Novinky
Jaka je %vyse slevy z cenikove ceny u prodejcu?
@Jenik3
To nelze říct. Třeba u Škody 0%, pokud nekupuješ více aut 😉
To nelze říct. Třeba u Škody 0%, pokud nekupuješ více aut 😉
@rohYpnol Na jedno auto ti dá Škodovka cca 9-10% Někde méně u malých aut a u Enyaqu klidně 20%.
@Mokrous
Zase, taky nelze asi úplně paušalizovat. Záleží jestli dáváš auto do výroby nebo bereš skladovku. U nás jedno auto, sleva nula. Chceš slevu ber více aut.
Zase, taky nelze asi úplně paušalizovat. Záleží jestli dáváš auto do výroby nebo bereš skladovku. U nás jedno auto, sleva nula. Chceš slevu ber více aut.
@rohYpnol Vždy si dávám auta do výroby dle vlastní konfigurace. A vždy dostanu slevu.
Na VW jsem dostal třeba 24% Na Volvo 33%. Na Škodovku 10-20% u jednoho vozu na IČO.
Na VW jsem dostal třeba 24% Na Volvo 33%. Na Škodovku 10-20% u jednoho vozu na IČO.
@Mokrous
Ale to máš na IČO nebo firmu, kde neplatí spotřebitelská záruka, ale jen smluvní.
Když půjdeš do salonu jako člověk z ulice, pochybuju, že bys takovovou slevu dostal. Už je to hodně let, co jsem kupoval auto, ale tehdy šlo u Škodovky dostat tak 3 % u auta do výroby. Myslím spalováky, Enyaq a spol. je jiná písnička. Politická.
Ale to máš na IČO nebo firmu, kde neplatí spotřebitelská záruka, ale jen smluvní.
Když půjdeš do salonu jako člověk z ulice, pochybuju, že bys takovovou slevu dostal. Už je to hodně let, co jsem kupoval auto, ale tehdy šlo u Škodovky dostat tak 3 % u auta do výroby. Myslím spalováky, Enyaq a spol. je jiná písnička. Politická.
@Tycoon Nezkoumal jsem cíleně rozdíly na IČO ne IČO, ale v minulosti jsem bral několik aut soukromě u VW a běžně jsem dostal okolo 16-18%. Ale to byly Golfy. Takže jsem v tom nehledal vědu...
Nicméně máš pravdu, že ta nezáruka na IČO je velmi nepříjemná věc. V praxi tě má značkovej servis u prd.le. Protože reálně skoro nic nezmůžeš a v případě průseru může auto strávit půlku záruky na dvorku dealera...
Nicméně máš pravdu, že ta nezáruka na IČO je velmi nepříjemná věc. V praxi tě má značkovej servis u prd.le. Protože reálně skoro nic nezmůžeš a v případě průseru může auto strávit půlku záruky na dvorku dealera...
@Mokrous
Ceny z běžného nebo akčního ceníku?
U koncernu VW se dalo tehdy dostat někde na 10 % z akčního ceníku (v výjimkou Škody, kde to bylo jen 3 😖.
Ta zákonná záruka prostě není zadarmo.
Ceny z běžného nebo akčního ceníku?
U koncernu VW se dalo tehdy dostat někde na 10 % z akčního ceníku (v výjimkou Škody, kde to bylo jen 3 😖.
Ta zákonná záruka prostě není zadarmo.
@Tycoon toyota nebo lexus ti daji i ke 30% na nektere modely. Jen je potřeba počkat na toyota víkend nebo konkrétní akční cenik, který platí i pro auta do výroby. Pak se cenou dostaneš na ceny bezne pro fleet.
@Mikesus
Mluvím o slevě z akčního ceníku. Z toho běžného by to koupil jen blázen. Ale pochybuju, že se dostaneš na reálné fleetové ceny. Ty fleetové ceny znáš?
Mluvím o slevě z akčního ceníku. Z toho běžného by to koupil jen blázen. Ale pochybuju, že se dostaneš na reálné fleetové ceny. Ty fleetové ceny znáš?
Článek je bohužel směs nereprezentativních čísel vytržených z kontextu.
