Novinky
Pochopitelně. Má pravdu!!!!
Ale vždyť to vy Němci tak chcete, nebo co vy si představujete pod tím slovem Svobodné volby?
Pánové, vždyť je to jen manažer. Jeho zajímá jenom prodloužení kontraktu a vyplácení bonusů. Vůbec bych se jeho prohlášeními nevzrušoval, kam vítr, tam plášť.
Stačí sledovat prodejní statistiky r/r a trendy z nich vyplývající...
O tom zákazu není potřeba debatovat, snad nikdo při smyslech si nemůže myslet, že v této ultimativní podobě vydrží a nebude zrušen, rozvolněn či posunut....
Stačí sledovat prodejní statistiky r/r a trendy z nich vyplývající...
O tom zákazu není potřeba debatovat, snad nikdo při smyslech si nemůže myslet, že v této ultimativní podobě vydrží a nebude zrušen, rozvolněn či posunut....
@Robert Hlavatý Celý greendeal je jeden veľký ojeb, ktorý nerieši nič, len bezodné vrecká nadnárodných korporátov. Celé to treba zrušiť a začať robiť zásadné veci, ktoré dávajú zmysel.
@traveldrive jo vyrábět dostupná BEV a dělat dobře domácí úkoly.
Pokud by z nějakého nesmyslného důvodu bude mít v roce 2035 zájem o nové smradlavky a bude si chtít kupovat benzín za 100Kč/l tak bych ho odeslal rovnou k Chocholouškovi.
A GD je příležitost, uznávám že ne pro firmy provozující ropovody a rafinerie.
Pokud by z nějakého nesmyslného důvodu bude mít v roce 2035 zájem o nové smradlavky a bude si chtít kupovat benzín za 100Kč/l tak bych ho odeslal rovnou k Chocholouškovi.
A GD je příležitost, uznávám že ne pro firmy provozující ropovody a rafinerie.
@psel GD příležitost? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
GD je ekonomická sebevražda Evropy. Řekneme si za 2 roky.
GD je ekonomická sebevražda Evropy. Řekneme si za 2 roky.
@Pepa_007 a v čem prosímtě?
Auta nebudou smrdět a dělat zbytečný randál, na vesnici se bude dát dýchat i v zimě a naše závislost na fosilních energiích bude nižší než dnes.
Auta nebudou smrdět a dělat zbytečný randál, na vesnici se bude dát dýchat i v zimě a naše závislost na fosilních energiích bude nižší než dnes.
@psel a čím budou v chalupách topit? Ty to těm stařečkům zaplatíš a namontuješ?
@Mokrous Elektrinu v chalupách snáď majú
@xxc Aj blbov, čo im to poradia je dosť, že? Tá elektrina kúri sama, len tak a úplne lacno...
Bež si dať aspirín.
Bež si dať aspirín.
@Mokrous no dotace jsou a TČ už taky nestojí to co před 3 roky. Takže proč ne. Solar k tomu a v přechodné době tím topit.
Navíc na monoblok nepotřebuješ napojit nic jiného než vodu a elektriku, a to není tak drahé.
Navíc na monoblok nepotřebuješ napojit nic jiného než vodu a elektriku, a to není tak drahé.
@psel V jaké přechodné době? Myslíš v létě? To nepotřebuješ topit. A v mrazu tepelné čerpadlo moc nefunguje a když jo, tak žere jako přímotop...
A ještě dát starý bábě appku do mobilu, aby mohla ovládat systémy, když má problém s ovladačem i na televizi...
A na ty dotace se vezme kde a komu? Jo nám všem, co jezdíme. Aha. A když zejtra všichni koupíme Enyaqa, tak to zaplatí kdo?
A ještě dát starý bábě appku do mobilu, aby mohla ovládat systémy, když má problém s ovladačem i na televizi...
A na ty dotace se vezme kde a komu? Jo nám všem, co jezdíme. Aha. A když zejtra všichni koupíme Enyaqa, tak to zaplatí kdo?
@Mokrous přechodná doba je když ještě svítí slunce a už potřebuješ temperovat. Zbývá ti pár měsíců kdy musíš elektřinu nakupovat.
Vidíš a znám spoustu lidí nad osmdesát co s apkou nemají problém a pro ty co ano existuje automaticky režim.
Až nebude z fosilních paliv na dotace tak už dotace nebudou třeba.
Vidíš a znám spoustu lidí nad osmdesát co s apkou nemají problém a pro ty co ano existuje automaticky režim.
Až nebude z fosilních paliv na dotace tak už dotace nebudou třeba.
@psel Jasně. A úplně nejlepší je model, že bába dostane pokutu za uhlí a z tý pokuty dostane dotaci.
Vy zelený hlavy jste prostě Einsteini.
Vy zelený hlavy jste prostě Einsteini.
