Novinky
Jako já osobně platit daně navíc nechci. Jenže když se podíváš kolem, tak všechno se spravuje z daní. Města jsou plná budov, které jsou plné úředníku placených z daní. Se tomu nesmíme divit, policajti mě změřili, kde jinde, na dálnici za tabulí město. Řidičák jsem odevzdal na magistrátu v kanclu a k jednomu naměření byla celá složka, v jiném kanclu jsem žádal o prominutí půlky trestu, musel jsem k doktorovi, musel jsem na psychotesty, nakonec mi vydali řidičák na dopravce. Moje pokuta ten proces ani nemohla zaplatit. Ono by to šlo zjednodušit, ale vyhození úředníci by těžko volili stranu, která jim sebrala teplá místečka. Jo a všichni přijeli do práce svým autem a ucpali všechna parkoviště.
@KANKUNEN tak s omezením úředníku narazíš u místního diskutéra číslo 1 tak bacha. Sám úředníkem je, nebo s nějakou úřednící žije, pouštíš se na tenký led. 😁.
Ja jsem za zefektivnění státu a zrušení všech nesmyslných agend, ale přesto si myslím, že by člověk měl jezdit tak aby o papíry nepřišel.
Občas mám pocit že někteří řidiči mají spíš papíry na hlavu a ten řidičák jim schází.
Jo občas taky zaboduju, ale o papíry to zatím nebylo a doufám že mi to takhle vydrží do doby než mě o ně připraví doktor.
Ja jsem za zefektivnění státu a zrušení všech nesmyslných agend, ale přesto si myslím, že by člověk měl jezdit tak aby o papíry nepřišel.
Občas mám pocit že někteří řidiči mají spíš papíry na hlavu a ten řidičák jim schází.
Jo občas taky zaboduju, ale o papíry to zatím nebylo a doufám že mi to takhle vydrží do doby než mě o ně připraví doktor.
@KANKUNEN
Pokud ti sebrali řidičák, jedine dobře. Asi to nebylo kvůli 20 kmh nadlimit že.
Stálo to možná více, ale na silnici aspoň půl roku nebyl magor a třeba se i teď z toho magora stal slušnější řidič.
Jinými slovy, kdyby se tu lidi nechovali jak dementi, možná by i správa státu byla levnější.
Pokud ti sebrali řidičák, jedine dobře. Asi to nebylo kvůli 20 kmh nadlimit že.
Stálo to možná více, ale na silnici aspoň půl roku nebyl magor a třeba se i teď z toho magora stal slušnější řidič.
Jinými slovy, kdyby se tu lidi nechovali jak dementi, možná by i správa státu byla levnější.
@rohYpnol aniž bych se chtěl kohokoliv zastávat - dnes ráno mě ohrozila dodávka, která přejela z téměř stojící kolony těsně přede mě do cca 50 km/h jedoucího pruhu, o něco později se metr přede mě nacpala tesla při rychlosti jízdy 70 km/h v tunelu, chvíli poté jsem potkal dědu, který s trvale puštěným levým blinkrem kličkoval na čáře dělící levý a prostřední pruh. Všechno to bylo mnohem více nebezpečné, než to, že někdo NA DÁLNICI zapomene včas zpomalit ze 130 na 119 km/h. Ale papíry by za to nikdo nikomu nesebral.
Papíry se neberou za jízdu v protisměru po dálnici, za vjíždění na železniční přejezd, když je to zakázáno, už ani za jízdu na červenou na normální křižovatce. Všechny tyhle věci jsou doslova smrtelným nebezpečím. Ale když někdo jede PO DÁLNICI 120 km/h a více, po té totožné cestě, na které mohl ještě o pět metrů dřív jet plně legálně 130 km/h, je dobře, že mu sebrali papíry. Jasně.
Papíry se neberou za jízdu v protisměru po dálnici, za vjíždění na železniční přejezd, když je to zakázáno, už ani za jízdu na červenou na normální křižovatce. Všechny tyhle věci jsou doslova smrtelným nebezpečím. Ale když někdo jede PO DÁLNICI 120 km/h a více, po té totožné cestě, na které mohl ještě o pět metrů dřív jet plně legálně 130 km/h, je dobře, že mu sebrali papíry. Jasně.