Začnu od zcela obecného faktu. I prostý člověk vidí, že vybrané zlevňování je v řádu do cca 8%, zatimco vybrané zdražování je v řádech cca 20%. Takže zlevňování se asi moc nekoná.
Dále - Stellantis zlevňuje, protože (i diky elektromobilitě) si myslel, že může spalovací auta zdražit do nesmyslu. No zjevně nemůže a zákazník jim to hodil na hlavu. Proto teď skokové zdražení mažou a dostávají se cenově pomalu tam, odkud nikdy neměli odejít.
Fabia i Scala zjevně zdražily též viz tabulka. Jen to nebylo v posledním roce. U Škody jsou však pro zákazníky zásadní SUV, o kterých text opet mlčí. A naopak je vidět v tabulce brutální zdražení. Kodiaq +24%. A klíčový Karoq v tabulce pro jistotu chybí...
Zdražování žádných modelů je zcela zjevné. A stejně tak je zjevné, že ten kdo stoji na pokraji zájmu, příliš zdražovat nemůže...
Zlevňování BEV je pak spíše zábavnou historkou místních hujeříčků. Žádné významné zlevnění se nekoná. Byť tady od některých hujerů čteme v diskusích, jak baterie pomalu rozdávají zadarmo a cenová parita nastala, realita je úplně jinde.
Potvrzují se moje slova, auta zdražují. A v celkovém kontextu se stávají čím dál více nedostupné pro koncové spotřebitele.
Začnu od zcela obecného faktu. I prostý člověk vidí, že vybrané zlevňování je v řádu do cca 8%, zatimco vybrané zdražování je v řádech cca 20%. Takže zlevňování se asi moc nekoná.
Dále - Stellantis zlevňuje, protože (i diky elektromobilitě) si myslel, že může spalovací auta zdražit do nesmyslu. No zjevně nemůže a zákazník jim to hodil na hlavu. Proto teď skokové zdražení mažou a dostávají se cenově pomalu tam, odkud nikdy neměli odejít.
Fabia i Scala zjevně zdražily též viz tabulka. Jen to nebylo v posledním roce. U Škody jsou však pro zákazníky zásadní SUV, o kterých text opet mlčí. A naopak je vidět v tabulce brutální zdražení. Kodiaq +24%. A klíčový Karoq v tabulce pro jistotu chybí...
Zdražování žádných modelů je zcela zjevné. A stejně tak je zjevné, že ten kdo stoji na pokraji zájmu, příliš zdražovat nemůže...
Zlevňování BEV je pak spíše zábavnou historkou místních hujeříčků. Žádné významné zlevnění se nekoná. Byť tady od některých hujerů čteme v diskusích, jak baterie pomalu rozdávají zadarmo a cenová parita nastala, realita je úplně jinde.
Potvrzují se moje slova, auta zdražují. A v celkovém kontextu se stávají čím dál více nedostupné pro koncové spotřebitele.
@rohYpnol
no a mas to, Kodiaq 24% a salam kremesnik 40%. Tys ale cekal, ze Kodiaq pujde dolu o to co zdrazil salam a ono ne, zatracenej Nutela!! 😆😆😆
no a mas to, Kodiaq 24% a salam kremesnik 40%. Tys ale cekal, ze Kodiaq pujde dolu o to co zdrazil salam a ono ne, zatracenej Nutela!! 😆😆😆
@kesumb
Hele, to že ekonomice a číslům vubec nerozumíš už jsi nám dokázal. Fakt stačilo! 🤣🤣🤣
24% je u Kodiaqu během posledních 2 let.
40% je inflace za 4 roky.
I hodně hloupý člověk pochopí, že srovnávat čísla za 2 a za 4 roky je míchání hrušek s jabkama 🤣🤣🤣
Hele, to že ekonomice a číslům vubec nerozumíš už jsi nám dokázal. Fakt stačilo! 🤣🤣🤣
24% je u Kodiaqu během posledních 2 let.
40% je inflace za 4 roky.