@Mokrous ok, jsem stará bába, čerstvá šedesátnice, ale můžu vám říct, že ta appka je primitivní (uvědomte si, že problémy mûžou mít i mladí, protože platí mladý blbec=starý blbec), ale dotace už skoro nejsou a nedají je všem, rozpočet na dotace už dochází. Úplně nejhorší v celém procesu je právě podání žádosti o dotací, ten propočet není úplně jednoduchý a je nastavena řada podmínek, bez technika to člověk smysluplně nedá.
@psel právě jsme instalovali fve i tč a když chcete nějaký výkon, tak pár panelů nestačí. Nutno pochopitelně vše propočítat a nakonec to byla pěkná darda, ne že už to není tak drahé. Dotace už nejsou, resp. jsou jen 140 tisíc, stát už je na dně. A nedostane dotaci každý. Ač nejsme úplně nejmladší, ta appka na sledování výkonu je úplně primitivní, to zvládne skoro každý. Ale ty náklady ne, a nebo se to už lidem na stará kolena nevyplatí. Budoucnost bude v domech, kde bydlí 2 generace. A hodně štěstí přeji lidem na sídlištích.
@Mokrous Dřevem, jako dříve. Je to obnovitelný zdroj.
@praptak Vsadím se, že jak na to kápne EU úředník, stane se z prodeje topného dřeva trestný čin.
@psel
Skok z mostu je taky příležitost. Jak se zabít 🤣🤣🤣
Skok z mostu je taky příležitost. Jak se zabít 🤣🤣🤣
@psel
Hele, fakt mě zajímá jedna věc.
Fakt si myslíš, že navyšování přerozdělování statků státní a unijní mocí je cestou k efektivitě a prosperitě?!? Že blahobytu dosáhneme přerozdělováním???
Hele, fakt mě zajímá jedna věc.
Fakt si myslíš, že navyšování přerozdělování statků státní a unijní mocí je cestou k efektivitě a prosperitě?!? Že blahobytu dosáhneme přerozdělováním???
@psel bez pred firmy a tem propustenym lidem rikej ze tim vlastne dostali prilezitost..mozna se ti po mensi nakladačce podari probudit do reality
@MB1975 jaky propouštění?
U nás je nějaká nezaměstnanost?
Těch příležitostí okolo GD je spousta, a spousta se toho tady děla a vyrábí.
Tak třeba energetika, solární energetika, vítr, skladování energie, kogenerační, redukce energetické náročnosti výroby, tam je tolik práce že se netřeba bát.
U nás je nějaká nezaměstnanost?
Těch příležitostí okolo GD je spousta, a spousta se toho tady děla a vyrábí.
Tak třeba energetika, solární energetika, vítr, skladování energie, kogenerační, redukce energetické náročnosti výroby, tam je tolik práce že se netřeba bát.
@psel Kde žiješ? Vytiahni si hlavu z riti, kámo.
@traveldrive V Čechách.
A hlavu mám na krku a nemusím ji odnikud vytahovat.
Z čeho máš takovou hrůzu, kdo ti to nacpal do makovice?
A hlavu mám na krku a nemusím ji odnikud vytahovat.
Z čeho máš takovou hrůzu, kdo ti to nacpal do makovice?
@psel Nevnímaš nezamestnanosť, nevnímaš realitu vzdelania, ľudí z výroby alebo obchodu len tak nepresunieš do energetiky a prechod na iné zdroje ako fosil nie je nijak jednoduchá ani ľahko financovateľná záležitosť. Predstavuješ si to jak Hurvínek válku.
@traveldrive nevnímám nezaměstnanost, vnímám spoustu budižkničemu kteří jsou tak akorát dobří jako influenceři na Tiktok. Vzdělání nezměním, chytrých (a nejen) mladých lidí si cením a je jich tu spousty, asi by jich mohlo být i víc, ale nemyslím si že bychom na tom byli nějak extra špatně.
A ano, spousta lidí nezvládá trojčlenku, ale takové si snažím nevybírat.
A proč by někdo něco nezvládl, lidi nejsou hloupí a firmy se učí pracovat s lidmi mimo obor, to už by jich většina dávno zavřela...
Nebo ty snad pracuješ v oboru který jsi studoval? Já takových lidí moc neznám a pokud ano tak všechna čest.
A financování přechodu určitě něco stát bude, ale výsledkem je lacinější energie po většinu roku, pokud 3 měsíce v roce pojede kogeneračka místo výtopny asi s tím nikdo mít problém nebude.
Hlavní je ale nezávislost...
A ano, spousta lidí nezvládá trojčlenku, ale takové si snažím nevybírat.
A proč by někdo něco nezvládl, lidi nejsou hloupí a firmy se učí pracovat s lidmi mimo obor, to už by jich většina dávno zavřela...
