Novinky
Marek Siska
1
keby boli take iste ceny tych aut tu v EU tak by ich rovnako vypredali za 3h. tu su ale 2ojnasobne tak to neni sanca potom....
Čínská invaze elektrokřápů v evropské realitě...
Od počátku roku zde prodalo jen 364 aut, což je meziroční propad o 55,9 %
Těch značek je už tolik, že se v nich nevyznají ani sami Číňani, natož někdo v Evropě.
Od počátku roku zde prodalo jen 364 aut, což je meziroční propad o 55,9 %
Těch značek je už tolik, že se v nich nevyznají ani sami Číňani, natož někdo v Evropě.
@Neuromancer2
hele kamo nemas love na taycan nevadi. cajna ti hazi klicky
hele kamo nemas love na taycan nevadi. cajna ti hazi klicky
@Tonito Debelito Mně nemusí, já mám na daily Cayenne GTS Coupé + další a za žádné elektrojebky bych je nevyměnil😉 Taycan mně občas dají jako náhradní auto při servisu a nechtěl bych ho možná ani zadarmo.
Chladnicka a postylky jsou jiste fajn. Bohuzel baterka je porad jen 85 kWh, auto je vetsi a tezsi nez napr. Enyaq tak dojezd tomu bude odpovidat. Navic, NIO se nikdy nepysnilo nejakou zvlastni efektivitou, v testech driv vychazelo spis jako horsi prumer.