I hodně hloupý člověk pochopí, že srovnávat čísla za 2 a za 4 roky je míchání hrušek s jabkama 🤣🤣🤣
@rohYpnol
tak sem hrusko dej Kodiaqa za vic let, rovnou ti odpovim je pod milionem a zacinal na plus minus 700 kdyz to slo pred 8 lety na trh. Takze ani tam neni vic jak inflace ty ekonome😆☝️😆
tak sem hrusko dej Kodiaqa za vic let, rovnou ti odpovim je pod milionem a zacinal na plus minus 700 kdyz to slo pred 8 lety na trh. Takze ani tam neni vic jak inflace ty ekonome😆☝️😆
@kesumb
To už nezachráníš. 🤣🤣🤣
Ani neumíš srovnávat dvě odpovídající čísla. Tak se zas někdy prijď ztrapnit 😉
To už nezachráníš. 🤣🤣🤣
Ani neumíš srovnávat dvě odpovídající čísla. Tak se zas někdy prijď ztrapnit 😉
@rohYpnol kdo neumí srovnavat jsi ty, to už jsi tu dokázal tolikrát a ted to snažíš hodit na ostatní. Kodiaq stal v roce 2021 s 1.5tsi a manuálem pro závodníky 799tis.
Dnes nejlevnější je s DSG za 995tis.
Takže abychom mohli srovnat reálný nárůst, vezmeme stejne motorizace, a to tdi 110kw s dsg. V roce 2021 stal 899900, dnes 1.07m. Pomineme lepší výbavu, nárůst je o 170tis. Tedy o 18.9%. Přestaň si cucat lži z prstu. I kdybych vzal základní ceny, je to 799 vs 995 je cca 24.5%.
Dnes nejlevnější je s DSG za 995tis.
Takže abychom mohli srovnat reálný nárůst, vezmeme stejne motorizace, a to tdi 110kw s dsg. V roce 2021 stal 899900, dnes 1.07m. Pomineme lepší výbavu, nárůst je o 170tis. Tedy o 18.9%. Přestaň si cucat lži z prstu. I kdybych vzal základní ceny, je to 799 vs 995 je cca 24.5%.
@rohYpnol
jasne, prijdu, az bude chvile casu zkusim ti zas vysvetlit procenta, jednou to zvladnes! 👍👍👍🤛
jasne, prijdu, az bude chvile casu zkusim ti zas vysvetlit procenta, jednou to zvladnes! 👍👍👍🤛
@kesumb
Inflace 40. Mzdy cca 20. Smolík. Jsi zkrátka hujer a vůbec netušíš co ty čísla znamenají.
A nejsi ani schopný odpovědět na mé otázky 🤣🤣🤣
Tak co, už jsi zjistil jakou měrou se započítává koupě nového vozu do inflace?!? 🤣🤣🤣
Už si zjistil jaký je rozdíl mezi průměrem a mediánem? Už si zjistil jaký je rozdíl mezi kvatálním údajem a ročním údajem? Už si zjistil ze porovnávat inflaci za 4 roky a zdražení za 2 roky jsou hrušky a jabka?? 🤣🤣🤣
Ano, dokázal jsi, že o ekonomice nevíš vůbec nic.
Inflace 40. Mzdy cca 20. Smolík. Jsi zkrátka hujer a vůbec netušíš co ty čísla znamenají.
A nejsi ani schopný odpovědět na mé otázky 🤣🤣🤣
Tak co, už jsi zjistil jakou měrou se započítává koupě nového vozu do inflace?!? 🤣🤣🤣
Už si zjistil jaký je rozdíl mezi průměrem a mediánem? Už si zjistil jaký je rozdíl mezi kvatálním údajem a ročním údajem? Už si zjistil ze porovnávat inflaci za 4 roky a zdražení za 2 roky jsou hrušky a jabka?? 🤣🤣🤣
Ano, dokázal jsi, že o ekonomice nevíš vůbec nic.