Nebo ty snad pracuješ v oboru který jsi studoval? Já takových lidí moc neznám a pokud ano tak všechna čest.
A financování přechodu určitě něco stát bude, ale výsledkem je lacinější energie po většinu roku, pokud 3 měsíce v roce pojede kogeneračka místo výtopny asi s tím nikdo mít problém nebude.
Hlavní je ale nezávislost...
@psel Ty seš fakt fanatický zelenorudý osel. 😞
@Arese a ty zase klasický dieselát. Odsoudit názor někoho tím že ho přirovnáš k oslovi umíš, ale obávám se že jinak bude ve tvé mozkovně asi pusto a prázdno. A to že skáčeš na něčí výmysly, které se někomu do politické reality hodí, a proto ti je cpe do mozkovny ale s technickou stránkou věci to nemá nic společného.
@traveldrive
"Celý greendeal je jeden veľký ojeb, ktorý nerieši nič, len bezodné vrecká nadnárodných korporátov. Celé to treba zrušiť a začať robiť zásadné veci, ktoré dávajú zmysel."
Greendealu nerozumies, nie je ziaden ojeb, GD je skvela myslienka, pri ktorej zlyhava realizacia. Tlak na pedal GD a rozne vlady sposobuju, ze zacina byt vytrhnuty z kontextu a ekonomicky sebavrazedny, to ale nie je problem samotneho GD. Politika vie znicit kazdu dobru myslienku, potrebuje to rovnovahu, verim, ze sa to skoriguje, je este dost casu.
"Celý greendeal je jeden veľký ojeb, ktorý nerieši nič, len bezodné vrecká nadnárodných korporátov. Celé to treba zrušiť a začať robiť zásadné veci, ktoré dávajú zmysel."
Greendealu nerozumies, nie je ziaden ojeb, GD je skvela myslienka, pri ktorej zlyhava realizacia. Tlak na pedal GD a rozne vlady sposobuju, ze zacina byt vytrhnuty z kontextu a ekonomicky sebavrazedny, to ale nie je problem samotneho GD. Politika vie znicit kazdu dobru myslienku, potrebuje to rovnovahu, verim, ze sa to skoriguje, je este dost casu.
@lamal
Aj komunizmus je parádna myšlienka akurát zlyhala na realizácii presne ako GD.
Aj komunizmus je parádna myšlienka akurát zlyhala na realizácii presne ako GD.
@Robert Hlavatý
Aby mel za nejaky cas z ceho vyplacet...tu je kurnna o eura.
https😐/www.tipranks.com/…y24-level-thefly
Aby mel za nejaky cas z ceho vyplacet...tu je kurnna o eura.
https😐/www.tipranks.com/…y24-level-thefly
Kalenius říkal něco o Octavii a Insteru? Jako fakt?
@psel A prečo by nemohol? Myslíš, že pozná len bávo a RR?
@traveldrive ne protože obvykle nikdo z Automotive v tak vysoké pozici nekomentuje konkurenci (maximálně pochvalně), a už vůbec neporovnává. Mohlo by se mu to setsakramentsky vrátit.
Ale copak??? Další pán z průmyslu, a ještě automobilového, co potvrzuíe rohYpnolova slova?!?
Tohle bude určitě deep fake nebo to bude proruský agent 🤣🤣🤣🤣🤣
Tohle bude určitě deep fake nebo to bude proruský agent 🤣🤣🤣🤣🤣
No a vedle je test na Zeekr který konkuruje cenou evropskym autům kdyz ma 30% clo.
Problem evropskych zncek neni zakaz spalovaku….
Problem evropskych zncek neni zakaz spalovaku….
@Hendly
A víš proč má to 30% clo?!?
A víš proč má to 30% clo?!?
@rohYpnol má pravdu
Zeekr
nepotřebuje montootroky, ten na to má roboty.
Proto má 30% clo.
Nějak se ta asijská produktivita srovnat musí.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Zeekr
nepotřebuje montootroky, ten na to má roboty.
Proto má 30% clo.
Nějak se ta asijská produktivita srovnat musí.
https😐/www.youtube.com/watch?…
@PowerHouse nech zas ty montootroky, ta tvoje mantra je pěkná blbost.
@psel
Jo
ve Škodárně montují přední skla montootroci,
podívej se jak to dělá Zeekr.
www.youtube.com/watch?…
Jo
ve Škodárně montují přední skla montootroci,
podívej se jak to dělá Zeekr.
www.youtube.com/watch?…
@PowerHouse na výrobu 15k aut měsíčně tohle fakt potřebuješ. 700 aut denně a investice do plně automatizovaného osazení předního skla se vyplatí.
www.skoda-storyboard.com/…ce-celniho-skla/
10 sekund pracovního času dvou pracovníků je fakt něco co si zaslouží 100% automatizaci. Co asi stala? Co stojí jeho provoz? Co stojí jeho údržba a servis? A máš jen jeden nebo i jeden záložní? Dělá ti servis taky robot nebo tam máš montootroka co to servisuje?
