Elektromobilita
20kw navíc? To na dvoutunovém autě nebude skoro znát. Top speed je stejně omezená na NÍZKÝCH 160-170. Prostě auto do města.
Auto máme doma. Je to jedno z nejpříjemnějších aut, co jsem v životě řídil. Uživatelsky komfortní jak na ovládání, tak na výběr pohodlí. Navýšení výkonu je samozřejmě dostupné i v ČR a to tak, že měsíc po pořízení vozu bezplatně, pak balíčky na měsíc, na rok, navždy. Rozdíl nevím, standartní dostačuje bohatě.
@eLzyx Úplně nové Pro S ještě s takovým bonusem, dali do něj tu novou baterii 79 kWh, ačkoli konfigurována byla ještě ta 77 kWh.
A to navýšení výkonu bude k dispozici i u baterie nabité např. na 15 %, nebo stále bude podmínka pro plný výkon stav nabití na 80 %.
A trvalý výkon také bude o těch 20 kW stále větší?
A trvalý výkon také bude o těch 20 kW stále větší?
@Pepa_007 20 kW ani nepoznas. Mam ted cca o 20 kW silnejsi motorku - ta ma 200 kg a tam to znat je, ale u takhle tezkeho auta to je jako prd do varhan.
@Mokrous
ano, iluze a ještě si je nechat zaplatit, to je sen nejen obchodníků z deštěm...
ano, iluze a ještě si je nechat zaplatit, to je sen nejen obchodníků z deštěm...
Navýšení hnací síly o 17 % musí být výrazně znát u jakékoliv hmotnosti.
Nicméně ekonomický mi to smysl nedává Auto je hardwarové dimenzováno na ty vyšší parametry což už zákazník zaplatil v ceně auta. Ale nemůže ty parametry naplno využívat protože výrobce je nenažraný
A ještě bych upozornil, že nejvyšší rychlost obvykle povolená ve městech je 80 km/h. Tj se 160-170 km/h to úplně městské auto nebude