Pokud bychom se chtěli bavit seriózně a aspoň trochu reprezentativně, tak budeme srovnávat cenu u
Karoq
Kamiq
Kodiaq
Octavia
Superb
Kona
Tucson
i30
Bayon
i20
Duster
Sandero
Golf
Polo
Passat
T-Roc
T-Cross
Tiguan
Yaris
Yaris Cross
Corolla
RAV4
Karoq
Kamiq
Kodiaq
Octavia
Superb
Kona
Tucson
i30
Bayon
i20
Duster
Sandero
Golf
Polo
Passat
T-Roc
T-Cross
Tiguan
Yaris
Yaris Cross
Corolla
RAV4
Elektromobily teď nechce ani zákazník, ani my. Půjčovny reagují na nápad Bruselu
www.forbes.cz/…a-napad-bruselu/
A jaj, rohYpnol měl opět pravdu!!! BEV nikdo nechce! Blbý co, hujeříčci... 🤣🤣🤣
www.forbes.cz/…a-napad-bruselu/
A jaj, rohYpnol měl opět pravdu!!! BEV nikdo nechce! Blbý co, hujeříčci... 🤣🤣🤣
Vážení moderátoři auto.cz,
obracím se na vás s žádostí o zásah ve věci diskusního vlákna, které bylo v posledních dnech zcela paralyzováno uživatelem vystupujícím pod přezdívkou Rohypnol. Tento uživatel opakovaně narušoval průběh diskuse tzv. trollením, tapetováním a systematickým zaplevelováním prostoru irelevantními a rušivými příspěvky.
Jeho činnost vedla nejen k zahlcení vlákna obsahem bez informační hodnoty, ale také k odchodu několika dlouhodobě aktivních účastníků, kteří již nevidí smysl v další komunikaci. Diskuse tímto přestala plnit svou základní funkci a byla de facto ukončena.
Vzhledem k výše uvedenému vás tímto žádám o;
1. prověření aktivity uživatele Rohypnol ve zmíněném vlákně,
2. posouzení, zda jeho jednání není v rozporu s pravidly fóra,
3. případné přijetí adekvátních opatření, která by zabránila dalšímu narušování diskusního prostředí.
Cílem této žádosti není cenzura názorů, ale ochrana prostoru pro věcnou a kultivovanou debatu, která je základem každé smysluplné online komunity.
obracím se na vás s žádostí o zásah ve věci diskusního vlákna, které bylo v posledních dnech zcela paralyzováno uživatelem vystupujícím pod přezdívkou Rohypnol. Tento uživatel opakovaně narušoval průběh diskuse tzv. trollením, tapetováním a systematickým zaplevelováním prostoru irelevantními a rušivými příspěvky.
Jeho činnost vedla nejen k zahlcení vlákna obsahem bez informační hodnoty, ale také k odchodu několika dlouhodobě aktivních účastníků, kteří již nevidí smysl v další komunikaci. Diskuse tímto přestala plnit svou základní funkci a byla de facto ukončena.
Vzhledem k výše uvedenému vás tímto žádám o;
1. prověření aktivity uživatele Rohypnol ve zmíněném vlákně,
2. posouzení, zda jeho jednání není v rozporu s pravidly fóra,
3. případné přijetí adekvátních opatření, která by zabránila dalšímu narušování diskusního prostředí.
Cílem této žádosti není cenzura názorů, ale ochrana prostoru pro věcnou a kultivovanou debatu, která je základem každé smysluplné online komunity.
Evropa se otepluje rychleji než většina světa. Může za to i čistší vzduch
www.novinky.cz/…-vzduch-40530466
A jaj, další hřebík do rakve EU a jejího greendealu 🤣🤣🤣 blbý, co, hujeříčci???
www.novinky.cz/…-vzduch-40530466
A jaj, další hřebík do rakve EU a jejího greendealu 🤣🤣🤣 blbý, co, hujeříčci???
pokud se tu porovnávají zřejmě ceníkové nabídky měly by se spíše porovnávat existující dostupné vozy. Kodiaq za 995 000 snad ani neexistuje, prý do výroby a nejdřív za rok. Zvláštní, vyšší výbava za 1,2 tak za půl roku a kousků za 1,5 mega a diesselů je všude dost.