Ale je pravda že Zeekr prodává ročně dvakrát víc aut než Škoda těch Kodiaqů takže to je asi lacinější než čtyři čínští montootroci. LOL
Jen úroky z té investice stojí víc než ty 4 Číňani. O amortizaci se ani nebavím.
Zase jen další ekonomický nesmysl a ty jsi jim zase ten marketing sežral.
www.skoda-storyboard.com/…ce-celniho-skla/
10 sekund pracovního času dvou pracovníků je fakt něco co si zaslouží 100% automatizaci. Co asi stala? Co stojí jeho provoz? Co stojí jeho údržba a servis? A máš jen jeden nebo i jeden záložní? Dělá ti servis taky robot nebo tam máš montootroka co to servisuje?
Ale je pravda že Zeekr prodává ročně dvakrát víc aut než Škoda těch Kodiaqů takže to je asi lacinější než čtyři čínští montootroci. LOL
Jen úroky z té investice stojí víc než ty 4 Číňani. O amortizaci se ani nebavím.
Zase jen další ekonomický nesmysl a ty jsi jim zase ten marketing sežral.
@rohYpnol
Protože dle EU dostava státní podporu. Realny duvod je IMHO ale ochrana EU automotiv, protoze vsichni snad pamatují danove prazdniny pro automobilky atd.
Cla na cinu jsou az 47% coz je likvidacni.
Ale stale je potreba si uvědomit, ze to nic neresi, protoze ty auta se prodavaji po celem svete a kazde se prodava misto auta klasických značek.
Jak z toho tedy ven? Cesta by bylo podporit evropske znacky. Proti tomu ale ty a ostatni trolls nadavaji 24/7.
Protože dle EU dostava státní podporu. Realny duvod je IMHO ale ochrana EU automotiv, protoze vsichni snad pamatují danove prazdniny pro automobilky atd.
Cla na cinu jsou az 47% coz je likvidacni.
Ale stale je potreba si uvědomit, ze to nic neresi, protoze ty auta se prodavaji po celem svete a kazde se prodava misto auta klasických značek.
Jak z toho tedy ven? Cesta by bylo podporit evropske znacky. Proti tomu ale ty a ostatni trolls nadavaji 24/7.
@Hendly
Výjimečně správně. Protože údajně dostává podporu. Takže důvodem neni neefektivita evropské výroby.
Není to trochu divné, když čínský montootrok bere míň, automatizaci maji vyšší???
Nelže nám tady opět tak trochu ta EU?!??
Výjimečně správně. Protože údajně dostává podporu. Takže důvodem neni neefektivita evropské výroby.
Není to trochu divné, když čínský montootrok bere míň, automatizaci maji vyšší???
Nelže nám tady opět tak trochu ta EU?!??
@rohYpnol
Cina nepochybně podporu dava. Tam neni spor.
Co je nefer je, ze podporu min v minulosti mel i evropsky automotiv.
Kazdopadne bez tohoto cla by byla cena Cinskych EV vyrazne nize. Clo je uvaleno na cenu bez dane atd takze ve vysledku je to vic jak polovina finalni ceny.
Cina nepochybně podporu dava. Tam neni spor.
Co je nefer je, ze podporu min v minulosti mel i evropsky automotiv.
Kazdopadne bez tohoto cla by byla cena Cinskych EV vyrazne nize. Clo je uvaleno na cenu bez dane atd takze ve vysledku je to vic jak polovina finalni ceny.
@Hendly Kontrolní otázka č.1 soudruzi: Kolik nám vyjde, když vynásobíme 500.000 koeficientem 1,47 a pak ještě 1,21 ?
Kontrolní otázka č.2 soudruzi: Kolik nám vyjde, když vynásobíme 500.000 koeficientem 1,21 a pak ještě 1,47 ?
Kdo správně odpoví jako první, dostane DIPLOM.
Kontrolní otázka č.2 soudruzi: Kolik nám vyjde, když vynásobíme 500.000 koeficientem 1,21 a pak ještě 1,47 ?
Kdo správně odpoví jako první, dostane DIPLOM.
@Mokrous
vidis tam to “atd”?
Clo vyrazne mluvi do ceny. Tim snizi prodeje a ty musis mit vetsi marzi na kazdem vozu, homologace se rozpocitava na mensi, nevytizis servis a dalsi a dalsi návaznosti.
Kez by bylo vse tak jednoduche, aby to slo vyresit nasobenim dvou cisel.
vidis tam to “atd”?