Zajímavé, tato daň zasáhne i majitele FVE nabijejiciho doma. Promyšlené. 👍👍😎
@Pepa_007 a to se vyplatí. Každopádně ty co sosají dinosaury za palivo musí platit, ti co sosají solar jednou zaplatí investici do nej.
Každopádně závislost na dovozu ropy způsobuje jen jeden z nich.
Každopádně závislost na dovozu ropy způsobuje jen jeden z nich.
@psel To hovoris, ako keby sme neboli zavisli na dovoze solarnych systemov z ciny a buchali ich vsetky v novom jicine
@psel
Znovu se ptám, jak řeší nahrazení zavislosti na dovozu ropy nová závislost na dovozu FVE, OZE a BEV z Číny a vyšší závislost na dovozu vzácných kovů?!?
Znovu se ptám, jak řeší nahrazení zavislosti na dovozu ropy nová závislost na dovozu FVE, OZE a BEV z Číny a vyšší závislost na dovozu vzácných kovů?!?
@rohYpnol
Tak ropu do spalováku využíváš po celou dobu jeho životnosti, EV dobíjíš z místních zdrojů. Tam žádnou závislost nevidím.
Tak ropu do spalováku využíváš po celou dobu jeho životnosti, EV dobíjíš z místních zdrojů. Tam žádnou závislost nevidím.
@rabies
Jenže abych vyrobil, tak potřebuji.... např. OZE a abych vybudoval OZE, tak jsem závislý na Číně. Navíc ty OZE prostě nefungují věčně, potřebuji nějaký servis, maji nějakou životnost atd.
Ale chápu, že třeba opička která nepochopí ani rozdil mezi darem a zabavením nebo mikeš který nerozezná divokého kačera od reality, tam tu závislost nikdy vidět nemůžou 🤣🤣🤣
Jenže abych vyrobil, tak potřebuji.... např. OZE a abych vybudoval OZE, tak jsem závislý na Číně. Navíc ty OZE prostě nefungují věčně, potřebuji nějaký servis, maji nějakou životnost atd.
Ale chápu, že třeba opička která nepochopí ani rozdil mezi darem a zabavením nebo mikeš který nerozezná divokého kačera od reality, tam tu závislost nikdy vidět nemůžou 🤣🤣🤣
@rohYpnol
Tak OZE snad není bezpodmínečně nutná pro výrobu EE. Nehledě na to, že všechno potřebný pro stavbu jakýkoliv elektrárny jsme schopný vyrobit v ČR/EU. Tý ropy tu fakt moc nemáme....
Tak OZE snad není bezpodmínečně nutná pro výrobu EE. Nehledě na to, že všechno potřebný pro stavbu jakýkoliv elektrárny jsme schopný vyrobit v ČR/EU. Tý ropy tu fakt moc nemáme....
@rabies Ano, jednou se to koupí a pak to funguje navěky věků. Asi něco jak když se postaví pyramida.
Green Deal nás žene do doby, kdy bude na elektřinu úplně všechno a to od vytápění přes průmysl až po dopravu, bude stačit na rok udělat v Číně nějaký truc a zakroutí nám krkem na počkání. Až nepůjde vyrobit elektřina z uhlí. A jádro je taky fuj.
Green Deal nás žene do doby, kdy bude na elektřinu úplně všechno a to od vytápění přes průmysl až po dopravu, bude stačit na rok udělat v Číně nějaký truc a zakroutí nám krkem na počkání. Až nepůjde vyrobit elektřina z uhlí. A jádro je taky fuj.
@Renoo
Uhlí se v tý zemi nezkazí, takže když půjde z tlustejch do tenkejch, no tak se holt zas začne pálit v uhelkách.
Uhlí se v tý zemi nezkazí, takže když půjde z tlustejch do tenkejch, no tak se holt zas začne pálit v uhelkách.
