Novinky
@Barry Lyndon Gratuluju, právě ses nominoval na komentář týdne v kategorii čtu název, ale hlouběji už to bolí. 🤡
Další z nekonečné řady zákazníky nevyžádaných a nechtěných elektrokrabic. Zíííív. Co tam máte dál?
@Barry Lyndon To je snad jedno, designový jazyk Kia je hnusný. EV6 krasavec, ProCeed krasavec, tohle má za 4 jen pro to, že je ten jazyk svébytý.
+1 za fastback, jenze za stejnou cenu jako
EV4 Earth FWD 150KW 58,3 KWh Fastback
můžete mít o třídu větší, lépe vybavenou a imho mnohem, mnohem hezčí
Mazdu 6e Takumi RWD 190KW 68,8 KWh Liftback
Ehm...
EV4 Earth FWD 150KW 58,3 KWh Fastback
můžete mít o třídu větší, lépe vybavenou a imho mnohem, mnohem hezčí
Mazdu 6e Takumi RWD 190KW 68,8 KWh Liftback
Ehm...
@Johnn Nejsem VW fanatik a nebudu tvrdit, že přední pohon u VW bude super. Prostě to z logiky věci je špatně. U ICE má motor vpředu mnoho logických důvodů a praktických výhod. U EV je tomu naopak.
@Mokrous Nerozumiem prečo sú tie elektrické Kie také drahé. Asi nemajú záujem to u nás predávať lacnejšie, veď aj EV3 je v Nemecku citeľne lacnejšia. A EV2 má stáť 30-tisíc, no úžasné.
@Johnn Tak výška je teoretický argument pro někoho, kdo bytostně nechce SUV. Já SUV nemusím, ale v případě EV je to spíš nutnost, když jsou v podlaze baterky a člověk chce někde sedět a nemít kolena vražený v bradě. Za další je uváděný dojezd prakticky identický s Enyaqem. Reálné testy v budoucnu ukážou jak moc se budou lišit, nebo nebudou.
KIA mi přijde vyloženě hnusná, sezení vzadu bude za trest, kufr je malý, pohon předních kol je u EV mínus atd. Enyaq se mi líbí, má normální kliky dveří a vůbec celková ergonomie je lepší. Kufr veliký, pohon zadních kol, výrazně vyšší výkon, rychlost nabíjení, matrixy, sezení vzadu atd...
Sice nechci ani jedno, protože EV, ale kdybych musel vyměnit za můj naftový kombík, tak jedině Enyaq z těchto 2.
KIA mi přijde vyloženě hnusná, sezení vzadu bude za trest, kufr je malý, pohon předních kol je u EV mínus atd. Enyaq se mi líbí, má normální kliky dveří a vůbec celková ergonomie je lepší. Kufr veliký, pohon zadních kol, výrazně vyšší výkon, rychlost nabíjení, matrixy, sezení vzadu atd...
Sice nechci ani jedno, protože EV, ale kdybych musel vyměnit za můj naftový kombík, tak jedině Enyaq z těchto 2.
Kia mi nevadi.
Baterkarna je mi ale k nicemu.
A krome toho, minimalne zvenku je to vosklivy...
Baterkarna je mi ale k nicemu.
A krome toho, minimalne zvenku je to vosklivy...
@Mokrous mimochodem budoucí golf EV včetně verze GTI bude mít přední pohon. A rázem se stane že už to bude přijatelné . 😀
Co je totiž skvělé a drtivá většina to v této diskusi nechápe, možnost výběru, co nejširší rozsah napříč značkami.
Nejsem si jistý co bych si vybral, ale jsem schopen vidět plusy i minusy různých nabídek. Není to vždy jen mínus jak se většina v diskusi tváří.
A opět se podívej zpět na diskuse o EV3 a pak její prodeje v Evropě,
Co je totiž skvělé a drtivá většina to v této diskusi nechápe, možnost výběru, co nejširší rozsah napříč značkami.
Nejsem si jistý co bych si vybral, ale jsem schopen vidět plusy i minusy různých nabídek. Není to vždy jen mínus jak se většina v diskusi tváří.
A opět se podívej zpět na diskuse o EV3 a pak její prodeje v Evropě,
@Johnn Nikomu jeho preference neberu. Za mě ani jedno, protože EV, ale pokud bych měl nůž na krku, tak beru 100% Enyaq. To je vše.
@Mokrous Hele, možná máš pravdu, ale podle prvních recenzí je EV4 velmi pohodlná na dlouhé cestování i pro vyšší osoby na zadních sedadlech. Možná dosaženo dlouhým rozvorem, nevím. Uváděný dojezd má Elroq a EV 3 take podobný, ale v reálu má EV3 nižší spotřebu, důvod proč by to mělo být jinak, když aerodynamik, hmotnost efektivita jsou ve prospěch EV4? Ergonomie a vizuálně má Kia interiéry na špici, tam je naopak důvod pro ni.Matrixy má Kia také ( osobně k nim nevidím důvod), bezklíč je digitální, tak stačí mobil, nebo hodinky. Potřebuji pohon zadních kol, vyšší výkon a kufr? Ano mohu jit do EV 6 je cenově blízko. Ale ne všechna auta se prodávají taková. Rychlost nabíjení, myslíš tu pro fotku s mizernou křivkou? Kia nabijí stejným výkonem delší dobu, to je důležitější . A opět komu záleží na 3 minutách muže jit do EV6 a polepši si daleko více.
U BEV máš obavy z degradace baterie, tak se podívej, ze u H/K jsou proti tomu odolnější, zřejmě lepší BMS.
Kia má výhodu výběru, co, jaké přesně auto potřebuješ A to je nejdůležitější.
U BEV máš obavy z degradace baterie, tak se podívej, ze u H/K jsou proti tomu odolnější, zřejmě lepší BMS.
Kia má výhodu výběru, co, jaké přesně auto potřebuješ A to je nejdůležitější.
Design hnusný, ceny mimo... víc psát netřeba. Kia aktuálně soutěží sama se sebou, kdy každý nový model je hnusnější než ten předešlý...
@Mokrous pokud nechceš vysoké suv, crossover a právě po tom se tady pořád volá, tak co by jsi vzal jiného? Nizké, menší čelní plocha. Pohon je stejný jako u EV3 a je tam znát menší spotřeba ( větší efektivita) proti Elroqu i Enyaqu, tady to nebude jinak. Nižší hmotnost. Proto lepší reálný dojezd. Funkce V2L. A dalo by se pokračovat. Kia má už teď výborné pokrytí tříd v BEV,
A nejen to . Proč má asi globální rekordní prodeje a tržby?
Jo a vzhled, Auta Kie nejsou poslední dobou moc fotogenická ( ve 2D to není ono), ale o to lepší mě přijdou v reálu.
A nejen to . Proč má asi globální rekordní prodeje a tržby?
Jo a vzhled, Auta Kie nejsou poslední dobou moc fotogenická ( ve 2D to není ono), ale o to lepší mě přijdou v reálu.
HB bych asi zkousnul.
Sedan tezko.