Testy
Seaty hlavne Leon 3gen. sa mi vzdy velice pozdaval, nadcasovy svihacky dizajn, o tejto Cupre to tvrdit nedokazem. Facelift dostal dizajn na kolena a okrem toho predok k zadku vobec nepasuje, cele to vypada az hnusne. Podivny vyraz aj tvary v bielej, des.
@lamal hele musím ti dát za pravdu.... dívám se na ty fotky a vidím tuctovou krabici.... nelíbí se mi to ani trochu, navíc teda interiér s velkým tabletem uprostřed....
Beru že to pojede pěkně ale prostě za ty prachy mi nepřipadá vůbec atraktivní....
Beru že to pojede pěkně ale prostě za ty prachy mi nepřipadá vůbec atraktivní....
Lempl Klaun
Diskutér Mr.Murphy není ten, za koho se vydává.
A jeho stupidní Topper style psaní: www.auto.cz/diskuse/97701/1#…
A jeho stupidní Topper style psaní: www.auto.cz/diskuse/97701/1#…
@lamal Minulá generace Leonu je po designové stránce mnohem povedenější. Zvenku i uvnitř.
@Arese
No je to tak a mozno by sa naslo aj setrenie, napr na odhlucneni.
No je to tak a mozno by sa naslo aj setrenie, napr na odhlucneni.
Vymáčknout z dvoulitrového objemu 245 kilowattů dnes není nic výjimečného. Opravdu? Tak když to není nic výjimečného, tak to poprosím pana redaktora aby hodil do placu tu hromadu dvoulitrů co se prodávají v EU a mají 245 kW nebo víc.
@Ham. Je jich fakt hodně, skoro to nejde spočítat. To máme Mercedes, Koncern VW (S3, R modely, Cupra).... a .... víc mě nenapadá
Hlavní nedostatek ovšem spočívá v tom, že ani v případě špičkového Leonu nenabízejí 6st. manuál...😟😢👎
Lempl Klaun
@Arese … a mechanickou parkovací brzdu.
@Lempl Klaun Přesně tak, díky za doplnění. Naštěstí můj Leon ST (ano, mnohem slabší, ale svižný je dostatečně a s mnohem povedenějším vnějším i vnitřním designem) obě tyto vymoženosti má, vč. perfektního ovládání drtivé většiny funkcí bezpečnými tlačítky a kruhovými ovladači! 😊
@Arese
Ano, mnohem slabší... A to je to, o čom sa bavíme. Hotheč (hotkombi) vs obyč premiestňovadlo. Proste 150 koní a 333 koní sú iné svety, iný vesmír.
O detailoch typu sofistikovaná štvorkolka s torque splitterom sa nebudeme baviť, že.
Ano, mnohem slabší... A to je to, o čom sa bavíme. Hotheč (hotkombi) vs obyč premiestňovadlo. Proste 150 koní a 333 koní sú iné svety, iný vesmír.
O detailoch typu sofistikovaná štvorkolka s torque splitterom sa nebudeme baviť, že.
NEDOKÁŽE!!!!!
Ve finále asi nikdy.
No to opravdu, nedokaze. Ev nesmrdi, neklepe se ( ano tohle tsi neni takový vibrátor jako tdi, ale pořád vibrace jsou cítit) a nedělá kravál a spozdenou reakci na plyn taky nemají. Nastesti. Zrychlení ma spoustu bev lepší, ktere na rozdíl od maximální rychlosti ( legalni max rychlost 130-150 ) nebo dojezdu ( tnakovat i nabijet je v civilizovane zemi mozne temer kdekoliv ) je relevantní pro ježdění v běžném provozu.