Novinky
Tak nevím ,pane Bednáři, chcete touto větou tvrdit, že dojezd Enyaqu 590km není jen "kosmetický" ?
"Oba vozy mají 400V architekturu, ale EV4 má vyšší katalogový dojezd, byť spíš kosmeticky – až 590 km oproti až 581 km enyaqu."
"Oba vozy mají 400V architekturu, ale EV4 má vyšší katalogový dojezd, byť spíš kosmeticky – až 590 km oproti až 581 km enyaqu."
Další z nekonečné řady zákazníky nevyžádaných a nechtěných elektrokrabic. Zíííív. Co tam máte dál?
Kia mi nevadi.
Baterkarna je mi ale k nicemu.
A krome toho, minimalne zvenku je to vosklivy...
Baterkarna je mi ale k nicemu.
A krome toho, minimalne zvenku je to vosklivy...
Ve srovnání se Škodou Enyaq/Elroq nedává Kia vůbec žádný smysl.
@Mokrous pokud nechceš vysoké suv, crossover a právě po tom se tady pořád volá, tak co by jsi vzal jiného? Nizké, menší čelní plocha. Pohon je stejný jako u EV3 a je tam znát menší spotřeba ( větší efektivita) proti Elroqu i Enyaqu, tady to nebude jinak. Nižší hmotnost. Proto lepší reálný dojezd. Funkce V2L. A dalo by se pokračovat. Kia má už teď výborné pokrytí tříd v BEV,
A nejen to . Proč má asi globální rekordní prodeje a tržby?
Jo a vzhled, Auta Kie nejsou poslední dobou moc fotogenická ( ve 2D to není ono), ale o to lepší mě přijdou v reálu.
A nejen to . Proč má asi globální rekordní prodeje a tržby?
Jo a vzhled, Auta Kie nejsou poslední dobou moc fotogenická ( ve 2D to není ono), ale o to lepší mě přijdou v reálu.
@Johnn Tak výška je teoretický argument pro někoho, kdo bytostně nechce SUV. Já SUV nemusím, ale v případě EV je to spíš nutnost, když jsou v podlaze baterky a člověk chce někde sedět a nemít kolena vražený v bradě. Za další je uváděný dojezd prakticky identický s Enyaqem. Reálné testy v budoucnu ukážou jak moc se budou lišit, nebo nebudou.
KIA mi přijde vyloženě hnusná, sezení vzadu bude za trest, kufr je malý, pohon předních kol je u EV mínus atd. Enyaq se mi líbí, má normální kliky dveří a vůbec celková ergonomie je lepší. Kufr veliký, pohon zadních kol, výrazně vyšší výkon, rychlost nabíjení, matrixy, sezení vzadu atd...
Sice nechci ani jedno, protože EV, ale kdybych musel vyměnit za můj naftový kombík, tak jedině Enyaq z těchto 2.
KIA mi přijde vyloženě hnusná, sezení vzadu bude za trest, kufr je malý, pohon předních kol je u EV mínus atd. Enyaq se mi líbí, má normální kliky dveří a vůbec celková ergonomie je lepší. Kufr veliký, pohon zadních kol, výrazně vyšší výkon, rychlost nabíjení, matrixy, sezení vzadu atd...
Sice nechci ani jedno, protože EV, ale kdybych musel vyměnit za můj naftový kombík, tak jedině Enyaq z těchto 2.
@Mokrous Hele, možná máš pravdu, ale podle prvních recenzí je EV4 velmi pohodlná na dlouhé cestování i pro vyšší osoby na zadních sedadlech. Možná dosaženo dlouhým rozvorem, nevím. Uváděný dojezd má Elroq a EV 3 take podobný, ale v reálu má EV3 nižší spotřebu, důvod proč by to mělo být jinak, když aerodynamik, hmotnost efektivita jsou ve prospěch EV4? Ergonomie a vizuálně má Kia interiéry na špici, tam je naopak důvod pro ni.Matrixy má Kia také ( osobně k nim nevidím důvod), bezklíč je digitální, tak stačí mobil, nebo hodinky. Potřebuji pohon zadních kol, vyšší výkon a kufr? Ano mohu jit do EV 6 je cenově blízko. Ale ne všechna auta se prodávají taková. Rychlost nabíjení, myslíš tu pro fotku s mizernou křivkou? Kia nabijí stejným výkonem delší dobu, to je důležitější . A opět komu záleží na 3 minutách muže jit do EV6 a polepši si daleko více.
U BEV máš obavy z degradace baterie, tak se podívej, ze u H/K jsou proti tomu odolnější, zřejmě lepší BMS.
Kia má výhodu výběru, co, jaké přesně auto potřebuješ A to je nejdůležitější.
U BEV máš obavy z degradace baterie, tak se podívej, ze u H/K jsou proti tomu odolnější, zřejmě lepší BMS.
Kia má výhodu výběru, co, jaké přesně auto potřebuješ A to je nejdůležitější.
@Johnn Nikomu jeho preference neberu. Za mě ani jedno, protože EV, ale pokud bych měl nůž na krku, tak beru 100% Enyaq. To je vše.
@Mokrous mimochodem budoucí golf EV včetně verze GTI bude mít přední pohon. A rázem se stane že už to bude přijatelné . 😀
Co je totiž skvělé a drtivá většina to v této diskusi nechápe, možnost výběru, co nejširší rozsah napříč značkami.
Nejsem si jistý co bych si vybral, ale jsem schopen vidět plusy i minusy různých nabídek. Není to vždy jen mínus jak se většina v diskusi tváří.
A opět se podívej zpět na diskuse o EV3 a pak její prodeje v Evropě,
Co je totiž skvělé a drtivá většina to v této diskusi nechápe, možnost výběru, co nejširší rozsah napříč značkami.
Nejsem si jistý co bych si vybral, ale jsem schopen vidět plusy i minusy různých nabídek. Není to vždy jen mínus jak se většina v diskusi tváří.
A opět se podívej zpět na diskuse o EV3 a pak její prodeje v Evropě,
+1 za fastback, jenze za stejnou cenu jako
EV4 Earth FWD 150KW 58,3 KWh Fastback
můžete mít o třídu větší, lépe vybavenou a imho mnohem, mnohem hezčí
Mazdu 6e Takumi RWD 190KW 68,8 KWh Liftback
Ehm...
EV4 Earth FWD 150KW 58,3 KWh Fastback
můžete mít o třídu větší, lépe vybavenou a imho mnohem, mnohem hezčí
Mazdu 6e Takumi RWD 190KW 68,8 KWh Liftback
Ehm...
Design hnusný, ceny mimo... víc psát netřeba. Kia aktuálně soutěží sama se sebou, kdy každý nový model je hnusnější než ten předešlý...
HB bych asi zkousnul.
Sedan tezko.