Elektromobily
Kdybych takhle trpěl, zdržoval sebe i ostatní účastníky provozu, přefoukal pneumatiky, nepoužíval klimu a ventilaci a kdo ví, co všechno, tak stejnou vzdálenost ujedu s obyčejným benzínovým autem.
Ale proč bych to dělal? Za normálního provozu bez těhle šíleností najedu i přes 1000 km s 50L nádží. Mám třeba 1008 km při průměrné reálné rychlosti 66 km/h a reálné spotřebě dle dotankování 4,75 L/100 km.
Ale proč bych to dělal? Za normálního provozu bez těhle šíleností najedu i přes 1000 km s 50L nádží. Mám třeba 1008 km při průměrné reálné rychlosti 66 km/h a reálné spotřebě dle dotankování 4,75 L/100 km.
Lempl Klaun
@Tycoon Tvůj boj, gameboy. 🤡
@Lempl Klaun Zase soutěžíš o nejpřiblbější diskusní příspěvek? Bravo! 👍😀
Lempl Klaun
@Arese Ty už fakt blábolíš jen úplné nesmysly, zřejmě po zásahu tvým milovaným elektrickým proudem. Jsi jen neskonale hloupý a trapný žvanil, který se tady snaží nějak zabít čas a zapomenout na svůj zbytečný život a samotu. Chudáku, svoje debky nepřebiješ tím, že sem budeš cpát ty tvé trapné emoji.
@Lempl Klaun Tedy, že trapně opisuješ moje diskusní příspěvky, to je tvé nové diskusní dno. Jseš neuvěřitelný ubožák, který už zřejmě není schopen vyplodit žádnou vlastní smysluplnou myšlenku. 👎
Lempl Klaun
@Arese Ubožáku. Ukázkový příklad bezbřehé demagogie. Co tam máš dál, elektropošuku? 😃
@Lempl Klaun Elektropošuk seš ty, jak známo, jeden z největších na tomto diskusním fóru. Tak proč tak označuješ mě? Najdi mi tady jediný můj příspěvek propagující či omlouvající násilně vnucovanou ekektrodebility! Jseš jen ubohý lhář! 🤮🤮🤮
Lempl Klaun
@Arese Pozor, ať ti nepraskne žilka, elektrofašounku! 🤡
@Tycoon No super. Miluji typy jako jste vy. Jen brzdíte provoz. Jezdíte na spotřebu. Což je očividné. Hlavně že kritizujete, že ev v článku jelo na spotřebu.
A protože Vám to nedojde, rovnou píšu, že nejezdím rychle. Jen se za mnou nedělají kolony.
A protože Vám to nedojde, rovnou píšu, že nejezdím rychle. Jen se za mnou nedělají kolony.
@RenoFcker
Ono je to přesně naopak. Když jedu na spotřebu, tak hlavní problém jsou pro mě ti, co brzdí provoz a dělají kolony. Ono je totiž velký rozdíl jet na spotřebu s BEV a s benzínovým motorem. Brzdění a pomalá jizda spotřebu benzínu zvyšují.
Ono je to přesně naopak. Když jedu na spotřebu, tak hlavní problém jsou pro mě ti, co brzdí provoz a dělají kolony. Ono je totiž velký rozdíl jet na spotřebu s BEV a s benzínovým motorem. Brzdění a pomalá jizda spotřebu benzínu zvyšují.
@Tycoon Čím jedu rychleji, tím mám menší spotřebu benzínu ? Teda Vy jste myslivna !! Máte vůbec řidičák ?
@Tycoon Při podobné průměrné rychlosti najedu s baterkou 64 kWh sice jen 500 km, ale za to v přepočtu se spotřebou 1,25 l/100 km.
@Petr Pinkas
Jinak bylo to v listopadu na zimních pneumatikách. Jsou v tom kratší i delší jízdy a je to průměrná rychlost včetně stání se zapnutým zapalováním.
Jinak bylo to v listopadu na zimních pneumatikách. Jsou v tom kratší i delší jízdy a je to průměrná rychlost včetně stání se zapnutým zapalováním.
@Tycoon A to uděláš jak a v čem, když nejezdíš diesely?
@Mokrous
Leon 1.4 TSI manuál.
Jezdím většinou známé trasy, kde vím, kde vyřadit na neutrál, kde brzdit motorem atd. Minimální podíl měst nebo nějakých kolon.
Pro porovnání. Maximální spotřeba byla 7,5 l/100 km dle dotankování. To jsem jel hodně svižně (tempomat 155, kde to šlo) do Prahy a zpět. Bylo to v zimě a slušně foukalo. Průměrka včetně popojíždění po Praze, parkování v centru atd. byla 102 km/h.
Leon 1.4 TSI manuál.
Jezdím většinou známé trasy, kde vím, kde vyřadit na neutrál, kde brzdit motorem atd. Minimální podíl měst nebo nějakých kolon.
