Novinky
jersey.se
0
Jo, tyhle unifikace se zkoušej už od 50 let. Ne že by něco nefungovalo. Ale zákaznící nechtějí úplně unifikovaný a stejně vypadající auta. To už se momentálně některým docela mstí.
Jo, to je sen každého technicky myslícího jedince. Jezdit v piksle řízené zabugovaným softwarem a svěřit jí do rukou život svůj a svých blízkých.
Třeba Volvo se svými EV a PHEV a brzdami "brake by wire" je teď zrovna skvělým příkladem. A steer by wire je naprosto stejně nebetyčná 𝛑čovina.
Jsem rád, že stárnu a už to nějak doklepu v normálním povoze...
Pořád ale můžu na cestě potkat progresivního držitele řidičského oprávnění v "by wire" piksle a jen se klepat, aby to poslal jinam...
Třeba Volvo se svými EV a PHEV a brzdami "brake by wire" je teď zrovna skvělým příkladem. A steer by wire je naprosto stejně nebetyčná 𝛑čovina.
Jsem rád, že stárnu a už to nějak doklepu v normálním povoze...
Pořád ale můžu na cestě potkat progresivního držitele řidičského oprávnění v "by wire" piksle a jen se klepat, aby to poslal jinam...
@Mokrous
Raději toho v autě s by wire, než neschopného jedince, kterému neustále zasahuje systém udržování v pruhu, tka na nej nadává a vypíná ho. A pak ten pruh neni schopen udržet.
Raději toho v autě s by wire, než neschopného jedince, kterému neustále zasahuje systém udržování v pruhu, tka na nej nadává a vypíná ho. A pak ten pruh neni schopen udržet.
@Mikesus
... ,jj, raději kyanid než arzen ... 😀
... ,jj, raději kyanid než arzen ... 😀
@gil54 lepší menší zlo, kdyz uz je potřeba vybírat mezi dvěma. Ale ano, bylo by lepší řešení, jako treba neumoznit vypnout systém udržování v pruhu.
@Mikesus
Menší nebo větší zlo... mrtvej jsi pokaždý.
"Neumožnit vypnout systém udržování v pruhu..." ad absurdum - to bude ještě účinnější, když se do všech silnic vyfrézují vodící drážky jako mají dětské autodráhy.
Já preferuji dobrého řidiče před nevypínatelným bazmekem.
Menší nebo větší zlo... mrtvej jsi pokaždý.
"Neumožnit vypnout systém udržování v pruhu..." ad absurdum - to bude ještě účinnější, když se do všech silnic vyfrézují vodící drážky jako mají dětské autodráhy.
Já preferuji dobrého řidiče před nevypínatelným bazmekem.
@gil54 mas vesteckou kouli? Jak poznáš ze ho systém udržení v pruhu nevrátí zpět a posle to do protisměru? S velkou prvadepodobnosti lidé kupující toto jsou technicky nadšenci, kteří takove systémy nevypinaji a jezdi v souladu s nimi. Tedy se do protisměru nedostanou a nikoho nezabije, narozdil od prinitivu, kteri nadávají na ten systém a nejsou sami schopni též se v tom pruhu udržet, jen tento systém vypinaji. To je ten zásadní rozdíl, jeden ty ostatní ohrožuje, ten druhej ne. Obecne, výjimky se najdou. Zatím vidavam prejizdet do protisměru jen tupany, co ten systém nemají, ne ti co maji neco by-wire
Pokud se budeme bavit o "dokonalé unifikaci", jak uvádí nadpis vycházející z tiskové zprávy, tak moderním průkopníkem je především CATL a jeho CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis). Nejsem si jistý, jestli ZF dokáže jít tak daleko do integrace jako CATL, jsem mohl by mít lepší vyjednávací pozici ve znovuzrozeném zájmu o karosářské řemeslo.