Elektromobily
Auto máme doma. Je to jedno z nejpříjemnějších aut, co jsem v životě řídil. Uživatelsky komfortní jak na ovládání, tak na výběr pohodlí. Navýšení výkonu je samozřejmě dostupné i v ČR a to tak, že měsíc po pořízení vozu bezplatně, pak balíčky na měsíc, na rok, navždy. Rozdíl nevím, standartní dostačuje bohatě.
@Pavel_Kr pofaceliftové auto? Protože předfacelifty působily strašně lacině.
@Pavel_Kr Ovládání se s faceliftem nějak zlepšilo? Já mám doma aktuálně zapůjčenou pre-FL verzi a to ovládání je tedy dost tragické. A zrovna včera to vygradovalo, když jsme s ženou jeli na výlet. Já jel tam a během jízdy jsem při šmátrání po displeji bez mého vědomí omylem spustil výstražná světla a když jsem si to za chvilku uvědomil, tak jsem se zoufale snažil je vypnout, což se povedlo až tak na pátý pokus, protože to dotykové tlačítko si prostě žije vlastním životem, takže jsem způsobil trochu chaos. A zpátky řídila žena a ta zase při připojování na hlavní zřejmě omylem zavadila o levou část volantu a nastavila omezovač rychlosti na 30 km/h a totální panika, že auto nejede. A kdyby to neodstavila na krajnici, asi vznikla nebezpečná situace.
V mém případě šlo primárně o seznámení s elektromobilitou a já jsem si z toho odnesl dvě věci: BEVs mi vyhovují. Ale VW je uživatelsky naprosto tragický, takže budu hledat jinde.
V mém případě šlo primárně o seznámení s elektromobilitou a já jsem si z toho odnesl dvě věci: BEVs mi vyhovují. Ale VW je uživatelsky naprosto tragický, takže budu hledat jinde.
@vondry87 Za mě je u iD.3 největší "fail" dotykový volant a ovládání oken. Co mi taky nevyhovovalo, byl posaz za volantem, musel jsem se sedačkou až dolu (188cm) a pak jsem měl nepřirozeně natažené nohy. Sezení vzadu tak pro děti, nemají kolena pod bradou jako dospělí. Tablet mi na druhou stranu moc nevadil. Auto jelo pěkně, jistě, a se 150kW i svižně. Určitě bych nezvolil ta leštěná 20" alu kola, co na autě byla, ale šel do kol o palec menších. Jako celek to špatné není, nicméně pokud už bych ho vzal, tak asi jen jako druhé do rodiny...
Btw ten ojeb, co zkouší na zákazníky VW, výkon +20kW, je zbytečný a v podstatě k ničemu, rychleji než 160kmh to nepojede... Takže to nemá smysl.
Btw ten ojeb, co zkouší na zákazníky VW, výkon +20kW, je zbytečný a v podstatě k ničemu, rychleji než 160kmh to nepojede... Takže to nemá smysl.
@ericn Ano já to mám jako druhé auto do rodiny a vzadu sedí jen děti a na to je to dobré. S posezem problém nemám, ale může to být tím, že auto používám primárně na krátké trasy tzn. nestihne se to projevit.
S tabletem obecně problém taky nemám, ale s tím infotainmentem ano, vytáčí mě, jak se auto po každém spuštění ptá, jestli jsem to fakt já. Ovládání klimošky atd. taky tragédie, takže rád jsem si to vyzkoušel, ale domů mi to opravdu nesmí, potřebuju fyzická tlačítka. Jsem moc rád, že jsem to nekoupil (chvíli jsem zvažoval) a můžu to jednoduše vrátit..
A ano, to navýšení výkonu za peníze je srandovní. Měli by to dát standardně všem, aby podpořili prodeje. Je úsměvné chtít příplatek za softwarové navýšení výkonu z 150 kW na 170 kW, když konkurence má přes 200 kW v základu..
S tabletem obecně problém taky nemám, ale s tím infotainmentem ano, vytáčí mě, jak se auto po každém spuštění ptá, jestli jsem to fakt já. Ovládání klimošky atd. taky tragédie, takže rád jsem si to vyzkoušel, ale domů mi to opravdu nesmí, potřebuju fyzická tlačítka. Jsem moc rád, že jsem to nekoupil (chvíli jsem zvažoval) a můžu to jednoduše vrátit..
A ano, to navýšení výkonu za peníze je srandovní. Měli by to dát standardně všem, aby podpořili prodeje. Je úsměvné chtít příplatek za softwarové navýšení výkonu z 150 kW na 170 kW, když konkurence má přes 200 kW v základu..
A to navýšení výkonu bude k dispozici i u baterie nabité např. na 15 %, nebo stále bude podmínka pro plný výkon stav nabití na 80 %.
A trvalý výkon také bude o těch 20 kW stále větší?
A trvalý výkon také bude o těch 20 kW stále větší?
@Modrý blesk Neřeš, nepřepínej, neptej se a zaplať 😅
@Modrý blesk pro plný vykon se většinou řeší stav nabití aku, teplota aku, teplota okolí. A možná ještě fáze měsíce, den v týdnu a roční období.
Kdo ví.......? Výrobce o tom moc nemluví.
Kdo ví.......? Výrobce o tom moc nemluví.
@Pepa_007 ne protože to pro normální používání nemá vliv. V případě že máš 10% aku v zimě tak je to vlažný ale nic s čím by jsi nemohl na limitu dojet domu nebo k nabíječce. Takže z toho nedělej tragédii s fází měsíce.
Stačí se podívat na trvale udávaný výkon motoru a podle toho se rozhodnout mezi houpacím poníkem HP z Číny a nebo mezi pořádným evropským koněm 😄.
Stačí se podívat na trvale udávaný výkon motoru a podle toho se rozhodnout mezi houpacím poníkem HP z Číny a nebo mezi pořádným evropským koněm 😄.
Jestli budou takhle evropske automobilky pokracovat, muj pristi vuz je cinan, ktery nebude delat tyhle nesmyslnosti.
Navýšení hnací síly o 17 % musí být výrazně znát u jakékoliv hmotnosti.
Nicméně ekonomický mi to smysl nedává Auto je hardwarové dimenzováno na ty vyšší parametry což už zákazník zaplatil v ceně auta. Ale nemůže ty parametry naplno využívat protože výrobce je nenažraný
A ještě bych upozornil, že nejvyšší rychlost obvykle povolená ve městech je 80 km/h. Tj se 160-170 km/h to úplně městské auto nebude
Síla jsou Nm a ty narostly o 17 %. Nauč se číst když chceš dělat chytrého
S maximalkou 160 to není zrovna dálniční křižník. Takže město a kolem komína..... Za kolik? Za milión?