@lada 2102
To bývalo u aut vyráběných Škodovkou bežně. Si pamatuju, že třeba Seat Ateca (výroba s Karoqem v Kvasinách) s dieselem byl dosupný hned. S motorem 1.4 TSI, po kterém byla největší poptávka (zejména ve verzi 4x4), byla čekačka více než rok. Lidi se otočili na podpatku a museli jít jinam.
To bývalo u aut vyráběných Škodovkou bežně. Si pamatuju, že třeba Seat Ateca (výroba s Karoqem v Kvasinách) s dieselem byl dosupný hned. S motorem 1.4 TSI, po kterém byla největší poptávka (zejména ve verzi 4x4), byla čekačka více než rok. Lidi se otočili na podpatku a museli jít jinam.
@Tycoon
kdyz kodiaq zacinal bral jsem do firmy 1,4tsi manual 4x4, po par mesicich to zrusili pro naprostej nezajem..
kdyz kodiaq zacinal bral jsem do firmy 1,4tsi manual 4x4, po par mesicich to zrusili pro naprostej nezajem..
Dalibor Bartoš
Příspěvek podléhá schvalování.
Za posledních pět let výrazně zdražilo 90% všeho včetně energií, služeb, nákladů na platy atd. Takže je logické, že i auta zdražila.
Tolik k panadolove znalostem ekonomie...
No, opět jsi se zesmešnil. Stejně jako když jsi napsal že nikdo kdo si koupí BEV už spalovák necche 🤣🤣🤣
Inflace je inflace SPOTŘEBITELSKÝCH cen. A víš jakou měrou se započítává nákup nového vozu??? 🤣🤣🤣🤣🤣
Nic nevíš a budeš psát pí.
Ad tvoje "logika" a "znalost" 🤣🤣🤣🤣 ekonomiky, čím větší inflace, tim víc nam nová auta zlevnila co... takže vlastně díky nutelínově neschopnosti a jedné z nejvyšších inflací nám podle tebe zlevnily auta nejvic v EU, co... 🤣🤣🤣🤣🤣
Jo, fakt o ekonomice netušíš vůbec NIC. Porovnáváš čísílka a vůbec netušíš co znamenají!
Kdyt to rikam, ty to vubec nechapes😆😆😆. Salam kremesnik 100g plus 40%, ale auto ti mel Baba zlevnit co, to
bude vono!
Mozna zkus Mokrouse, u nej sly mzdy plus 50% za pet poslednich let!
Kdyz u nás diky nutelínovi byla inflace 40%, tak podle tebe měly auta zdražit o 40% viď... zatimco když v sousedním Rakousku byla inflace 9%, tak tam to samé auto mělo zdražit jen o 9% viď... 🤣🤣🤣
Vždyť říkám že o ekonomice ani netušíš 🤣🤣🤣
Takže znovu - kolika % se započítává cena nového auta do tebou uváděné inflace, už to víš??? 🤣🤣🤣
takze znova, kolika % se zapocitava inflacni rust mezd ve skodovce?
Stále jsi neodpověděl. Čekám...🤣🤣🤣
Až mi odpovíš odpovím i já tobě na později položený dotaz.
tvoje otazka ukazuje ze naprosto nechapes ekonomii, inflace plus 40, mzdy 35, auta plus 30-40. Rust zadnej, tecka 😉😉😉
Aha, takže už i tobě dosšo jak trapně lžeš, co 😁
a je to tady! Panadolova klasika! Dojde mu ze je vedle tak vytahne "lzes..". Ale ja ti fandim, vydrz aspon rok at toho humace zaslapes do historie!
tak zkouset nekomu kdo neumi cist, nechape zakladni principy ekonomie, nechape zakladni vazby trhu, nevidi dal jak do akcniho letaku lidla vysvetlit, ze kdyz v roce 2019 rozdas prachy, ktery si nevydelal, ze to bude mit dopad za dva roky nema smysl. A uz vubec ne, ze kdyz nejaky skupine obyvatel najednou pridas, co se stane se skupinou navaznou.. Ovsem co musis mit v hlavne aby ti kremesnik plus 40% nevadil a auta a jeste ty nejdostupnejsi se stejnym zdrazenim vadila.. Nicmene treba slusna 5er realne zlevnila, nalozenej superb stoji 1,4-1,5 uz 10 let..
