Testy
Man Ký
9
@Meky a jednou se i k tomu dopracujete. do té doby chleba s brynzou a pálené😊
Přejít do diskuze
@KANKUNEN Takže mluvčí se nakonec našel. Vy jste evidetně mluvčí přínejmenším Já Prvního 123. To je z jeho strany tedy pěkný alibismus!
@rohYpnol pripomínaš mi jednu českú kreslenú postavičku a určite aj vieš ktorú, keďže vieš všetko
Zavazadelník nic moc, víceméně jako hatchback. Užitečná hmotnost 319 kg? To je při normovaném obsazení auta nosnost pouhých 19 kg nákladu v kufru a na střeše (hagusy tam jsou). Bude to tahat záď po cestě jeko některá jiná asijská auta? Omoda nikde neuvádí povolenou hmotnost přívěsu a je riziko, že je to 0 kg.
Výrobce se ani netají tím, že to pro rodiny není. Dle prospektů "Omoda 5 je módní, odvážný a stylový crossover SUV navržený pro mladé, městské průkopníky trendů." Přeloženo do reálných českých podmínek auto na důchod.
Výrobce se ani netají tím, že to pro rodiny není. Dle prospektů "Omoda 5 je módní, odvážný a stylový crossover SUV navržený pro mladé, městské průkopníky trendů." Přeloženo do reálných českých podmínek auto na důchod.
Neboj, všichni víme, že ty nuly a lúzři makaj přes agenturu, takže pokus dobrej, ale tohle ti nevyšlo 😉 @rohYpnol
@rohYpnol no jo, Xi je tvůj dárce informací o Číně, já zapomněl. Nebo že by Konečná a Stačilo? O tom že by tam byl Hranol nevím a Tomia by si tam nechali rovnou na převýchovu...
Jo počkej, to bude Bába, ten teď ty krámy taky začíná prodávat, tak pak je to jasný. Že ty jsi prodejce z toho jeho holdingu 😄.
A ještě se pochlub tím co ti říkali, jak že to tam teď vypadá ...
Jo počkej, to bude Bába, ten teď ty krámy taky začíná prodávat, tak pak je to jasný. Že ty jsi prodejce z toho jeho holdingu 😄.
A ještě se pochlub tím co ti říkali, jak že to tam teď vypadá ...
@rohYpnol nerozumiem tvojmu životnému postoju... ved ma vôbec nepoznas a ides pisat taketo odvazne vyjadrenia. Mám auto v hodnote trojnásobku tejto Komody, nemám zapotreby jazdit nedorobkom.
Pardon, ale týmto by som nejazdil ani zadarmo. Rozvinulo to však vo mne myšlienku ohladom ceny. Prečo čínania dokážu ponúknuť spalovák za tak nízku cenu ale EVčko už nie? Veď predsa v číne stoja často tretinu toho, čo v Európe.
Omoda 5 v číne 19.000usd, v Čechách približne rovnako
Dongfeng S7 v číne 20.500usd a u nás 45.000usd
Vie mi toto niekto vysvetliť?
Omoda 5 v číne 19.000usd, v Čechách približne rovnako
Dongfeng S7 v číne 20.500usd a u nás 45.000usd
Vie mi toto niekto vysvetliť?
CHINA.AUTO.CZ My stálí diskutéři auto.cz nechceme abyste psali o čínských autech, my o nich nechceme nic vědět a chceme zůstat v nevědomosti. A taky nechceme abyste psali o Škodovce pořád dokola a taky nepište o Stellantisu, když jsou všechna auta s tříválcem nebo hybridem. Nepište o D3, protože na to většina lidí nemá. My diskutéři víme co nechceme, ale nevíme co chceme.
Když můžu, tak režim v totalitní komunistické Číně nepodporuji svými penězi. Vždy budu raději podporovat stávající evropské hodnoty. Bohužel u mnoha výrobků se tomu dnes člověk nevyhne, ale když si může snadno vybrat, tak pro mě není o čem. Když vidím kohokoliv jet v čínském autě, tak si říkám, že je asi dost omezený, nebo je to volič levice. Za první nemůže, na druhé má právo, protože naštěstí žijeme ve svobodné demokratické zemi.
@rohYpnol co má pro Bábu smysl a co ne nemohu posoudit, nepracuju pro něj jako ty 😄.