@rabies Těžba se neobnoví, tak by se muselo někde sehnat uhlí a zajistit si kapacitu. Elektrárny nebudou mít personál a volný proškolený na trhu nebude a nebude ho mít ani kdo vyškolit. Elektrárnu rozjet jen tak nejde. Spuštění elektrárny a personální zajištění by v tomto případě bylo asi stejně dlouhé jaké stavba nové. Takže 5+ let. Takže ano, Čína nám pak lehce zakroutí krkem, když nebudeme dělat přesně to, co zrovna bude chtít. A my tu budeme eko bio a špinavé fuj věci se budou dělat jinde a my se budeme hrát na velké zelené kingy.
@Pepa_007
ano i majitel FVE nabijejicí doma využívá silniční síť
ano i majitel FVE nabijejicí doma využívá silniční síť
Zase nám chcete něco diktovat? Jestli je to dobrá věc, prosadí se to samo, říkal Tycoon😊
Po zrušení spotřební daně by to dávalo smysl, jezdíš víc, platíš víc. Jen to není moc fér k majitelům elektromobilů, kteří měli být určitým způsobem zvýhodněni, proti smradlavcům. Nicméně, z něčeho se ty cesty udržovat musí. Je to poměrně logický krok.
Po zrušení spotřební daně by to dávalo smysl, jezdíš víc, platíš víc. Jen to není moc fér k majitelům elektromobilů, kteří měli být určitým způsobem zvýhodněni, proti smradlavcům. Nicméně, z něčeho se ty cesty udržovat musí. Je to poměrně logický krok.
@Man Ký Jestli jsem to dobře pochopil, tak na Islandu to tak přesně udělali - platí od kilometru všichni a aby někteří neplatili dvakrát, tak jim zrušili spotřební daň ja PHM. Fér pro všechny. Ještě by se měla zohlednit hmotnost aut, protože čím těžší auto, tím se víc ničí silnice.
@Rosta Jež no ja si myslím že za použití cest by měli platit všichni, za emise jen majitel spalováku. Klidně bych zrušil spotřební daně a dal sazbu za používání infrastruktury ve dvou sazbách.
@psel Za emisie spaľováky, za baterky elektromobily. Spravodlivo. 😉 😁
@traveldrive no tak to by nejspíš platili ještě víc 😋 a ještě za nadlimitní hmotnost… tvl to by byla agenda pro pár tisíc nových úředníků 😤
@ericn Aktuálně se emise převáží na stranu běžného EV po 17.000km v ČR. Od té doby už s EV na emisích šetříš. Takže ne, neplatili by víc.
@skejpa
Zdroj těch 17 000 km?
Předpokládám ze to je tahle demagogie
"U elektromobilu s baterií 64 kWh po ujetí 32,2 tisíc kilometrů, s menší baterií 39 kWh dokonce již po 17,5 tisících kilometrech."
K tomu snad jediné. Tomu se můžeme leda tak vysmát 🤣🤣🤣🤣🤣
Ano a když ta baterka bude 10 kWh tak to bude třeba 8.000 km že... akorát lžeš, protože to neni nic reálného.
Zdroj těch 17 000 km?
Předpokládám ze to je tahle demagogie
"U elektromobilu s baterií 64 kWh po ujetí 32,2 tisíc kilometrů, s menší baterií 39 kWh dokonce již po 17,5 tisících kilometrech."
K tomu snad jediné. Tomu se můžeme leda tak vysmát 🤣🤣🤣🤣🤣
Ano a když ta baterka bude 10 kWh tak to bude třeba 8.000 km že... akorát lžeš, protože to neni nic reálného.
@rohYpnol
https😐/www.evmagazin.cz/…elozivotni-emise
(Elektromobily vs. spalovací motory: Jak se liší jejich celoživotní emise?)
A kazdy rok se to zlepsuje smerem k EV protoze zelene elektriny pribyva. Takze za 5 let to bude jeste mene kilometru.
Lžeš tu akorat tak ty.
https😐/www.evmagazin.cz/…elozivotni-emise
(Elektromobily vs. spalovací motory: Jak se liší jejich celoživotní emise?)
A kazdy rok se to zlepsuje smerem k EV protoze zelene elektriny pribyva. Takze za 5 let to bude jeste mene kilometru.
Lžeš tu akorat tak ty.
@Man Ký Tak podle tebe jsem smradlavec, měl bych se za to stydět a ještě víc platit? To už máš solidně od EU vymytej mozek...