Fakt nedokazuj jak o ekonimice netušíš vubec nic. A navíc absolutně lžeš.
Inflace olus 40, mzdy plus cca 20. Oficiální čísla ČSÚ. Doložené. Tečka.
Covid byl všude. Inflace se zvedla po covidu všude. ALE NE NA 40% TY HUJERE!!!
VYSOKÁ INFLACE ZA NUTELY JE ZCELA JEDNOZNAČNĚ DUSLEDKEM NESCHOPNOSTI NUTELY V OBLASTI ENERGETIKY A JEHO CENOVÉ POLITIKY.
www.focuson.cz/…psu-rika-e😜ert/
Jenže ty jsi dutohlav, porovnáváš čísílka aniž bys tušil co znamenají. V ekonomice jsi opravdu hloupý.
a opet ses vedle viz moje porovnani, ale pridej jeste s propagandou, nutela, levnej ruskej plyn, fico orban neboj se toho!
Uvedl jsem ti opět fakta. Ty jen mlátíš prázdnou slámu. Jsi směšný.
www.focuson.cz/…psu-rika-e😜ert/
Kdyby stát přistoupil jen na inflační korekci výnosů z DPH, snížila by se sazba a cena elektřiny by klesla. Ale stát se spokojil s vyšším výběrem,“ uvedl Matoušek a dodal, že stát zároveň vybírá z každé spotřebované megawatthodiny 700 Kč do modernizačního fondu, jehož prostředky nejsou využívány efektivně.
🤣
jakože inflace funguje jen na veci v nákupním koší?😆
Dalsi geniální teorie po teorii kolonií🤣
Opět jsi zjevně nepochopil vúbec nic z toho co jsem napsal 🤣🤣🤣
Ale ano, jdeš správným směrem. Pro totální zjednodušení pro 3-leté dítě, inflace 40% neznamená že všechno zdraží o 40% 👍
Ano. Proc pises uolny zaklad. Soustred se na svuj omyl.
Auto ve spotrebitelskem kosi pro urceni inflace je.
Jsi směšný jak opet lžeš a záměrně manipuluješ.
Tady máš černé na bílém, jak lžeš a manipuluješ. Podsouváš mi jako kdybych tvrdil že se do spotřebního koše nezapočítává, přitom je to jen tvoje manipulace a lež!!!
www.auto.cz/diskuse/97741/1#…
Takže znovu - kolika % se započítává cena nového auta do tebou uváděné inflace, už to víš??? 🤣🤣🤣
Procento spotrebitelskeho kose i vypocet inflace necham na lidech co tomu opravdu rozumi.
Ty to nejsi.
Inflace ma samozřejmě vliv i na cenu aut stejne tak opacne.
Ok, stačilo napsat že to na rozdíl ode mě nevíš.
Tak když to nevíš tak se k tomu laskavě vůbec nevyjádřuj 😎
A opět jsi neodpověděl, proč záměrně manipuluješ a lžeš a podsouváš mi něco co jsem zjevně nenapsal. Co??
tak prumernej plat 2020 vs ted rostl o +/- 35%. 50% si vzal z kabelovy diody?
Opět lžeš. Nominál rostl o cca 20%, inflace cca 40%.
Tj. zcela jasný a nezpochybnitelný výrazný pokles reálných příjmů. A to diky nutele.
statistickej urad
2020 1q 34,6tis kc
2025 1q 47 tis kc
+35%, knucis jako vsichni babovci s vysokou zivota...
Ne. Opět manipuluješ.
Průměrná hrubá mzda 2020
36.176,-
Průměrná hrubá mzda 2024
45.899,-
Nárůst 26%, žádných tvých 35%.
Zase rohypnol lže
csu.gov.cz/…4-ctvrtleti-2024
Prumerna mzda v roce 2024 byla 46.165,-
A 2020 byla 35.611
csu.gov.cz/…4-ctvrtleti-2020
Nárůst tedy cca 29.6%.