Pro porovnání. Maximální spotřeba byla 7,5 l/100 km dle dotankování. To jsem jel hodně svižně (tempomat 155, kde to šlo) do Prahy a zpět. Bylo to v zimě a slušně foukalo. Průměrka včetně popojíždění po Praze, parkování v centru atd. byla 102 km/h.
@Tycoon Jo takhle, tak to potom teoreticky lze. Měl jsem Golf Variant 1.4 110kW a jednou jsem taky zajel za 4,7. Ale to byl fakt extrém. Většinou tak 5,3-5,5/100 při klidné jízdě. Dovolený okolo 6/100 a když jsem pospíchal se zbožím, tak do 7/100. To byl dobrej motor.
S krátkým Leonem a jemnocitem na známé okresce se to dalo.
Sranda, že v tý době jsem jezdil cca 25 tis. ročně a dnes s dieselem jen okolo 10 tisíc. Ale s dieselem je ten rozptyl ještě menší a i když jedu kolikrát dost nad limity, tak stejně končím vždycky pod 6/100 Spíš do 5,5/100 a to i když jedu neslušně a za sebou mám 2-3 metráky.
S krátkým Leonem a jemnocitem na známé okresce se to dalo.
Sranda, že v tý době jsem jezdil cca 25 tis. ročně a dnes s dieselem jen okolo 10 tisíc. Ale s dieselem je ten rozptyl ještě menší a i když jedu kolikrát dost nad limity, tak stejně končím vždycky pod 6/100 Spíš do 5,5/100 a to i když jedu neslušně a za sebou mám 2-3 metráky.
@Mokrous tenhle motor umí i větší auta, třeba Touran, v klidu za 6.2 litru,když nespěcháš a jedeš plynule v limitech 😋 Ale i novější 1.5TSI umí kolem 6l i delší trasy se svižnějším tempem…
@ericn Jo, já vím, právě proto jsem si 110kW verzi kupoval, protože to byl svého času asi nejlepší malý motor na trhu. Ostatně si ho kvůli odolnosti nechával koncern dlouho pro PHEV verze.
Každopádně s dehtem se mi jezdí ještě líp. Tady už neřeším nic. I když je auto větší a těžší o cca 350 kilo, tak bez trápení jezdím o litr níž, takže akční rádius třeba na dovolených, nebo naopak v uspěchaných chvilkách přijde vhod. Ať jedu jak jedu, tak těch cca 1200 tam dám.
Každopádně s dehtem se mi jezdí ještě líp. Tady už neřeším nic. I když je auto větší a těžší o cca 350 kilo, tak bez trápení jezdím o litr níž, takže akční rádius třeba na dovolených, nebo naopak v uspěchaných chvilkách přijde vhod. Ať jedu jak jedu, tak těch cca 1200 tam dám.
@Mokrous
Ta 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců ACT, to je za mě nejlepší motor dané kategorie. Do Leona v době objednávání už dávali ACT, takže jsem "musel" koupit 92 kW.
Pro mě má ten motor bonus v tom, že z dnešního měřítka je jednoduchý a spolehlivý, protože si chci nechat auto dlouho, třeba jako druhé.
Ta 1.4 TSI 110 kW ve verzi bez vypínání válců ACT, to je za mě nejlepší motor dané kategorie. Do Leona v době objednávání už dávali ACT, takže jsem "musel" koupit 92 kW.
Pro mě má ten motor bonus v tom, že z dnešního měřítka je jednoduchý a spolehlivý, protože si chci nechat auto dlouho, třeba jako druhé.
Já si vzpomínám, jak za velké ropné krize v sedmdesátých létech minulého století, která automobilky donutila k vývoji hospodárnějších motorů, se zároveň dělaly takovéto rekordy. Nakonec to dopadlo tak, že na litr paliva dokázalo ex perimentální vozidlo ujet více než 1000km.
Jenže ex perimentální vozidlo byla jednomístná tříkolka na bicyklových ráfcích, která se na okruhu řítila asi stejnou rychlostí, možná menší, než to Silverado. Kabina byla plexisklové vajíčko, kam se stěží nasoukal hodně podvyživený řidič. Rekord sice byl, ale použitelné to nebylo.
Jenže ex perimentální vozidlo byla jednomístná tříkolka na bicyklových ráfcích, která se na okruhu řítila asi stejnou rychlostí, možná menší, než to Silverado. Kabina byla plexisklové vajíčko, kam se stěží nasoukal hodně podvyživený řidič. Rekord sice byl, ale použitelné to nebylo.
Typické elektrotrapárna...🤮👎
Lempl Klaun
@Arese Marná snaha, elektrofašounku, tohle fakt neokecáš! 🤮🤮🤮
@Lempl Klaun Jo, tak si to elektroklaune opakuj pořád dokola, dokud to konečně nepochopíš! 😀
@Arese
Přesně. Roky čtu názory, jak je to (ev) k ničemu.