Zaujímalo by ma ako to sledujú kto koľko prejde, Ak pri STK tak to je údaj raz za dva roky (aspoň u nás). Prípade čo ak firma má vozidlo v majetku v štáte kde takáto daň je, ale vozidlo jazdi 99% času v zahraničí? Aj tak zaplatí daň za prejdené kilometre aj keď sa to udialo v štáte kde takáto daň nie je? To by fakt zaujímalo ako je toto ošetrené.
@Prezivkynetreba
GPS
GPS
@traveldrive rušička GPS😊
@Man Ký
Ty si dáš alobal na hlavu a budeš spokojený.
Stále jsi mi neodpověděl, jak je možné že když podle tebe Jiříkovský nedaroval bitcoiny státu ale ministerstvu spravedlnoati, tak jak je možné že bitcoiny dražil stát prostřednictvím UZSVM 😆
Čekám na odpověď 😁
Ty si dáš alobal na hlavu a budeš spokojený.
Stále jsi mi neodpověděl, jak je možné že když podle tebe Jiříkovský nedaroval bitcoiny státu ale ministerstvu spravedlnoati, tak jak je možné že bitcoiny dražil stát prostřednictvím UZSVM 😆
Čekám na odpověď 😁
@pitchotupá
Jednou z otázek, která se váže ke kauze odcházejícího ministra spravedlnosti Pavla Blažka (ODS) a daru od Tomáše Jiřikovského, je, proč se Blažkův resort pustil do dražby bitcoinů „na vlastní pěst“. Za stát totiž dosud virtuální měnu vždy dražil Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM). Od roku 2021 provedl 47 dražeb kryptoměn v hodnotě asi 173 milionů korun.
Aby mohl bitcoiny dražit, chyběla resortu hardwarová peněženka, kterou disponuje ÚZSVM. Tu si pro celou akci ministerstvo „půjčilo“.
www.novinky.cz/…senosti-40524343
Jednou z otázek, která se váže ke kauze odcházejícího ministra spravedlnosti Pavla Blažka (ODS) a daru od Tomáše Jiřikovského, je, proč se Blažkův resort pustil do dražby bitcoinů „na vlastní pěst“. Za stát totiž dosud virtuální měnu vždy dražil Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (ÚZSVM). Od roku 2021 provedl 47 dražeb kryptoměn v hodnotě asi 173 milionů korun.
Aby mohl bitcoiny dražit, chyběla resortu hardwarová peněženka, kterou disponuje ÚZSVM. Tu si pro celou akci ministerstvo „půjčilo“.
www.novinky.cz/…senosti-40524343
@Man Ký
Hehe ty jsi to stále nepobral, co? 🤣🤣🤣
Už jsi pochopil rozdíl mezi DAROVAT a ZABAVIT?!?
Tahle story UZSVM jak se dražeb nijak nezúčastnilo je velmi vtipná. Jde jen o snahu zachránit Stanjuru.
Říct, že jsem se dražeb nezúčastnil, "jen" jsem půjčil peněženku??? Takže UZSVM jen tak půjčí peněženku ministerstvu spravedlnosti xaby mohlo dražit bitcoiny, ale o dražbě bitcoinů UZSVM nic rozhodně nevědělo... 🤣🤣🤣
Tak tomu nemůže věřit opravdu vůbec nikdo.
Ale ok, čistě formálně UZSVM nejspíše nedražil.
A teď to nejlepší - tohle na věci co jsem ti vysvětloval nemění VŮBEC NIC 🤣🤣🤣
Proč je v darovací smlouvě nabyvatelem Česká republika, když vlastníkem mělo být podle tebe ministerstvo spravedlnosti??? Co??? 🤣🤣🤣
Hehe ty jsi to stále nepobral, co? 🤣🤣🤣
Už jsi pochopil rozdíl mezi DAROVAT a ZABAVIT?!?
Tahle story UZSVM jak se dražeb nijak nezúčastnilo je velmi vtipná. Jde jen o snahu zachránit Stanjuru.