Clo vyrazne mluvi do ceny. Tim snizi prodeje a ty musis mit vetsi marzi na kazdem vozu, homologace se rozpocitava na mensi, nevytizis servis a dalsi a dalsi návaznosti.
Kez by bylo vse tak jednoduche, aby to slo vyresit nasobenim dvou cisel.
@Hendly Problém je, že zákaz spaľovákov je blbosť na kvadrát.
@traveldrive
Bude to blbost i do budoucna,
protože potřebuješ verzi Laurin Klement, abys dostal rychlé nabíjení a pořádné baterky.
Bude to blbost i do budoucna,
protože potřebuješ verzi Laurin Klement, abys dostal rychlé nabíjení a pořádné baterky.
Daimler a Benz se museji tocit v hrobe kdyz vidi tohoto pokrokarskeho pomatence v cele jejich podniku a kdyz vidi kvalitu jeho produktu🙏🏻🙏🏻☹️
@MB1975 Přesně tak. A stejné je to v případě Piëcha, když vidí, kam se řítí VW...
@Arese tak já nevím, mělo VW takový podíl na trhu jako dnes? Fakt?
In 1990, Volkswagen Group held a 15.2% market share in Europe.
In 2000, Volkswagen Group held a significant market share in the European car market, specifically around 22.79%
In 2010, the Volkswagen Group held a 21.3% market share of new car registrations in Europe
In 2020, the Volkswagen Group held a 25.4%
In 2024, Volkswagen Group held a 26.3% market share of new car registrations in the European Union
Ta si myslím, že Piech je v klidu.
In 1990, Volkswagen Group held a 15.2% market share in Europe.
In 2000, Volkswagen Group held a significant market share in the European car market, specifically around 22.79%
In 2010, the Volkswagen Group held a 21.3% market share of new car registrations in Europe
In 2020, the Volkswagen Group held a 25.4%
In 2024, Volkswagen Group held a 26.3% market share of new car registrations in the European Union
Ta si myslím, že Piech je v klidu.
Ale o tom zde už dobré čtyři roky hovoříme, Mlho!
Za deset let. Za deset let při současném vývoji baterií, jejich ceny apod nikoho nenapadne jezdit fosilem. přirozený vývoj.
@Man Ký je to samozrejme mozny. Pak ale nechapu proc se to snazit narizovat respektive ten prirozeny vyvoj centralne ridit.
@ryccardo
Všichni tihle říkají, že za pár let nikoho nenapadne kupovat spalovák. A když jim řekneš, že fajn, zrušme zákaz, tak se hned kroutí jak hadi a nakonec z nich vyleze, že zákaz musí být, že bez něj to nejde. Oni těm svým blábolům totiž sami nevěří.
Všichni tihle říkají, že za pár let nikoho nenapadne kupovat spalovák. A když jim řekneš, že fajn, zrušme zákaz, tak se hned kroutí jak hadi a nakonec z nich vyleze, že zákaz musí být, že bez něj to nejde. Oni těm svým blábolům totiž sami nevěří.
@Tycoon jsou to trolove kteri se vyzivaji v sireni dezinformaci a blabolu.
@ryccardo kolik ti je? hádám přes pade, možná víc. deset let do zákazu výroby spalováků, dalších deset let s nima budeš jezdit jednou za týden do Kauflandu. pak už budeš senil a řídit nebudeš. máš obavy z naprosto zbytečných věcí. radši se soustřeď na podstatné věci😊
@Tycoon to brečíš na špatným hrobě. to já nerozhoduju. já to jenom akceptuju.
jenom nemůžu souhlasit s bláboly typu "dobrá věc se prosadí sama, podívejte se na elektrokola"
protože elektrokolo není dobrá věc a prosadila se díky lenosti lidí
to jsou ty tvoje příklady...
budeme doplácet na EU /zatímco se dvacet let vezem se stoprocentním přebytkem😊
jenom nemůžu souhlasit s bláboly typu "dobrá věc se prosadí sama, podívejte se na elektrokola"
protože elektrokolo není dobrá věc a prosadila se díky lenosti lidí
to jsou ty tvoje příklady...
budeme doplácet na EU /zatímco se dvacet let vezem se stoprocentním přebytkem😊
@Man Ký vyborne takze elektrokola jako spravni komousi pro zmenu zakazeme. Tihle dementi co by neustale ridili trh me fascinuji. Nelibi se ti elektrokola? Tvuj problem.
@ryccardo jedno mám doma a stálo tolik co tvoje auto😊 a že jsi nepochopil sdělení mě vůbec nepřekvapuje😊
@Tycoon
a kazdy tyden je tu i odpoved a otazka na kterou z vas nikdo nereaguje.
Jak ma EU automotiv konkurovat na globalnim trhu cinskemu automotiv ktery ma vyrazne vyssi jak financni tak legislativní podporu BEV?
