Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový podvozek od ZF bude dokonalá unifikace. A ještě více po drátech

14 komentářů

Avatar - jersey.se
jersey.se
Jo, tyhle unifikace se zkoušej už od 50 let. Ne že by něco nefungovalo. Ale zákaznící nechtějí úplně unifikovaný a stejně vypadající auta. To už se momentálně některým docela mstí.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Jo, to je sen každého technicky myslícího jedince. Jezdit v piksle řízené zabugovaným softwarem a svěřit jí do rukou život svůj a svých blízkých.
Třeba Volvo se svými EV a PHEV a brzdami "brake by wire" je teď zrovna skvělým příkladem. A steer by wire je naprosto stejně nebetyčná 𝛑čovina.
Jsem rád, že stárnu a už to nějak doklepu v normálním povoze...
Pořád ale můžu na cestě potkat progresivního držitele řidičského oprávnění v "by wire" piksle a jen se klepat, aby to poslal jinam...
Avatar - Radek Holodňák
Radek Holodňák
@Mokrous 😁 😁 🤣
Avatar - Mikesus
Mikesus
@Mokrous
Raději toho v autě s by wire, než neschopného jedince, kterému neustále zasahuje systém udržování v pruhu, tka na nej nadává a vypíná ho. A pak ten pruh neni schopen udržet.
gil54
@Mikesus

... ,jj, raději kyanid než arzen ... 😀
Avatar - Mikesus
Mikesus
@gil54 lepší menší zlo, kdyz uz je potřeba vybírat mezi dvěma. Ale ano, bylo by lepší řešení, jako treba neumoznit vypnout systém udržování v pruhu.
gil54
@Mikesus

Menší nebo větší zlo... mrtvej jsi pokaždý.

"Neumožnit vypnout systém udržování v pruhu..." ad absurdum - to bude ještě účinnější, když se do všech silnic vyfrézují vodící drážky jako mají dětské autodráhy.

Já preferuji dobrého řidiče před nevypínatelným bazmekem.
Avatar - Mikesus
Mikesus
@gil54 mas vesteckou kouli? Jak poznáš ze ho systém udržení v pruhu nevrátí zpět a posle to do protisměru? S velkou prvadepodobnosti lidé kupující toto jsou technicky nadšenci, kteří takove systémy nevypinaji a jezdi v souladu s nimi. Tedy se do protisměru nedostanou a nikoho nezabije, narozdil od prinitivu, kteri nadávají na ten systém a nejsou sami schopni též se v tom pruhu udržet, jen tento systém vypinaji. To je ten zásadní rozdíl, jeden ty ostatní ohrožuje, ten druhej ne. Obecne, výjimky se najdou. Zatím vidavam prejizdet do protisměru jen tupany, co ten systém nemají, ne ti co maji neco by-wire
gil54
@Mikesus

Nepochopil jsem, co jsi tímto posledním příspěvkem chtěl sdělit. Nepochopil jsem proč bych měl mít věšteckou kouli ani proč píšeš něco o protisměru. Mám pocit, že ani ty jsi nepochopil, co jsem myslel. To nemá řešení. Raději toho necháme.
Sevca1
@Mikesus Bože ty jsi úžasný hovadko, kam se na tebe hrabou úředníci z Bruselu. Né chlapče vždy možnost vypnutí. Jj vždy a všude to funguje jak má? Ne nefunguje takže nech možnost vypnutí v klidu a neser se do věcí o kterých nemáš páru. Teoretiku 😁
Avatar - Mokrous
Mokrous
@Mikesus Wocasům tvýho kalibru bych speciálně naordinoval by wire všechno, bez možnosti zasáhnout a jen doufal, že to auto co nejdřív pošle někam do mostku, abyste se nemohli dál množit.
Sevca1
@Mokrous Jj dávám ti za pravdu. Ale když on je krásný teoretik 😁😁😁
Xprcek
Pokud se budeme bavit o "dokonalé unifikaci", jak uvádí nadpis vycházející z tiskové zprávy, tak moderním průkopníkem je především CATL a jeho CIIC (CATL Integrated Intelligent Chassis). Nejsem si jistý, jestli ZF dokáže jít tak daleko do integrace jako CATL, jsem mohl by mít lepší vyjednávací pozici ve znovuzrozeném zájmu o karosářské řemeslo.
PowerHouse
Těch 30% světového podílu i na podvozku si dneska planuje mnoho výrobců..