Říct, že jsem se dražeb nezúčastnil, "jen" jsem půjčil peněženku??? Takže UZSVM jen tak půjčí peněženku ministerstvu spravedlnosti xaby mohlo dražit bitcoiny, ale o dražbě bitcoinů UZSVM nic rozhodně nevědělo... 🤣🤣🤣
Tak tomu nemůže věřit opravdu vůbec nikdo.
Ale ok, čistě formálně UZSVM nejspíše nedražil.
A teď to nejlepší - tohle na věci co jsem ti vysvětloval nemění VŮBEC NIC 🤣🤣🤣
Proč je v darovací smlouvě nabyvatelem Česká republika, když vlastníkem mělo být podle tebe ministerstvo spravedlnosti??? Co??? 🤣🤣🤣
Je to nesmyslná cesta.
Mnohem jednodušší by bylo odečíst dobítou energií z wallboxů a dát spotřební daň na elektřinu užívanou pro dobíjení.
Jde to sledovat, nejde to obejít (ok, AC dobíjení ze zásuvky..., ale tím nikdo velké km nedobije) nevyvolá to nesmyslnou byrokracii (kdo kde a jak bude sledovat nájezd.... co zahraniční cesty atd...).
Mnohem jednodušší by bylo odečíst dobítou energií z wallboxů a dát spotřební daň na elektřinu užívanou pro dobíjení.
Jde to sledovat, nejde to obejít (ok, AC dobíjení ze zásuvky..., ale tím nikdo velké km nedobije) nevyvolá to nesmyslnou byrokracii (kdo kde a jak bude sledovat nájezd.... co zahraniční cesty atd...).
@rohYpnol To skôr už jednotnú cestnú daň bez ohľadu na km a kW.
@xxc
Jako že důchodce co najede 2000 km za rok by platil to co najede podnikatel 50.000 km za rok?!???
Jako že důchodce co najede 2000 km za rok by platil to co najede podnikatel 50.000 km za rok?!???
@rohYpnol Áno. Nie je dôležité, koľko kto najazdí, ale aby mal štát z čoho žiť 🙂 Pri diaľničných známkach je to podobné.
@xxc
S tohle logikou zruš všechny daně krom daně z příjmu FO a daně ze zisku PO a ty napal tak 3x až 10x vyšší. Stát může zrušit 3/4 úřadů a prachy vybere stejně stejně 😆
S tohle logikou zruš všechny daně krom daně z příjmu FO a daně ze zisku PO a ty napal tak 3x až 10x vyšší. Stát může zrušit 3/4 úřadů a prachy vybere stejně stejně 😆
@rohYpnol Presne tak, volá sa to nejak flat tax a každý sa podieľa spravodlivo rovnakým metrom na výdavkoch štátu. Potom zrazu aj voľby dopadnú inak a ľudia si uvedomia, koľko ten štát stojí.
@xxc
Ano. Akorát to tak trochu opět zavání Sovětským svazem 2.0.
Všichni budeme odvádět státu stejně. Už jen krůček k tomu - všichni budeme za práci placení stejně... Komunismu jak vyšitý.
Ano. Akorát to tak trochu opět zavání Sovětským svazem 2.0.
Všichni budeme odvádět státu stejně. Už jen krůček k tomu - všichni budeme za práci placení stejně... Komunismu jak vyšitý.
@rohYpnol Veď platení budú ľudia tak, ako si budú vedieť zarobiť. Čo to má s daňami? Stačí jednoduchý poplatok za vlastníctvo auta, rozpočítať medzi počet áut a zaplatiť. Hneď na druhý rok aj klesne priemerný vek áut, zase sa to rozpočíta a zaplatí. Netreba nič zisťovať, žiadnu administratívu, evidenciu, ministerstvo.
@xxc
Jednoduchý poplatek za vlastnictví auta.
Aha. Takže třeba 50.000 Kč, jo? Ale proč by měl vlastník Dacie Sandero zaplatit 50.000, stejne jako majitel R-R Phantom???
Navic pro majitele R-R to jsou halíře, zatímco pro majitele Dacie je to likvidační...
A proč by měl majitele Dacie na venkově financovat pražské parkovací domy a tunelové komplexy? Atd.
Prostě komunismus 2.0.
Jednoduchý poplatek za vlastnictví auta.
