ani se moc nesnažil 😁 @Mokrous
Tak co spíš dát příklad toho, co se na Yarisu kazí? Nebo papouškuješ ten SW problém (dnes již opraven) vybíjení 12V baterek díky aktivaci applikace a probouzení auta = vybíjení ? 😁 Hele asi i tak radši budu měnit baterku za 17 stovek, než převodovku za 20 litrů v případě manualu a dvojnásobku v případě DSG... btw na hybridním Yarisu jsem i přes nepříznivé umístění mimo motorový prostor a trochu práce navíc, tu baterku vyměnil já sám (po 7 letech tedy) a to jsem opak domácího kutila. @rohYpnol
Ne, protože mne více vadila impotentnost projevu 1.5TSI (jezdil jsem manual i DSG) a protože vím, jak umí jezdit jiné turbobenzíny, nebo i 1.4TSI, tak tenhle motor bych nebral, TDI alespoň dávalo nějaký ten turbozátah a na klidnou jízdu 85kw a 300 NM stačí ve většině případů a i já, s těžkou nohou, jsem s tím jezdil kolem 5 na sto 😁 Jezdil jsem to s manualem, stejně jako má v testu Vaculík. Ale dnes se 1.5TSI nabízí jako mHEV a to muže být opět trochu jiné, tím jsem nejel. @Rasto
Já teoreticky taky budu preferovat 1.5 TSI, nejezdil jsem s mHEV verzí, takže třeba je o dost lepší, ale konkrétně v Oktávii 4 ta 1.5 110kw na mne velky dojem neudělala, ten motor je absolutně bez emocí 😊 @kyklop
@Mokrous hej no... Výber kombíkov nič moc. Možno ešte nemusí byť zlý ten slabší 2.0TSI. Alebo si ešte rozmyslieť, prečo človek má naftové kombi - či jazdí prevažne diaľnice a ak nie, tak sú tu hybridné SUVčka prípadne
ID7 Tourer.
ID7 Tourer.
@Lempl Klaun Dneska ses překonal, defekte. Číst to po tobě nebudu, protože to jsou hovna jako vždy, ale ta délka... 👍
Jen tak dál, vychovatel na tebe bude hrd a pyšn.
Jen tak dál, vychovatel na tebe bude hrd a pyšn.
@rohYpnol ako to to len podtrhovalo...
Ako takto mal som 3 roku Passat B8 s 2.0 TDI a aj ten mi neprišiel nejako super odhlučnený od toho motoru. V meste zle, vo vyššej rýchlosti, keď si na to človek zvykol to nevnímal, ale počuť klepot bol, dokonca aj na diaľnici. A keď som si presadol do tej Octy, tak mi to prišlo ako silný downgrade. Kvôli tomu by som jednoznačne volil benzín v octavii a teraz už aj v Passate. Zase problém je to divné eTSI (keď Vaculik ukazoval ten čas kým sa to za jazdy pri vypnutom motore pozbiera a nekonzistentnu rekuperaciu...) a hlavne so suchou DSG... No a to je dôvod, prečo som Superb a Passat vyradil z výberu o ďalšie auto...
Ako takto mal som 3 roku Passat B8 s 2.0 TDI a aj ten mi neprišiel nejako super odhlučnený od toho motoru. V meste zle, vo vyššej rýchlosti, keď si na to človek zvykol to nevnímal, ale počuť klepot bol, dokonca aj na diaľnici. A keď som si presadol do tej Octy, tak mi to prišlo ako silný downgrade. Kvôli tomu by som jednoznačne volil benzín v octavii a teraz už aj v Passate. Zase problém je to divné eTSI (keď Vaculik ukazoval ten čas kým sa to za jazdy pri vypnutom motore pozbiera a nekonzistentnu rekuperaciu...) a hlavne so suchou DSG... No a to je dôvod, prečo som Superb a Passat vyradil z výberu o ďalšie auto...
@Ozzman to ťa ten zvukový doprovod nepresvedčil o 1.5tsi vs 2.0tdi? Ako v 4 je som s TDI nešiel, ale v trojke to bola zvuková tragédia. Ešte s DSG, ktoré ho držalo celý čas v otáčkach kde to dunelo... Takže už len kvôli tomu by som do Octy volil benzín, hlavne keď dnes už v tej spotrebe zas taký hrozný rozdiel nie je.
Co do testovaného auta, jezdil jsem stejnou motorizací, byť vyšší výbavou a podladěný 2.0 diesel je určitě co do jízdy dobrá volba, malá spotřeba, slušná síla, sám jsem podobný diesel vlastnil roky a bylo to naprosto dostatečné (jezdil jsem i 1.5TSI a ta mne vůbec nenadchla, i když technické specifikace mluví v její prospěch). Nesouhlasím ale s tím, že trojka byla taky takhle měkká, mám jako služební poslední 3fl 110kw a i když ji mlátí torzka, v zatáčkách je jistější.
No suma sumárum, za 4 - 5 stovek když už koncern, tak rozhodně radši ojetější Passat B8