Zakaz jasne urcuje smer investic a i dava prostor pro zdůvodnění investic před akcionáři.
a kazdy tyden je tu i odpoved a otazka na kterou z vas nikdo nereaguje.
Jak ma EU automotiv konkurovat na globalnim trhu cinskemu automotiv ktery ma vyrazne vyssi jak financni tak legislativní podporu BEV?
Zakaz jasne urcuje smer investic a i dava prostor pro zdůvodnění investic před akcionáři.
@Hendly
A každý týden ti odpovídám tak, že tvým systémem zákazů a příkazů vytvoříš automobilový průmysl jako byl v NDR. Zaostalý, neschopný plnit přání zákazníků a přežívající na domácím trhu jen díky nemožnosti/překážkám koupit něco lepšího.
Myslíš si, že automobilce Audi někdo v 80. letech přikázal vyrábět auta s nereznoucí pozinkovanou karoserií, kvalitním interiérem a pohonem všech kol Quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen? Ne, to bylo vlastní inovace a rozhodnutí Audi, jak konkurovat Mercedesům a BMW. Ti, kteří inovovali a dokázali zaujmout zákazníky, se dostali na špičku. Ti, kteří to nedokázali, zanikli. NSU, Borgward, Talbot a desítky dalších.
A každý týden ti odpovídám tak, že tvým systémem zákazů a příkazů vytvoříš automobilový průmysl jako byl v NDR. Zaostalý, neschopný plnit přání zákazníků a přežívající na domácím trhu jen díky nemožnosti/překážkám koupit něco lepšího.
Myslíš si, že automobilce Audi někdo v 80. letech přikázal vyrábět auta s nereznoucí pozinkovanou karoserií, kvalitním interiérem a pohonem všech kol Quattro s mezinápravovým diferenciálem Torsen? Ne, to bylo vlastní inovace a rozhodnutí Audi, jak konkurovat Mercedesům a BMW. Ti, kteří inovovali a dokázali zaujmout zákazníky, se dostali na špičku. Ti, kteří to nedokázali, zanikli. NSU, Borgward, Talbot a desítky dalších.
@Tycoon
A já ti vždy odpovídám.
Jak to chceš udělat? Chceš to číně přikázat?
Čínské značky podporu mají. Ty chceš, aby evropské bez podpory toto dohnaly.
Je to reálné?
A já ti vždy odpovídám.
Jak to chceš udělat? Chceš to číně přikázat?
Čínské značky podporu mají. Ty chceš, aby evropské bez podpory toto dohnaly.
Je to reálné?
@Hendly
Co takhle začít nejdříve tím, že EU přestane evropským automobilkám házet klacky pod nohy?
Evropské automobilky musí kupovat hliník, ocel a plasty zatížené emisními povolenkami EU. Jak mají konkurovat čínským automobilkám, které mohou nakupovat tyto nezbytné základní materiály levněji, jelikož v nich emisní povolenky nejsou? Přestaňme je zatěžovat dalšími a dalšími příkazy, zákazy, regulacemi a byrokratickými požadavky. Nechme automobilky volněji dýchat a inovovat tak, jak inovovaly třeba 70. a 80. letech.
Co takhle začít nejdříve tím, že EU přestane evropským automobilkám házet klacky pod nohy?
Evropské automobilky musí kupovat hliník, ocel a plasty zatížené emisními povolenkami EU. Jak mají konkurovat čínským automobilkám, které mohou nakupovat tyto nezbytné základní materiály levněji, jelikož v nich emisní povolenky nejsou? Přestaňme je zatěžovat dalšími a dalšími příkazy, zákazy, regulacemi a byrokratickými požadavky. Nechme automobilky volněji dýchat a inovovat tak, jak inovovaly třeba 70. a 80. letech.
@Tycoon
první. I Čína má systém emisních povolenek.
Druhé. Legislativa prosazující EV je v číně daleko tvrdší.
Jaké byrokratické požadavky myslíš?
Emisní předpisy má čína přísnější.
první. I Čína má systém emisních povolenek.
Druhé. Legislativa prosazující EV je v číně daleko tvrdší.
Jaké byrokratické požadavky myslíš?
Emisní předpisy má čína přísnější.
@Hendly
Na ocelárny, hliníkárny nebo rafinerie Čína neuplaťnuje systém emisních povolenek.
Byrokratické požadavky je třeba ESG report.
V čem je legislativa tvrdší?
Na ocelárny, hliníkárny nebo rafinerie Čína neuplaťnuje systém emisních povolenek.
Byrokratické požadavky je třeba ESG report.
V čem je legislativa tvrdší?
@Tycoon
od letošního roku Čína rozšiřuje emisní povolenky i na tyto oblasti.
ESG report ma daleko širší záběr než jen emise. třeba pracovní práco atd. Chceš toto rušit?