Mne by zajímalo kde si cuca ta čísla, kdzy je evidentně nebere z oficiálních zdrojů ČSÚ.
a jejda, cteni taky koukam neni tvoje silna stranka 😆😆😆
Medián 2020
35.611,-
Medián 2024
40.709,-
V mediánu je nárůstu jen 14% !!! 🤣🤣🤣
Žádných tvých 35%!!!
a jejda, nevyslo ti to s prumernou mzdou a nemas koule to priznat tak vytahni median. Nebo co treba prumer v nejakym zapadakove, to by ti do karet nehralo?
Proste panadolova vysoka zivota si na nejaky procenta nehraje!👍👍👍
Průměrná hrubá měsíční mzda na přepočtené počty zaměstnanců (Kč)
2024 .... 45.899,-
2020 .... 36.176,-
csu.gov.cz/…mestnanci-a-mzdy?…
Přesně jak jsem uvedl. Žádný růst 35%. To že nechápeš co ty údaje, které uvádíš ty, znamenají, je jen důkaz že o ekonomice nevíš vúbec nic.
Nárůst v mediánu +cca 14%. Žádných +35%.
Inflace +38%.
Doloženy obrovský propad reálných mezd. V důsledku neschopnosti nutely v oblasti energetiky a cenové politiky. To jsou fakta. To říkají odborníci, ne jen rohYpnol 🤣🤣🤣
Smolík. Gameover hujere!
Jasne. Babis rozjel tiskárnu na penize, ale muze za to nekdo jiny. Babis podepsal Greendeal, ale muze za to nekdo jiny.
CNB ridi Zemanuv a Babisuv muz, ale muze za to nekdo jiny.
Inflace jasne ukazala, ze mame mit davno euro.
Jsi brutálně hloupý. Ale postupně.
1) Bába nemohl za covid. Takže vyčítat mu schodek a finanční dopady je totální demagogie. Kdyby tam byl nutelín, bylo by to nejspíš jeste horší. Kdyby tam byl kdokoliv, bylo by to obecně obdobné.
2) Tisknutí peněz bylo všude, i u sousedů. Přesto inflace v Rakousku +9%, v Německu +23%, Polsko +17%... Takže tisknutim peněz +38% v ČR rozhodně nebylo. Opět tvoje lež a demagogie.
3) Nejsilnější protiinflační nástroj je vládní politika, nikoliv ČNB. Opět jen tvoje demagogie.
4) GD je dílem nutelína. Dnes to opět bylo hezky popsáno. Bába podepsal sklenici na vodu. To, jaký marast do té sklenice EU nalila, je odpovědnosti a výsledkem nutelína. Takže opět jen lžeš a manipuluješ. Konkrétní usnesení EP jsem tu také opakovaně uváděl.
To jsou FAKTA. Ty jsi jen demagog a lhář.
Hlavni cil CNB- cenová stabilita…
Jestli Babis podepsal Greendeal a nevedel co to bude znamenat tak je to teda jeste horsi.
Ne.
To že ČNB má něco jako hlavní cíl neznamená že inflaci mnohem zásadněji neovlivňuje svými kroky vláda. Dokonce to má i název 🤣🤣🤣
Proinflační fiskální politika!!!
A dokonce tu je i konkrétní příklad v historii - právě Fialova vláda 2022-2023 🤣🤣🤣
Bába podepsal prázdnou sklenici s podmínkami, co v ní bude. To že nutelín dojednal úplně něco jiného, neni odpovědností báby.
Opět jen záměrně klameš.
Vláda Petra Fialy naplňovala v letech 2022–2023 znaky proinflační fiskální politiky, zejména tím, že
nezredukovala výdaje v době vysoké inflace,
podporovala poptávku (dávky, kompenzace, důchody),
a
nespolupracovala koordinovaně s ČNB, která inflaci tlumila vyššími sazbami.
Od roku 2024 se fiskální politika mírně otočila ke konsolidaci, ale zpožděně – proinflační impulzy už mezitím zafungovaly.
Blbý, co? 🤣🤣🤣
No a když nechtějí prumerny plat, ale median.
Na konci roku 2019 byl 30142, na konci 2024 41742. Nárůst o 11600kc, což je cca 38%. Jsou to takoví chudáci, ze je automobilky odírají.