Ale co ti o Číně říkali si zase necháš jen pro sebe co?
Ale co ti o Číně říkali si zase necháš jen pro sebe co?
@rohYpnol jo tak když vymění motor, řízení a podvozek tak to určitě bude lepší a zbyde jen ten uniformní průměr mezí čínským, evropským a americkým designem způsobený deep seekem a jeho průměrem designu všeho co na světě je.
Až na vrcholky hor, jsme vyšli ty a já a já,
to všechno tak dávno, tak dávno se zdá.
Už přestal ses toulat a neujdeš cesty kus
a nejsem ta dáma co právě teď řídí tvůj vůz.
😁-
to všechno tak dávno, tak dávno se zdá.
Už přestal ses toulat a neujdeš cesty kus
a nejsem ta dáma co právě teď řídí tvůj vůz.
😁-
@rohYpnol kdepak, ty jsi napsal tohle ->
Já ne, ale stačí se bavit a poslouchat ty, co tam byli. Teď. Ne před 30ti lety.
Takže neodváděj debatu smajlama, capslockem ale napiš co ti říkali ti co tam byli a kdo to byl?
Ono by možná stačilo zjistit, jestli tam jeli za svoje nebo na pozvání partaje, to by pak bylo hned jasno.
Já ne, ale stačí se bavit a poslouchat ty, co tam byli. Teď. Ne před 30ti lety.
Takže neodváděj debatu smajlama, capslockem ale napiš co ti říkali ti co tam byli a kdo to byl?
Ono by možná stačilo zjistit, jestli tam jeli za svoje nebo na pozvání partaje, to by pak bylo hned jasno.
@rohYpnol Ne, Čína budoucnost evropské automotive není, aktuální prodeje tomu jasně naznačují.
@KANKUNEN
Nesmysl. Čínský průmysl je hlavně výrazně efektivnější. Čínský dělník nad sebou nemá 20 úrovní manažerů. A pak dále v Číně na 1 dělníka není 10 úředníků, kteří maji nesmyslnou agendu co musí zaměstnavatel plnit.
Čínský dělník má dnes možná i více než německý turek nebo španělský alžířan...
Nesmysl. Čínský průmysl je hlavně výrazně efektivnější. Čínský dělník nad sebou nemá 20 úrovní manažerů. A pak dále v Číně na 1 dělníka není 10 úředníků, kteří maji nesmyslnou agendu co musí zaměstnavatel plnit.
Čínský dělník má dnes možná i více než německý turek nebo španělský alžířan...
@KANKUNEN
My, stálí diskutéři nemáme problém s tím, že ACZ píše o čínských autech.
Naopak je to (díky zelenorudé zaslepené ideologii EU) zřejmě již nevyhnutelný trend. Čína je bohužel budoucností evropské automotive.
Vzhledem k tomu, že ani volič, který volil ve volbách do EP, to přes jasný výsledek pro změnu tohoto trendu v konečném nezměnil diky nefungujícím demokratickým mechanismům v EU, tak to nezměníme ani my, nota bene ACZ.
My, stálí diskutéři nemáme problém s tím, že ACZ píše o čínských autech.
Naopak je to (díky zelenorudé zaslepené ideologii EU) zřejmě již nevyhnutelný trend. Čína je bohužel budoucností evropské automotive.
Vzhledem k tomu, že ani volič, který volil ve volbách do EP, to přes jasný výsledek pro změnu tohoto trendu v konečném nezměnil diky nefungujícím demokratickým mechanismům v EU, tak to nezměníme ani my, nota bene ACZ.
Vedel som, ze Cesi si so sebou na dovolenku beru naklepane rezne.
Ale ze si niekto na dovolenku vezme balenie toaletneho papiera - to je novinka.
Ale ze si niekto na dovolenku vezme balenie toaletneho papiera - to je novinka.
@rohYpnol některé kanály některých lidí co nejsou propaganda? On někdo říkal takovou blbost že Číňan pracuje 24/7/365 za misku rýže?
Já jsem psal o 996 a doby, kdy jsi počítal investici v Číně bez nákladů na mzdy už jsou více jak 30 let za námi. A dokonce můžeš mít i víc peněz to taky souhlasí. A co je na tom tak zázračného že to má změnit náš pohled na Čínu když jí tu tak protěžuješ?