Aha. Takže třeba 50.000 Kč, jo? Ale proč by měl vlastník Dacie Sandero zaplatit 50.000, stejne jako majitel R-R Phantom???
Navic pro majitele R-R to jsou halíře, zatímco pro majitele Dacie je to likvidační...
A proč by měl majitele Dacie na venkově financovat pražské parkovací domy a tunelové komplexy? Atd.
Prostě komunismus 2.0.
@rohYpnol
ne tvl to jako co ty v ty hlave musis mit. Jak muzes vubec debatovat o fve autech a elektrice kdyz naprosto nechapes neco tak jednoduchyho jako je autonabijecka. Blba domaci zasuvka nabije nejvetsi baterii v EV na cr trhu za den a pul, blba zasuvka na stojanovku to da za 5,5 hodiny. Ale ty blabolis o wallboxech...
ne tvl to jako co ty v ty hlave musis mit. Jak muzes vubec debatovat o fve autech a elektrice kdyz naprosto nechapes neco tak jednoduchyho jako je autonabijecka. Blba domaci zasuvka nabije nejvetsi baterii v EV na cr trhu za den a pul, blba zasuvka na stojanovku to da za 5,5 hodiny. Ale ty blabolis o wallboxech...
Hlavně to musí bejt spravedlivý.
Takže spotřební daň z paliv nechat (ani křoviňák nesmí vyváznout bez zdanění), přidat silniční daň na každé vozidlo vynásobenou koeficienty hmotnosti, výkonu a ujetých km. Pro auta registrovaná v cizí zemi poplatek za jízdu po ČR (něco jako dálniční známka). No a cyklisty zdanit také, formou povinné přilby s daňovým čipem, víc dýchají a malují se pro ně pruhy.
To by v tom byl čert, abychom ten kapitalizmus konečně nevybudovali.
Samozřejmě k tomu zřídit nový úřad, nejlépe celé ministerstvo.
😀
Takže spotřební daň z paliv nechat (ani křoviňák nesmí vyváznout bez zdanění), přidat silniční daň na každé vozidlo vynásobenou koeficienty hmotnosti, výkonu a ujetých km. Pro auta registrovaná v cizí zemi poplatek za jízdu po ČR (něco jako dálniční známka). No a cyklisty zdanit také, formou povinné přilby s daňovým čipem, víc dýchají a malují se pro ně pruhy.
To by v tom byl čert, abychom ten kapitalizmus konečně nevybudovali.
Samozřejmě k tomu zřídit nový úřad, nejlépe celé ministerstvo.
😀
@gil54 A výkon aký, trvalý, či maximálny?
Skvela dan, budou ji platit i cykliste a kolobezkari. Casem ji vztahnou i na chodce, kdyz uz tu dan tady mame.
@Frfla Presne tak, chodci by mali platiť tiež daň, počet krokov sa dá jednoducho zistiť, stačí už len aplikáciu, čo to každý deň nahlási a povinne nosiť hodinky a evidenčné číslo na tričku. Doteraz som nepochopil, prečo autá musia mať evidenčné čísla a chodci a cyklisti, ktorí sú rovnakými účastníkmi cestnej premávky mať evidenčné čísla mať nemusia. Doma nech si chodia bez čísel.
Kazda? Jen ta s hloupymi volici a podle toho vypadajici vladou. Musi se tak akorat umrit. Sovetsky svaz a treti rise taky mely byt vecne..
Stačí zavést daň z blbosti. Rázem nebude za co peníze utrácet. EU se bude topit v přebytcích.
Platit ten pražskej ansámbl ještě víc se mi nechce. Když vidím, jak to stát neumí v každe své aktivitě...
Vidím prostor pro snížení objemu vybraných daní.
Vidím prostor pro snížení objemu vybraných daní.
Souhlasím a když nemohou být nízkoemisní zóny, tak dieseldezolátům v centru města alespoň 100 Kč/km (aby nebyl omezen, ale zase až tak moc se mu ta ničemnost nevyplácela 😃 )
Účelem spotřební daně je omezovat spotřebu paliv. A to nejen aut, ale i stavební techniky, vlaků a dalších strojů či zařízení, i když nejezdí po silnicích.