Emisní limity, přidělování značek přednostne EV atd.
Výsledek? Čínské značky mají masivní podporu pro vývoj a prodej BEV. Ty cheš po evrope, aby proti tomu bojovala bez podpory.
od letošního roku Čína rozšiřuje emisní povolenky i na tyto oblasti.
ESG report ma daleko širší záběr než jen emise. třeba pracovní práco atd. Chceš toto rušit?
Emisní limity, přidělování značek přednostne EV atd.
Výsledek? Čínské značky mají masivní podporu pro vývoj a prodej BEV. Ty cheš po evrope, aby proti tomu bojovala bez podpory.
@Hendly výborná otázka. Hned ti odpovím. Hned ti odpovím. On ten Čínský trh hlavně nemá tak drahé energie a neřeší emisní povolenky. Tj. co má EU udělat? Zrušit emisní povolenky a přestat zavírat elektrárny. Tím se zlevní energie a celý průmysl včetně automotive bude mnohem lépe fungovat neb mu zmizí spousty zbytečných nákladů. Pak jako třešničku na dortu zrušit pár povinných nesmyslů, které auta prodražují a které jsou nakupovány z Číny (různé asistenty na všechno možné) nechat je jako příplatkovou výbavu. Společně s tím umožnit automobilkám auta zjednodušit a tím pádem zlevnit. To by proti konkurenci z Číny bylo velice účinné.
@ryccardo
Cina system emisnich povolenek ma. Jen je v zavadeni nekolik let za EU.
Zrušením asistentů zrusis jejich povinnost i pro cinska auta. Tim si nepomuzes.
Za ceny energií muze hlavne valka ruska.
A hlavne. Ty chces aby evropa kontrolovala cenou cine? Vzdy to bylo technologickym naskokem.
Cina system emisnich povolenek ma. Jen je v zavadeni nekolik let za EU.
Zrušením asistentů zrusis jejich povinnost i pro cinska auta. Tim si nepomuzes.
Za ceny energií muze hlavne valka ruska.
A hlavne. Ty chces aby evropa kontrolovala cenou cine? Vzdy to bylo technologickym naskokem.
@ryccardo Protože zastydlí prepuberťáci baží po fosilu bez ohledu na realitu 😃 Na taková mentální děcka nic než zákaz neplatí... Ale nedělal bych to plošně, zákaz jen pro plebáky, Pagani a spol ať si ty své výstavní ex😜ponáty vyrábí klidně i v roce 2135, ty nikomu neškodí... 😃
@Barry Lyndon Další dement na hate list.
@ryccardo no jasný. přijde ryccardo, začne psát o trollech, hlupácích a blábolech - tedy začne provokovat. pak se někdo chytne a ryccardo obrátí, teatrálně se urazí a je v právu😊
asi chtěl naznačit, že nějaké petrolheadství se dá pochopit u majitele zajímavého auta s benzínovým motorem, ale ne u majitele jedničkové oktávky s napjatým rozpočtem... tedy, když se nouze vydává za ctnost.
asi chtěl naznačit, že nějaké petrolheadství se dá pochopit u majitele zajímavého auta s benzínovým motorem, ale ne u majitele jedničkové oktávky s napjatým rozpočtem... tedy, když se nouze vydává za ctnost.
@Man Ký dejú sa okrem iného tieto 2 veci😒br />
1)miernučno klesajú ceny EV
2)zásadne stúpaju ceny ICEV
Je možné, že máte pravdu v tom, aký bude vývoj zákaznického správania, ale dôvod je v tom, že EV podporujeme a podporu platíme z predaja ICEV...na úrovni krajín, automobiliek aj zákazníkov.
2)zásadne stúpaju ceny ICEV
Je možné, že máte pravdu v tom, aký bude vývoj zákaznického správania, ale dôvod je v tom, že EV podporujeme a podporu platíme z predaja ICEV...na úrovni krajín, automobiliek aj zákazníkov.
Tak uz i sef Mercedesu rebeluje proti moudrym rozhodnutim EU. Dalsi Putinuv nohsled 😁
@ryccardo
Dnes proti bruselským plánům rebeluje. A přitom před 3 roky chtěl být ještě bruselštější než Brusel.
www.nbcnews.com/…ic-2030-n1274708
Dnes proti bruselským plánům rebeluje. A přitom před 3 roky chtěl být ještě bruselštější než Brusel.
www.nbcnews.com/…ic-2030-n1274708
@Tycoon I zaryti nacisti na konci valky ztratili sve idealy 😁
@petrolheads😊 já samozřejmě chápu oprávněné obavy majitele "auta za rozumnou cenu" tj. Passat s poctivým nájezdem 450 tkm v verzi highline tj. plná krom kůže a barevné navigace, že by mohl být neschopen pořídit auto modernější a dražší.
stačí si to otevřeně přiznat a neblábolit tady o ideálech😊
stačí si to otevřeně přiznat a neblábolit tady o ideálech😊
@Man Ký
Milý Man ký. Opět střela úplně mimo terč.