Já jsem psal o 996 a doby, kdy jsi počítal investici v Číně bez nákladů na mzdy už jsou více jak 30 let za námi. A dokonce můžeš mít i víc peněz to taky souhlasí. A co je na tom tak zázračného že to má změnit náš pohled na Čínu když jí tu tak protěžuješ?
@rohYpnol kdepak, nejlepší už mu dávno utekli. Dneska tam nikdo pracovat nechce, teda pokud nemá kalhotky babišky na kuřecí prsní řízky 😁. A z tohohle tě fakt nepodezřívám 😁.
A zase nic k těm informacím z Číny. Jen něco plácnout abys byl za chytrýho ti jde, ale pak se vytratíš jako obvykle...
A zase nic k těm informacím z Číny. Jen něco plácnout abys byl za chytrýho ti jde, ale pak se vytratíš jako obvykle...
@psel
Žádný evropský výrobce v Číně neni 🤣🤣🤣 v Číně je jen čínský výrobce s účastí evropského výrobce 😆
Žádný evropský výrobce v Číně neni 🤣🤣🤣 v Číně je jen čínský výrobce s účastí evropského výrobce 😆
@psel
Hele, a chápeš třeba že Bába prodává stávající evropské značky, takže pro něj vubec žádný smysl prosazovat Čínské značky nemá?!? 🤣🤣🤣 Ale to je na tebe moc hluboká myšlenka, viď....
Hele, a chápeš třeba že Bába prodává stávající evropské značky, takže pro něj vubec žádný smysl prosazovat Čínské značky nemá?!? 🤣🤣🤣 Ale to je na tebe moc hluboká myšlenka, viď....
@psel
No, motor, zřízení a podvozek je naopak dost často to, co jiní kupují od Číny. Třeba Cupra, Mini, Ssangyong, Mazda... 🤣🤣🤣
No, motor, zřízení a podvozek je naopak dost často to, co jiní kupují od Číny. Třeba Cupra, Mini, Ssangyong, Mazda... 🤣🤣🤣
@Man Ký
Jednou se třeba i ty dopracuješ k tomu, že pochopíš rozdíl mezi darovat a zabavit 🤣🤣🤣
Jednou se třeba i ty dopracuješ k tomu, že pochopíš rozdíl mezi darovat a zabavit 🤣🤣🤣
@Neuromancer2
Já ne, ale stačí se bavit a poslouchat ty, co tam byli. Teď. Ne před 30ti lety.
Já ne, ale stačí se bavit a poslouchat ty, co tam byli. Teď. Ne před 30ti lety.
@Neuromancer2
Aktuální prodeje svědčí o přítomnosti.
Já píšu že čínské automobilky jsou budoucností. Samozřejmě za předpokladu že EU bude dál likvidovat greendealem vlastní průmysl.
Aktuální prodeje svědčí o přítomnosti.
Já píšu že čínské automobilky jsou budoucností. Samozřejmě za předpokladu že EU bude dál likvidovat greendealem vlastní průmysl.
@fico
V případě značek Jaecoo a Omoda už se bavíme na téma jak moc kvalitní je a už se bavíme na téma jak vkusný design je.
Tenhle pokrok není generační. Tenhle pokrok je jak průchod hvězdnou bránou do jiné dimenze.
A když se podívám co předvádí Stellantis a jak zabil kdysi skvělé značky, tak opravdu raději tu Čínu...
Navic když zavřeme továrny v EU, tak přeci zachráníme planetu před zničením a budeme se chovat zodpovědně k budoucím generacím, ne? 🤣😉
V případě značek Jaecoo a Omoda už se bavíme na téma jak moc kvalitní je a už se bavíme na téma jak vkusný design je.
Tenhle pokrok není generační. Tenhle pokrok je jak průchod hvězdnou bránou do jiné dimenze.
A když se podívám co předvádí Stellantis a jak zabil kdysi skvělé značky, tak opravdu raději tu Čínu...