Žádné nové daně a poplatky. Žádné Fialovy emisní povolenky. Stát vybírá peněz dost. Omezme dotace a plýtvání.
To že nám to před volbami nikdo z politiků nechce říct natvrdo chápu, ale tohle bylo jasný už dávno.
A dávat tomu fialovou barvu mi připadá být fakt přitažené za vlasy.
Bába odsouhlasil prázdnou sklenici na vodu. Fiala do sklenice nachcal. Tečka.
Benda přiznal, že greendeal jim "utekl" protože "toho bylo moc" a že to Spolu pos*ali.
www.lidovky.cz/…6_ln_nazory_halu
Úplný nesmysl.
Dával jsem kompletní citaci usnesení EP. Bába schválil zachování konkurenceschopnosti, zachování sociální soudržnosti. Bába schválil zachování průmyslu.
Nic z toho Fiala a dojednané fit for 55 nesplňuje.
Závěr - opět tady lžeš.
Propaganda? Ano. Fialova vláda se v prosinci 2022 a lednu 2023 chlubila, že prosadila emisní povolenky ETS2.
"České předsednictví dosáhlo celé řady významných úspěchů. Mezi těmi nejvýraznějšími je možné jmenovat například ... schválení všech klimatických částí balíčku Fit for 55"
Zdroj: Tisková zpráva Fialovy vlády.
„Největším úspěchem českého předsednictví v oblasti ochrany životního prostředí je schválení klimatických částí balíčku Fit for 55."
Zdroj: Marian Jurečka, člen Fialovy vlády
"Fit for 55: Českému předsednictví se podařilo vyjednat dohodu k emisním povolenkám."
Zdroj: Tisková zpráva ministerstva Fialovy vlády
vlada.gov.cz/…-uspechy-201986/
mzp.gov.cz/…prirody-vzacnych
mzp.gov.cz/…ctvi-se-podarilo
Přesně tak. Kdyby byla pravda jejich tvrzení, tak tehdejší zpráva o předsednictví byla "bohužel jsme přijali za našeho předsednictví fit for 55. Je to špatný krok pro EU, ale neměli jsme sílu zabránit přijetí".
Fiala a EU nám ničí naše životy. Fiala naštěstí za 2 měsíce končí a Stanjura půjde do tepláků 😆
Diky Fialovi jsme nejhorší ze zemí OECD.
Diky EU jdeme špatnou cesrou špatným směrem.
Kdyby to takhle tedy řekli, tak by to ještě šlo pochopit.
Ale v roce 2022 se tím chlubit jako velkým úspěchem a v roce 2025 říkat, že za to může někdo jiný a že je tomu potřeba zabránit, to je k smíchu.
Bohužel, 20% hloupých ovcí tomu věři. Stejně jako jsou vpohodě s tím, že vláda pere špinavé peníze z drog, zbraní a pornografie.
Co udělal?
1) Jedna z nejvyšších inflací v EU a největší pokles reálných příjmů v OECD
2) Dojednal a podepsal všechno, proti čemu dnes musíme bojovat a ještě se tím chlubil
3) Vytvořil kolaps stavebnictví
4) Postsvil Ukrajinské občany nad ty české
5) Koupil FX-35 které nikdo nechce a nepotřebuje.
6) Pokusil se vyprat 12 mld bitcoinů pocházející ze zbraní, drog a dětské pornografie.
Celkem "skvělý" výsledek 🤣🤣🤣
No, sice to v těch 6ti bodech nevidím.
Ale když to říká někdo kdo nechápe ani rozdíl mezi ZABAVIT a DAROVAT, tak to určitě má váhu 🤣🤣🤣
Ano, podle nájezd a hmotnosti by to spravedlivé bylo. Ale nemyslím si, že je to prosaditelné. Nejvíce ničí silnice přetížené kamiony a dodávky. A ty mají za sebou silné lobbystické organizace. A ekologické nátlakové organizace budou lobovat výjimky pro elektromobily. Výsledný zákon by byl nespravedlivý.
To si nemyslím. Dle ekonomických zákonů poptávka klesá s rostoucí cenou. Takže spotřební daň snižuje poptávku a tedy i spotřebu. Samozřejmě, můžeme se bavit, jak moc.