Nemám Passat Highline, ale pouze mnohem obyčejnější auto se skutečně poctivým nájezdem, kdy jsem s výjimkou 10 km prděl do sedačky pouze já. A klidně si můžu zítra koupit modernější a dražší auto, když to bude něco zajímavého. Máš nějaký zajímavý tip? Mé preference už docela znáš.
Milý Man ký. Opět střela úplně mimo terč.
Nemám Passat Highline, ale pouze mnohem obyčejnější auto se skutečně poctivým nájezdem, kdy jsem s výjimkou 10 km prděl do sedačky pouze já. A klidně si můžu zítra koupit modernější a dražší auto, když to bude něco zajímavého. Máš nějaký zajímavý tip? Mé preference už docela znáš.
@Tycoon tak to je u opičky poměrně běžné, že je mimo 😋 Ještě by ti mohl říkat “synku”, trouba… a tip u něj nehledej, když má to “drahý” elektrokolo… 🤣
@ericn drahý, vyzkoušel jsem všechno možné a vím, že elektromobil je úplně v pohodě, daleko lepší než jakákoliv nafta. a že kdo se sveze třeba s I4 E40 /zadokolka/ nemůže říct na elektromobil ani půl slova.
jede to jako prase, je to tichý, jede to za korunu kilometr, jediný problém je zatím pořizovací cena. elektromobilita umožnila vyrábět auta se zrychlením supersportu i úplně mainstreamovým automobilkám.
jede to jako prase, je to tichý, jede to za korunu kilometr, jediný problém je zatím pořizovací cena. elektromobilita umožnila vyrábět auta se zrychlením supersportu i úplně mainstreamovým automobilkám.
@Tycoon já vím. taky to mířilo na úplně někoho jiného.
můj tip? jezdit čím máš a neřešit, co bude za 15 let a s čím stejně nic nenaděláš. a otevřeně říct: je mi u zadku, co bude se životním prostředím, s klimatem, já chci svoje spalovací auto.
co neříkat: žádné globální oteplování neexistuje, nemáme na to žádný vliv, Evropa nic nezmění a podobné alibistické kecy. protože to jsou lži.
můj tip? jezdit čím máš a neřešit, co bude za 15 let a s čím stejně nic nenaděláš. a otevřeně říct: je mi u zadku, co bude se životním prostředím, s klimatem, já chci svoje spalovací auto.
co neříkat: žádné globální oteplování neexistuje, nemáme na to žádný vliv, Evropa nic nezmění a podobné alibistické kecy. protože to jsou lži.
Myslím si, že trh to vyrieši sám. Čína elektro vyvíja veľmi rýchlo a Európa sa buď prispôsobí alebo padne. Ale cesta elektro, hybrid je budúcnosť. Všetky technologicky významné krajiny elektrizujú dopravu. Väčšina čo má elektro auto, k spaľovaciemu pohonu sa už nevracia.
Pro všechny velebitele Orbána😊 to je Babiš ještě vlastně poctivec😊
www.novinky.cz/…-rodiny-40533727#…
www.novinky.cz/…-rodiny-40533727#…
Európske automobilky vyviezli celé know-how do Ázie, ale to zákaz predaja spaľovacích motorov v EÚ je dôvod, prečo nás Ázia preválcuje.
Kkt smiešny. A ešte by som rád vedel, aké spaľovacie autá k nám tá Ázia vozí - veď najväčší boom importu ázijských vozidiel nastal s obrovským rozmachom elektromobility... v Ázii.
Takže jedinou záchranou európskeho automobilového priemyslu (čítaj tradičných výrobcov, ktorí sú v p*deli) je ďalej vyrábať autá so spaľovacími motormi, ktoré nie sú schopné konkurovať s Áziou pretože tradičné automobilky neinovovali a ušiel im vlak.
Génius jak väčšina komentujúcich v tejto diskusii. Už len žrať trávu...
Kkt smiešny. A ešte by som rád vedel, aké spaľovacie autá k nám tá Ázia vozí - veď najväčší boom importu ázijských vozidiel nastal s obrovským rozmachom elektromobility... v Ázii.
Takže jedinou záchranou európskeho automobilového priemyslu (čítaj tradičných výrobcov, ktorí sú v p*deli) je ďalej vyrábať autá so spaľovacími motormi, ktoré nie sú schopné konkurovať s Áziou pretože tradičné automobilky neinovovali a ušiel im vlak.
Génius jak väčšina komentujúcich v tejto diskusii. Už len žrať trávu...
Nene. Každý přeci vi, že litr má stát litr, ne? 🤣🤣🤣