Navic když zavřeme továrny v EU, tak přeci zachráníme planetu před zničením a budeme se chovat zodpovědně k budoucím generacím, ne? 🤣😉
@KANKUNEN Riadenie je dosť podstatné pre pocit z auta, nie? A čínsky robotník neberie určite 3x menej, možno manažér berie menej. Ale je to výzva pre európske automobilky, ako sa zlepšovať a zlacnovať 😄
Tak konečně k autu, pánové já už to řídil, řízení je úplné bláto, přesto raději tohle než Subaru s 1,6 CVT a raději než tu nedodělanou plechovku z Trnavy od Stellantisu s tříválcem nebo hybridem za milion. Ono to dokonce vypadá, že Čína má zvládnutou i dodávku dílů. Co se dá dělat, čínský dělník bere 3x méně, čínský manažer 10x méně
Pane Mičko, možná by bylo lepší reagovat na Prvního Posledního reagujícího pouze urážkami. První 123 jako fanda Fiatu je frustrován, že Fiat už je jen přívěšek Peugeotu. Jinak je to solidní diskutér. Takových si važte.
@idam.i kde?
Baterky, Magnety…
Rychlost vývoj - prototyp - výroba - prodej je jen otázka co se jim nepovede vychytat před začátkem prodeje a pak jede tohle kolečko znovu.
Víc mě nenapadá.
Baterky, Magnety…
Rychlost vývoj - prototyp - výroba - prodej je jen otázka co se jim nepovede vychytat před začátkem prodeje a pak jede tohle kolečko znovu.
Víc mě nenapadá.
@psel
Střílíš úplně mimo. Sleduji některé kanály lidí co dlouhodobě žili či žijí v Číně. Tedy žádná propaganda. Smolík.
A říkají to, co se dozvídáš i jinde. Že dávno automaticky neplatí ze Číňan dělá 24/7/365 za misku rýže. Životní úroveň a platy zvlášť mumo venkov se rapidně zvedla. Dokonce v některých oborech máš podobné peníze jako treba tady.
Střílíš úplně mimo. Sleduji některé kanály lidí co dlouhodobě žili či žijí v Číně. Tedy žádná propaganda. Smolík.
A říkají to, co se dozvídáš i jinde. Že dávno automaticky neplatí ze Číňan dělá 24/7/365 za misku rýže. Životní úroveň a platy zvlášť mumo venkov se rapidně zvedla. Dokonce v některých oborech máš podobné peníze jako treba tady.
@psel
Tak ja nemám insider informace jako ty, zjevně zaměstnanec agrofertu že 🤣🤣🤣
Směšný pokus, debatu odvádějí jiní.
Tak ja nemám insider informace jako ty, zjevně zaměstnanec agrofertu že 🤣🤣🤣
Směšný pokus, debatu odvádějí jiní.
@Lempl Klaun proč? Čínu si fakt může koupit jen ten, který neví co tím podporuje, ostatně stejně tak jako když si koupíš tu Teslu 😄.
@psel
Počkej, ja přece pro bábu nemůžu makat. Já jsem přeci lůzr a nula, zatímco bába si vybírá ty nejlepší lidi 🤣🤣🤣
Počkej, ja přece pro bábu nemůžu makat. Já jsem přeci lůzr a nula, zatímco bába si vybírá ty nejlepší lidi 🤣🤣🤣
@dodo24
Jsi ten prvni který kdyby jsi dostal kličky zadarmo tak otočíš a Omoda bude nejlepším autem tvého života.
Jsi ten prvni který kdyby jsi dostal kličky zadarmo tak otočíš a Omoda bude nejlepším autem tvého života.
@dodo24
Doplňkové clo na elektrická vozidla (EV) z Číny
Na vozidla typu battery electric vehicles (BEV) z Číny se od 30. října 2024 uplatňují dodatečná protisubvenční cla (countervailing duties) na základě šetření Evropské komise .
Výše doplňkového cla závisí na výrobci😒br />
BY😱 17,0 %
Geely: 18,8 %
SAIC: 35,3 %
Tesla (Šanghaj): individuální sazba, typicky 7,8 %
Ostatní spolupracující firmy: 20,7 %
Ne-spolupracující firmy: až 35,3 % .
Doplňkové clo na elektrická vozidla (EV) z Číny
Na vozidla typu battery electric vehicles (BEV) z Číny se od 30. října 2024 uplatňují dodatečná protisubvenční cla (countervailing duties) na základě šetření Evropské komise .
Výše doplňkového cla závisí na výrobci😒br />
BY😱 17,0 %
Geely: 18,8 %
SAIC: 35,3 %
Tesla (Šanghaj): individuální sazba, typicky 7,8 %
Ostatní spolupracující firmy: 20,7 %
Ne-spolupracující firmy: až 35,3 % .