Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Cílem je uhlíková neutralita, ne primárně elektromobily, věří Honda

12 komentářů

Anonym
Takže lidi budou dobrovolně přecházet z tichých aut s instantním zrychlením zpátky k spalovacím motorům a tankování paliva, jen co vymyslíme, jak vyrábět benzín synteticky? Chápu to dobře?
Jaké baterky budeme mít za pět, deset let? První Leaf měl baterku 24 kWH, Škodovku teď koupíte s víc než trojnásobnou kapacitou.
kyklop
@traveldrive baterka je väčšina
Avatar - lamal
lamal
@traveldrive
Vyveštil si ?
traveldrive
@elipsoid Baterka nie je všetko.
traveldrive
"Cieľom je uhlíková neutralita..." A aj tá prd pomôže.
Avatar - lamal
lamal
@traveldrive
Bol tam otaznik, nemusis utocit. Medzi riadkami by si precital dotaz, odkial beries nazor o uhlikovej neutralite. Bez nadsazky.
traveldrive
@lamal Toho by som sa nebál, určite budeš mať do RS čo tankovať, dokedy budeš vládať držať volant. Peniaze sú jedinou vecou, ktorá hýbe svetom, vždy to tak bolo, a asi aj bude. To by musel byť na Zemi dominantný nejaký iný druh, nie ľudia. 😁
traveldrive
@Arese Palivo je stále palivo. Aj keď špiní menej, stále je to zdroj nejakých plynov a tepla. V tomto smere elektrina určite je lepšia, ale v ostatných už tak nie...
traveldrive
@kyklop Nemusí byť pre každého zásadná. Resp. nemusí vyhovovať ani keď bude aká dokonalá. Poznám dosť ľudí, ktorí 800 alebo 1000V pod zadkom mať nechcú, takých, čo im 200-300 kg váhy naviac prekáža a ešte viac tých, čo nie sú ochotní tráviť nabíjaním dlhšiu dobu ako tie dve-tri minúty, kým natankujú plnú. A tiež je stále v hre cena. Podaktorí tu občas drmolia niečo o cenovej parite, ale u väčšiny EV je to zatiaľ len snová položka. 😉
traveldrive
@lamal Tvoje metódy nepoužívam. 😉
Avatar - lamal
lamal
@Arese
Nemohli, pretoze ropny business je stale aktivny, syntetika pride az ked bude ropy realne malo, pripadne nastanu ine zmeny.
Inac idea dobra, stale by som si mohol nechat Clio RS : -)
Arese
Přesně tak, syntetická paliva jsou do budoucna tou správnou cestou. Pokud by se nevyhazovaly miliardy na vývoj elektrošrotů a budování jejich nabíjecí sítě, už jsme sysntetická paliva dávno mohli masově čerpat do svých dnešních vozů na současných čerpacích stanicích!!!