Testy
MarekAbsolon
3
Pozor, už se rozbíhám, nevím tedy kam a kupujůůůůůůůů.
Auti bude pre dost ludi sympaticke, celkovo mi to nepride vizualne spatny produkt, ale 2x airbag ? Ked to nema bocne a hlavove airbagy, nikdy by som to neodporucil... ostatne no comment, kto chce lacne EV a riskne to...
Súdruhovia z Činy nevedia vymyslieť ani názov automobilky, ešte aj ten musia okopčiť.
Hrnúť sa po okreske 20km/h to už je na závody s Pragou V3S alebo RTO-čkom.
Hrnúť sa po okreske 20km/h to už je na závody s Pragou V3S alebo RTO-čkom.
Nic proti tomu nemam. Jen ať se konkurence na českém trhu zvyšuje v každém segmentu trhu. Tím líp pro nás zákazníky. Jen tu cenu bych si představoval o nějakých 100 000 Kč níž.
@Vasek Svoboda
Mna by zaujimalo kto im to tu po ukoncenej zivotnosti zlikviduje, su materialy, technologia komplatibilne s EU recyklacnymi parametrami ?
Alebo sa sem navozi "šrot" s cenou od a potom si tu s tym urobte co chcete, do Ciny to asi nikto posielat nebude...
Mna by zaujimalo kto im to tu po ukoncenej zivotnosti zlikviduje, su materialy, technologia komplatibilne s EU recyklacnymi parametrami ?
Alebo sa sem navozi "šrot" s cenou od a potom si tu s tym urobte co chcete, do Ciny to asi nikto posielat nebude...
@lamal vůbec to nemají vyrábět. Je to jen plýtvání zdroji, o nějaké následné ekologické likvidaci sí nedělám iluze. Úplně mě vytáčí, jak Čína chrlí miliony zbytečných a neprodejných výrobků denně, kterými zahlcují celý svět a ty z velké části končí rovnou na skládkách a ve spalovnách. Oblečení, hračky, (ne)potřeby pro domácnost...a teď už míří výš. Budou to vozítka s nízkou, nebo nulovou užitnou hodnotou a mizernou kvalitou. Hlavně, že mají co vyrábět a "všichni" mají práci. Tedy jen v Číně.
30kW, 17kWh, nulová bezpečnostná výbava za 450 tisíc Kč? Na to, čo to "auto" ponúka, by som čakal cenu tak o 250 tisíc nižšiu. A tá hmotnosť je úchvatná, toľko pred pár rokmi vážili autá strednej triedy 😊
Žiji na venkově a nedokážu si představit na co ideálně bych tenhle "VENKOVSKÝ IDEÁL" používal. Předpokládám, že se jedná o tvrzení zeleného měšťáka, který viděl venkov jen z okna své koktávky a tuhle roztomilou zbytečnost nechce ani ve městě, protože "co nechceme v Praze, to zidealizujeme vidlákům.
Úplně absurdní titulek k článku o elektrosamohybu, který si může pořídit jen naprostý magor.
Nebo znáte někoho, kdo si tento čínský elektrošrot za své těžce vydřené peníze pořídí místo mírně jeté Fabie, nebo nového Sandera? ? 😀
Nebo znáte někoho, kdo si tento čínský elektrošrot za své těžce vydřené peníze pořídí místo mírně jeté Fabie, nebo nového Sandera? ? 😀
Najlepsia jizda na webe sa zacina podobat na cinsky katalog
@ptr078 Asi čas premenovať... Najlepšia Čína na webe.
Predaje elektromobilov 5% a čínskych značiek ešte menej, ale články o inom treba hľadať.
Predaje elektromobilov 5% a čínskych značiek ešte menej, ale články o inom treba hľadať.
Typický Číňaň - cena osekaná o 5%, technika a výbava o 50%. Voči akejkoľvek konkurencii je to extrémne predražený nezmysel.
Ideál pro venkov je Octavia TDI. Ověřeno 25ti lety praxe.
Autor zřejmě nikdy nebyl na venkově nebo za venkov považuje poslední zastávku metra.
Autor zřejmě nikdy nebyl na venkově nebo za venkov považuje poslední zastávku metra.
Ako kryta verzia elektrokolobezky Xiaomi celkom fajn. Ak to zbadam v Planeo elektro za 500 eur, mozno si kupim.
Už vidím ty zástupy magorů, co si běží za půl míče koupit tenhle sráč místo vycizelované Fabie v edici 130let Premium dovybavené skoro na plno. 🤦♂️🤦♂️🤦♂️
Dohladal som to na nete, v USA stoji to auto 8000 dolarov s 50 kW motorom. To mi pride slusne
Kde jsou, donicek, Mikestrus, lemplicek, opička. Vždyť tu máme nejlevnější EV. Najděte nám nějaké pozitiva, na tomto kousku
Samotné auto je čo sa týka ceny a výbavy úlet. Na strane druhej si práve BEv do mesta predstavujem nejako takto, dojazd +- 200km, výkon 50-60kW. Na poskakovanie po krúžkoch s deťmi, školský taxi a cesty do lídla ideál.