A pořád to tu je. To je ale zvláštní, že?
Škoda, že ti výrobci aut nemají takové bystré mozky, jako jste vy a podobní vám 😊
Přesně. Roky čtu názory, jak je to (ev) k ničemu.
A pořád to tu je. To je ale zvláštní, že?
Škoda, že ti výrobci aut nemají takové bystré mozky, jako jste vy a podobní vám 😊
@RenoFcker souhlasím s Vámi, že je škoda, že to těm výrobcům ještě nedocvaklo, jak jsou EV nechtěná i přes masivní propagaci. Nebo jste snad v poslední době viděl nějakou reklamu na spalováky? Snad kromě Dacie, ale to je převlečený Renault do rumunského kroje, a jak se říká, auto s frndou nebrat...
Tak to už bych raději Escalade 6.2 🤦
Lempl Klaun
@tomaskrtek Další dutá zelená hlava 🤦♂️
Ano, další zbytečný a debilní rekord. Octavia to o prsa prohrála, protože díky soudruhům v Bruseli přišla o nádrž a s pouhými 45 litry se to blbě soutěží. www.youtube.com/watch?…
Stačí ale vzít Superb kombi s pořádnou nádrží a jet si na pohodu normálním klidným tempem na zimákách a při veškerém komfortu a rázem je tento rekord v popelu... www.youtube.com/watch?…
Stačí ale vzít Superb kombi s pořádnou nádrží a jet si na pohodu normálním klidným tempem na zimákách a při veškerém komfortu a rázem je tento rekord v popelu... www.youtube.com/watch?…
@Mokrous
Dnes se to jen hemží rekordy, které když si dá člověk do souvislosti s tím, co lidstvo se umělo před 10 nebo 50 lety, směšné.
Nedávno tady byl článek o tom, jak elektrický Mercedes CLA udělal rekord okruhové jízdy 24 hodin. Přitom před 40 lety Mercedes s modelem 190 kroužil na tom samém okruhu mnohem déle mnohem vyšší rychlostí.
Dnes se to jen hemží rekordy, které když si dá člověk do souvislosti s tím, co lidstvo se umělo před 10 nebo 50 lety, směšné.
Nedávno tady byl článek o tom, jak elektrický Mercedes CLA udělal rekord okruhové jízdy 24 hodin. Přitom před 40 lety Mercedes s modelem 190 kroužil na tom samém okruhu mnohem déle mnohem vyšší rychlostí.
Richard Brinda
Příspěvek podléhá schvalování.
Dojezd, to je oč tu běží. Jak nemáš tisíc km, jsi ztracen. Já jsem jednou tisíc km jel a řeknu vám, ujet to bez zastavení, tomu se nic nevyrovná.
Když jsem si tenhle článek přečetl, první co mě napadlo, že je v tom jistá škodolibost redaktora, který prostě hodil slepici do chlívku s čuňaty věda, že z ní zbyde jen pár peříček. Kdo si hraje, nezlobí? Nejsem si jistý. Ale stejně mě to pobavilo. Děkuji.
@Dzinus ve světě dálkových pilotů, kteří najedou 800 km měsíčně, ale nutně potřebují dojezd tisíc, tam se elektromobil nemá šanci prosadit😊
Jaký rekord? Se stejným stylem jízdy, taktéž s drobnými úpravami a trápením za volantem, větší a těžší Superb než Octavia a s běžnou nádrží najel 2873 km 😄
Tak nevím. Moje Mazda CX-60 žere 6 litrů při 140km/h a 3,7 litrů při 90km/h. Při 40 km/h by musela žrát nula nula nic. Schválně to dnes zkusím.
Nádrž bohužel jen 50 litrů. Mladí mají ovšem CX-80 se 70 litrovou nádrží, to je jiné kafe. takže při průměrné rychlosti 90 km/h to dělá 37 litrů na 1000 km a tím pádem 74 litrů na 2000 km. Při 70-litrové nádrži to tedy dělá dojezd asi 1900 km na nádrž. A to při průměrné rychlosti ne 40 km/h ale 90 km/h.
Nádrž bohužel jen 50 litrů. Mladí mají ovšem CX-80 se 70 litrovou nádrží, to je jiné kafe. takže při průměrné rychlosti 90 km/h to dělá 37 litrů na 1000 km a tím pádem 74 litrů na 2000 km. Při 70-litrové nádrži to tedy dělá dojezd asi 1900 km na nádrž. A to při průměrné rychlosti ne 40 km/h ale 90 km/h.
I tak ale future is electric.
už som pra-pra-pra-pra-deda a na fotke je moja nevlastná priateľka.
EV pikap dobrý až na tú váhu.
Na nejaké nákladné auto je to pekná váha.