Novinky
Takže lidi budou dobrovolně přecházet z tichých aut s instantním zrychlením zpátky k spalovacím motorům a tankování paliva, jen co vymyslíme, jak vyrábět benzín synteticky? Chápu to dobře?
Jaké baterky budeme mít za pět, deset let? První Leaf měl baterku 24 kWH, Škodovku teď koupíte s víc než trojnásobnou kapacitou.
Jaké baterky budeme mít za pět, deset let? První Leaf měl baterku 24 kWH, Škodovku teď koupíte s víc než trojnásobnou kapacitou.
@elipsoid Baterka nie je všetko.
@traveldrive baterka je väčšina
@kyklop Nemusí byť pre každého zásadná. Resp. nemusí vyhovovať ani keď bude aká dokonalá. Poznám dosť ľudí, ktorí 800 alebo 1000V pod zadkom mať nechcú, takých, čo im 200-300 kg váhy naviac prekáža a ešte viac tých, čo nie sú ochotní tráviť nabíjaním dlhšiu dobu ako tie dve-tri minúty, kým natankujú plnú. A tiež je stále v hre cena. Podaktorí tu občas drmolia niečo o cenovej parite, ale u väčšiny EV je to zatiaľ len snová položka. 😉
Přesně tak, syntetická paliva jsou do budoucna tou správnou cestou. Pokud by se nevyhazovaly miliardy na vývoj elektrošrotů a budování jejich nabíjecí sítě, už jsme sysntetická paliva dávno mohli masově čerpat do svých dnešních vozů na současných čerpacích stanicích!!!
@Arese
Nemohli, pretoze ropny business je stale aktivny, syntetika pride az ked bude ropy realne malo, pripadne nastanu ine zmeny.
Inac idea dobra, stale by som si mohol nechat Clio RS : -)
Nemohli, pretoze ropny business je stale aktivny, syntetika pride az ked bude ropy realne malo, pripadne nastanu ine zmeny.
Inac idea dobra, stale by som si mohol nechat Clio RS : -)
Vyveštil si ?
Bol tam otaznik, nemusis utocit. Medzi riadkami by si precital dotaz, odkial beries nazor o uhlikovej neutralite. Bez nadsazky.